Niet doen imho, iig niet op een eerste date. Dan hoor je gewoon alles goed voorbereid te hebben en niet eindeloos door de supermarkt te dwalen "hee waar heb jij zin in vanavond?" -"Oh maakt mij niet uit hoor, ik lust alles"quote:Op maandag 7 juli 2014 17:02 schreef Weissman het volgende:
Wat vinden jullie van samen boodschappen doen met een date?
Sowieso heb ik er een hekel aan als ik dat ook nog moet beslissen op een datequote:Op maandag 7 juli 2014 17:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet doen imho, iig niet op een eerste date. Dan hoor je gewoon alles goed voorbereid te hebben en niet eindeloos door de supermarkt te dwalen "hee waar heb jij zin in vanavond?" -"Oh maakt mij niet uit hoor, ik lust alles"
Zolang je ouders de supermarkt niet uitbaten vind ik het wel mee vallenquote:Op maandag 7 juli 2014 17:57 schreef Weissman het volgende:
Nee, niet de eerste date idd.
Vind het toch een beetje een "the next level" dingetje.
Wel gedaan, maar uiteindelijk niet goed afgelopen dus of het aan te bevelen isquote:Op maandag 7 juli 2014 17:02 schreef Weissman het volgende:
Wat vinden jullie van samen boodschappen doen met een date?
De perfecte test. Als hij dat vol kan houden, dan kan hij het ver brengen.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik waggel vaak als een verwarde kip met ADHD en de aandachtsspanne van een goudvis van de ene kant van de supermarkt naar de andere. Weet niet of het slim is om dat een date aan te doen, denk het niet.
1 pluspuntje extra, hij zit nu in de trein op weg naar mij toequote:
Als het in Silenus z'n game zit, moét het wel goed zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 23:07 schreef Pinkdwarf het volgende:
Silenus neemt zijn dates ook mee naar de supermarkt op date 1. Als hij het kan, kan iedereen het, toch?
Is het niet meer wat hij kan maken op een date, kan verder niemand?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:07 schreef Pinkdwarf het volgende:
Silenus neemt zijn dates ook mee naar de supermarkt op date 1. Als hij het kan, kan iedereen het, toch?
Omdat de leuke mannen genoeg aandacht krijgen en de kat liever even uit de boom kijken?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:52 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zijn t altijd de niet-leuke mannen doe heel direct om een date durven te vragen
"Per ongeluk" een Prénatal inlopen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat de leuke mannen genoeg aandacht krijgen en de kat liever even uit de boom kijken?
Donderdag weer daten. ijstje eten, wandeling maken, uit eten, supermarkt, tuincentrum en bankhangen al gehad. Wat nu?
Daten?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:52 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zijn t altijd de niet-leuke mannen doe heel direct om een date durven te vragen
Met mijn date, wat inmiddels geen date meer isquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat de leuke mannen genoeg aandacht krijgen en de kat liever even uit de boom kijken?
Donderdag weer daten. ijstje eten, wandeling maken, uit eten, supermarkt, tuincentrum en bankhangen al gehad. Wat nu?
Inb4 Faxiequote:Op maandag 7 juli 2014 23:52 schreef Cue_ het volgende:
Blijkbaar, wel jammer weerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:05 schreef leolinedance het volgende:
Sorry, jou bewaar ik voor als er ooit een gangbangmeet komt (en nog altijd weet ik er geen betere naam voorquote:
Ah dat zijn ook wel leuke ideeën ja! Of sushi eten en naar de bioscoopquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:09 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Met mijn date, wat inmiddels geen date meer is, ben ik wezen snowboarden en naar de Efteling geweest. Aanraders! Enne, heerlijke rustig in Snowworld nu
Wat een bullshit aanname weerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:05 schreef leolinedance het volgende:
Congratsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:09 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Met mijn date, wat inmiddels geen date meer is, ben ik wezen snowboarden en naar de Efteling geweest. Aanraders! Enne, heerlijke rustig in Snowworld nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |