abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142778496
Hele toffe date gehad, nu net thuis.

*Moeder aller scheten laat*
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 27 juli 2014 @ 14:49:30 #77
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142778549
quote:
11s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:48 schreef Hungry_Joe het volgende:

Kan niet :{w Dat heb ik vanmiddag al gedaan :7
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_142778560
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Niet m'n punt. Niet extreem waar ook. Maar jij vindt het sowieso onzin dat ik dit soort berichten belachelijk vind, dat is wel duidelijk. For fucks' sake, over kinderen beginnen in je allereerste bericht? :').
Dit was sowieso een knippen-plakken mailtje.

Edit: spuit 11 :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 27 juli 2014 @ 14:50:14 #79
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142778578
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Ze is leuk en lekker. Vanwaar de twijfel?
Rugzak van haar en mij..
*** Nul Dertien ***
  zondag 27 juli 2014 @ 15:02:29 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142778965
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:50 schreef theKiD het volgende:
Rugzak van haar en mij..
Die gaan niet samen?
  zondag 27 juli 2014 @ 15:14:35 #81
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142779351
quote:
5s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die gaan niet samen?
Ik sta op het punt om me op onbekend terrein te begeven. Mijn laatste serieuze, lange relatie is alweer 9 jaar geleden. Ik weet niet of dat samen gaat, ik denk van wel.
Maar zijn nog een paar kleine dingen, waarvan het punt dat ze al 2 kindjes heeft voor mij de grootste twijfelfactor is, vooral omdat het onbekend is voor mij..
*** Nul Dertien ***
pi_142779445
quote:
11s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:48 schreef Hungry_Joe het volgende:

ik ben onderweg naar huis van een toffe date.
Ik heb mega honger. Ik haat eten op een date :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 27 juli 2014 @ 15:18:28 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142779461
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:14 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik sta op het punt om me op onbekend terrein te begeven. Mijn laatste serieuze, lange relatie is alweer 9 jaar geleden. Ik weet niet of dat samen gaat, ik denk van wel.
Maar zijn nog een paar kleine dingen, waarvan het punt dat ze al 2 kindjes heeft voor mij de grootste twijfelfactor is, vooral omdat het onbekend is voor mij..
Dat t voor jou zolang geleden is, is klote. Maar thats just a fact en zal je hoe dan ook moeten overbruggen als je ooit weer een relatie wilt ;)

Kinderen is idd lastig. Eerst maar kijken hoe t met haar gaat en dan later evt langzaam opbouwen met de kinderen. Mits je daar uberhaupt open voor staat
  zondag 27 juli 2014 @ 15:20:58 #84
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142779530
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat t voor jou zolang geleden is, is klote. Maar thats just a fact en zal je hoe dan ook moeten overbruggen als je ooit weer een relatie wilt ;)

Kinderen is idd lastig. Eerst maar kijken hoe t met haar gaat en dan later evt langzaam opbouwen met de kinderen. Mits je daar uberhaupt open voor staat
Dat weet ik wel dat ik dat moet overbruggen, en dat lukt ook wel. Alleen moet even het tempo zien te vinden..
Voor kinderen sta ik altijd open, maar zoals ik al zei, onbekend terrein.
*** Nul Dertien ***
pi_142779585
quote:

[..]

Kan goed uitpakken. Ik moest ook altijd weinig hebben van die kleine poepfabriekjes. Destijds twijfelde ik dus ook nogal toen ik mijn ex leerde kennen, ze had al een dochtertje. Tot mijn eigen stomme verbazing bleek dat giga goed te klikken zelfs. Waarschijnlijk omdat ik me zelf in de regel behoorlijk geestelijk onvolwassen gedraag :') , maar hey, het werkte wel.
pi_142779623
Heeft die vriendin ook kinderen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 27 juli 2014 @ 15:41:10 #87
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142780030
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:12 schreef theKiD het volgende:
Date 2 zit erop :D
Gisteren na 3 uur slapen, haar op station opgehaald, en naar Eindhoven gereden. Daar een leuke middag gehad met paar optredens enzo. 1 Goede vriendin van haar was er ook, dus de dames moesten ook een paar keer samen weg natuurlijk. Niet erg aangezien het supergave muziek was (En achteraf bleek ze ook een kadootje voor mij gekocht te hebben }:| Precies wat ik zelf ook al wilde halen :') )
Hele dag al wel wat lopen flirten daar, dus hing wel een beetje een bepaalde spanning.

Nog even op een terrasje gezeten met haar en dr vriendin en toen met z'n 3en gaan eten. Ik begin bijna te twijfelen tussen die 2, damn wat zijn ze beide leuk :')
Na het eten, die vriendin eerst naar huis gebracht omdat diegene waar zij mee was gekomen, haar voor we gingen eten al in de steek hadden gelaten. (Dus de perfect gentlemen uitgehangen) En toen mijn date naar huis gebracht. Bij haar thuis aangekomen, uitgebreid afscheid genomen, en toen vroeg ze, 'of zal ik bij jou blijven vannacht?'
Needless to say dat het een erg gezellige en best lange nacht was, gezien mijn korte slapen zaterdagmorgen.

Alleen, nu snap ik mezelf niet meer.. Normaal heb ik na 1 of 2 dates precies door of er toekomst in zit of niet. Dan heb ik voor mezelf duidelijkheid, maar nu nog absoluut niet. Ze is leuk, en nondeju wat is ze lekker! Maar ik weet het nog niet, en dat is een rare gewaarwording voor mij..
Klinkt als een prima date. Waar hebben jullie elkaar ontmoet?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 27 juli 2014 @ 16:04:03 #88
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142780689
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
Heeft die vriendin ook kinderen?
Als je het tegen mij had, nee. Die vriendin niet.

quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:41 schreef yats het volgende:

[..]

Klinkt als een prima date. Waar hebben jullie elkaar ontmoet?
Eerste tinderdate :D
*** Nul Dertien ***
pi_142780832
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:04 schreef theKiD het volgende:

Van mij was ook via Tinder, dus we zullen zo wel met fakkels en hooivorken naar die andere reeks gejaagd worden.
  zondag 27 juli 2014 @ 16:08:32 #90
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_142780840
quote:

[..]

laat het haar niet lezen...je hebt gvd 2 dates gehad...
pi_142780875
quote:

[..]

Als je het tegen mij had, nee. Die vriendin niet.

[..]

switch dan naar die vriendin ;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 27 juli 2014 @ 16:10:10 #92
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142780881
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:08 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

laat het haar niet lezen...je hebt gvd 2 dates gehad...
Zij gaat sneller dan ik hoor.. Ook vandaar mijn twijfel. :)
*** Nul Dertien ***
  zondag 27 juli 2014 @ 16:11:09 #93
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142780916
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Daar had ik wel een erg goede klik mee, maar vooral omdat ze wist dat ik met die ander daar was denk ik. Geloof niet dat dat wederzijds zou zijn geweest.
*** Nul Dertien ***
  zondag 27 juli 2014 @ 16:38:57 #94
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142781694
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:10 schreef theKiD het volgende:

[..]

Zij gaat sneller dan ik hoor.. Ook vandaar mijn twijfel. :)
Je kunt elkaar toch eerst wat beter leren kennen? Maak het bespreekbaar en je merkt het vanzelf.
  zondag 27 juli 2014 @ 16:39:58 #95
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142781725
quote:

Ok, opvallend veel tinderdates hier de laatste tijd moet ik zeggen.

quote:
6s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Van mij was ook via Tinder, dus we zullen zo wel met fakkels en hooivorken naar die andere reeks gejaagd worden.
Nee hoor HJ, dat is alleen als je hier weer een discussie begint over de 'verboden onderwerpen'. Maar dat doe jij vast niet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_142785420
Om nog even op die date terug te komen, gisterenavond terras gedaan en uiteindelijk naar haar huis gegaan om haar ''foute'' muziekcollectie te luisteren, ze heeft dezelfde wansmaak als ik. Nu begon mijn telefoon nogal te loeien vanaf twaalf uur (jarig en kreeg wat felicitaties), dus dat was wel de opmaat tot het nodige getongel zoals sommigen het hier zouden noemen.

Enfin, we zaten vanmorgen wat te relaxen op haar balkon in het zonnetje, ik - heel charmant - in weinig meer gehuld dan een boxershort, en dat was dusdanig leuk dat ik ook pas om twee uur naar huis ben gereden. Appt ze later dat haar vader onverwachts om half drie binnen kwam zetten, dus mijn timing was haarscherp.

Ik heb een foto gezien van die man. Een of andere zwaar besnorde boom van een biker en je weet natuurlijk nooit of hij je aan je enkels over het balkon heen hangt.
  Moderator / Redactie FP zondag 27 juli 2014 @ 19:22:16 #97
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142786520
quote:
10s.gif Op zondag 27 juli 2014 18:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Om nog even op die date terug te komen, gisterenavond terras gedaan en uiteindelijk naar haar huis gegaan om haar ''foute'' muziekcollectie te luisteren, ze heeft dezelfde wansmaak als ik. Nu begon mijn telefoon nogal te loeien vanaf twaalf uur (jarig en kreeg wat felicitaties), dus dat was wel de opmaat tot het nodige getongel zoals sommigen het hier zouden noemen.

Enfin, we zaten vanmorgen wat te relaxen op haar balkon in het zonnetje, ik - heel charmant - in weinig meer gehuld dan een boxershort, en dat was dusdanig leuk dat ik ook pas om twee uur naar huis ben gereden. Appt ze later dat haar vader onverwachts om half drie binnen kwam zetten, dus mijn timing was haarscherp.

Ik heb een foto gezien van die man. Een of andere zwaar besnorde boom van een biker en je weet natuurlijk nooit of hij je aan je enkels over het balkon heen hangt.
Als er ergens het label "Goed Bezig" opgehangen mag worden, dan is het hier wel :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 27 juli 2014 @ 22:44:11 #98
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142794922
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Heb dr net op fb gezien, damn, die is echt een heel stuk leuker dan ze gisteren al was :D }:|

oO<
*** Nul Dertien ***
  zondag 27 juli 2014 @ 22:45:56 #99
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142794996
quote:
10s.gif Op zondag 27 juli 2014 18:43 schreef Hungry_Joe het volgende:

Whehehe :D

Alhoewel bikers meestal erg lief zijn in tegenstelling tot hun uiterlijk :D
tenzij je aan de dochter komt natuurlijk >:) :7
*** Nul Dertien ***
pi_142796251
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 22:45 schreef theKiD het volgende:

[..]

Whehehe :D

Alhoewel bikers meestal erg lief zijn in tegenstelling tot hun uiterlijk :D
tenzij je aan de dochter komt natuurlijk >:) :7
Ik heb natuurlijk wel veel teveel Sons of Anarchy gekeken. El_Thijs is een lieve jongen weet ik. In ieder geval niet het type wat je met een ketting om de enkels achter de motor meeneemt voor een ritje over de snelweg. Denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')