Opzich krijg ik nu weer zin om het ff te spelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik toekomstig burgermeester
Tenminste, als m'n mod ooit af komt![]()
Games gaan voor mij ook zo snel vervelen, daarom leuk ik die spellen altijd een beetje opquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:58 schreef kree het volgende:
[..]
Opzich krijg ik nu weer zin om het ff te spelen.
Maar ik weet alweer hoe dat gaat, downloaden installeren, en het na een half uur weer zat zijn
Heb Tropico laatst er nog opgezet in een enthousiaste bui, niks meer mee gedaan.
quote:
Gat in de kop.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
RIP Samzz.
Knol op je voet gestaan?
Klinkt niet best. Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
Trap gehad van een paard. Het paard heet Klojo. Ironie, dit dat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt niet best. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Had je niet zo'n petje op?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trap gehad van een paard. Het paard heet Klojo. Ironie, dit dat.
Ik lachte. Sorry.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen, sorry.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ik hier niet om lachenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn god, dat moet flink ruk zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
*ouch*quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog steedsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Ga je nog wat doen / weg ofzo?
Niet meer in het verre oosten
Dat er nog steeds lol is in het feedback topic over de diverse SCquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:32 schreef STING het volgende:
Nog steeds, which means?
Niet? Ging je verhuizen naar Utrecht dan, of ben ik in de war met iemand anders?
Ik ga een paar weken naar Costa Rica, lekker de jungle in
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |