Vertel?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:32 schreef -Splash- het volgende:
Gisteren op Paiq ingeschreven, maar pfff.. sommige mensen maken een gesprek wel erg moeilijk.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zondag gaat ze het eens aankaarten bij hem
Dat is volgens mij nog onbekendquote:
Sommige mensen antwoorden alleen maar met ja of nee. Of weten in een gesprek al je wil om te leven weg te nemen.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nog onbekend
Daarbij date ik geen fokkers![]()
Dus dan zou het sowieso niet door kunnen gaan
quote:Had/heeft een fokaccount.
Hij is geen meelezer hier maar weet wel dat het topic bestaat. En is qua foto's al goedgekeurd door Cuequote:
Misschien moet je vragen stellen waar je wel een uitgebreid antwoord op móet geven? Misschien heb je net de verkeerde mensen? Misschien moet je een gesprek voeren zonder teveel vragen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:03 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Sommige mensen antwoorden alleen maar met ja of nee. Of weten in een gesprek al je wil om te leven weg te nemen.
Ja misschien wel. Maar misschien ook wel niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:08 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Misschien moet je vragen stellen waar je wel een uitgebreid antwoord op móet geven? Misschien heb je net de verkeerde mensen? Misschien moet je een gesprek voeren zonder teveel vragen?
Natuurlijk moet ik open vragen stellen, maar als de andere partij geen gesprek in stand kan houden dan heb ik er ook weinig zin in.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:08 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Misschien moet je vragen stellen waar je wel een uitgebreid antwoord op móet geven? Misschien heb je net de verkeerde mensen? Misschien moet je een gesprek voeren zonder teveel vragen?
Nee ik bedoel dat een goed gesprek meestal niet al teveel vragen bevat, of het zijn spontane vragen. Je kan altijd een leuk verhaal over jezelf vertellen. Ik snap dat je in zo'n gesprek weinig zin hebt, dat heb ik ook niet. Dus die verwijder ik altijd maar. Maar ondanks dat zijn er altijd wel mensen waar ik een goed gesprek mee kan hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Natuurlijk moet ik open vragen stellen, maar als de andere partij geen gesprek in stand kan houden dan heb ik er ook weinig zin in.Ben ook niet zo erg van het vele chatten eigenlijk. Met je laatste zin bedoel je dat ik niets moet vragen maar statements moet maken of over mijzelf moet lullen. Of een lorem ipsum moet neerplempen? Goed idee, monologen.
Dit lijkt me ongeacht de uitkomst een goed idee.quote:
Liefdevol knabbelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:22 schreef habitue het volgende:
[..]
Dit lijkt me ongeacht de uitkomst een goed idee.
Heb je die vorige nou al gehaald?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Tinder nu net:
- Hoi!
[halfuur pauze]
- Wat ben je aan het doen?
[halfuur pauze]
- Ben je druk?
Als ik vandaag m'n tentamen haal beloof ik nooit meer mensen op datingsites belachelijk te maken. En m'n piemelknabbelbelofte te houden.
Godver! Doe eens wat beter je best! Wil je niet scharen of zo?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, dan zouden we scharen. Maar nee, helaas.
Als ik die van vandaag haal mag je me dronken voeren.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Godver! Doe eens wat beter je best! Wil je niet scharen of zo?
Euhm ontopic: Daten zuigt
Daterapequote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik die van vandaag haal mag je me dronken voeren.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Tinder nu net:
- Hoi!
[halfuur pauze]
- Wat ben je aan het doen?
[halfuur pauze]
- Ben je druk?
Als ik vandaag m'n tentamen haal beloof ik nooit meer mensen op datingsites belachelijk te maken. En m'n piemelknabbelbelofte te houden.
Zonder piemels zou jij nu nog meer gespannen zijn voor een tentamen.quote:
Jij doet c_c dronken voeren, ik drogeer jou daarna en verkracht jullie allebei?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
Daterape(oeh dat is ook best ontopic!)
Bitch please, je zou ons niet kunnen handelenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij doet c_c dronken voeren, ik drogeer jou daarna en verkracht jullie allebei?
#zofixjeeentrio #PUAMEISTER #girlsgonewild
What happened?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Godver! Doe eens wat beter je best! Wil je niet scharen of zo?
Euhm ontopic: Daten zuigt
Hoe ging je tentamen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bitch please, je zou ons niet kunnen handelen.
hij is te leukquote:
He bah, altijd naar als dat gebeurd.quote:
Vriend dumpen en met je date verder dus.quote:
Nee joh, dat bedoel ik helemaal niet. Mijn lief blijft de allerleukstequote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vriend dumpen en met je date verder dus.
#inb4openrelatiediscussie #katophetspekbinden
Ga je voortaan ook een overvloed aan emosmileys gebruiken?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vriend dumpen en met je date verder dus.
#inb4openrelatiediscussie #katophetspekbinden
Ghe. Ik heb er ook zo eentje. Keertje mee gedate en sindsdien krijg ik de meest freaky berichten waar ik mijn schouders maar bij ophaal en negeer. Over dates die een complete liefdesverklaring afleggen tot een ex die haar emotioneel chanteert en dwingt tot het hebben van seks met hem, tot aan berichten dat ze eerst maar eens een tijdje alleen moet blijven en aan zichzelf werken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
Wtf dit is nu de derde keer in 2 weken of zo dat iemand die ik al een poos niet gesproken heb op tinder mij een bericht stuurt om te zeggen dat ze een date hebben
Good for you. En nu? Wat moet ik daar mee?
Daaris niks mis meequote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga je voortaan ook een overvloed aan emosmileys gebruiken?
Weissman is de vleesgeworden emosmiley, ik probeer het met mate te doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga je voortaan ook een overvloed aan emosmileys gebruiken?
Lijkt me beetje overbodig, anders zou t geen date/vriendin meer zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:06 schreef habitue het volgende:
Had ik al verteld dat ik blij word van mn date?
Verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me beetje overbodig, anders zou t geen date/vriendin meer zijn
Sta je er al mee in het guinness book of world records?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:49 schreef Silenus het volgende:
Weinig, geloof ik. Ik had gisteren overigens wel een ontzettende reallife/datingsite-symbiose-avond zeg.
Ging gewoon stappen, WIE zie ik daar allemaal in die overigens zeer foute regel-tent:
1) Meisje dat ik herkende van tinder (nooit ontmoet, wel een match)
2) Meisje dat ik herkende van badoo (nooit ontmoet, wel mee gechat)
3) Meisje van paiq (nooit ontmoet, wel gezamenlijke vrienden)
4) Meisje van paiq (ooit mee gedate)
5) Meisje van paiq (ooit mee gedate)
6) Meisje van tinder, vriendin van een tinderdate...maar ook een match
ZES. Allemaal in een straal van 20 meter. Eens te meer een bewijs dat de Utrechtse vijver bijna is leeggevist.
Stukje uit een mailtje van vandaag.quote:...and search for miss right or RIGHTNOW?! NO seriously i am searching for a nice lady to love for life and have a serious relationship with and hopefully have kids and a great life for as long as life lets us. Am i dreaming or are you for real too?
Ach, je bent in ieder geval gewild.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stukje uit een mailtje van vandaag.
Niet m'n punt. Niet extreem waar ook. Maar jij vindt het sowieso onzin dat ik dit soort berichten belachelijk vind, dat is wel duidelijk. For fucks' sake, over kinderen beginnen in je allereerste bericht?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:30 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ach, je bent in ieder geval gewild.
Hij wil misschien kinderen he. Hij droomt er in ieder geval overquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet m'n punt. Niet extreem waar ook. Maar jij vindt het sowieso onzin dat ik dit soort berichten belachelijk vind, dat is wel duidelijk. For fucks' sake, over kinderen beginnen in je allereerste bericht?.
Neeeee ik vind het helemaal geen onzin dat je dit soort berichten belachelijk vindt. Dat vind ik ook. Ik probeer alleen maar iets positiefs te halen uit zo'n bericht. Ik heb al heeeel veel verschillende dingen gedaan en geprobeerd maar serieus over kinderen beginnen, nee. Pin mij er niet op vast dat ik het ooit voor de grap heb gezegd, want ik denk dat ik dat wel eens gedaan heb.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet m'n punt. Niet extreem waar ook. Maar jij vindt het sowieso onzin dat ik dit soort berichten belachelijk vind, dat is wel duidelijk. For fucks' sake, over kinderen beginnen in je allereerste bericht?.
Het is je vergeven. Nog leuke dates gehad?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh dan las ik je post op een verkeerde toon.
Oh, ik vind uitspreken dat je kinderen wilt niet zo raar eigenlijk. Kun je meteen de mensen eruit filteren die dat niet willen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op OKCupid wordt dat standaard in je profielvragen gevraagd. Dus als je ze wel of niet (of misschien) wil, staat dat gewoon een paar regels onder je lengte.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik vind uitspreken dat je kinderen wilt niet zo raar eigenlijk. Kun je meteen de mensen eruit filteren die dat niet willen.
Oké, ik heb niets gezegd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op OKCupid wordt dat standaard in je profielvragen gevraagd. Dus als je ze wel of niet (of misschien) wil, staat dat gewoon een paar regels onder je lengte.
Mja, ik zal toch wel heel snel duidelijk maken dat als iemand geen kinderen wil dat sowieso een dealbreaker zal zijn. Maar dan wel als je het er toevallig over hebt, inderdaad niet zo in een eerste mailtje oid.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omg, naam. Nu!quote:Op zondag 27 juli 2014 00:02 schreef picodealion het volgende:
Zelfde overigens met katten. Leuke dame op OkCupid, 94% match, grappig verhaaltje, lief koppie. Haat katten. Nou, dan toch niet.
Misschien maakt ze een uitzondering voor toffe katersquote:Op zondag 27 juli 2014 00:02 schreef picodealion het volgende:
Zelfde overigens met katten. Leuke dame op OkCupid, 94% match, grappig verhaaltje, lief koppie. Haat katten. Nou, dan toch niet.
Sommige mensen kunnen die vragen ook overslaan / negeren. Dus zo raar is het nietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op OKCupid wordt dat standaard in je profielvragen gevraagd. Dus als je ze wel of niet (of misschien) wil, staat dat gewoon een paar regels onder je lengte.
Jij kan dat!quote:Op zondag 27 juli 2014 01:04 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb een weddenschap verloren en moet nu morgen de zwaaiende buurman op date vragen. Als in "in het echt", zonder hulp van digitale snelwegen of mobiele telefonie, face to face etc. etc. Duim ff voor me.
Ok, hier kan geen drank in de wereld tegenop.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stukje uit een mailtje van vandaag.
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:04 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb een weddenschap verloren en moet nu morgen de zwaaiende buurman op date vragen. Als in "in het echt", zonder hulp van digitale snelwegen of mobiele telefonie, face to face etc. etc. Duim ff voor me.
Whehe. Is dat diezelfde buurman die je eens een brief zou sturen oid?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:04 schreef eefje801 het volgende:
Succes eef!quote:Op zondag 27 juli 2014 01:04 schreef eefje801 het volgende:
Ha ha, Jaquote:Op zondag 27 juli 2014 11:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Whehe. Is dat diezelfde buurman die je eens een brief zou sturen oid?
Of juist wel.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, JaIk zou eigenlijk niet meer aan weddenschappen moeten doen
Tijd om naar Groningen te verhuizenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:49 schreef Silenus het volgende:
Weinig, geloof ik. Ik had gisteren overigens wel een ontzettende reallife/datingsite-symbiose-avond zeg.
Ging gewoon stappen, WIE zie ik daar allemaal in die overigens zeer foute regel-tent:
1) Meisje dat ik herkende van tinder (nooit ontmoet, wel een match)
2) Meisje dat ik herkende van badoo (nooit ontmoet, wel mee gechat)
3) Meisje van paiq (nooit ontmoet, wel gezamenlijke vrienden)
4) Meisje van paiq (ooit mee gedate)
5) Meisje van paiq (ooit mee gedate)
6) Meisje van tinder, vriendin van een tinderdate...maar ook een match
ZES. Allemaal in een straal van 20 meter. Eens te meer een bewijs dat de Utrechtse vijver bijna is leeggevist.
Kan nietquote:Op zondag 27 juli 2014 14:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hele toffe date gehad, nu net thuis.
*Moeder aller scheten laat*
Dit was sowieso een knippen-plakken mailtje.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om me op onbekend terrein te begeven. Mijn laatste serieuze, lange relatie is alweer 9 jaar geleden. Ik weet niet of dat samen gaat, ik denk van wel.quote:
ik ben onderweg naar huis van een toffe date.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hele toffe date gehad, nu net thuis.
*Moeder aller scheten laat*
Dat t voor jou zolang geleden is, is klote. Maar thats just a fact en zal je hoe dan ook moeten overbruggen als je ooit weer een relatie wiltquote:Op zondag 27 juli 2014 15:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om me op onbekend terrein te begeven. Mijn laatste serieuze, lange relatie is alweer 9 jaar geleden. Ik weet niet of dat samen gaat, ik denk van wel.
Maar zijn nog een paar kleine dingen, waarvan het punt dat ze al 2 kindjes heeft voor mij de grootste twijfelfactor is, vooral omdat het onbekend is voor mij..
Dat weet ik wel dat ik dat moet overbruggen, en dat lukt ook wel. Alleen moet even het tempo zien te vinden..quote:Op zondag 27 juli 2014 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat t voor jou zolang geleden is, is klote. Maar thats just a fact en zal je hoe dan ook moeten overbruggen als je ooit weer een relatie wilt
Kinderen is idd lastig. Eerst maar kijken hoe t met haar gaat en dan later evt langzaam opbouwen met de kinderen. Mits je daar uberhaupt open voor staat
Kan goed uitpakken. Ik moest ook altijd weinig hebben van die kleine poepfabriekjes. Destijds twijfelde ik dus ook nogal toen ik mijn ex leerde kennen, ze had al een dochtertje. Tot mijn eigen stomme verbazing bleek dat giga goed te klikken zelfs. Waarschijnlijk omdat ik me zelf in de regel behoorlijk geestelijk onvolwassen gedraagquote:Op zondag 27 juli 2014 15:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om me op onbekend terrein te begeven. Mijn laatste serieuze, lange relatie is alweer 9 jaar geleden. Ik weet niet of dat samen gaat, ik denk van wel.
Maar zijn nog een paar kleine dingen, waarvan het punt dat ze al 2 kindjes heeft voor mij de grootste twijfelfactor is, vooral omdat het onbekend is voor mij..
Klinkt als een prima date. Waar hebben jullie elkaar ontmoet?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:12 schreef theKiD het volgende:
Date 2 zit erop
Gisteren na 3 uur slapen, haar op station opgehaald, en naar Eindhoven gereden. Daar een leuke middag gehad met paar optredens enzo. 1 Goede vriendin van haar was er ook, dus de dames moesten ook een paar keer samen weg natuurlijk. Niet erg aangezien het supergave muziek was (En achteraf bleek ze ook een kadootje voor mij gekocht te hebbenPrecies wat ik zelf ook al wilde halen
)
Hele dag al wel wat lopen flirten daar, dus hing wel een beetje een bepaalde spanning.
Nog even op een terrasje gezeten met haar en dr vriendin en toen met z'n 3en gaan eten. Ik begin bijna te twijfelen tussen die 2, damn wat zijn ze beide leuk![]()
Na het eten, die vriendin eerst naar huis gebracht omdat diegene waar zij mee was gekomen, haar voor we gingen eten al in de steek hadden gelaten. (Dus de perfect gentlemen uitgehangen) En toen mijn date naar huis gebracht. Bij haar thuis aangekomen, uitgebreid afscheid genomen, en toen vroeg ze, 'of zal ik bij jou blijven vannacht?'
Needless to say dat het een erg gezellige en best lange nacht was, gezien mijn korte slapen zaterdagmorgen.
Alleen, nu snap ik mezelf niet meer.. Normaal heb ik na 1 of 2 dates precies door of er toekomst in zit of niet. Dan heb ik voor mezelf duidelijkheid, maar nu nog absoluut niet. Ze is leuk, en nondeju wat is ze lekker! Maar ik weet het nog niet, en dat is een rare gewaarwording voor mij..
Als je het tegen mij had, nee. Die vriendin niet.quote:
Eerste tinderdatequote:Op zondag 27 juli 2014 15:41 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt als een prima date. Waar hebben jullie elkaar ontmoet?
Van mij was ook via Tinder, dus we zullen zo wel met fakkels en hooivorken naar die andere reeks gejaagd worden.quote:
laat het haar niet lezen...je hebt gvd 2 dates gehad...quote:Op zondag 27 juli 2014 15:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
switch dan naar die vriendinquote:Op zondag 27 juli 2014 16:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als je het tegen mij had, nee. Die vriendin niet.
[..]
Eerste tinderdate
Zij gaat sneller dan ik hoor.. Ook vandaar mijn twijfel.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
laat het haar niet lezen...je hebt gvd 2 dates gehad...
Daar had ik wel een erg goede klik mee, maar vooral omdat ze wist dat ik met die ander daar was denk ik. Geloof niet dat dat wederzijds zou zijn geweest.quote:
Je kunt elkaar toch eerst wat beter leren kennen? Maak het bespreekbaar en je merkt het vanzelf.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zij gaat sneller dan ik hoor.. Ook vandaar mijn twijfel.
Ok, opvallend veel tinderdates hier de laatste tijd moet ik zeggen.quote:
Nee hoor HJ, dat is alleen als je hier weer een discussie begint over de 'verboden onderwerpen'. Maar dat doe jij vast niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Van mij was ook via Tinder, dus we zullen zo wel met fakkels en hooivorken naar die andere reeks gejaagd worden.
Als er ergens het label "Goed Bezig" opgehangen mag worden, dan is het hier welquote:Op zondag 27 juli 2014 18:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Om nog even op die date terug te komen, gisterenavond terras gedaan en uiteindelijk naar haar huis gegaan om haar ''foute'' muziekcollectie te luisteren, ze heeft dezelfde wansmaak als ik. Nu begon mijn telefoon nogal te loeien vanaf twaalf uur (jarig en kreeg wat felicitaties), dus dat was wel de opmaat tot het nodige getongel zoals sommigen het hier zouden noemen.
Enfin, we zaten vanmorgen wat te relaxen op haar balkon in het zonnetje, ik - heel charmant - in weinig meer gehuld dan een boxershort, en dat was dusdanig leuk dat ik ook pas om twee uur naar huis ben gereden. Appt ze later dat haar vader onverwachts om half drie binnen kwam zetten, dus mijn timing was haarscherp.
Ik heb een foto gezien van die man. Een of andere zwaar besnorde boom van een biker en je weet natuurlijk nooit of hij je aan je enkels over het balkon heen hangt.
Whehehequote:Op zondag 27 juli 2014 18:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Om nog even op die date terug te komen, gisterenavond terras gedaan en uiteindelijk naar haar huis gegaan om haar ''foute'' muziekcollectie te luisteren, ze heeft dezelfde wansmaak als ik. Nu begon mijn telefoon nogal te loeien vanaf twaalf uur (jarig en kreeg wat felicitaties), dus dat was wel de opmaat tot het nodige getongel zoals sommigen het hier zouden noemen.
Enfin, we zaten vanmorgen wat te relaxen op haar balkon in het zonnetje, ik - heel charmant - in weinig meer gehuld dan een boxershort, en dat was dusdanig leuk dat ik ook pas om twee uur naar huis ben gereden. Appt ze later dat haar vader onverwachts om half drie binnen kwam zetten, dus mijn timing was haarscherp.
Ik heb een foto gezien van die man. Een of andere zwaar besnorde boom van een biker en je weet natuurlijk nooit of hij je aan je enkels over het balkon heen hangt.
Ik heb natuurlijk wel veel teveel Sons of Anarchy gekeken. El_Thijs is een lieve jongen weet ik. In ieder geval niet het type wat je met een ketting om de enkels achter de motor meeneemt voor een ritje over de snelweg. Denk ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Alhoewel bikers meestal erg lief zijn in tegenstelling tot hun uiterlijk![]()
tenzij je aan de dochter komt natuurlijk![]()
![]()
Alle bikers zijn zo. Behalve als ze een oranje hesje over hun pak dragen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel veel teveel Sons of Anarchy gekeken. El_Thijs is een lieve jongen weet ik. In ieder geval niet het type wat je met een ketting om de enkels achter de motor meeneemt voor een ritje over de snelweg. Denk ik.
Een geel.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alle bikers zijn zo. Behalve als ze een oranje hesje over hun pak dragen.
De theorie klopt, de praktijk... ook.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:21 schreef Weissman het volgende:
Bikers zijn stoer.
Vrouwen houden van stoere mannen.
Thijs is een biker.
Ergo, vrouwen houden van Thijs.
Nou Thijs, meer dan dit kan ik echt niet voor je doen.
Klopt, vooral die gasten die zonder beschermende kleding op hun ride stappen en vervolgens 140 over de snelweg karren in shirt, korte broek en slippers. En helm, want dat is verplicht.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Bikers zijn rijdende orgaandonoren die sooner or later van de weg geschraapt moeten worden.
*pakt de kettingen*quote:Op zondag 27 juli 2014 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Bikers zijn rijdende orgaandonoren die sooner or later van de weg geschraapt moeten worden.
Niet alle bikers over een kam scheren... Alleen die testesteron bewijsdrang homo's met een fantasieloze sportmotor zijn dat...quote:Op zondag 27 juli 2014 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, anders geen stereotype.quote:
ride?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een geel.
[..]
De theorie klopt, de praktijk... ook.
[..]
Klopt, vooral die gasten die zonder beschermende kleding op hun ride stappen en vervolgens 140 over de snelweg karren in shirt, korte broek en slippers. En helm, want dat is verplicht.
Vrouwen die "moter" zeggen zijn ook niet echt bepaald aantrekkelijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ride?
Serieus, foto met je moter op ene datingsite profiel en ik ben weg. Ik vind dat zo suf
Mannen die happen op een troll ook nietquote:Op maandag 28 juli 2014 10:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Vrouwen die "moter" zeggen zijn ook niet echt bepaald aantrekkelijk.
Ik voldoe aan de verwachtingen.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mannen die happen op een troll ook niet
Behalve als het een foto is op het circuit met een knietje aan de grond! En ie er verder ook goddelijk uitziet natuurlijkquote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ride?
Serieus, foto met je moter op ene datingsite profiel en ik ben weg. Ik vind dat zo suf
Natuurlijk niet. Maar een lelijke motorrijder is gewoon niet leukquote:Op maandag 28 juli 2014 11:37 schreef Pinkdwarf het volgende:
Alsof je alleen maar een motorrijder mag worden als je niet zo knap bent, haha
Motorrijders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juli 2014 11:47 schreef Cue_ het volgende:
Zelfde als met "man in pak" Daar geilen vrouwen vaak ook instant op.
Maar ik zie toch wel een verschil tussen een lekker ding in goed pak of een sukkel in een slecht pak
(effe snel twee foto's gepakt ter idee)En wat met een middelmatige man in pak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://aisomont.tumblr.com/ (NSFW)
Goede kleding maakt wel de man hoor...quote:Op maandag 28 juli 2014 11:48 schreef Aisomont het volgende:
[..]
En wat met een middelmatige man in pak?
Dat zorgt er niet ineens voor dat ik een super lekkere man ben, buiten het pak om.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goede kleding maakt wel de man hoor...
Geldt ook voor vrouwen overigens...
Maar ik zie toch wel een verschil tussen een lekker ding in goed pak of een sukkel in een slecht pak
(effe snel twee foto's gepakt ter idee)Beide slechte pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
Goed pak, goed kapsel, verzorgd... En je loopt al een stukje voor als wanneer je geen pak aan hebt hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 11:50 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dat zorgt er niet ineens voor dat ik een super lekkere man ben, buiten het pak om.
Vrouwen willen ook geen superlekkere man, maar eentje die zichzelf is, denk ik hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:50 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dat zorgt er niet ineens voor dat ik een super lekkere man ben, buiten het pak om.
Ik draag alleen nooit een pak, maar dat is bijzaak. Goed kapsel heb ik niet zoveel keuze in, slechte genen. Verzorgd ben ik altijd.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed pak, goed kapsel, verzorgd... En je loopt al een stukje voor als wanneer je geen pak aan hebt hoor
nee hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed pak, goed kapsel, verzorgd... En je loopt al een stukje voor als wanneer je geen pak aan hebt hoor
(effe snel twee foto's gepakt ter idee)Niets mis met pakken. Alhoewel dit niet de beste voorbeelden zijn. Pak 1 is ook niet echt 'bijzonder'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Daar ging het dan ook niet om. Bedoel alleen dat , net als met motorrijders, enkel het feit dat iemand een motor rijder is of iemand een pak draagt niet voldoende is om gelijk te gaan soppen.quote:
verkeerd voorbeeld, maar snap je puntquote:Op maandag 28 juli 2014 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar ging het dan ook niet om. Bedoel alleen dat , net als met motorrijders, enkel het feit dat iemand een motor rijder is of iemand een pak draagt niet voldoende is om gelijk te gaan soppen.
Al weet ik dat veel fokkers dat niet snappen/begrijpen/uitmaakt. Dan is het "kort rokje??" zonder te weten hoe het eruit ziet
Dank je wel, ik krijg nu allemaal rare beelden bij het "kort rokje" met iemand van 120+ kgquote:Op maandag 28 juli 2014 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar ging het dan ook niet om. Bedoel alleen dat , net als met motorrijders, enkel het feit dat iemand een motor rijder is of iemand een pak draagt niet voldoende is om gelijk te gaan soppen.
Al weet ik dat veel fokkers dat niet snappen/begrijpen/uitmaakt. Dan is het "kort rokje??" zonder te weten hoe het eruit ziet
Ik zag net bij de garage iemand in pak die beter casual naar zijn werk kan gaan. Dus ik begrijp wat je bedoeld. Geen idee overigens of het bij vrouwen tot soppen lijd als ze mij in pak zien, en of het me echt goed staat, maar het hoort nu eenmaal een beetje bij mij om regelmatig in pak rond te lopen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:16 schreef Weissman het volgende:
Yats in pak
Zo, hebben we dat ook weer gehad
Ik mag hopen dat ie dan alweer afgelopen isquote:Op maandag 28 juli 2014 12:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit voelt als een discussie waar ik me in moet mengen. Geef me even 20 minuten, dan ben ik thuis.
Is er gister nog een date geregeld?!quote:Op maandag 28 juli 2014 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie dan alweer afgelopen is
lijden geloof ik direct. Altijd mooi die zelfspot van jou.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zag net bij de garage iemand in pak die beter casual naar zijn werk kan gaan. Dus ik begrijp wat je bedoeld. Geen idee overigens of het bij vrouwen tot soppen lijd als ze mij in pak zien, en of het me echt goed staat, maar het hoort nu eenmaal een beetje bij mij om regelmatig in pak rond te lopen.
Dus jij valt op werklozen? Gezien de huidige pilotenmarkt...quote:Op maandag 28 juli 2014 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehe. Lijdend soppen.
Maar er is niets treuriger dan een man in een slecht pak. Of een man die een pak aan heeft omdat het moet en zich voelt en gedraagt als een jongetje die de kledingkast van z'n vader geplunderd heeft. Dat standaard gesop op uniformen en motorpakken is complete waanzin.
Tenzij het een pilotenpak betreft trouwens. Godverdomme. Piloten.
Hebben ze meer tijd voor elkaar...quote:Op maandag 28 juli 2014 12:47 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dus jij valt op werklozen? Gezien de huidige pilotenmarkt...
Zo herken je mannen die zich voordoen als vrouw op internet.quote:
En dan verwacht je dat wij achter een voldoende staan?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat had ik ook alweer beloofd voor het halen van het tentamen? Rhu scharen en niet meer aan piemels knabbelen hè?.
Boeit me niet, m'n dikke voldoende is binnen. Ik ben een held.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En dan verwacht je dat wij achter een voldoende staan?
Goed puntquote:Op maandag 28 juli 2014 13:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo herken je mannen die zich voordoen als vrouw op internet.
Date verslag Ruhbarbje en c_c komt dus?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Boeit me niet, m'n dikke voldoende is binnen. Ik ben een held.
Hoe dik?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Boeit me niet, m'n dikke voldoende is binnen. Ik ben een held.
Als er al niet in geknipt wordt.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:04 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Date verslag Ruhbarbje en c_c komt dus?
Als het scharen maar niet geknipt wordtquote:Op maandag 28 juli 2014 14:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe dik?
[..]
Als er al niet in geknipt wordt.
Waarom laat ze het klinken als een soort fulltime baan.quote:Tja, een glazen bol heb ik helaas niet. Maar als ik mijn ideale scenario schets, dan ga ik eerst een jaar op wereldreis (bij voorkeur met jou) en daarna een leuk huisje kopen en baby's maken. Maar dat laatste heeft geen haast.
Omdat ze er heeeeel veel wilquote:Op maandag 28 juli 2014 14:49 schreef -Splash- het volgende:
Waarom laat ze het klinken als een soort fulltime baan.
Ik krijg meer de indruk dat het niet uitmaakt van wie het zaad komt.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:49 schreef -Splash- het volgende:
Waarom laat ze het klinken als een soort fulltime baan.
Je wilt natuurlijk ook niet 14 dezelfde kinderen, dat snap ik.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik krijg meer de indruk dat het niet uitmaakt van wie het zaad komt.
Sabbelenquote:Op maandag 28 juli 2014 15:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Kak, nu ga ik een andere manier moeten vinden om m'n blijheid te tonen, ipv knabbelen. Hoe doen normale mensen dat?
C_C, waarom hebben wij nou nog nooit gedate? Ik ben het gewoon weer met je eens, het begint eng te worden.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehe. Lijdend soppen.
Maar er is niets treuriger dan een man in een slecht pak. Of een man die een pak aan heeft omdat het moet en zich voelt en gedraagt als een jongetje die de kledingkast van z'n vader geplunderd heeft. Dat standaard gesop op uniformen en motorpakken is complete waanzin.
Tenzij het een pilotenpak betreft trouwens. Godverdomme. Piloten.
Ik ga m'n account verwijderenquote:Op maandag 28 juli 2014 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik date geen fokkers yats, maar als ik ooit een uitzondering zou maken, zou ik je helemaal laveloos zuigen yats.
Maar ja, die verdomde belofte hè.
Ik dacht dat je ondertussen al een stel was met zeefje.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helemaal nietIk ben volledig beschikbaar
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:04 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Date verslag Ruhbarbje en c_c komt dus?
Nee manquote:Op maandag 28 juli 2014 15:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ondertussen al een stel was met zeefje.
Dat klinkt als een goede uitdaging. Ik zal het niet verklappen mocht je die belofte ooit brekenquote:Op maandag 28 juli 2014 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik date geen fokkers yats, maar als ik ooit een uitzondering zou maken, zou ik je helemaal laveloos zuigen knul.
Maar ja, die verdomde belofte hè.
jij stiekeme snoepert jijquote:Op maandag 28 juli 2014 15:35 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goede uitdaging. Ik zal het niet verklappen mocht je die belofte ooit breken
Je hebt DMquote:Op maandag 28 juli 2014 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben sowieso wel toe aan een nieuwe date
Dus jullie zijn alleen FwB?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:34 schreef Faxie het volgende:
Nee man![]()
Die heeft het sowieso te druk tegenwoordig volgens mij.
Heb je wel tijd om te daten, yats?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:35 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goede uitdaging. Ik zal het niet verklappen mocht je die belofte ooit breken
Het is bijna vakantiequote:Op maandag 28 juli 2014 15:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb je wel tijd om te daten, yats?
Niet zo snel happen weiss, dat willen vrouwen niet, weet je nog?quote:
Sorry yats, hoe moet het dan wel?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:39 schreef yats het volgende:
Niet zo snel happen weiss, dat willen vrouwen niet, weet je nog?
Geen idee, weet HJ het niet? Die heeft immers half vrouwelijk fok al 'gedate'.quote:
Soort van, dat was toch al wel bekend lijkt me?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hebt DM![]()
![]()
[..]
Dus jullie zijn alleen FwB?
Waarom zou ik het H_J moeten vragen? Jij zegt toch dat ik het verkeerd doe? Wie A zegt moet ook B zeggen yatsquote:Op maandag 28 juli 2014 15:41 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, weet HJ het niet? Die heeft immers half vrouwelijk fok al 'gedate'.
Sorry, ontopic dan maar....quote:Op maandag 28 juli 2014 15:39 schreef Cue_ het volgende:
Kan dit niet allemaal naar het Tindertopic? Of gewoon de RelatieSC?
Mwaoh, valt wel mee. Veel, dat wel, maar zeker niet de helft. En al helemaal niet door me hier als een kwijlende mongool te manifesteren.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:41 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, weet HJ het niet? Die heeft immers half vrouwelijk fok al 'gedate'.
Op basis van een eerder advies van een weiss man.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom zou ik het H_J moeten vragen? Jij zegt toch dat ik het verkeerd doe? Wie A zegt moet ook B zeggen yats
Hou je mond dan gewoon, sukkelquote:Op maandag 28 juli 2014 15:44 schreef yats het volgende:
[..]
Op basis van een eerder advies van een weiss man.
Laat je niet zo kennen johquote:
Dit weekend in de nacht. Dat is mij goed bevallen dus nu nog maar een keer, maar dan met iemand anders.quote:
Morgenavond. Met de bikerdochter. Ergens wat gaan eten enzo.quote:
Ja. Eerste date met iemand ergens deze week. En mss ook nog een vervolg date met het boodschappen-meisje.quote:
Eind van de week waarschijnlijkquote:
Zaterdag net een gehad.quote:
Je mag hier gew blijven posten hoor, jij welquote:Op maandag 28 juli 2014 15:54 schreef habitue het volgende:
Woensdag weer een date. Als ik het van jullie nog een date mag noemen
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je mag hier gew blijven posten hoor, jij wel
Ja, details hou ik verder voor mequote:
Nee? Ik was toen een tijd met iemand aan het daten, maar ik heb besloten dat hij niks voor me was. Maar met deze jongen voelt het heel andersquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:57 schreef Pinkdwarf het volgende:
Nee? Ik was toen een tijd met iemand aan het daten, maar ik heb besloten dat hij niks voor me was. Maar met deze jongen voelt het heel andersDus ben benieuwd!
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:09 schreef Pinkdwarf het volgende:
Met mijn date, wat inmiddels geen date meer is, ben ik wezen snowboarden en naar de Efteling geweest. Aanraders! Enne, heerlijke rustig in Snowworld nu
Grappig. Ik dacht het anders ook te lezen dat het officieel was, tijdje terug...quote:Op maandag 28 juli 2014 15:57 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nee? Ik was toen een tijd met iemand aan het daten, maar ik heb besloten dat hij niks voor me was. Maar met deze jongen voelt het heel andersDus ben benieuwd!
Heb je nu ineens wel tijd? En vorige week zei je nog dat je zo druk was?quote:
Ik weet dat we niet meer mogen happen maar waarom zeg je 3 dagen terug nog dat je niet meer date want blabla onzin en heb je nu opeens een date waar je dan niks over wil zeggen?quote:
Je was me voor!quote:
Zoals ik al zei, is gewoon een act; net als die van Faxie.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb je nu ineens wel tijd? En vorige week zei je nog dat je zo druk was?
Ik date nietquote:Op maandag 28 juli 2014 16:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, is gewoon een act; net als die van Faxie.
Plaktattoo's al binnen?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Morgenavond. Met de bikerdochter. Ergens wat gaan eten enzo.
Naam? (om het volgbaar te houden)quote:
Ik snap niet waarom je de alles-of-niets mentaliteit van Faxie niet kan waarden.quote:
Weer een fokkert?quote:
Ga je een boebiedoe-lijstje bijhouden vanuit dit topic?quote:
Gewoon de google docs van Faxie updaten aub. Anders blijft het onoverzichtelijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ga je een boebiedoe-lijstje bijhouden vanuit dit topic?
Oh god nee, dat gaat me grijze haren opleveren. Ja, meer dan ik al heb.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ga je een boebiedoe-lijstje bijhouden vanuit dit topic?
Lang verhaal. Hij wilde het toen meteen een relatie noemen. Heb me laten meeslepen, maar tegen geen van mijn vrienden of familie ooit gezegd dat ik een relatie had. Toen ik stopte met hem daten, heb ik ook gezegd dat ik ons niet als exen zag. Hij was het daar mee eens. Ergo, het is een ex-date, geen exquote:
gaat die over splash of wanneer komt die vuile was naar buiten?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:48 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Lang verhaal. Hij wilde het toen meteen een relatie noemen. Heb me laten meeslepen, maar tegen geen van mijn vrienden of familie ooit gezegd dat ik een relatie had. Toen ik stopte met hem daten, heb ik ook gezegd dat ik ons niet als exen zag. Hij was het daar mee eens. Ergo, het is een ex-date, geen ex
Haha nee, -Splash- en ik zijn een stuk langer samen geweestquote:Op maandag 28 juli 2014 16:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gaat die over splash of wanneer komt die vuile was naar buiten?
Als jij de was doet, zal ik hem ophangen.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:50 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha nee, -Splash- en ik zijn een stuk langer samen geweest
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb je nu ineens wel tijd? En vorige week zei je nog dat je zo druk was?
Neem alles eens niet zo serieus. Als jullie in jullie drukke dateleven dingen kunnen plannen, kan ik dat ook. Is dat zo raar? En zo 'ineens' is dit niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet dat we niet meer mogen happen maar waarom zeg je 3 dagen terug nog dat je niet meer date want blabla onzin en heb je nu opeens een date waar je dan niks over wil zeggen?
Ik zie veel onzin voorbij komen op fok maar jij spant vaak wel de kroon...
Ik ben 1 grote act, zoals je vroeger de vrouw met de snor had ben ik 'de man met baard'.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, is gewoon een act; net als die van Faxie.
Dit dus yats, niemand heeft iets tegen jouquote:Op maandag 28 juli 2014 17:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Stel je niet aan, yats. Als je zelf hier zegt niet meer te daten vanwege tijdgebrek en omdat je zo druk met je bedrijfje bent is het vrij logisch dat mensen er naar vragen als je dan heel mysterieus gaat lopen doen over het ineens weer hebben van een date. Je zegt A, maar doet B.
Nog geen date-update; knikkende knietjes plus eigenlijk nog een optie (wat een luxe opeens, of juist niet)quote:Op maandag 28 juli 2014 11:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, wat een generalisaties weer![]()
![]()
Zon vermoeden had ik al. Doe rustig aanquote:Op maandag 28 juli 2014 18:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Pssst: Heb nieuwe info, maar moest werken. Hou je dm in de gateh
Het was meer een referentie aan cue's verzuurde reactie op mij zaterdag.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Sorry
Lijkt me gewoon tof als het echt een date wordt
Helemaal klaar voor Berlijn?
Ow right, ik stel me aan. Weet ik dat ook weer. Jij bent de 'minst erge' van de drie, maar ik heb af en toe ook bij jou het idee dat je gewoon een beetje wil provoceren. Dat mag van mij best, maar verwacht dan niet dat ik overal serieus op in ga of niet af en toe zelf ook wat terug reageer. En dat betekent niet dat ik niet af en toe enorm lach om die dateverhalen van je, maar dat 'hakken' siert je niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Stel je niet aan, yats. Als je zelf hier zegt niet meer te daten vanwege tijdgebrek en omdat je zo druk met je bedrijfje bent is het vrij logisch dat mensen er naar vragen als je dan heel mysterieus gaat lopen doen over het ineens weer hebben van een date. Je zegt A, maar doet B.
Wat dat ''accepteren'' betreft of niet vind ik ook zo'n lulverhaal. Net of er bij mij nooit drietraps debielen reageren op bijvoorbeeld een verslag van mijn hand. Zuigerds hou je toch wel.
En Cue_, jank niet zo. Kan prima hier.
Ow, al had je wel iets tegen mij gehad had me dat weinig geinteresseert. Dat was dan jouw probleem, niet het mijne.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus yats, niemand heeft iets tegen jou
En voor de rest boeit het niemand een flikker wie je, hoe en waar date
Je stelt je inderdaad aan, ik reageer op wat er gezegd wordt en soms is dat wat scherper. Doe ik bij iedereen, niet alleen bij jou. Noem mij een lul, vind ik prima.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ow right, ik stel me aan. Weet ik dat ook weer. Jij bent de 'minst erge' van de drie, maar ik heb af en toe ook bij jou het idee dat je gewoon een beetje wil provoceren. Dat mag van mij best, maar verwacht dan niet dat ik overal serieus op in ga of niet af en toe zelf ook wat terug reageer. En dat betekent niet dat ik niet af en toe enorm lach om die dateverhalen van je, maar dat 'hakken' siert je niet.
En ja, ik ben zeker behoorlijk druk met het succesvol proberen te maken van mijn bedrijfje (vorige week zat er 60 uur in), maar staat dat daten in de weg? Ik heb alleen gezegd dat ik niet ACTIEF (let op het dikgedrukte) op zoek ben naar dates omdat ik druk ben, maar als zich na een paar leuke gesprekken de kans voordoet met een leuke vrouw, waarom zou ik dan geen date aan haar voorstellen?
[..]
Blow mequote:Op maandag 28 juli 2014 19:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
En jij moet godverdomme al helemaal je smoel houden, Faxie!
Ik word al echt een zwart witte fokkerquote:Op maandag 28 juli 2014 18:28 schreef habitue het volgende:
[..]
Het was meer een referentie aan cue's verzuurde reactie op mij zaterdag.
Uiteraard gun ik cue ook leuke dates
Zeker, we gaan allebei een dag plannen. Helaas nog 9 dagen wachten.
Nou ik vertelde mijn ochtendplan. Zegt ze: 'ik had wel wat hippers van je verwacht'quote:Op maandag 28 juli 2014 19:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik word al echt een zwart witte fokker
Mooooi want het is ook een leukerd volgens mij.
Dat is wel enórm lang inderdaad, je plan al klaar?
Waarom zou je een fuck geven om wat zij er van denkt?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:44 schreef habitue het volgende:
Nou ik vertelde mijn ochtendplan. Zegt ze: 'ik had wel wat hippers van je verwacht'
Wel verdomme
Dus ik ga voor de rest van de dag wat zoeken waarbij zelfs de meest doorgewinterde hipsters zouden zeggen: 'nou nou, het mag van mij wel iets meer mainstreem'
Als ik dat deed had ik wel wat anders gekozen he.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom zou je een fuck geven om wat zij er van denkt?
Doe eens ctrl+f5. Nerd-truucje.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Paiq flipt hem, hebben anderen daar ook last van? Ik wilde matchen weer aanzetten en kreeg eerst 4 matches tegelijk, die net zo snel weer uit m'n lijst verdwenen maar nog wel tegen me konden praten blijkbaar
Ligt vast aan Paiq. Geen zorgen.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:23 schreef Hinder het volgende:
Bij mij antwoordt niemand, dus er is wel meer mis.
Ik zei niet dat het niet zo was. Meestal helpt ctrl+f5 bij Paiq wel om weer wat goed te krijgen als er dingen misgaan. Het is ajax volgens mij dus dan wordt alles weer opnieuw ingeladen enzo.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben een meisjesnerd, ik ben er vrij zeker van dat het probleem niet aan mijn kant ligt.
Bij OkCupid hebben ze dingen aan lopen passen, nu werkt de boel niet prettig meerquote:Op maandag 28 juli 2014 23:48 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het niet zo was. Meestal helpt ctrl+f5 bij Paiq wel om weer wat goed te krijgen als er dingen misgaan. Het is ajax volgens mij dus dan wordt alles weer opnieuw ingeladen enzo.
Ik heb eigenlijk nog geen enkele datingsite gehad die vlekkeloos werkte. Tinder is al helemaaaal een ramp. Maar ook OkCupid is echt niet perfect. Helaas.
Die matchpercentages ook, als je ze uitgesplitst ziet in aparte categorieën, lijkt het echt onmogelijk om op het totale matchpercentage uit te komen...quote:Op maandag 28 juli 2014 23:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Bij OkCupid hebben ze dingen aan lopen passen, nu werkt de boel niet prettig meer![]()
Tinder is inderdaad wel zo brak als maar zijn kan qua chatten. Berichten die niet aankomen, of dubbel of helemaal door elkaar. Gesprekken die doodbloeden omdat je pas na een maand ziet dat de ander gereageerd heeft en je er uiteraard nooit melding van hebt gehad. De dates zelf lopen een stuk beter gelukkig.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:48 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het niet zo was. Meestal helpt ctrl+f5 bij Paiq wel om weer wat goed te krijgen als er dingen misgaan. Het is ajax volgens mij dus dan wordt alles weer opnieuw ingeladen enzo.
Ik heb eigenlijk nog geen enkele datingsite gehad die vlekkeloos werkte. Tinder is al helemaaaal een ramp. Maar ook OkCupid is echt niet perfect. Helaas.
Die hoer heeft natuurlijk een ander, heb je al bij haar voor de deur gestaan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:18 schreef Weissman het volgende:
Date voor morgen heeft afgezegd. Heb gelijk een andere gefixt. Want zo rol ik.
Ik heb gevraagd of het aan mij of mijn drugsgebruik lag. Ze zei nee. Dus haar heb ik wel in de pocketquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die hoer heeft natuurlijk een ander, heb je al bij haar voor de deur gestaan?
Dit ja. Al heb ik heel soms in de OKC chat ook dat mijn eigen berichten niet zichtbaar zijn, maar dan wel voor de anderquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Tinder is aids. Met OKC heb ik nooit problemen gehad, app werkt ook prima. Paiq is eigenlijk gewoon een kutsite.
t wordt steeks mooierquote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:30 schreef Solique het volgende:
Elke site of app heeft wel iets wat geregeld problemen geeft.
Zo vaak dingen misgelopen omdat er weer iets niet werkte
Kijk dat je die 2e niets vindt snap ik, maar wat is er mis met de eerste vraag. Oke het is niet de meest boeiende maar het getuigd ook niet echt ervan dat jij het gesprek gaande wilt houdenquote:Op maandag 28 juli 2014 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ugh ik dacht 'laat ik weer eens op paiq gaan'
Speeddate 1: 'vertel eens iets over jezelf'
Speeddate 2: 'Ben je net zo ondeugend als ik?'
Ik heb de 3 minuten niet eens volgemaakt
Ik vind dat echt een van de meest fantasieloze en luie kutvragen die je kunt stellen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Kijk dat je die 2e niets vindt snap ik, maar wat is er mis met de eerste vraag. Oke het is niet de meest boeiende maar het getuigd ook niet echt ervan dat jij het gesprek gaande wilt houden
Precies, bahquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een van de meest fantasieloze en luie kutvragen die je kunt stellen.
Mwah, ik raakte laatst aan de praat met iemand die echt 0,0 info op haar OKC profiel had, terwijl ik die zelf uitgebreid heb ingevuld. Mijn eerste vraag verwees daar dan ook naar, met de toevoeging 'dus vertel eens wie je bent'. Kreeg een heel beknopt antwoord over wat ze studeerde maar ik had in elk geval iets om over door te vragen, dus daarna kon het gesprek alsnog beginnen. Anders had ik gewoon echt geen aanknopingspunt gehad, en je laat wel de keus aan haarzelf om te bepalen wat interessant/belangrijk is om over te praten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een van de meest fantasieloze en luie kutvragen die je kunt stellen.
Eens. Niet iedereen is ervaren met datingsites en dus snapt niet iedereen de ergernis van zulke vragen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:06 schreef BeamofLight het volgende:
je kunt inderdaad ook gewoon over alles gaan zeiken. Dan weet je in ieder geval dat je een pleurisleven gaat houden. Ik word ook niet heel stijf van zo'n: "vertel es iets", maar om dan gelijk weg te klikken...nee. Mocht het na 5 minuutjes nog steeds zo oppervlakkig blijven kun je nog altijd dat kruisje rechtsboven aanklikken.
Ik houd dan liever inderdaad mijn eigen leuke pleurisleven waar niks over te vertellen valtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:06 schreef BeamofLight het volgende:
je kunt inderdaad ook gewoon over alles gaan zeiken. Dan weet je in ieder geval dat je een pleurisleven gaat houden. Ik word ook niet heel stijf van zo'n: "vertel es iets", maar om dan gelijk weg te klikken...nee. Mocht het na 5 minuutjes nog steeds zo oppervlakkig blijven kun je nog altijd dat kruisje rechtsboven aanklikken.
ja ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:12 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik houd dan liever inderdaad mijn eigen leuke pleurisleven waar niks over te vertellen valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fixed that for youquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
... en, dan zou ik denk ik komen met een: wow, gefeliciteerd met het stellen van de rukste vraag die je had kunnen stellen ...
[...]
Ofwel, in principe kun je iedereen wegklikken met die kutvraag zo'n arrogante houding
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:29 schreef ook_gek het volgende:
Wat ik nou niet snap he, en dat zie ik hier maar ook in mijn omgeving. Waarom zo zeiken over een vraag. Als het maar iets afwijkt van het perfecte idee wat iemand over een gesprek heeft. BAM en weg! Dan is het fantasieloos, saai, oppervlakkig tot aan een slet aan toe. Natuurlijk direct vervolgt met "er zijn geen leuke mannen / vrouwen meer. Bla bla bla zeil zeik zeil huil huil huil. Oh en dat probleem is natuurlijk niet aan hun zelf te wijten.
Waarom hechten en wegen mensen zoveel waarde aan zo iets simpels. Het is maar een vraagje. Het is niet als of de hele wereld afhankelijk is van die vraag?
En laten we het omkeren. Laten we eens met de meest orgineelste en leukste vraag ooit komen! Dan hoor je vaak meteen "dat is zo een overgekompenseerde vraag"
Als ik niet zeik en huil, mag ik dan wel gewoon mensen wegklikken om die paar opmerkingen die gewoon al mijn nekharen omhoog zetten?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:29 schreef ook_gek het volgende:
Wat ik nou niet snap he, en dat zie ik hier maar ook in mijn omgeving. Waarom zo zeiken over een vraag. Als het maar iets afwijkt van het perfecte idee wat iemand over een gesprek heeft. BAM en weg! Dan is het fantasieloos, saai, oppervlakkig tot aan een slet aan toe. Natuurlijk direct vervolgt met "er zijn geen leuke mannen / vrouwen meer. Bla bla bla zeil zeik zeil huil huil huil. Oh en dat probleem is natuurlijk niet aan hun zelf te wijten.
Waarom hechten en wegen mensen zoveel waarde aan zo iets simpels. Het is maar een vraagje. Het is niet als of de hele wereld afhankelijk is van die vraag?
En laten we het omkeren. Laten we eens met de meest orgineelste en leukste vraag ooit komen! Dan hoor je vaak meteen "dat is zo een overgekompenseerde vraag"
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja ik ook eigenlijk
retry:
als iemand mij dat als vraag 1 zou stellen, dan zou ik denk ik komen met een: wow, gefeliciteerd met het stellen van de rukste vraag die je had kunnen stellen. Doe es poging 2.Eh, nee. Ik reageer eigenlijk altijd op een dergelijke manier op dat soort vragen. Zeker de helft pikt dat juist heel goed op, en da's opvallend. De andere helft hangt gelijk in de gordijnen, maar die zoek ik toch al niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Ze zijn niet voor niks nog alleen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:29 schreef ook_gek het volgende:
Ja want stel je voor dat de vraag niet aan je gigantische verwachtingen van een van de grootste creatieve geesten die deze aardbol ooit bewandeld heeft. Ik vind het nog wel een nuttige vraag, al zou ik hem iets beter verwoorden dan dat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Precies, bah.
Nu vallen bij mij ook veel gesprekken dood, geen interesse vanuit haar kant of die van mij, is wel snel klaar
Dat is dan ook al beter, je creert er een gesprek mee bij personen die er mee om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik reageer eigenlijk altijd op een dergelijke manier op dat soort vragen. Zeker de helft pikt dat juist heel goed op, en da's opvallend. De andere helft hangt gelijk in de gordijnen, maar die zoek ik toch al niet.
Lang geleden gekje maar ben het met je eens. Was hetzelfde aan het neerpennen. Op je "high horse" blijven zitten op een datingsite gewoon omdat het kan daarmee loop je naar mijn idee best leuke mensen mis. Misschien dat ik daarom ook regelmatig aangenaam verrast (en ook wel eens niet) was door een date.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:29 schreef ook_gek het volgende:
Maar ik ben dan ook altijd al een 'paardenmeisje' geweestquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lang geleden gekje maar ben het met je eens. Was hetzelfde aan het neerpennen. Op je "high horse" blijven zitten op een datingsite gewoon omdat het kan daarmee loop je naar mijn idee best leuke mensen mis. Misschien dat ik daarom ook regelmatig aangenaam verrast (en ook wel eens niet) was door een date.
Ik zou niet iemand daar voor wegklikken. Maar het is vaak een teken aan de wand hoe de rest van het gesprek gaat verlopen. Als dat dan niet verandert kijk ik verder ja. Leven is te kort voor saaie doelloze gesprekken op dating sites.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:29 schreef ook_gek het volgende:
#TeamOpenRelatiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
Tja ik zit natuurlijk ook in een luxe positie dus dat speelt wel mee. Ik heb gewoon geen zin in die standaard gesprekjes
Het is heus niet zo dat ik meteen weg heb geklikt maar het was gewoon zo'n typisch saai gesprek en die zin vond ik daarvoor tekenend dus heb ik de 3 minuten niet vol gemaakt.
Het is wel zo. Zijn vaak van die lui met onmetelijk hoge standaarden en oneindige eisenlijstjes.quote:
of nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is wel zo. Zijn vaak van die lui met onmetelijk hoge standaarden en oneindige eisenlijstjes.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Overigens heb je ALTIJD een aanknopingspunt. Ook als er niks aan info bijstaat. Begin gewoon over wederzijdse ervaringen via die site of app. Iedereen heeft wel dramaverhalen en dat zijn de leukste verhalen om te horen natuurlijk. Valt er gelijk wat te lachen en het schept een band. Epische tip. Gratis. Omdat jullie het zijn.
Ik doel op mensen in 't algemeen die na 2 zinnen al besluiten 'nah, das niks want hij stelt niet de goeie vraag'. Je voelt je blijkbaar aangesproken. En over 't algemeen zijn de mensen die op tinder zitten om wat te regelen alleen, een uitzondering daargelaten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of niet
Want je 'beschuldigd' mij. Et van hoge eisen maar ik ben helement niet alleen. Dus misschien moet je geen voorbarige conclusies trekken
Ehm volgens mij zijn de mensen die het meest een hekel hadden aan die vraag ook het meest aan het daten:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is wel zo. Zijn vaak van die lui met onmetelijk hoge standaarden en oneindige eisenlijstjes.
Aisomont: geen hekel aan die vraag en elke twee weken een date.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:29 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ehm volgens mij zijn de mensen die het meest een hekel hadden aan die vraag ook het meest aan het daten:
Habitue: aan het daten en een weekend weg.
Rhu: aan het daten en een relatie
Ik: aan het daten en ehm...
BoL: ik kan me niet voorstellen dat ie niet date.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |