Atlijd vermakelijk om te zien hoe het altijd zo erg over niets kan gaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat er nog steeds lol is in het feedback topic over de diverse SC![]()
Klopt, al is het Amersfoort geworden
Nice! Hoe gaat ie verder dan, liefdes enzo?
2,3 kinderen is dat toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Atlijd vermakelijk om te zien hoe het altijd zo erg over niets kan gaan.
Ah, nice, een stapje richting het WestenAmsterdam, goed bezig
Vanwaar verhuisd?
De liefdes, m'n favoriete epic fail onderwerp.
Op dit moment op een laag pitje, hou me er niet zo mee bezig.
En jij inmiddels gelukkig getrouwd, met 3 kinders, een Station wagon en een Golden Retriever?
Ah dat is dat geluid wat ik de hele dag al hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ja die Cue_ had kennelijk last van klapperende eierstokken
Be afraid Royco, be very afraid.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah dat is dat geluid wat ik de hele dag al hoor
Gewoon lachen, moest ik ook. Paard kon er ook niks aan doen. Ik was met z'n benen bezig eb meneer verjaagde een vlieg, bats, ijzer tegen m'n kop. Zit nu bij de spoedeisende hulp.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte. Sorry.
Verder geen hersenschudding of iets aan over gehouden?
Ik las "vingerend". Komt denk ik door jouw promiscue gedrag.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef Fascination het volgende:
Komt het woord "vigerend" een beetje normaal over of klinkt het te overdreven?
Succes. "Spoed eisend" mijn reet. Heb er eens 4 uur zitten wachtenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon lachen, moest ik ook. Paard kon er ook niks aan doen. Ik was met z'n benen bezig eb meneer verjaagde een vlieg, bats, ijzer tegen m'n kop. Zit nu bij de spoedeisende hulp.
Sterkte! Hopelijk heb je niets ernstigs.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:04 schreef Samzz het volgende:
En iedereen bedankt voor de sterktewensen. Ik ben mobiel, iedereeb quoten is dan best kut.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las "vingerend". Komt denk ik door jouw promiscue gedrag.
Het klinkt we luxe, hangt er vanaf waar je het voor wilt gebruiken. Is gangbaar te gewoontjes?
Ik werk zelfs in Amsterdam nuquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:50 schreef STING het volgende:
Atlijd vermakelijk om te zien hoe het altijd zo erg over niets kan gaan.
Ah, nice, een stapje richting het WestenAmsterdam, goed bezig
Vanwaar verhuisd?
De liefdes, m'n favoriete epic fail onderwerp.
Op dit moment op een laag pitje, hou me er niet zo mee bezig.
En jij inmiddels gelukkig getrouwd, met 3 kinders, een Station wagon en een Golden Retriever?
Ik mag hopen dat ik die nooit krijgquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef STING het volgende:
Ja die Cue_ had kennelijk last van klapperende eierstokken
Joah, daar ga ik ook wel een beetje vanuitquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las "vingerend". Komt denk ik door jouw promiscue gedrag.
Het klinkt we luxe, hangt er vanaf waar je het voor wilt gebruiken. Is gangbaar te gewoontjes?
[..]
Succes. "Spoed eisend" mijn reet. Heb er eens 4 uur zitten wachten
Zo zo, in Amsterdam zelfs.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik werk zelfs in Amsterdam nu![]()
Nouja werk dus, en wou sowieso wel eens verhuizen. Dus maar eens gedaanKlote zeg
Ja same
Neu. Ik wilde niet eens naar spoed, m'n werkgevers hebben me in de auto geplant en daar zit ik dan. De wachtkamer te vergassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Sterkte! Hopelijk heb je niets ernstigs.
Zo he wat een geheugenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:11 schreef STING het volgende:
Zo zo, in Amsterdam zelfs.
Niet meer bij Defensie dus, en ook niet bij de werkgever waar je daarna zat geloof ik?
Waar werk je in Amsterdam?
Hmm, geldig, gangbaar, bestaand.... Het zijn subtiele verschillen binnen hetzelfde woord.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:10 schreef Fascination het volgende:
[..]. "Vigerende mogelijkheden", had eerst "bestaande mogelijkheden", maar geldig is ook een betekenis van vigerend en dat past beter binnen de context.
Nouja, je bloed waarschijnlijk, dus dan helpen ze je wel sneller dacht ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joah, daar ga ik ook wel een beetje vanuit.
Zou het zelf niet zo snel gebruiken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef Fascination het volgende:
Komt het woord "vigerend" een beetje normaal over of klinkt het te overdreven?
A'dam Zuid of A'dam Zuidoost?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo he wat een geheugen
En idd, beide gekapt.
Adam Zuid. Sowieso tot einde van het jaar nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |