Echt zuid jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:16 schreef STING het volgende:
A'dam Zuid of A'dam Zuidoost?
Wat voor werk doe je nu dan? Nog steeds iets met Applicatiebeheer?
Project manager, account manager, dinges manager, manusje van alles.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt zuid ja
Maar uh en jouw werk dan? Al heb ik geen idee meer wat je doet/deed
Owja dat was hetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:25 schreef STING het volgende:
Project manager, account manager, dinges manager, manusje van alles.
Zit er nu zo'n 5 jaar, nog steeds erg leuken dichtbij huis
Yes, zal ik vast niet voor eeuwig blijven. Maar voor nu is het primaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja dat was het![]()
Jij woonde ook in Adam of niet?
Sterkte daar! Alhoewel men in België sneller is qua 'spoedeisend' dan in Nederland.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef Samzz het volgende:
Nou goed, laten we het erop houden dat er slechtere plaatsen zijn om ergere auw te krijgen.
Waar zou je dan heen willen gaan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:26 schreef STING het volgende:
[..]
Yes, zal ik vast niet voor eeuwig blijven. Maar voor nu is het prima
Ik word op dit moment geholpen. Ben door drie artsen en één stagaire-arts bekekenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:27 schreef yats het volgende:
[..]
Sterkte daar! Alhoewel men in België sneller is qua 'spoedeisend' dan in Nederland.
Hoi muhahahaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:31 schreef muhahaha het volgende:
Hallo hallo zijn we weer terug verhuist hiernaartoe?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word op dit moment geholpen. Ben door drie artsen en één stagaire-arts bekeken.
Ze gaan me lijmen.
Jupquote:
Druk baasje ben je hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik jou ook boefje, ik heb nauwelijks achter de pc gezeten. Meissie, verjaardag, toeren
Heb op het moment geen concrete behoefte om ergens specifiek heen te gaan, maar je weet het nooit, misschien land ik wel ergens buiten...buiten.. Amsterdamquote:
Dat zou scary shit zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:34 schreef STING het volgende:
Heb op het moment geen concrete behoefte om ergens specifiek heen te gaan, maar je weet het nooit, misschien land ik wel ergens buiten...buiten.. Amsterdam
Alles spangquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Druk baasje ben je hoor.
Alles spang met jou en je smatje?
Een afdruk in de vorm van een hoefijzer had dat wellicht bespaard. Aan de andere kant denk ik niet dat je dan uberhaupt zelf je verhaal had kunnen doen. Dan dus toch liever drie keer dat verhaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Ze zijn nu lijm aan het halen.
Wel irritant, die keer 't zelfde verhaal doen.
Amsterdamquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:35 schreef Elvi het volgende:
Ik snap niet wat er nou zo leuk is aan AmsterdamOk er zijn aardige musea
maar ik zou er echt niet willen wonen
Amsterdam is heel bruisend, altijd druk...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:35 schreef Elvi het volgende:
Ben graag in (de stad) het centrum, maar ben blij dat ik in een buitenwijk woon.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:35 schreef Elvi het volgende:
True that. Ik heb nu een weinig spectaculaire snee in m'n kop. En hij is niet eens bliksemvormigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:36 schreef yats het volgende:
[..]
Een afdruk in de vorm van een hoefijzer had dat wellicht bespaard. Aan de andere kant denk ik niet dat je dan uberhaupt zelf je verhaal had kunnen doen. Dan dus toch liever drie keer dat verhaal.
Dan mag je niet naar zweinstein.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
True that. Ik heb nu een weinig spectaculaire snee in m'n kop. En hij is niet eens bliksemvormig.
Oh dat wist ik niet... wat een teleurstellingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn liefde voor de stad Amsterdam is bekend hoor. Staat los van mijn voetbalvoorkeur
Wat een deceptie weerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
True that. Ik heb nu een weinig spectaculaire snee in m'n kop. En hij is niet eens bliksemvormig.
Juist dat drukke vind ik verschrikkelijk... En Amsterdam is ook vies. Bah.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Amsterdam is heel bruisend, altijd druk...
Ik vind het een superstadMaar nee wonen zou ik ook niet willen eigenlijk
Dat worden dus geen 'grote verhalen' bij de meet hoe je aan dit litteken komtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk iets mannelijks... Ik hoop enkel dat ik geen litteken eraan overhoud. Gelukkig heb ik L-Mesitran liggen. Eigenlijk voor de knol, maar mijn huidje is ook belangrijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat worden dus geen 'grote verhalen' bij de meet hoe je aan dit litteken komtOf is dat iets wat alleen mannen doen?
Moet je eens een paar vrouwen bij elkaar zetten die een keizersnede hebben gehadquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat worden dus geen 'grote verhalen' bij de meet hoe je aan dit litteken komtOf is dat iets wat alleen mannen doen?
Ik heb dan ook een heerlijk buitenritje gemaakt met Klojoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Terwijl het juist zo een heerlijk weertje is vandaag.
Ik heb liever een knal voor m'n kop. Met een hoefijzer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Moet je eens een paar vrouwen bij elkaar zetten die een keizersnede hebben gehad
Wie?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een heerlijk buitenritje gemaakt met Klojo.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk iets mannelijks... Ik hoop enkel dat ik geen litteken eraan overhoud. Gelukkig heb ik L-Mesitran liggen. Eigenlijk voor de knol, maar mijn huidje is ook belangrijk.
Klojo. Het paard waaraan ik dit ziekenhuisbezoekje te danken hebquote:
De paarden moeten nog geslacht worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:44 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij moeten ze de lijm nog eerst maken, of zo.
Ik zal Klojo laten halen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De paarden moeten nog geslacht worden.
Klootzak is tquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klojo. Het paard waaraan ik dit ziekenhuisbezoekje te danken heb.
Moest gniffelenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De paarden moeten nog geslacht worden.
Hoe komt die hond ineens in je huis?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:41 schreef Myraela het volgende:
Hond van mijn (schuin achter) buren zat ineens in mijn huis. Nu is mijn kat helemaal bang onder het deken verstopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |