zelfbeloning?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:18 schreef complicate het volgende:
[..]
In ben in een topic aan het reageren ik zit vast in het midden van mijn zin![]()
Wat is het woord voor :als je iets doet voor jezelf en nadien jezelf een cadeau geeft.....zoiets
iets met zelfxxxx
Dat noemen we lief zijn voor jezelf...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:18 schreef complicate het volgende:
[..]
In ben in een topic aan het reageren ik zit vast in het midden van mijn zin![]()
Wat is het woord voor :als je iets doet voor jezelf en nadien jezelf een cadeau geeft.....zoiets
iets met zelfxxxx
Gamen vind ik nog steeds leuk, maar in mn 1tje houd ik het wel snel voor gezien...maar multiplayer/coop ownt nog steedsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben meer over gegaan op programmeren, maar daar heb ik nu een rPi voor om mee te klooien.
Zelfverheerlijking.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:18 schreef complicate het volgende:
[..]
iets met zelfxxxx
Ik snap hetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Halloo ik kom gewoon even wat vragen hoor.nadien ben ik weg.
Hallo lieverdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat noemen we lief zijn voor jezelf...
Nee, er schiet mij niks tebinnenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:19 schreef complicate het volgende:
Allee, iemand het woord gevonden? dus zit ik hier mideen in dat zinnetje
Mmmmm dat zal het zijnquote:
Dan weet ik t ook ff niet..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Hallo lieverdHet moest 1 woordje zijn
Oh ja dat was ook goed .quote:
Tis zelfbeloning en zelfverheerlijking.quote:
Met call of duty, op de cracked servers uiteraardquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gamen vind ik nog steeds leuk, maar in mn 1tje houd ik het wel snel voor gezien...maar multiplayer/coop ownt nog steeds
Tis goed hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ghehe
Zelfverheerlijking =/= Zelfbeloning in ieder geval
Secondje ik ben aan het reageren....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, er schiet mij niks tebinnen
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Tis zelfbeloning en zelfverheerlijking.![]()
Leuk , nu kan ik verder met mijn zinnetjeHet gaat over contacten leggen en ik probeer de TS te adviseren om te doen aan zelfmotivering.
Ok ik ga mijn reactie afmaken.
adviseren![]()
Ik heb mijn reactie gesplaatst en "zelfbeloning" en "verheerlijking" gebruiktquote:
Leuk! * complicate drukt op savequote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:27 schreef kree het volgende:
Met dit soort filmpjes kan ik me ook uren vermaken
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zit nu oude soundtracks te luisteren
Deze vond/vind ik super
Beetje mysterieus ofzo
Oh die heb ik ook nog gedaan en daarvoor wolfensteinquote:
Met dat rode en blauwe cd-tjequote:
Ik net weer m'n midi-keyboardje aansluiten, gelijk kriebel in m'n vingers, tja muzikant hequote:
Playerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ik net weer m'n midi-keyboardje aansluiten, gelijk kriebel in m'n vingers, tja muzikant he
Naar wat luister je graag?quote:
oh naar van alles eigenlijk... Naar mn man achter de piano, naar de top 40, queen, enya..quote:
Mjah als ik ooit de keuze zou moeten maken tussen een vriendin of piano, dan is het toch jammer voor die meidquote:
De nieuwe Wolfenstein is vetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook nog gedaan en daarvoor wolfenstein
En waarom denk je dat je ooit die keuze zou moeten maken?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah als ik ooit de keuze zou moeten maken tussen een vriendin of piano, dan is het toch jammer voor die meid
Gelukkig gaat dat altijd juist goed samen.
Geen idee, ik speel eigenlijk geen moderne spellen meerquote:
Oooh das ook mooi.quote:
Leuk leuk jouw man speelt pianoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
oh naar van alles eigenlijk... Naar mn man achter de piano, naar de top 40, queen, enya..
Van alles dus
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
Met dat rode en blauwe cd-tje
Toen nog in het illegale circuit, heb daar nog geld mee verdiend doen
M'n pa had vrij vroeg een cd-brander toen voor z'n werk, ding draaide overuren met kopieren backups maken.
Nou niet, maar bij wijze van spreken zeg maarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:54 schreef complicate het volgende:
[..]
En waarom denk je dat je ooit die keuze zou moeten maken?
Ja precies en die cd's waren toen nog duurquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik mn 1e brander kreeg
Dat ding was state-of-the-art 4-speed brander zonder burnproof dus zeg maar teveel met de muis bewegen en je cd-tje was mislukt
Je weetquote:
Doe je jezelf toch tekort, want Wolfenstein: The New Order is een plezante en plezierige throwback naar de shooters van weleer. Dat betekent dus vrij open levels ipv lineaire gangen, meer wapens dragen dan je tanden in je smoel hebt, en health packs ipv regenerating health. Bonus voor mij is dat het SP only is en het een verdomd goed verhaal heeft.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ik speel eigenlijk geen moderne spellen meer
Ik speel vooral oude meuk omdat dat beter draait op mn pc's, het goedkoper is en er betere mod en botsupport is
Hij speelt te weinig als je t mij vraagt, piano moet ook gestemd worden, hij maakt ook veel electronische muziek op de pc...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk leuk jouw man speelt pianomijn vriend speelt gitaar de eerste keer dat ik hem zag spelen was ik
.
Maar euuh ik luister dus alleen vaak naar partymuzieken salsa 4ever
Oh wat zong je dan? soprano of tenor?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hij speelt te weinig als je t mij vraagt, piano moet ook gestemd worden, hij maakt ook veel electronische muziek op de pc...
Ik ben zelf zo muzikaal als een betonnen blokhut...
Al kon ik vroeger wel goed zingen, tot ik ging roken, daarna was t niks meer...
nu rook ik overigens al 10 mnd niet meer hoor geen zorgen voor de baby
Haske altquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh wat zong je dan? soprano of tenor?![]()
Leuk dat je gespot bent voor jouw baby![]()
Haske alt? ik ken dat niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Haske alt![]()
in t jongerenkoor van de kerk
Ik waan me gelijk in tropische sferen palmboompje witte strandenquote:
Dat was dan ook de bedoeling.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ik waan me gelijk in tropische sferen palmboompje witte stranden
Sopraan / alt / tenor / bassquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Haske alt? ik ken dat niet.ik ken alleen maar soprano en tenor.
Alt dus gewoon....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Haske alt? ik ken dat niet.ik ken alleen maar soprano en tenor.
Het ding is, mijn pc is de jongste niet meer en als een spel niet op z'n minst modsupport heeft, haak ik gelijk al af. En het moet ook op mn tragere systemen kunnen draaien en coop mode bevatten omdat ik het anders zonde van mn geld vindquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe je jezelf toch tekort, want Wolfenstein: The New Order is een plezante en plezierige throwback naar de shooters van weleer. Dat betekent dus vrij open levels ipv lineaire gangen, meer wapens dragen dan je tanden in je smoel hebt, en health packs ipv regenerating health. Bonus voor mij is dat het SP only is en het een verdomd goed verhaal heeft.
Alten zijn altijd het meest luidruchtig / vervelend (mijn ervaringquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Alt dus gewoon....
Zit onder de sopraan
Hihi onderquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Alt dus gewoon....
Zit onder de sopraan
Ik dacht dat het soprano was. Oh Godquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
Alten zijn altijd het meest luidruchtig / vervelend (mijn ervaring)
Alten altijd kletsen onder de repetities, grootste lol met elkaar, maar ze hebben een lastigere partij als de sopranenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik dacht dat het soprano was. Oh God
Nice nicequote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
Sopraan / alt / tenor / bass
en mezzo's ertussen in
Speel ook bij een koor
Mensen die lief zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
Alten altijd kletsen onder de repetities, grootste lol met elkaar, maar ze hebben een lastigere partij als de sopranen
Maar verder zijn ze wel lief hoor
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
Alten zijn altijd het meest luidruchtig / vervelend (mijn ervaring)
Ah dus toch karaokequote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nu zing ik overigens alleen nog mee met de radio en kinderliedjes
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nu zing ik overigens alleen nog mee met de radio en kinderliedjes
Nee...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah dus toch karaokeEn zing je onder de douche?
Ahaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee...
En geen kvk kree.... Echte kinderliedjes, In de maneschijn, schaapje schaapje... Enz
Ik dacht aan K3quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee...
En geen kvk kree.... Echte kinderliedjes, In de maneschijn, schaapje schaapje... Enz
Maaarre later als je kindje wat groter is op piano les?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee...
We zijn nog steeds.goed bevriend met de pianoleraar van mijn man,.dus als ze er zelf zin in heeft dan kan ze daar direct terecht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
Maaarre later als je kindje wat groter is op piano les?
Tis ff een jaar of vijf afzien, maar later vast dankbaar ervoor
Sorry ik zal het niet meer zeggenquote:
Ik ga ook slapen nationale feestdag van België is gedaanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ga mn bed in muzikale liefjes... Morgen weer controle bij de gynaecoloog!
Sweet dreams
quote:
quote:
Slaap lekker complicate en anderenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen nationale feestdag van België is gedaan. Weer een jaar wachten voor een leuke feestje in Brussel.
![]()
Wens iedereen een goede goede goede goede nachtrust![]()
![]()
Mwah je moet het motiveren, moet zeggen ik had er vroeger ook wel eens onwijs geen zin in, met name het begin is kut.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
We zijn nog steeds.goed bevriend met de pianoleraar van mijn man,.dus als ze er zelf zin in heeft dan kan ze daar direct terecht.
Ik ga dr niet dwingen, al hoop ik wel dat ze t muzikale van dr vader heeft...
Hoe kwam het? Ik juist wel lekker, alleen heb ik in één droom drie vliegtuig crashes meegemaakt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:10 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen... wat heb ik ruk geslapen zeg
Oh dat is ook minderquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe kwam het? Ik juist wel lekker, alleen heb ik in één droom drie vliegtuig crashes meegemaakt.
Hangt af van het soort snurkenquote:
Ah, zoiets als de befaamde kettingzaag dusquote:
Nou dat was het geeneens.. irritant wel...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, zoiets als de befaamde kettingzaag dus
Dat is echt niet charmant.quote:
Ach soooquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |