Het is oorlogsgebied daar dus jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge
Ik hoorde op de radio dat er nu een oorlog gaande zou zijn daar bij die vliegtuigcrash? Is dat waar?
Ow, ik hen gisteren en vandaag niks meegekregen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge
Ik hoorde op de radio dat er nu een oorlog gaande zou zijn daar bij die vliegtuigcrash? Is dat waar?
Ik ving iets op maar hoorde het niet goed. Ook even opzoeken ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, ik hen gisteren en vandaag niks meegekregen.
Even bijlezen dan.
Hoe is het met jou dan?quote:
Het gaat best goed hier hoor...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:10 schreef Elvi het volgende:
Hoi ik kom even kijken wat er hier allemaal gebeurd want als ik feedback zo lees is het hier feest
Valt best mee hoor. Of ik mis het ook allemaal terwijl ik hier post. Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:10 schreef Elvi het volgende:
Hoi ik kom even kijken wat er hier allemaal gebeurd want als ik feedback zo lees is het hier feest
Hallo Elvi.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:10 schreef Elvi het volgende:
quote:
Jullie zijn zeker ook de mensen die langzaam rijden op de snelweg om het ongeluk op de andere rijbaan te aanschouwen?quote:
Geen idee, zit nooit op de wegquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie zijn zeker ook de mensen die langzaam rijden op de snelweg om het ongeluk op de andere rijbaan te aanschouwen?
Zo rollen wij. Langzaam.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zeker ook de mensen die langzaam rijden op de snelweg om het ongeluk op de andere rijbaan te aanschouwen?
Nee, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, uiteraard. Even gluren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, zit nooit op de weg
Als ik in de trein zit kijk ik wel even naar buiten
Had niet anders van je verwacht. Ik neem aan dat jullie geen files kennen, eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |