Ach, je bent in ieder geval gewild.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stukje uit een mailtje van vandaag.
Niet m'n punt. Niet extreem waar ook. Maar jij vindt het sowieso onzin dat ik dit soort berichten belachelijk vind, dat is wel duidelijk. For fucks' sake, over kinderen beginnen in je allereerste bericht?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:30 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ach, je bent in ieder geval gewild.
Hij wil misschien kinderen he. Hij droomt er in ieder geval overquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet m'n punt. Niet extreem waar ook. Maar jij vindt het sowieso onzin dat ik dit soort berichten belachelijk vind, dat is wel duidelijk. For fucks' sake, over kinderen beginnen in je allereerste bericht?.
Neeeee ik vind het helemaal geen onzin dat je dit soort berichten belachelijk vindt. Dat vind ik ook. Ik probeer alleen maar iets positiefs te halen uit zo'n bericht. Ik heb al heeeel veel verschillende dingen gedaan en geprobeerd maar serieus over kinderen beginnen, nee. Pin mij er niet op vast dat ik het ooit voor de grap heb gezegd, want ik denk dat ik dat wel eens gedaan heb.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet m'n punt. Niet extreem waar ook. Maar jij vindt het sowieso onzin dat ik dit soort berichten belachelijk vind, dat is wel duidelijk. For fucks' sake, over kinderen beginnen in je allereerste bericht?.
Het is je vergeven. Nog leuke dates gehad?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh dan las ik je post op een verkeerde toon.
Oh, ik vind uitspreken dat je kinderen wilt niet zo raar eigenlijk. Kun je meteen de mensen eruit filteren die dat niet willen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op OKCupid wordt dat standaard in je profielvragen gevraagd. Dus als je ze wel of niet (of misschien) wil, staat dat gewoon een paar regels onder je lengte.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik vind uitspreken dat je kinderen wilt niet zo raar eigenlijk. Kun je meteen de mensen eruit filteren die dat niet willen.
Oké, ik heb niets gezegd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op OKCupid wordt dat standaard in je profielvragen gevraagd. Dus als je ze wel of niet (of misschien) wil, staat dat gewoon een paar regels onder je lengte.
Mja, ik zal toch wel heel snel duidelijk maken dat als iemand geen kinderen wil dat sowieso een dealbreaker zal zijn. Maar dan wel als je het er toevallig over hebt, inderdaad niet zo in een eerste mailtje oid.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omg, naam. Nu!quote:Op zondag 27 juli 2014 00:02 schreef picodealion het volgende:
Zelfde overigens met katten. Leuke dame op OkCupid, 94% match, grappig verhaaltje, lief koppie. Haat katten. Nou, dan toch niet.
Misschien maakt ze een uitzondering voor toffe katersquote:Op zondag 27 juli 2014 00:02 schreef picodealion het volgende:
Zelfde overigens met katten. Leuke dame op OkCupid, 94% match, grappig verhaaltje, lief koppie. Haat katten. Nou, dan toch niet.
Sommige mensen kunnen die vragen ook overslaan / negeren. Dus zo raar is het nietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op OKCupid wordt dat standaard in je profielvragen gevraagd. Dus als je ze wel of niet (of misschien) wil, staat dat gewoon een paar regels onder je lengte.
Jij kan dat!quote:Op zondag 27 juli 2014 01:04 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb een weddenschap verloren en moet nu morgen de zwaaiende buurman op date vragen. Als in "in het echt", zonder hulp van digitale snelwegen of mobiele telefonie, face to face etc. etc. Duim ff voor me.
Ok, hier kan geen drank in de wereld tegenop.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stukje uit een mailtje van vandaag.
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:04 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb een weddenschap verloren en moet nu morgen de zwaaiende buurman op date vragen. Als in "in het echt", zonder hulp van digitale snelwegen of mobiele telefonie, face to face etc. etc. Duim ff voor me.
Whehe. Is dat diezelfde buurman die je eens een brief zou sturen oid?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:04 schreef eefje801 het volgende:
Succes eef!quote:Op zondag 27 juli 2014 01:04 schreef eefje801 het volgende:
Ha ha, Jaquote:Op zondag 27 juli 2014 11:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Whehe. Is dat diezelfde buurman die je eens een brief zou sturen oid?
Of juist wel.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, JaIk zou eigenlijk niet meer aan weddenschappen moeten doen
Tijd om naar Groningen te verhuizenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:49 schreef Silenus het volgende:
Weinig, geloof ik. Ik had gisteren overigens wel een ontzettende reallife/datingsite-symbiose-avond zeg.
Ging gewoon stappen, WIE zie ik daar allemaal in die overigens zeer foute regel-tent:
1) Meisje dat ik herkende van tinder (nooit ontmoet, wel een match)
2) Meisje dat ik herkende van badoo (nooit ontmoet, wel mee gechat)
3) Meisje van paiq (nooit ontmoet, wel gezamenlijke vrienden)
4) Meisje van paiq (ooit mee gedate)
5) Meisje van paiq (ooit mee gedate)
6) Meisje van tinder, vriendin van een tinderdate...maar ook een match
ZES. Allemaal in een straal van 20 meter. Eens te meer een bewijs dat de Utrechtse vijver bijna is leeggevist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |