Je wilt natuurlijk ook niet 14 dezelfde kinderen, dat snap ik.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik krijg meer de indruk dat het niet uitmaakt van wie het zaad komt.
Sabbelenquote:Op maandag 28 juli 2014 15:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Kak, nu ga ik een andere manier moeten vinden om m'n blijheid te tonen, ipv knabbelen. Hoe doen normale mensen dat?
C_C, waarom hebben wij nou nog nooit gedate? Ik ben het gewoon weer met je eens, het begint eng te worden.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehe. Lijdend soppen.
Maar er is niets treuriger dan een man in een slecht pak. Of een man die een pak aan heeft omdat het moet en zich voelt en gedraagt als een jongetje die de kledingkast van z'n vader geplunderd heeft. Dat standaard gesop op uniformen en motorpakken is complete waanzin.
Tenzij het een pilotenpak betreft trouwens. Godverdomme. Piloten.
Ik ga m'n account verwijderenquote:Op maandag 28 juli 2014 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik date geen fokkers yats, maar als ik ooit een uitzondering zou maken, zou ik je helemaal laveloos zuigen yats.
Maar ja, die verdomde belofte hè.
Ik dacht dat je ondertussen al een stel was met zeefje.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helemaal nietIk ben volledig beschikbaar
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:04 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Date verslag Ruhbarbje en c_c komt dus?
Nee manquote:Op maandag 28 juli 2014 15:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ondertussen al een stel was met zeefje.
Dat klinkt als een goede uitdaging. Ik zal het niet verklappen mocht je die belofte ooit brekenquote:Op maandag 28 juli 2014 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik date geen fokkers yats, maar als ik ooit een uitzondering zou maken, zou ik je helemaal laveloos zuigen knul.
Maar ja, die verdomde belofte hè.
jij stiekeme snoepert jijquote:Op maandag 28 juli 2014 15:35 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goede uitdaging. Ik zal het niet verklappen mocht je die belofte ooit breken
Je hebt DMquote:Op maandag 28 juli 2014 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben sowieso wel toe aan een nieuwe date
Dus jullie zijn alleen FwB?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:34 schreef Faxie het volgende:
Nee man![]()
Die heeft het sowieso te druk tegenwoordig volgens mij.
Heb je wel tijd om te daten, yats?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:35 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goede uitdaging. Ik zal het niet verklappen mocht je die belofte ooit breken
Het is bijna vakantiequote:Op maandag 28 juli 2014 15:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb je wel tijd om te daten, yats?
Niet zo snel happen weiss, dat willen vrouwen niet, weet je nog?quote:
Sorry yats, hoe moet het dan wel?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:39 schreef yats het volgende:
Niet zo snel happen weiss, dat willen vrouwen niet, weet je nog?
Geen idee, weet HJ het niet? Die heeft immers half vrouwelijk fok al 'gedate'.quote:
Soort van, dat was toch al wel bekend lijkt me?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hebt DM![]()
![]()
[..]
Dus jullie zijn alleen FwB?
Waarom zou ik het H_J moeten vragen? Jij zegt toch dat ik het verkeerd doe? Wie A zegt moet ook B zeggen yatsquote:Op maandag 28 juli 2014 15:41 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, weet HJ het niet? Die heeft immers half vrouwelijk fok al 'gedate'.
Sorry, ontopic dan maar....quote:Op maandag 28 juli 2014 15:39 schreef Cue_ het volgende:
Kan dit niet allemaal naar het Tindertopic? Of gewoon de RelatieSC?
Mwaoh, valt wel mee. Veel, dat wel, maar zeker niet de helft. En al helemaal niet door me hier als een kwijlende mongool te manifesteren.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:41 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, weet HJ het niet? Die heeft immers half vrouwelijk fok al 'gedate'.
Op basis van een eerder advies van een weiss man.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom zou ik het H_J moeten vragen? Jij zegt toch dat ik het verkeerd doe? Wie A zegt moet ook B zeggen yats
Hou je mond dan gewoon, sukkelquote:Op maandag 28 juli 2014 15:44 schreef yats het volgende:
[..]
Op basis van een eerder advies van een weiss man.
Laat je niet zo kennen johquote:
Dit weekend in de nacht. Dat is mij goed bevallen dus nu nog maar een keer, maar dan met iemand anders.quote:
Morgenavond. Met de bikerdochter. Ergens wat gaan eten enzo.quote:
Ja. Eerste date met iemand ergens deze week. En mss ook nog een vervolg date met het boodschappen-meisje.quote:
Eind van de week waarschijnlijkquote:
Zaterdag net een gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |