Halloo ik kom gewoon even wat vragen hoor.quote:
zelfbeloning?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:18 schreef complicate het volgende:
[..]
In ben in een topic aan het reageren ik zit vast in het midden van mijn zin![]()
Wat is het woord voor :als je iets doet voor jezelf en nadien jezelf een cadeau geeft.....zoiets
iets met zelfxxxx
Dat noemen we lief zijn voor jezelf...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:18 schreef complicate het volgende:
[..]
In ben in een topic aan het reageren ik zit vast in het midden van mijn zin![]()
Wat is het woord voor :als je iets doet voor jezelf en nadien jezelf een cadeau geeft.....zoiets
iets met zelfxxxx
Gamen vind ik nog steeds leuk, maar in mn 1tje houd ik het wel snel voor gezien...maar multiplayer/coop ownt nog steedsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben meer over gegaan op programmeren, maar daar heb ik nu een rPi voor om mee te klooien.
Zelfverheerlijking.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:18 schreef complicate het volgende:
[..]
iets met zelfxxxx
Ik snap hetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Halloo ik kom gewoon even wat vragen hoor.nadien ben ik weg.
Hallo lieverdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat noemen we lief zijn voor jezelf...
Nee, er schiet mij niks tebinnenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:19 schreef complicate het volgende:
Allee, iemand het woord gevonden? dus zit ik hier mideen in dat zinnetje
Mmmmm dat zal het zijnquote:
Dan weet ik t ook ff niet..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Hallo lieverdHet moest 1 woordje zijn
Oh ja dat was ook goed .quote:
Tis zelfbeloning en zelfverheerlijking.quote:
Met call of duty, op de cracked servers uiteraardquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gamen vind ik nog steeds leuk, maar in mn 1tje houd ik het wel snel voor gezien...maar multiplayer/coop ownt nog steeds
Tis goed hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ghehe
Zelfverheerlijking =/= Zelfbeloning in ieder geval
Secondje ik ben aan het reageren....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, er schiet mij niks tebinnen
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Tis zelfbeloning en zelfverheerlijking.![]()
Leuk , nu kan ik verder met mijn zinnetjeHet gaat over contacten leggen en ik probeer de TS te adviseren om te doen aan zelfmotivering.
Ok ik ga mijn reactie afmaken.
adviseren![]()
Ik heb mijn reactie gesplaatst en "zelfbeloning" en "verheerlijking" gebruiktquote:
Leuk! * complicate drukt op savequote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:27 schreef kree het volgende:
Met dit soort filmpjes kan ik me ook uren vermaken
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zit nu oude soundtracks te luisteren
Deze vond/vind ik super
Beetje mysterieus ofzo
Oh die heb ik ook nog gedaan en daarvoor wolfensteinquote:
Met dat rode en blauwe cd-tjequote:
Ik net weer m'n midi-keyboardje aansluiten, gelijk kriebel in m'n vingers, tja muzikant hequote:
Playerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ik net weer m'n midi-keyboardje aansluiten, gelijk kriebel in m'n vingers, tja muzikant he
Naar wat luister je graag?quote:
oh naar van alles eigenlijk... Naar mn man achter de piano, naar de top 40, queen, enya..quote:
Mjah als ik ooit de keuze zou moeten maken tussen een vriendin of piano, dan is het toch jammer voor die meidquote:
De nieuwe Wolfenstein is vetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook nog gedaan en daarvoor wolfenstein
En waarom denk je dat je ooit die keuze zou moeten maken?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah als ik ooit de keuze zou moeten maken tussen een vriendin of piano, dan is het toch jammer voor die meid
Gelukkig gaat dat altijd juist goed samen.
Geen idee, ik speel eigenlijk geen moderne spellen meerquote:
Oooh das ook mooi.quote:
Leuk leuk jouw man speelt pianoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
oh naar van alles eigenlijk... Naar mn man achter de piano, naar de top 40, queen, enya..
Van alles dus
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
Met dat rode en blauwe cd-tje
Toen nog in het illegale circuit, heb daar nog geld mee verdiend doen
M'n pa had vrij vroeg een cd-brander toen voor z'n werk, ding draaide overuren met kopieren backups maken.
Nou niet, maar bij wijze van spreken zeg maarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:54 schreef complicate het volgende:
[..]
En waarom denk je dat je ooit die keuze zou moeten maken?
Ja precies en die cd's waren toen nog duurquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik mn 1e brander kreeg
Dat ding was state-of-the-art 4-speed brander zonder burnproof dus zeg maar teveel met de muis bewegen en je cd-tje was mislukt
Je weetquote:
Doe je jezelf toch tekort, want Wolfenstein: The New Order is een plezante en plezierige throwback naar de shooters van weleer. Dat betekent dus vrij open levels ipv lineaire gangen, meer wapens dragen dan je tanden in je smoel hebt, en health packs ipv regenerating health. Bonus voor mij is dat het SP only is en het een verdomd goed verhaal heeft.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ik speel eigenlijk geen moderne spellen meer
Ik speel vooral oude meuk omdat dat beter draait op mn pc's, het goedkoper is en er betere mod en botsupport is
Hij speelt te weinig als je t mij vraagt, piano moet ook gestemd worden, hij maakt ook veel electronische muziek op de pc...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk leuk jouw man speelt pianomijn vriend speelt gitaar de eerste keer dat ik hem zag spelen was ik
.
Maar euuh ik luister dus alleen vaak naar partymuzieken salsa 4ever
Oh wat zong je dan? soprano of tenor?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hij speelt te weinig als je t mij vraagt, piano moet ook gestemd worden, hij maakt ook veel electronische muziek op de pc...
Ik ben zelf zo muzikaal als een betonnen blokhut...
Al kon ik vroeger wel goed zingen, tot ik ging roken, daarna was t niks meer...
nu rook ik overigens al 10 mnd niet meer hoor geen zorgen voor de baby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |