Echt zuid jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:16 schreef STING het volgende:
A'dam Zuid of A'dam Zuidoost?
Wat voor werk doe je nu dan? Nog steeds iets met Applicatiebeheer?
Project manager, account manager, dinges manager, manusje van alles.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt zuid ja
Maar uh en jouw werk dan? Al heb ik geen idee meer wat je doet/deed
Owja dat was hetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:25 schreef STING het volgende:
Project manager, account manager, dinges manager, manusje van alles.
Zit er nu zo'n 5 jaar, nog steeds erg leuken dichtbij huis
Yes, zal ik vast niet voor eeuwig blijven. Maar voor nu is het primaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja dat was het![]()
Jij woonde ook in Adam of niet?
Sterkte daar! Alhoewel men in België sneller is qua 'spoedeisend' dan in Nederland.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef Samzz het volgende:
Nou goed, laten we het erop houden dat er slechtere plaatsen zijn om ergere auw te krijgen.
Waar zou je dan heen willen gaan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:26 schreef STING het volgende:
[..]
Yes, zal ik vast niet voor eeuwig blijven. Maar voor nu is het prima
Ik word op dit moment geholpen. Ben door drie artsen en één stagaire-arts bekekenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:27 schreef yats het volgende:
[..]
Sterkte daar! Alhoewel men in België sneller is qua 'spoedeisend' dan in Nederland.
Hoi muhahahaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:31 schreef muhahaha het volgende:
Hallo hallo zijn we weer terug verhuist hiernaartoe?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word op dit moment geholpen. Ben door drie artsen en één stagaire-arts bekeken.
Ze gaan me lijmen.
Jupquote:
Druk baasje ben je hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik jou ook boefje, ik heb nauwelijks achter de pc gezeten. Meissie, verjaardag, toeren
Heb op het moment geen concrete behoefte om ergens specifiek heen te gaan, maar je weet het nooit, misschien land ik wel ergens buiten...buiten.. Amsterdamquote:
Dat zou scary shit zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:34 schreef STING het volgende:
Heb op het moment geen concrete behoefte om ergens specifiek heen te gaan, maar je weet het nooit, misschien land ik wel ergens buiten...buiten.. Amsterdam
Alles spangquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Druk baasje ben je hoor.
Alles spang met jou en je smatje?
Een afdruk in de vorm van een hoefijzer had dat wellicht bespaard. Aan de andere kant denk ik niet dat je dan uberhaupt zelf je verhaal had kunnen doen. Dan dus toch liever drie keer dat verhaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Ze zijn nu lijm aan het halen.
Wel irritant, die keer 't zelfde verhaal doen.
Amsterdamquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:35 schreef Elvi het volgende:
Ik snap niet wat er nou zo leuk is aan AmsterdamOk er zijn aardige musea
maar ik zou er echt niet willen wonen
Amsterdam is heel bruisend, altijd druk...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:35 schreef Elvi het volgende:
Ben graag in (de stad) het centrum, maar ben blij dat ik in een buitenwijk woon.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:35 schreef Elvi het volgende:
True that. Ik heb nu een weinig spectaculaire snee in m'n kop. En hij is niet eens bliksemvormigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:36 schreef yats het volgende:
[..]
Een afdruk in de vorm van een hoefijzer had dat wellicht bespaard. Aan de andere kant denk ik niet dat je dan uberhaupt zelf je verhaal had kunnen doen. Dan dus toch liever drie keer dat verhaal.
Dan mag je niet naar zweinstein.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
True that. Ik heb nu een weinig spectaculaire snee in m'n kop. En hij is niet eens bliksemvormig.
Oh dat wist ik niet... wat een teleurstellingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn liefde voor de stad Amsterdam is bekend hoor. Staat los van mijn voetbalvoorkeur
Wat een deceptie weerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
True that. Ik heb nu een weinig spectaculaire snee in m'n kop. En hij is niet eens bliksemvormig.
Juist dat drukke vind ik verschrikkelijk... En Amsterdam is ook vies. Bah.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Amsterdam is heel bruisend, altijd druk...
Ik vind het een superstadMaar nee wonen zou ik ook niet willen eigenlijk
Dat worden dus geen 'grote verhalen' bij de meet hoe je aan dit litteken komtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk iets mannelijks... Ik hoop enkel dat ik geen litteken eraan overhoud. Gelukkig heb ik L-Mesitran liggen. Eigenlijk voor de knol, maar mijn huidje is ook belangrijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat worden dus geen 'grote verhalen' bij de meet hoe je aan dit litteken komtOf is dat iets wat alleen mannen doen?
Moet je eens een paar vrouwen bij elkaar zetten die een keizersnede hebben gehadquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat worden dus geen 'grote verhalen' bij de meet hoe je aan dit litteken komtOf is dat iets wat alleen mannen doen?
Ik heb dan ook een heerlijk buitenritje gemaakt met Klojoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Terwijl het juist zo een heerlijk weertje is vandaag.
Ik heb liever een knal voor m'n kop. Met een hoefijzer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Moet je eens een paar vrouwen bij elkaar zetten die een keizersnede hebben gehad
Wie?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een heerlijk buitenritje gemaakt met Klojo.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk iets mannelijks... Ik hoop enkel dat ik geen litteken eraan overhoud. Gelukkig heb ik L-Mesitran liggen. Eigenlijk voor de knol, maar mijn huidje is ook belangrijk.
Klojo. Het paard waaraan ik dit ziekenhuisbezoekje te danken hebquote:
De paarden moeten nog geslacht worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:44 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij moeten ze de lijm nog eerst maken, of zo.
Ik zal Klojo laten halen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De paarden moeten nog geslacht worden.
Klootzak is tquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klojo. Het paard waaraan ik dit ziekenhuisbezoekje te danken heb.
Moest gniffelenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De paarden moeten nog geslacht worden.
Hoe komt die hond ineens in je huis?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:41 schreef Myraela het volgende:
Hond van mijn (schuin achter) buren zat ineens in mijn huis. Nu is mijn kat helemaal bang onder het deken verstopt.
Die kwam goed gezelschap opzoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een bossche supermarktbol?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook prima!
Gister nog een bossche supermarktbol gegeten![]()
Aah ja dacht al dat dat een bol van Jan zou zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ja, zeg maar een bol gevuld met slagroom
maar dan van de supermarkt
Nee, ben daar al ruim een half jaartje mee gestopt. Geen idee, ik had het wel gezien denk ikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah ja dacht al dat dat een bol van Jan zou zijn.
Wat voer jij tegenwoordig uit? Geen tankspel meer?
Die mensen hebben na elke dag de hond kwijt te zijn nog steeds niet door dat ze hun tuin eens beter moeten afsluiten.quote:
Dat besef komt vaak als het te laat is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die mensen hebben na elke dag de hond kwijt te zijn nog steeds niet door dat ze hun tuin eens beter moeten afsluiten.
Ah wat een schatje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
Kat is weer onder zijn dekentje uit, denk dat hij het te warm had.
[ afbeelding ]
Amaiquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die mensen hebben na elke dag de hond kwijt te zijn nog steeds niet door dat ze hun tuin eens beter moeten afsluiten.
Oepsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:22 schreef yats het volgende:
Samzz, ik leef iets te letterlijk met je mee. Ook hier een bezoek aan de dokterspost voor een hechting in mijn kop. Een collega liet even een 'balkje' vallen en blijkbaar ben ik minder hard dan hout.
Wat een mooi poezenbeestquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Als je toch eens een ontiegelijk mooie foto van die kat hebt, dan wil ik die graag eens lenen om te tekenen/schilderen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een foto van mijn kat in een ietwat onelegante houding.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je toch eens een ontiegelijk mooie foto van die kat hebt, dan wil ik die graag eens lenen om te tekenen/schilderen.
Hij is niet zo fotogeniek.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je toch eens een ontiegelijk mooie foto van die kat hebt, dan wil ik die graag eens lenen om te tekenen/schilderen.
Nou, het is dus vooral oefening voor langere vachten, inderdaad. En katten in het algemeen, teken/schilder ik niet zo vaak.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is niet zo fotogeniek.Hij ligt er altijd zo lomp bij.
Maar zal eens proberen of ik een keer een mooie scherpe foto kan maken als die buiten is.
Zijn vachtje lijkt me erg lastig om te tekenen.
Wat leuk voor jequote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mijn kat in een ietwat onelegante houding.
Echt hequote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:44 schreef Samzz het volgende:
Nondeju, hele romans worden er op feedback gepost, tering.
Ik dacht, even kijken. Godver, dat was scrollen zo mobielquote:
Ik zie niks?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:44 schreef Samzz het volgende:
Nondeju, hele romans worden er op feedback gepost, tering.
Kijk hem dik zijn dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Een camera op de motor?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef El_Thijs het volgende:
Kut.
Ben je met je motor aan het rijden, verlies je onderweg je camera. Gelukkig nog teruggevonden en hoe dat ding heeft kunnen afbreken is mij een raadsel (zo scherp was de bocht niet), plus dat de schade meevalt en de camera nog werkt. Wel nieuwe mounts besteld.
Maar toch, kut.
Kaneel is jelly op zijn swag.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit niet te haten. Dat is gewoon fluffy. Hij mag fluffy zijn.
Dan film je gewoon de weg? Mannen en dingen op wielen, ik zal het nooit begrijpen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
GoPro, bij sommige FOK! ritten gebruikt en dat is wel grappig.
De rit ja, daar maken ze dan een 5 minuten filmpje van met de highlightsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan film je gewoon de weg? Mannen en dingen op wielen, ik zal het nooit begrijpen.
Wat probeer jij ineens hip en modern te doen.quote:
Oké, oké.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit niet te haten. Dat is gewoon fluffy. Hij mag fluffy zijn.
Ik moet wel meekomen met m'n tijd he, mijn vriendin vindt steeds meer grijze haren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat probeer jij ineens hip en modern te doen.
Samzz wilde trouwens ook wel eens het GoT bordspel spelen, voor als we dat nog eens gaan doen.
Tessa hangt nog steeds aan de muurquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Juistem. Beelden zijn goed en de camera doet het nog. Harnas daarentegen is wat beschadigd maar doet zijn ding ook nog.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
GoPro, bij sommige FOK! ritten gebruikt en dat is wel grappig.
Koppijn, maar verder wel ok. Al heb ik nu wel twee kleine afdrukjes op mijn voorhoofd.quote:
Een van de weinige katten die ik ooit heb getekendquote:
Hehe, daar kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een van de weinige katten die ik ooit heb getekend.
GoT bordspel?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat probeer jij ineens hip en modern te doen.
Samzz wilde trouwens ook wel eens het GoT bordspel spelen, voor als we dat nog eens gaan doen.
[..]
Oké, oké.
Bij katten is moeilijk te zien of ze nou fluffy zijn of chunky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |