Het is oorlogsgebied daar dus jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge
Ik hoorde op de radio dat er nu een oorlog gaande zou zijn daar bij die vliegtuigcrash? Is dat waar?
Ow, ik hen gisteren en vandaag niks meegekregen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge
Ik hoorde op de radio dat er nu een oorlog gaande zou zijn daar bij die vliegtuigcrash? Is dat waar?
Ik ving iets op maar hoorde het niet goed. Ook even opzoeken ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, ik hen gisteren en vandaag niks meegekregen.
Even bijlezen dan.
Hoe is het met jou dan?quote:
Het gaat best goed hier hoor...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:10 schreef Elvi het volgende:
Hoi ik kom even kijken wat er hier allemaal gebeurd want als ik feedback zo lees is het hier feest
Valt best mee hoor. Of ik mis het ook allemaal terwijl ik hier post. Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:10 schreef Elvi het volgende:
Hoi ik kom even kijken wat er hier allemaal gebeurd want als ik feedback zo lees is het hier feest
Hallo Elvi.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:10 schreef Elvi het volgende:
quote:
Jullie zijn zeker ook de mensen die langzaam rijden op de snelweg om het ongeluk op de andere rijbaan te aanschouwen?quote:
Geen idee, zit nooit op de wegquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie zijn zeker ook de mensen die langzaam rijden op de snelweg om het ongeluk op de andere rijbaan te aanschouwen?
Zo rollen wij. Langzaam.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zeker ook de mensen die langzaam rijden op de snelweg om het ongeluk op de andere rijbaan te aanschouwen?
Nee, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, uiteraard. Even gluren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, zit nooit op de weg
Als ik in de trein zit kijk ik wel even naar buiten
Had niet anders van je verwacht. Ik neem aan dat jullie geen files kennen, eigenlijk.quote:
Dat is te warm.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:35 schreef Myraela het volgende:
Hoe heet mag een laptop ongeveer worden?Mijn ventilator doet het niet meer. Het is 86 graden.
Hij heeft het heel lang gewoon gedaan, maar laatst maakte die een raar geluid, twi blies er een keertje in en toen stopte die er weer mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is te warm.
Ik dacht dat twi je laptap had gerepareerd.
Ik heb wel eens gehoord dat je progje kunt downloaden dat kan kijken of het te warm is of niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij heeft het heel lang gewoon gedaan, maar laatst maakte die een raar geluid, twi blies er een keertje in en toen stopte die er weer mee.
Ik ga maar achter m'n iMac zitten dan.
Dat ligt aan de chip. GPU's mogen over het algemeen warmer worden dan CPU's maar 86 graden is eigenlijk sowieso al erg hoog.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat je progje kunt downloaden dat kan kijken of het te warm is of niet.
Maar boven de 50 graden is teveel, geloof ik.
Ja, ik heb zo'n programma. Maar die zegt al heel snel dat het te warm is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat je progje kunt downloaden dat kan kijken of het te warm is of niet.
Maar boven de 50 graden is teveel, geloof ik.
Speedfan toevallig?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo'n programma. Maar die zegt al heel snel dat het te warm is.
Nouja, MK weet meer van computers dan ik, dus k zou hem vertrouwen in dit geval. :quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo'n programma. Maar die zegt al heel snel dat het te warm is.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat ligt aan de chip. GPU's mogen over het algemeen warmer worden dan CPU's maar 86 graden is eigenlijk sowieso al erg hoog.
Mijn pc werd maximaal 53 graden heb ik eergisteren gemeten (dat was trouwens de GPU en die kan dat wel hebben) om maar even vergelijkingsmateriaal te geven
Je wilt niet weten wat voor hel het verkeer hier kan zijn somsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Even gluren.
[..]
Had niet anders van je verwacht. Ik neem aan dat jullie geen files kennen, eigenlijk.
Zullen wel niet veel fietspaden zijn daaroquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor hel het verkeer hier kan zijn soms![]()
Ik heb zelf speedfan ook en je kunt daar zelf instellen wanneer die dat (ik word te heet!) vlammetje-symbool aangeeftquote:
Even snel de bevolkingsdichtheid opgezocht. Hoog.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor hel het verkeer hier kan zijn soms![]()
Ik heb er standaard 2 boeken onder liggen (sort of).. werkt wel beter.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:59 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vergeten wat het was.Maar hij was ook wel erg heet, iets met op bed liggen en een laptop op de dekens zetten.
Welgeteld eentje. Langs een snelweg en hij houdt op halverwege en dan moet je op de gewone weg fietsenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zullen wel niet veel fietspaden zijn daaro
En driekwart woont in het kleine gebied rondom Valetta en Sliemaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even snel de bevolkingsdichtheid opgezocht. Hoog.
Ik dacht dat het land veel groter was
De levensduur van een laptop is bij mij sowieso vaak niet zo lang.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er standaard 2 boeken onder liggen (sort of).. werkt wel beter.
Al is ie sowieso te heet standaard. Heeft z'n laatste jaar wel gehad denk ik zo
Als recovery niet meer helpt, dan tijd voor een anderequote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:07 schreef Fascination het volgende:
Mijn laptop zit elke dag wel vast, werkt niet meer op batterijen en heb een nieuw toetsenbord moeten aanschaffen dat nu ook alweer half kapot is. Maar zo leer ik met ellende omgaan.
quote:
Haha, dat gedoe trok inderdaad even de aandachtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan?Lang niet meer gesproken
![]()
(toch nog ergens goed voor dat gedoe met de SC's)
Nog steedsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:28 schreef STING het volgende:
Haha, dat gedoe trok inderdaad even de aandacht
Goed hoor, over een paar dagen eindelijk vakantie, waar ik wel aan toe ben.
En hoe is het met jou daar in het verre oosten?
Kan ik me voorstellen. Maar hoe zit het dan in het noorden met de voorzieningen? Is dat wel aardig, of is dat een derde wereld land?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welgeteld eentje. Langs een snelweg en hij houdt op halverwege en dan moet je op de gewone weg fietsenNeedless to say; ik fiets hier niet
[..]
En driekwart woont in het kleine gebied rondom Valetta en SliemaAls je naar het noorden gaat heb je wel heerlijke rust hoor.
Jij hebt het tuigleven niet gekozen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:07 schreef Fascination het volgende:
Mijn laptop zit elke dag wel vast, werkt niet meer op batterijen en heb een nieuw toetsenbord moeten aanschaffen dat nu ook alweer half kapot is. Maar zo leer ik met ellende omgaan.
Mwoah, overdag wel ok qua openbaar vervoer, maar in de avond is het een ramp. Een auto is dan ook gewoon noodzakelijk. Er is niet zoveel te doen natuurlijk, maar het is zeker geen derdewereldland. Je hebt soms wel het gevoel alsof je de jaren '30 instapt als je een klein plaatsje bezoekt met een plein met rondom kerk, kroeg, bakker en groenteboerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar hoe zit het dan in het noorden met de voorzieningen? Is dat wel aardig, of is dat een derde wereld land?
Opzich krijg ik nu weer zin om het ff te spelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik toekomstig burgermeester
Tenminste, als m'n mod ooit af komt![]()
Games gaan voor mij ook zo snel vervelen, daarom leuk ik die spellen altijd een beetje opquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:58 schreef kree het volgende:
[..]
Opzich krijg ik nu weer zin om het ff te spelen.
Maar ik weet alweer hoe dat gaat, downloaden installeren, en het na een half uur weer zat zijn
Heb Tropico laatst er nog opgezet in een enthousiaste bui, niks meer mee gedaan.
quote:
Gat in de kop.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
RIP Samzz.
Knol op je voet gestaan?
Klinkt niet best. Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
Trap gehad van een paard. Het paard heet Klojo. Ironie, dit dat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt niet best. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Had je niet zo'n petje op?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trap gehad van een paard. Het paard heet Klojo. Ironie, dit dat.
Ik lachte. Sorry.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen, sorry.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ik hier niet om lachenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn god, dat moet flink ruk zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
*ouch*quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog steedsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Ga je nog wat doen / weg ofzo?
Niet meer in het verre oosten
Dat er nog steeds lol is in het feedback topic over de diverse SCquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:32 schreef STING het volgende:
Nog steeds, which means?
Niet? Ging je verhuizen naar Utrecht dan, of ben ik in de war met iemand anders?
Ik ga een paar weken naar Costa Rica, lekker de jungle in
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Atlijd vermakelijk om te zien hoe het altijd zo erg over niets kan gaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat er nog steeds lol is in het feedback topic over de diverse SC![]()
Klopt, al is het Amersfoort geworden
Nice! Hoe gaat ie verder dan, liefdes enzo?
2,3 kinderen is dat toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Atlijd vermakelijk om te zien hoe het altijd zo erg over niets kan gaan.
Ah, nice, een stapje richting het WestenAmsterdam, goed bezig
Vanwaar verhuisd?
De liefdes, m'n favoriete epic fail onderwerp.
Op dit moment op een laag pitje, hou me er niet zo mee bezig.
En jij inmiddels gelukkig getrouwd, met 3 kinders, een Station wagon en een Golden Retriever?
Ah dat is dat geluid wat ik de hele dag al hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ja die Cue_ had kennelijk last van klapperende eierstokken
Be afraid Royco, be very afraid.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah dat is dat geluid wat ik de hele dag al hoor
Gewoon lachen, moest ik ook. Paard kon er ook niks aan doen. Ik was met z'n benen bezig eb meneer verjaagde een vlieg, bats, ijzer tegen m'n kop. Zit nu bij de spoedeisende hulp.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte. Sorry.
Verder geen hersenschudding of iets aan over gehouden?
Ik las "vingerend". Komt denk ik door jouw promiscue gedrag.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef Fascination het volgende:
Komt het woord "vigerend" een beetje normaal over of klinkt het te overdreven?
Succes. "Spoed eisend" mijn reet. Heb er eens 4 uur zitten wachtenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon lachen, moest ik ook. Paard kon er ook niks aan doen. Ik was met z'n benen bezig eb meneer verjaagde een vlieg, bats, ijzer tegen m'n kop. Zit nu bij de spoedeisende hulp.
Sterkte! Hopelijk heb je niets ernstigs.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:04 schreef Samzz het volgende:
En iedereen bedankt voor de sterktewensen. Ik ben mobiel, iedereeb quoten is dan best kut.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las "vingerend". Komt denk ik door jouw promiscue gedrag.
Het klinkt we luxe, hangt er vanaf waar je het voor wilt gebruiken. Is gangbaar te gewoontjes?
Ik werk zelfs in Amsterdam nuquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:50 schreef STING het volgende:
Atlijd vermakelijk om te zien hoe het altijd zo erg over niets kan gaan.
Ah, nice, een stapje richting het WestenAmsterdam, goed bezig
Vanwaar verhuisd?
De liefdes, m'n favoriete epic fail onderwerp.
Op dit moment op een laag pitje, hou me er niet zo mee bezig.
En jij inmiddels gelukkig getrouwd, met 3 kinders, een Station wagon en een Golden Retriever?
Ik mag hopen dat ik die nooit krijgquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef STING het volgende:
Ja die Cue_ had kennelijk last van klapperende eierstokken
Joah, daar ga ik ook wel een beetje vanuitquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las "vingerend". Komt denk ik door jouw promiscue gedrag.
Het klinkt we luxe, hangt er vanaf waar je het voor wilt gebruiken. Is gangbaar te gewoontjes?
[..]
Succes. "Spoed eisend" mijn reet. Heb er eens 4 uur zitten wachten
Zo zo, in Amsterdam zelfs.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik werk zelfs in Amsterdam nu![]()
Nouja werk dus, en wou sowieso wel eens verhuizen. Dus maar eens gedaanKlote zeg
Ja same
Neu. Ik wilde niet eens naar spoed, m'n werkgevers hebben me in de auto geplant en daar zit ik dan. De wachtkamer te vergassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Sterkte! Hopelijk heb je niets ernstigs.
Zo he wat een geheugenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:11 schreef STING het volgende:
Zo zo, in Amsterdam zelfs.
Niet meer bij Defensie dus, en ook niet bij de werkgever waar je daarna zat geloof ik?
Waar werk je in Amsterdam?
Hmm, geldig, gangbaar, bestaand.... Het zijn subtiele verschillen binnen hetzelfde woord.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:10 schreef Fascination het volgende:
[..]. "Vigerende mogelijkheden", had eerst "bestaande mogelijkheden", maar geldig is ook een betekenis van vigerend en dat past beter binnen de context.
Nouja, je bloed waarschijnlijk, dus dan helpen ze je wel sneller dacht ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joah, daar ga ik ook wel een beetje vanuit.
Zou het zelf niet zo snel gebruiken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef Fascination het volgende:
Komt het woord "vigerend" een beetje normaal over of klinkt het te overdreven?
A'dam Zuid of A'dam Zuidoost?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo he wat een geheugen
En idd, beide gekapt.
Adam Zuid. Sowieso tot einde van het jaar nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |