Vertel?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:32 schreef -Splash- het volgende:
Gisteren op Paiq ingeschreven, maar pfff.. sommige mensen maken een gesprek wel erg moeilijk.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zondag gaat ze het eens aankaarten bij hem
Dat is volgens mij nog onbekendquote:
Sommige mensen antwoorden alleen maar met ja of nee. Of weten in een gesprek al je wil om te leven weg te nemen.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nog onbekend
Daarbij date ik geen fokkers![]()
Dus dan zou het sowieso niet door kunnen gaan
quote:Had/heeft een fokaccount.
Hij is geen meelezer hier maar weet wel dat het topic bestaat. En is qua foto's al goedgekeurd door Cuequote:
Misschien moet je vragen stellen waar je wel een uitgebreid antwoord op móet geven? Misschien heb je net de verkeerde mensen? Misschien moet je een gesprek voeren zonder teveel vragen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:03 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Sommige mensen antwoorden alleen maar met ja of nee. Of weten in een gesprek al je wil om te leven weg te nemen.
Ja misschien wel. Maar misschien ook wel niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:08 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Misschien moet je vragen stellen waar je wel een uitgebreid antwoord op móet geven? Misschien heb je net de verkeerde mensen? Misschien moet je een gesprek voeren zonder teveel vragen?
Natuurlijk moet ik open vragen stellen, maar als de andere partij geen gesprek in stand kan houden dan heb ik er ook weinig zin in.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:08 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Misschien moet je vragen stellen waar je wel een uitgebreid antwoord op móet geven? Misschien heb je net de verkeerde mensen? Misschien moet je een gesprek voeren zonder teveel vragen?
Nee ik bedoel dat een goed gesprek meestal niet al teveel vragen bevat, of het zijn spontane vragen. Je kan altijd een leuk verhaal over jezelf vertellen. Ik snap dat je in zo'n gesprek weinig zin hebt, dat heb ik ook niet. Dus die verwijder ik altijd maar. Maar ondanks dat zijn er altijd wel mensen waar ik een goed gesprek mee kan hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Natuurlijk moet ik open vragen stellen, maar als de andere partij geen gesprek in stand kan houden dan heb ik er ook weinig zin in.Ben ook niet zo erg van het vele chatten eigenlijk. Met je laatste zin bedoel je dat ik niets moet vragen maar statements moet maken of over mijzelf moet lullen. Of een lorem ipsum moet neerplempen? Goed idee, monologen.
Dit lijkt me ongeacht de uitkomst een goed idee.quote:
Liefdevol knabbelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:22 schreef habitue het volgende:
[..]
Dit lijkt me ongeacht de uitkomst een goed idee.
Heb je die vorige nou al gehaald?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Tinder nu net:
- Hoi!
[halfuur pauze]
- Wat ben je aan het doen?
[halfuur pauze]
- Ben je druk?
Als ik vandaag m'n tentamen haal beloof ik nooit meer mensen op datingsites belachelijk te maken. En m'n piemelknabbelbelofte te houden.
Godver! Doe eens wat beter je best! Wil je niet scharen of zo?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, dan zouden we scharen. Maar nee, helaas.
Als ik die van vandaag haal mag je me dronken voeren.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Godver! Doe eens wat beter je best! Wil je niet scharen of zo?
Euhm ontopic: Daten zuigt
Daterapequote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik die van vandaag haal mag je me dronken voeren.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Tinder nu net:
- Hoi!
[halfuur pauze]
- Wat ben je aan het doen?
[halfuur pauze]
- Ben je druk?
Als ik vandaag m'n tentamen haal beloof ik nooit meer mensen op datingsites belachelijk te maken. En m'n piemelknabbelbelofte te houden.
Zonder piemels zou jij nu nog meer gespannen zijn voor een tentamen.quote:
Jij doet c_c dronken voeren, ik drogeer jou daarna en verkracht jullie allebei?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
Daterape(oeh dat is ook best ontopic!)
Bitch please, je zou ons niet kunnen handelenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij doet c_c dronken voeren, ik drogeer jou daarna en verkracht jullie allebei?
#zofixjeeentrio #PUAMEISTER #girlsgonewild
What happened?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Godver! Doe eens wat beter je best! Wil je niet scharen of zo?
Euhm ontopic: Daten zuigt
Hoe ging je tentamen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bitch please, je zou ons niet kunnen handelen.
hij is te leukquote:
He bah, altijd naar als dat gebeurd.quote:
Vriend dumpen en met je date verder dus.quote:
Nee joh, dat bedoel ik helemaal niet. Mijn lief blijft de allerleukstequote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vriend dumpen en met je date verder dus.
#inb4openrelatiediscussie #katophetspekbinden
Ga je voortaan ook een overvloed aan emosmileys gebruiken?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vriend dumpen en met je date verder dus.
#inb4openrelatiediscussie #katophetspekbinden
Ghe. Ik heb er ook zo eentje. Keertje mee gedate en sindsdien krijg ik de meest freaky berichten waar ik mijn schouders maar bij ophaal en negeer. Over dates die een complete liefdesverklaring afleggen tot een ex die haar emotioneel chanteert en dwingt tot het hebben van seks met hem, tot aan berichten dat ze eerst maar eens een tijdje alleen moet blijven en aan zichzelf werken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
Wtf dit is nu de derde keer in 2 weken of zo dat iemand die ik al een poos niet gesproken heb op tinder mij een bericht stuurt om te zeggen dat ze een date hebben
Good for you. En nu? Wat moet ik daar mee?
Daaris niks mis meequote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga je voortaan ook een overvloed aan emosmileys gebruiken?
Weissman is de vleesgeworden emosmiley, ik probeer het met mate te doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga je voortaan ook een overvloed aan emosmileys gebruiken?
Lijkt me beetje overbodig, anders zou t geen date/vriendin meer zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:06 schreef habitue het volgende:
Had ik al verteld dat ik blij word van mn date?
Verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me beetje overbodig, anders zou t geen date/vriendin meer zijn
Sta je er al mee in het guinness book of world records?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:49 schreef Silenus het volgende:
Weinig, geloof ik. Ik had gisteren overigens wel een ontzettende reallife/datingsite-symbiose-avond zeg.
Ging gewoon stappen, WIE zie ik daar allemaal in die overigens zeer foute regel-tent:
1) Meisje dat ik herkende van tinder (nooit ontmoet, wel een match)
2) Meisje dat ik herkende van badoo (nooit ontmoet, wel mee gechat)
3) Meisje van paiq (nooit ontmoet, wel gezamenlijke vrienden)
4) Meisje van paiq (ooit mee gedate)
5) Meisje van paiq (ooit mee gedate)
6) Meisje van tinder, vriendin van een tinderdate...maar ook een match
ZES. Allemaal in een straal van 20 meter. Eens te meer een bewijs dat de Utrechtse vijver bijna is leeggevist.
Stukje uit een mailtje van vandaag.quote:...and search for miss right or RIGHTNOW?! NO seriously i am searching for a nice lady to love for life and have a serious relationship with and hopefully have kids and a great life for as long as life lets us. Am i dreaming or are you for real too?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |