Die kwam goed gezelschap opzoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een bossche supermarktbol?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook prima!
Gister nog een bossche supermarktbol gegeten![]()
Aah ja dacht al dat dat een bol van Jan zou zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ja, zeg maar een bol gevuld met slagroom
maar dan van de supermarkt
Nee, ben daar al ruim een half jaartje mee gestopt. Geen idee, ik had het wel gezien denk ikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah ja dacht al dat dat een bol van Jan zou zijn.
Wat voer jij tegenwoordig uit? Geen tankspel meer?
Die mensen hebben na elke dag de hond kwijt te zijn nog steeds niet door dat ze hun tuin eens beter moeten afsluiten.quote:
Dat besef komt vaak als het te laat is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die mensen hebben na elke dag de hond kwijt te zijn nog steeds niet door dat ze hun tuin eens beter moeten afsluiten.
Ah wat een schatje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
Kat is weer onder zijn dekentje uit, denk dat hij het te warm had.
[ afbeelding ]
Amaiquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die mensen hebben na elke dag de hond kwijt te zijn nog steeds niet door dat ze hun tuin eens beter moeten afsluiten.
Oepsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:22 schreef yats het volgende:
Samzz, ik leef iets te letterlijk met je mee. Ook hier een bezoek aan de dokterspost voor een hechting in mijn kop. Een collega liet even een 'balkje' vallen en blijkbaar ben ik minder hard dan hout.
Wat een mooi poezenbeestquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Als je toch eens een ontiegelijk mooie foto van die kat hebt, dan wil ik die graag eens lenen om te tekenen/schilderen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een foto van mijn kat in een ietwat onelegante houding.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je toch eens een ontiegelijk mooie foto van die kat hebt, dan wil ik die graag eens lenen om te tekenen/schilderen.
Hij is niet zo fotogeniek.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je toch eens een ontiegelijk mooie foto van die kat hebt, dan wil ik die graag eens lenen om te tekenen/schilderen.
Nou, het is dus vooral oefening voor langere vachten, inderdaad. En katten in het algemeen, teken/schilder ik niet zo vaak.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is niet zo fotogeniek.Hij ligt er altijd zo lomp bij.
Maar zal eens proberen of ik een keer een mooie scherpe foto kan maken als die buiten is.
Zijn vachtje lijkt me erg lastig om te tekenen.
Wat leuk voor jequote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mijn kat in een ietwat onelegante houding.
Echt hequote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:44 schreef Samzz het volgende:
Nondeju, hele romans worden er op feedback gepost, tering.
Ik dacht, even kijken. Godver, dat was scrollen zo mobielquote:
Ik zie niks?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:44 schreef Samzz het volgende:
Nondeju, hele romans worden er op feedback gepost, tering.
Kijk hem dik zijn dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Een camera op de motor?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef El_Thijs het volgende:
Kut.
Ben je met je motor aan het rijden, verlies je onderweg je camera. Gelukkig nog teruggevonden en hoe dat ding heeft kunnen afbreken is mij een raadsel (zo scherp was de bocht niet), plus dat de schade meevalt en de camera nog werkt. Wel nieuwe mounts besteld.
Maar toch, kut.
Kaneel is jelly op zijn swag.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit niet te haten. Dat is gewoon fluffy. Hij mag fluffy zijn.
Dan film je gewoon de weg? Mannen en dingen op wielen, ik zal het nooit begrijpen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
GoPro, bij sommige FOK! ritten gebruikt en dat is wel grappig.
De rit ja, daar maken ze dan een 5 minuten filmpje van met de highlightsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan film je gewoon de weg? Mannen en dingen op wielen, ik zal het nooit begrijpen.
Wat probeer jij ineens hip en modern te doen.quote:
Oké, oké.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit niet te haten. Dat is gewoon fluffy. Hij mag fluffy zijn.
Ik moet wel meekomen met m'n tijd he, mijn vriendin vindt steeds meer grijze haren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat probeer jij ineens hip en modern te doen.
Samzz wilde trouwens ook wel eens het GoT bordspel spelen, voor als we dat nog eens gaan doen.
Tessa hangt nog steeds aan de muurquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Juistem. Beelden zijn goed en de camera doet het nog. Harnas daarentegen is wat beschadigd maar doet zijn ding ook nog.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
GoPro, bij sommige FOK! ritten gebruikt en dat is wel grappig.
Koppijn, maar verder wel ok. Al heb ik nu wel twee kleine afdrukjes op mijn voorhoofd.quote:
Een van de weinige katten die ik ooit heb getekendquote:
Hehe, daar kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een van de weinige katten die ik ooit heb getekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |