Echt zuid jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:16 schreef STING het volgende:
A'dam Zuid of A'dam Zuidoost?
Wat voor werk doe je nu dan? Nog steeds iets met Applicatiebeheer?
Project manager, account manager, dinges manager, manusje van alles.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt zuid ja
Maar uh en jouw werk dan? Al heb ik geen idee meer wat je doet/deed
Owja dat was hetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:25 schreef STING het volgende:
Project manager, account manager, dinges manager, manusje van alles.
Zit er nu zo'n 5 jaar, nog steeds erg leuken dichtbij huis
Yes, zal ik vast niet voor eeuwig blijven. Maar voor nu is het primaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja dat was het![]()
Jij woonde ook in Adam of niet?
Sterkte daar! Alhoewel men in België sneller is qua 'spoedeisend' dan in Nederland.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef Samzz het volgende:
Nou goed, laten we het erop houden dat er slechtere plaatsen zijn om ergere auw te krijgen.
Waar zou je dan heen willen gaan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:26 schreef STING het volgende:
[..]
Yes, zal ik vast niet voor eeuwig blijven. Maar voor nu is het prima
Ik word op dit moment geholpen. Ben door drie artsen en één stagaire-arts bekekenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:27 schreef yats het volgende:
[..]
Sterkte daar! Alhoewel men in België sneller is qua 'spoedeisend' dan in Nederland.
Hoi muhahahaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:31 schreef muhahaha het volgende:
Hallo hallo zijn we weer terug verhuist hiernaartoe?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word op dit moment geholpen. Ben door drie artsen en één stagaire-arts bekeken.
Ze gaan me lijmen.
Jupquote:
Druk baasje ben je hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik jou ook boefje, ik heb nauwelijks achter de pc gezeten. Meissie, verjaardag, toeren
Heb op het moment geen concrete behoefte om ergens specifiek heen te gaan, maar je weet het nooit, misschien land ik wel ergens buiten...buiten.. Amsterdamquote:
Dat zou scary shit zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:34 schreef STING het volgende:
Heb op het moment geen concrete behoefte om ergens specifiek heen te gaan, maar je weet het nooit, misschien land ik wel ergens buiten...buiten.. Amsterdam
Alles spangquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Druk baasje ben je hoor.
Alles spang met jou en je smatje?
Een afdruk in de vorm van een hoefijzer had dat wellicht bespaard. Aan de andere kant denk ik niet dat je dan uberhaupt zelf je verhaal had kunnen doen. Dan dus toch liever drie keer dat verhaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Ze zijn nu lijm aan het halen.
Wel irritant, die keer 't zelfde verhaal doen.
Amsterdamquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:35 schreef Elvi het volgende:
Ik snap niet wat er nou zo leuk is aan AmsterdamOk er zijn aardige musea
maar ik zou er echt niet willen wonen
Amsterdam is heel bruisend, altijd druk...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:35 schreef Elvi het volgende:
Ben graag in (de stad) het centrum, maar ben blij dat ik in een buitenwijk woon.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:35 schreef Elvi het volgende:
True that. Ik heb nu een weinig spectaculaire snee in m'n kop. En hij is niet eens bliksemvormigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:36 schreef yats het volgende:
[..]
Een afdruk in de vorm van een hoefijzer had dat wellicht bespaard. Aan de andere kant denk ik niet dat je dan uberhaupt zelf je verhaal had kunnen doen. Dan dus toch liever drie keer dat verhaal.
Dan mag je niet naar zweinstein.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
True that. Ik heb nu een weinig spectaculaire snee in m'n kop. En hij is niet eens bliksemvormig.
Oh dat wist ik niet... wat een teleurstellingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn liefde voor de stad Amsterdam is bekend hoor. Staat los van mijn voetbalvoorkeur
Wat een deceptie weerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
True that. Ik heb nu een weinig spectaculaire snee in m'n kop. En hij is niet eens bliksemvormig.
Juist dat drukke vind ik verschrikkelijk... En Amsterdam is ook vies. Bah.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Amsterdam is heel bruisend, altijd druk...
Ik vind het een superstadMaar nee wonen zou ik ook niet willen eigenlijk
Dat worden dus geen 'grote verhalen' bij de meet hoe je aan dit litteken komtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk iets mannelijks... Ik hoop enkel dat ik geen litteken eraan overhoud. Gelukkig heb ik L-Mesitran liggen. Eigenlijk voor de knol, maar mijn huidje is ook belangrijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat worden dus geen 'grote verhalen' bij de meet hoe je aan dit litteken komtOf is dat iets wat alleen mannen doen?
Moet je eens een paar vrouwen bij elkaar zetten die een keizersnede hebben gehadquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat worden dus geen 'grote verhalen' bij de meet hoe je aan dit litteken komtOf is dat iets wat alleen mannen doen?
Ik heb dan ook een heerlijk buitenritje gemaakt met Klojoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Terwijl het juist zo een heerlijk weertje is vandaag.
Ik heb liever een knal voor m'n kop. Met een hoefijzer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Moet je eens een paar vrouwen bij elkaar zetten die een keizersnede hebben gehad
Wie?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een heerlijk buitenritje gemaakt met Klojo.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk iets mannelijks... Ik hoop enkel dat ik geen litteken eraan overhoud. Gelukkig heb ik L-Mesitran liggen. Eigenlijk voor de knol, maar mijn huidje is ook belangrijk.
Klojo. Het paard waaraan ik dit ziekenhuisbezoekje te danken hebquote:
De paarden moeten nog geslacht worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:44 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij moeten ze de lijm nog eerst maken, of zo.
Ik zal Klojo laten halen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De paarden moeten nog geslacht worden.
Klootzak is tquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klojo. Het paard waaraan ik dit ziekenhuisbezoekje te danken heb.
Moest gniffelenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De paarden moeten nog geslacht worden.
Hoe komt die hond ineens in je huis?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:41 schreef Myraela het volgende:
Hond van mijn (schuin achter) buren zat ineens in mijn huis. Nu is mijn kat helemaal bang onder het deken verstopt.
Die kwam goed gezelschap opzoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een bossche supermarktbol?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook prima!
Gister nog een bossche supermarktbol gegeten![]()
Aah ja dacht al dat dat een bol van Jan zou zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ja, zeg maar een bol gevuld met slagroom
maar dan van de supermarkt
Nee, ben daar al ruim een half jaartje mee gestopt. Geen idee, ik had het wel gezien denk ikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah ja dacht al dat dat een bol van Jan zou zijn.
Wat voer jij tegenwoordig uit? Geen tankspel meer?
Die mensen hebben na elke dag de hond kwijt te zijn nog steeds niet door dat ze hun tuin eens beter moeten afsluiten.quote:
Dat besef komt vaak als het te laat is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die mensen hebben na elke dag de hond kwijt te zijn nog steeds niet door dat ze hun tuin eens beter moeten afsluiten.
Ah wat een schatje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
Kat is weer onder zijn dekentje uit, denk dat hij het te warm had.
[ afbeelding ]
Amaiquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die mensen hebben na elke dag de hond kwijt te zijn nog steeds niet door dat ze hun tuin eens beter moeten afsluiten.
Oepsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:22 schreef yats het volgende:
Samzz, ik leef iets te letterlijk met je mee. Ook hier een bezoek aan de dokterspost voor een hechting in mijn kop. Een collega liet even een 'balkje' vallen en blijkbaar ben ik minder hard dan hout.
Wat een mooi poezenbeestquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Als je toch eens een ontiegelijk mooie foto van die kat hebt, dan wil ik die graag eens lenen om te tekenen/schilderen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een foto van mijn kat in een ietwat onelegante houding.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je toch eens een ontiegelijk mooie foto van die kat hebt, dan wil ik die graag eens lenen om te tekenen/schilderen.
Hij is niet zo fotogeniek.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je toch eens een ontiegelijk mooie foto van die kat hebt, dan wil ik die graag eens lenen om te tekenen/schilderen.
Nou, het is dus vooral oefening voor langere vachten, inderdaad. En katten in het algemeen, teken/schilder ik niet zo vaak.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is niet zo fotogeniek.Hij ligt er altijd zo lomp bij.
Maar zal eens proberen of ik een keer een mooie scherpe foto kan maken als die buiten is.
Zijn vachtje lijkt me erg lastig om te tekenen.
Wat leuk voor jequote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mijn kat in een ietwat onelegante houding.
Echt hequote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:44 schreef Samzz het volgende:
Nondeju, hele romans worden er op feedback gepost, tering.
Ik dacht, even kijken. Godver, dat was scrollen zo mobielquote:
Ik zie niks?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:44 schreef Samzz het volgende:
Nondeju, hele romans worden er op feedback gepost, tering.
Kijk hem dik zijn dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Een camera op de motor?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef El_Thijs het volgende:
Kut.
Ben je met je motor aan het rijden, verlies je onderweg je camera. Gelukkig nog teruggevonden en hoe dat ding heeft kunnen afbreken is mij een raadsel (zo scherp was de bocht niet), plus dat de schade meevalt en de camera nog werkt. Wel nieuwe mounts besteld.
Maar toch, kut.
Kaneel is jelly op zijn swag.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit niet te haten. Dat is gewoon fluffy. Hij mag fluffy zijn.
Dan film je gewoon de weg? Mannen en dingen op wielen, ik zal het nooit begrijpen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
GoPro, bij sommige FOK! ritten gebruikt en dat is wel grappig.
De rit ja, daar maken ze dan een 5 minuten filmpje van met de highlightsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan film je gewoon de weg? Mannen en dingen op wielen, ik zal het nooit begrijpen.
Wat probeer jij ineens hip en modern te doen.quote:
Oké, oké.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit niet te haten. Dat is gewoon fluffy. Hij mag fluffy zijn.
Ik moet wel meekomen met m'n tijd he, mijn vriendin vindt steeds meer grijze haren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat probeer jij ineens hip en modern te doen.
Samzz wilde trouwens ook wel eens het GoT bordspel spelen, voor als we dat nog eens gaan doen.
Tessa hangt nog steeds aan de muurquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Juistem. Beelden zijn goed en de camera doet het nog. Harnas daarentegen is wat beschadigd maar doet zijn ding ook nog.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
GoPro, bij sommige FOK! ritten gebruikt en dat is wel grappig.
Koppijn, maar verder wel ok. Al heb ik nu wel twee kleine afdrukjes op mijn voorhoofd.quote:
Een van de weinige katten die ik ooit heb getekendquote:
Hehe, daar kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een van de weinige katten die ik ooit heb getekend.
GoT bordspel?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samzz wilde trouwens ook wel eens het GoT bordspel spelen, voor als we dat nog eens gaan doen.
[..]
Oké, oké.
Bij katten is moeilijk te zien of ze nou fluffy zijn of chunky.
Oh, gelukkig maar... Ik heb totaal geen hoofdpijn, wellicht omdat ik eigenlijk alleen maar geschampt ben achteraf.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:23 schreef yats het volgende:
[..]
Koppijn, maar verder wel ok. Al heb ik nu wel twee kleine afdrukjes op mijn voorhoofd.
De vraag was er wel, de wil nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:29 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, daar kan ik me iets bij voorstellen ja
Ja ik wilquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Oké, oké.
Bij katten is moeilijk te zien of ze nou fluffy zijn of chunky.
Haha, ook dat kan ik me voorstellen, je moet er natuurlijk wel plezier in hebben.quote:
Benieuwd naar de beelden danquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef El_Thijs het volgende:
Kut.
Ben je met je motor aan het rijden, verlies je onderweg je camera. Gelukkig nog teruggevonden en hoe dat ding heeft kunnen afbreken is mij een raadsel (zo scherp was de bocht niet), plus dat de schade meevalt en de camera nog werkt. Wel nieuwe mounts besteld.
Maar toch, kut.
Ik teken alleen nog maar wat ik wil tekenen, op hier en daar een sponsorportret naquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:31 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, ook dat kan ik me voorstellen, je moet er natuurlijk wel plezier in hebben.
Ben je wel doorgegaan met mensen tekenen?
Gewoon zeggen dat die haren blond zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet wel meekomen met m'n tijd he, mijn vriendin vindt steeds meer grijze haren.
GoT, goed plan
Moest er vandaag aan denken trouwens. Ik heb wel zin in een partijtje.
Een bordspel uit 2001, wat enigszins lijkt op een hele geavanceerde vorm van RISK, met de grote huizen van Westeros ipv legers. Het doel is om 7 kastelen te bemachtigen door middel van verschillende tactieken.quote:
Oh ok, wel tof dus?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat die haren blond zijn.
[..]
Een bordspel uit 2001, wat enigszins lijkt op een hele geavanceerde vorm van RISK, met de grote huizen van Westeros ipv legers. Het doel is om 7 kastelen te bemachtigen door middel van verschillende tactieken.
Ja, erg leuk. Wel moeilijk. Veel regels, veel variabelen om in de gaten te houden. En het spel duurt al snel 4 uur. Beetje samenspannen met Newb114 tegen Faxie om vervolgens in de rug gestoken te worden.quote:
Nicequote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik teken alleen nog maar wat ik wil tekenen, op hier en daar een sponsorportret na.
En ja, zie m'n UI, o.a..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Moraal van het verhaal, je kunt beter een hoefijzer koppen dan een houten balk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:30 schreef Samzz het volgende:
Oh, gelukkig maar... Ik heb totaal geen hoofdpijn, wellicht omdat ik eigenlijk alleen maar geschampt ben achteraf.
Het werd een moetje. En dat is voor de hobby gewoon niet leuk meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:39 schreef STING het volgende:
[..]
Nice
Kan me voorstellen dat tekenen idd een stuk minder leuk wordt met (betaalde) opdracht na opdracht. Dat doe je toch liever voor je plezier.
Dat zou ik toch niet willen zeggen, eigenlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:43 schreef yats het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal, je kunt beter een hoefijzer koppen dan een houten balk.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:42 schreef Samzz het volgende:
Nou, mijn hoofd is nu echt lelijk.
Hadden ze geen leuke pleister van Disney ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien de foto heb jij een grotere snee dan ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik toch niet willen zeggen, eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Mocht ik nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hadden ze geen leuke pleister van Disney ofzo?
Stomquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mocht ik niet. Die waren alleen voor de kindjes
.
Dat heb ik al geprobeerdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat die haren blond zijn.
Ptsssssquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:52 schreef xFriendx het volgende:
Au!
Brand mn vingers aan die too hot to handle mensen hier.
Goedenavond allen!
Ik wil je haar wel schilderen. Met olieverf.quote:
Ach kan altijd nog ergerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach kan altijd nog ergerKan heel mooi zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. George Clooney komt er ook mee weg
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ik ook nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
BBQIk heb nog geen een keer geBBQ'ed dit jaar
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach kan altijd nog ergerIk heb het voornamelijk in m'n baardje, maar ik leg me er bij neer dat ik sinds 2009 langzamerhand hier en daar grijs wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 22-07-2014 18:15:43 ]
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan heel mooi zijn. George Clooney komt er ook mee weg
.
Klopt, ik stoor me er ook al niet meer aanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb het voornamelijk in m'n baardje, maar ik leg me er als sinds 2009 dat ik langzamerhand hier en daar grijs wordt
depends ben je bekend met the sopranos?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:09 schreef yats het volgende:
Als man zijnde zijn een paar grijze haren toch niet zo erg?
Ik heb wel wat meer dan een paarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:09 schreef yats het volgende:
Haha, inderdaad. Scheelt dan ook dat ik hem kort houquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Klopt, ik stoor me er ook al niet meer aan
Alleen mn baard lijkt wel zo'n ayatollah-baard als ie wat langer staat![]()
Ik ben alweer een tijdje bezig mn haar weer te laten groeien, zit opnieuw in een staart nuquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Als ik 2 maanden niet ga is het haar al best lang.
Ik heb al een zere kop, moeten m'n ogen er ook nog bijquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb het voornamelijk in m'n baardje, maar ik leg me er als sinds 2009 dat ik langzamerhand hier en daar grijs wordt
Voor deze post van je had ik nee gezegd, maar nu, sure why notquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al een zere kop, moeten m'n ogen er ook nog bij?
Voel de liefdequote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:14 schreef STING het volgende:
[..]
Voor deze post van je had ik nee gezegd, maar nu, sure why not![]()
Contaminatie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:09 schreef yats het volgende:
ik ben ook al bezig om het weer te laten groeien nadat ik het kaal had geschorenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben alweer een tijdje bezig mn haar weer te laten groeien, zit opnieuw in een staart nu
Had tot een jaar of 2 geleden weer kort haar maar was het alweer zat, dus maar weer lang laten groeien (nu kan het nog he?)
Die zie ik nietquote:
Hoe was het om het compleet afgeschoren te hebben? Kortste wat ik ooit had was iets van 2 cm, meer eraf durfde ik niet aanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben ook al bezig om het weer te laten groeien nadat ik het kaal had geschoren
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zie ik niet.
Toen ik nog jong was zei ik altijd kont-animatie. Een lol dat ik had, joh.
Lekker koel aan de kopquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe was het om het compleet afgeschoren te hebben? Kortste wat ik ooit had was iets van 2 cm, meer eraf durfde ik niet aan
het was wel effe lekker makkelijk maar ik had er wel spijt van maar goed ik moest welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe was het om het compleet afgeschoren te hebben? Kortste wat ik ooit had was iets van 2 cm, meer eraf durfde ik niet aan
Het verbrand wel sneller jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen niet handig met de zon, kan ik me zo voorstellen
daar zijn petjes voor uitgevondenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Petje, zonnebrandcrème. Of zoals m'n vader doet zo'n piratendoekje op de kopquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Piratendoekje, toe maar, gangsterquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Petje, zonnebrandcrème. Of zoals m'n vader doet zo'n piratendoekje op de kop.
dat heb ik met the sopranosquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:19 schreef STING het volgende:
Elke keer als ik een serie kijk met de HBO intro, denk ik steeds dat het GoT deuntje erachteraan komt
Staat ook nog op m'n lijstje.quote:
whehehe ik raad je the sopranos wel aanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:23 schreef STING het volgende:
[..]
Staat ook nog op m'n lijstje.
Ben nu met Oz bezig, na Orange is the new black gekeken te hebben.
Prison series( wat zou een psycholoog daar over te zeggen hebben
)
Ja, tis veel minder onderhoudsgevoelig lijkt mequote:
Ik heb het nooit aangedurfd om het helemaal kaal te doen, ik denk die tijd komt nog welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
het was wel effe lekker makkelijk maar ik had er wel spijt van maar goed ik moest wel
want hiervoor had ik alles altijd weg geschoren aan de zij en achterkant
en ik wou weer gelijke lengte
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, tis veel minder onderhoudsgevoelig lijkt me
[..]
Ik heb het nooit aangedurfd om het helemaal kaal te doen, ik denk die tijd komt nog wel
Dat wel ja, 's morgens niet uren voor de spiegel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, tis veel minder onderhoudsgevoelig lijkt me
[..]
Ik heb het nooit aangedurfd om het helemaal kaal te doen, ik denk die tijd komt nog wel
God wat heb ik dat vroeger vaak gekekenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe ik raad je the sopranos wel aan
ik ben nu heel old school allo allo aan het kijken
Vind ik nu een beetje zonde van mn lange haar, ben blij dat er eindelijk een elastiek in konquote:
ik wou gewoon een serie hebben die ik sochtends makkelijk weg kan kijkenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
God wat heb ik dat vroeger vaak gekeken
Tegewoordig vind ik er niet meer zoveel aan om eerlijk te zijn
mja nou ja ik ben net een maand bezig om te laten groeien dus ik heb nog wel effe te gaanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind ik nu een beetje zonde van mn lange haar, ben blij dat er eindelijk een elastiek in kon
Zat steeds in mn gezicht enzo
Nou, uren is het niet maar vooral onder de douche is het aardig wat meer werk t.o.v. kort haarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wel ja, 's morgens niet uren voor de spiegel.
En 1 keer in de paar weken even de tondeuse er over heen
Dan heb je wel een goeie gekozen jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wou gewoon een serie hebben die ik sochtends makkelijk weg kan kijken
aangezien al mijn andere series op zomerstop zijn
[..]
mja nou ja ik ben net een maand bezig om te laten groeien dus ik heb nog wel effe te gaan
geen idee tot ik het weer zat ben en dan scheer ik het wel weer afquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan heb je wel een goeie gekozen ja
Hoe lang ga je het uiteindelijk laten worden?
Nog verkopen dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen idee tot ik het weer zat ben en dan scheer ik het wel weer af
verkopen? hoe bedoel je?quote:
Vroeger kon je je haar ook verkopen, dan werden er pruiken van gemaakt ofzo. Alleen wouden ze toen alleen haar van aziaten hebben dus heb ik mn oude staart maar bewaardquote:
aah oke ik weet wel dat het kan voor de kankerstichtingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroeger kon je je haar ook verkopen, dan werden er pruiken van gemaakt ofzo. Alleen wouden ze toen alleen haar van aziaten hebben dus heb ik mn oude staart maar bewaard![]()
O super!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke ik weet wel dat het kan voor de kankerstichting
vriendin van me doet dat om de paar jaar
uhuh isset ook maybe dat ik dat dan wel doe als ik het tot een redelijke lengte laat groeienquote:
Nee dank je.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil je haar wel schilderen. Met olieverf.
Ik had het echt superlang, zeker voor een manquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh isset ook maybe dat ik dat dan wel doe als ik het tot een redelijke lengte laat groeien
ben je beetje bekend in de black metal scene?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het echt superlang, zeker voor een man
Niet dat ik het ooit weer zo lang zou laten groeien, op een gegeven moment bleef mn haar overal achter hangen enzo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben je beetje bekend in de black metal scene?
ik ken een band waar de zangeres de haar tot op der kont heeft zo lang
heb dat toen live gezien na afloop trok ze hele plukken haar uit de snaren
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]dat is wel extreem lang jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel vet though
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel extreem lang jawel vet though
mja ik snap het wel jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je wel heel veel geduld voor hebben
Maar wat dat betreft heb ik engelengeduld
Maar je kunt je vast wel voorstellen dat ik het na 6 jaar wel zat was
Als er 1 ding is wat ik al-tijd in huis heb liggen, dan is het wel wc papierquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:51 schreef muhahaha het volgende:
Haar tot op je kont? Was het wc papier niet voorradig?
Vaag jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
depends ben je bekend met the sopranos?
Ik zou er niet zo'n moeite mee hebben. Al is dat misschien makkelijk gezegd met die enkele grijze haar van mij. Kaal word ik gelukkig niet als ik naar mijn vader en opa's kijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel wat meer dan een paar
Maar ik ben allang al blij dat ik mn haar nog heb (al gaat die haargrens wel laaangzaam steeds wat hoger zitten)
Das denk ik nog net te kort voor een staart he?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik snap het wel ja
ik denk dat ik het ongeveer op schouderlengte hou
beetje zoals wat ik in mijn fobo heb
moet je maar eens opzoeken paulie walnuts hij heeft wel cool grijs haarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Vaag ja
[..]
Ik zou er niet zo'n moeite mee hebben. Al is dat misschien makkelijk gezegd met die enkele grijze haar van mij. Kaal word ik gelukkig niet als ik naar mijn vader en opa's kijk.
klopt dan zou het een flink stuk langer moeten zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das denk ik nog net te kort voor een staart he?
Tenminste 1 waarbij je ook het haar van de voorkant mee kunt nemen
Het kan ook van je moeder komen he?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Vaag ja
[..]
Ik zou er niet zo'n moeite mee hebben. Al is dat misschien makkelijk gezegd met die enkele grijze haar van mij. Kaal word ik gelukkig niet als ik naar mijn vader en opa's kijk.
Geef het nog een jaartje ongeveer, dan zit het denk ik wel goedquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt dan zou het een flink stuk langer moeten zijn
mijn pa is wel kaal aan het worden ik vrees de dag dat mij dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kan ook van je moeder komen he?
Maar sowieso als je vader op die leeftijd alles nog heeft, is de kans 50% dat je langzaam kaal wordt en 50% dat je niks gaat kwijtraken(tenminste als ik mn biologie nog correct heb onthouden
)
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet je maar eens opzoeken paulie walnuts hij heeft wel cool grijs haar
uhuh gelukkig groeit het heel snelquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geef het nog een jaartje ongeveer, dan zit het denk ik wel goed
geniaal tochquote:
Ook de vader van mijn moeder had toen hij op zijn 70e dood ging nog een volle bos.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kan ook van je moeder komen he?
Maar sowieso als je vader op die leeftijd alles nog heeft, is de kans 50% dat je langzaam kaal wordt en 50% dat je niks gaat kwijtraken(tenminste als ik mn biologie nog correct heb onthouden
)
Geniaal inderdaad. Sowieso moet ik die serie eigenlijk weer eens kijken.quote:
same here ik blijf het een vette serie vindenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:57 schreef yats het volgende:
[..]
Geniaal inderdaad. Sowieso moet ik die serie eigenlijk weer eens kijken.
Nou mijn probleem is dat aan mijn vaders kant niemand kaal is geworden en aan mijn moeders kant alle mannen kaal (of kaler) zijn geworden, dus ik ben wat dat aangaat een beetje een uitzonderingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn pa is wel kaal aan het worden ik vrees de dag dat mij dat gaat gebeuren
mja das zo en ik kan een kale kop wel hebben in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou mijn probleem is dat aan mijn vaders kant niemand kaal is geworden en aan mijn moeders kant alle mannen kaal (of kaler) zijn geworden, dus ik ben wat dat aangaat een beetje een uitzondering
Maar weet je? Je hebt er verder toch weinig vat op, dus gewoon het beste van maken, roeien met de riemen die je hebt
Dingen kunnen altijd beter, maar ook slechter
Nou, dan zit jij denk ik wat dat betreft wel goed!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ook de vader van mijn moeder had toen hij op zijn 70e dood ging nog een volle bos.
Ik denk dat ik dan gewoon mn baard weer zou laten staan als overcompensatie ofzoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja das zo en ik kan een kale kop wel hebben in ieder geval
mijn baard groeit echt tergend traag plus op mijn werk worden ze er niet blij vanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan gewoon mn baard weer zou laten staan als overcompensatie ofzo
Heb 1 keer mn baard 3 -maanden- laten staan, ik leek wel een zwerver!![]()
Bij mij gaat het superhardquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn baard groeit echt tergend traag plus op mijn werk worden ze er niet blij van
whahahaha oke danquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij gaat het superhard
En ik heb ook een vrij dichte baard met stugge haren, na een paar dagen kan ik mn armen aan mn baard krabbenNet schuurpapier
Echt? Ik heb binnen twee weken altijd al een flinke baard.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn baard groeit echt tergend traag plus op mijn werk worden ze er niet blij van
Zullen de "chickies" wel "diggen" zeker?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:03 schreef yats het volgende:
[..]
Echt? Ik heb binnen twee weken altijd al een flinke baard.
Mwah...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zullen de "chickies" wel "diggen" zeker?
dit was ik geloof iets van 2 maanden werkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:03 schreef yats het volgende:
[..]
Echt? Ik heb binnen twee weken altijd al een flinke baard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Jullie inmakenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet wel meekomen met m'n tijd he, mijn vriendin vindt steeds meer grijze haren.
GoT, goed plan
Moest er vandaag aan denken trouwens. Ik heb wel zin in een partijtje.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
dit was ik geloof iets van 2 maanden werkDat is wat ik na 1 a 2 weken ongeveer hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
dit was ik geloof iets van 2 maanden werkDat is redelijk vergelijkbaar met mijn huidige baardje. Dus redelijk ik ben vergelijkbaar met magnetronkoffie denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
het voordeel is wel dat ik me maar een keer in de 2 weken hoef te scherenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is wat ik na 1 a 2 weken ongeveer heb
Fax, waarom heb je nog geen staatslot gekocht?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mn vader zei altijd, geluk in het spel, pech in de liefde
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:10 schreef Elvi het volgende:
Ik ben niet zo van de mannen met baarden. Zal vast komen omdat mn vader een baard heeft
Ja absoluut..ik heb echt een beetje een hekel aan scherenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
het voordeel is wel dat ik me maar een keer in de 2 weken hoef te scheren
ik heb ook nog een beste tijd een sik gehadquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Mijn vader is juist best wel strikt wat het scheren aangaat en zijn baardgroei is nog dichter dan het mijne
mja ik dus ookquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja absoluut..ik heb echt een beetje een hekel aan scheren![]()
Ik stond op mn 16e met baard in mn paspoortquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ook nog een beste tijd een sik gehadvonden mijn ouders vreselijk
whehehe dan was je er vroeg bijquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik stond op mn 16e met baard in mn paspoorten moest me eigenlijk al scheren in groep 8
Maar toch weten uit te stellen tot de 2e klas ongeveer
Ja, ik kwam al vroeg in de pubertijdquote:
dat heb ik dan weer niet gehad ben wel normaal gegroeidquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik kwam al vroeg in de pubertijd
Was een tijdje de langste van de klas en evenlang als mn buurjongen die even oud was als ik...uiteindelijk is hij 2m geworden en ben ik blijven steken onder de 1,8m, iedereen begon me in te halen
Ik wil ook van mijn bril af, maar laseren schijnt geen optie te zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een baard schijnt mij goed te staan. Maar een baard is vervelend.
Zo hoorde ik ook van de week dat ik er beter uitzie zonder bril. Maar lenzen zijn geen optie.
heb je zulk slecht zicht?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil ook van mijn bril af, maar laseren schijnt geen optie te zijn.
Naja, ben tenminste wel de langste van het gezin geworden (ik scheel 1cm met mn zusje en die ene cm is super-important voor mijquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer niet gehad ben wel normaal gegroeid
ben nu 1.83
Ik was altijd 1 van de langsten van de klas. Leuk ook als je tijdens gym op hoogte moest staanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik kwam al vroeg in de pubertijd
Was een tijdje de langste van de klas en evenlang als mn buurjongen die even oud was als ik...uiteindelijk is hij 2m geworden en ben ik blijven steken onder de 1,8m, iedereen begon me in te halen
-7,5quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je zulk slecht zicht?
ik zou bij mezelf niet eens weten zonder bril ben er zo aan gewend inmiddels
whahaha ik ben ook de langste thuisquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, ben tenminste wel de langste van het gezin geworden (ik scheel 1cm met mn zusje en die ene cm is super-important voor mij![]()
)
pfoeh das wel slecht jaquote:
Ik ben de grootstequote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahaha ik ben ook de langste thuis
ik heb wel een goeie vriend van me die is de 2 meter al voorbij
ik noem hem altijd reus
Zo'n verhoogde keuken lijkt me ook wel wat. Ben zelf 1,82 maar heb regelmatig last van m'n nek als ik aan het koken benquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik was altijd 1 van de langsten van de klas. Leuk ook als je tijdens gym op hoogte moest staanStond ik daar op de tweede plek tussen 2 jongens. En op de bassischool hadden wij ook aangepaste tafels en stoelen: een stuk hoger dan de rest.
Uiteindelijk ben ik nu zo'n 1.85 mGroter als ik hakken aan heb. Best lastig kleding en schoenen kopen kan ik je vertellen
Oja en de keuken is aangepast
het is een keuken voor lange mensen dus alles zit ook net wat hoger.
whehehe mja gezien jou lengte snap ik dat welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben de grootsteOk mn vader is nog een paar centimer langer dan ik, maar die gaat vast wel krimpen van de ouderdom
![]()
Ik schrik trouwens ook altijd als ik iemand tegenkom die langer isKomt niet zo vaak voor
Ik heb 1,5 jaar terug voor 150 euro twee brillen bij de eye wish gehaald. Dat zijn prima modellen!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
pfoeh das wel slecht ja
ik heb -1,5 maar ik wil wel een ander montuur maar die is of pokkeduur of niet te vinden
ik wil het model wat ik in mijn fobo op hebquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 jaar terug voor 150 euro twee brillen bij de eye wish gehaald. Dat zijn prima modellen!
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil het model wat ik in mijn fobo op heb
O god, dat is lulligquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe mja gezien jou lengte snap ik dat wel
ik had vroeger ook 2 vrienden van me die allebei enorm lang waren
die noemden we altijd de twin towers
Ik heb nog wel dat ik rugpijn heb als ik sta af te wassen. Maar als ik tijdens het koken iets moet snijden dan heb ik ook een dikke, houten snijplank waar ik dan de gewone snijplank weer op leg. Is net ff wat fijnerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n verhoogde keuken lijkt me ook wel wat. Ben zelf 1,82 maar heb regelmatig last van m'n nek als ik aan het koken ben
wat?quote:
dat was nog voor 9/11 toen kon het nogquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, dat is lullig![]()
1 van mijn exen was ook erg lang, nooit problemen mee gehad
Toepasselijk model wel. Dat past wel bij jou denk ikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat?
[..]
dat was nog voor 9/11 toen kon het nog
ik vind dat soort modellen helemaal geweldigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:27 schreef yats het volgende:
[..]
Toepasselijk model wel. Dat past wel bij jou denk ik
Ja of dat inderdaad. Zwaar vervelend.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel dat ik rugpijn heb als ik sta af te wassen. Maar als ik tijdens het koken iets moet snijden dan heb ik ook een dikke, houten snijplank waar ik dan de gewone snijplank weer op leg. Is net ff wat fijner![]()
Alleen jammer dat er met de afzuigkap geen rekening is gehouden dus ik stoot best vaak mn hoofd
Want nu jij er bent niet meer?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:28 schreef twi het volgende:
Hallo ik hoorde dat het hier gezellig was.
Was, ja.
Het is ook een leuk model. Het zou niet bij mij passen helaas, maar bij jou wel denk ikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind dat soort modellen helemaal geweldig
heb dat leren kennen toendertijd door de heren van oasis
Aja, dat scheelt natuurlijk wel jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat was nog voor 9/11 toen kon het nog
thnxsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:29 schreef yats het volgende:
[..]
Het is ook een leuk model. Het zou niet bij mij passen helaas, maar bij jou wel denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:
Oh dus jij brengt de sfeer echt in het topic? Je binnenkomer was al goedquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:35 schreef twi het volgende:
[..]
Dat effect schijn ik te hebben ja. Doodsverwensingen alom, zodra ik binnen kom.
Bij ons mods gaan dan ook gelijk alle alarmbellen af.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:35 schreef twi het volgende:
[..]
Dat effect schijn ik te hebben ja. Doodsverwensingen alom, zodra ik binnen kom.
In verhouding tot? Als we de gemiddelde lengte van de mannen die hier meeposten gebruiken, ben ik zeer lang.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dus jij brengt de sfeer echt in het topic? Je binnenkomer was al goed
Nou ik zal je even bijpraten: het gaat over lange mensen. Ben of ken jij een lang iemand?
Steek onder water, dit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:45 schreef twi het volgende:
[..]
In verhouding tot? Als we de gemiddelde lengte van de mannen die hier meeposten gebruiken, ben ik zeer lang.
En dan heb ik het over lichaamslengte, de rest is bij mij niet zo groot.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:45 schreef twi het volgende:
[..]
In verhouding tot? Als we de gemiddelde lengte van de mannen die hier meeposten gebruiken, ben ik zeer lang.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:46 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
je hebt dus een hele kleine....
Oh, nee, mijn neus is dan juist weer heel erg groot. Ajacied, dan krijg je dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die vechten veel, dus die neus is constant gezwollen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:46 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, nee, mijn neus is dan juist weer heel erg groot. Ajacied, dan krijg je dat.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:45 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een aannames weer. Ik vecht niet, ik bedreig alleen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja die vechten veel, dus die neus is constant gezwollen.
*checkt foboquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:49 schreef Myraela het volgende:
Zit Elvi nu twi te versieren? Zie ik dat nou?
Ik dacht dat ze alleen vissen vingen in Katwijk, maar blijkbaar zitten ze ook al in de mosselen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:52 schreef Fera het volgende:
twi is dan ook een parel tussen de mosselen.
heeyquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:52 schreef Fera het volgende:
twi is dan ook een parel tussen de mosselen.
Ze vangen niks meer in Katwijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze alleen vissen vingen in Katwijk, maar blijkbaar zitten ze ook al in de mosselen.
quote:
Alles kan in Katwijk. Behalve seks voor het huwelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze alleen vissen vingen in Katwijk, maar blijkbaar zitten ze ook al in de mosselen.
Ken je Katwijkse mossel niet? Is een beetje zuurquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is niet waar twi, ze vangen nog steeds geregeld ballen.quote:
Je moet ze ook goed wassenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ken je Katwijkse mossel niet? Is een beetje zuur
Hihi Feerebeertjequote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:57 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Alles kan in Katwijk. Behalve seks voor het huwelijk.
Nee, ik tref sowieso zelden mosselen. Toch maar weer eens opzoeken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ken je Katwijkse mossel niet? Is een beetje zuur
En in de tussentijd weet bijna iedereen in het dorp waar je je het beste even terug kunt trekken in de duinenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:57 schreef Fera het volgende:
Alles kan in Katwijk. Behalve seks voor het huwelijk.
Hai.quote:
ArtiFartyquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Hai.Ik weet geen leuke bijnaam voor je, sorry.
Ik kom uit GRTD.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:58 schreef STING het volgende:
Het gaat over mossels.
Zie hier de vulgaire invloed van SEX SC.
Waar moet het heen
Ja en als het raar ruikt even checken op schimmels enzo. Als het ruikt naar vers brood is het misquote:
Toch maar eens rondvragen dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
En in de tussentijd weet bijna iedereen in het dorp waar je je het beste even terug kunt trekken in de duinen
proestquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en als het raar ruikt even checken op schimmels enzo. Als het ruikt naar vers brood is het mis
is daar nog wat te beleven dan?quote:
Yats toch... Had ik niet achter jou gezocht zo'n opmerkingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
En in de tussentijd weet bijna iedereen in het dorp waar je je het beste af kunt trekken in de duinen
Dat is nu mijn leven. Met regelmaat wel leuk hoor.quote:
Voor mij wel?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Hai.Ik weet geen leuke bijnaam voor je, sorry.
aah oke ik ben nu sinds van de week hier belandquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is nu mijn leven. Met regelmaat wel leuk hoor.
Ik neem aan dat hep dat wel weetquote:
Ik doe niet anders, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Yats toch... Had ik niet achter jou gezocht zo'n opmerking
Afspreken??quote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, en wat gaan we daar aan doen dan?
Ja dat is ook wel weer waar. Nu is het net alsof ik juist een rot opmerking maakte...quote:
discodippen maar dan andersquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:02 schreef artelligence het volgende:
Duinfappen. Met zand voor het ruige werk.
Van jou kan ik het hebben. Jij zit met je hoofd nog steeds in Roemeniequote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer waar. Nu is het net alsof ik juist een rot opmerking maakte...
Skinnydippen op zijn Katwijksquote:
True, wij 2 hebben het goed voor elkaar...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben. Jij zit met je hoofd nog steeds in Roemenie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |