GoT bordspel?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat probeer jij ineens hip en modern te doen.
Samzz wilde trouwens ook wel eens het GoT bordspel spelen, voor als we dat nog eens gaan doen.
[..]
Oké, oké.
Bij katten is moeilijk te zien of ze nou fluffy zijn of chunky.
Oh, gelukkig maar... Ik heb totaal geen hoofdpijn, wellicht omdat ik eigenlijk alleen maar geschampt ben achteraf.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:23 schreef yats het volgende:
[..]
Koppijn, maar verder wel ok. Al heb ik nu wel twee kleine afdrukjes op mijn voorhoofd.
De vraag was er wel, de wil nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:29 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, daar kan ik me iets bij voorstellen ja
Ja ik wilquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat probeer jij ineens hip en modern te doen.
Samzz wilde trouwens ook wel eens het GoT bordspel spelen, voor als we dat nog eens gaan doen.
[..]
Oké, oké.
Bij katten is moeilijk te zien of ze nou fluffy zijn of chunky.
Haha, ook dat kan ik me voorstellen, je moet er natuurlijk wel plezier in hebben.quote:
Benieuwd naar de beelden danquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef El_Thijs het volgende:
Kut.
Ben je met je motor aan het rijden, verlies je onderweg je camera. Gelukkig nog teruggevonden en hoe dat ding heeft kunnen afbreken is mij een raadsel (zo scherp was de bocht niet), plus dat de schade meevalt en de camera nog werkt. Wel nieuwe mounts besteld.
Maar toch, kut.
Ik teken alleen nog maar wat ik wil tekenen, op hier en daar een sponsorportret naquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:31 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, ook dat kan ik me voorstellen, je moet er natuurlijk wel plezier in hebben.
Ben je wel doorgegaan met mensen tekenen?
Gewoon zeggen dat die haren blond zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet wel meekomen met m'n tijd he, mijn vriendin vindt steeds meer grijze haren.
GoT, goed plan
Moest er vandaag aan denken trouwens. Ik heb wel zin in een partijtje.
Een bordspel uit 2001, wat enigszins lijkt op een hele geavanceerde vorm van RISK, met de grote huizen van Westeros ipv legers. Het doel is om 7 kastelen te bemachtigen door middel van verschillende tactieken.quote:
Oh ok, wel tof dus?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat die haren blond zijn.
[..]
Een bordspel uit 2001, wat enigszins lijkt op een hele geavanceerde vorm van RISK, met de grote huizen van Westeros ipv legers. Het doel is om 7 kastelen te bemachtigen door middel van verschillende tactieken.
Ja, erg leuk. Wel moeilijk. Veel regels, veel variabelen om in de gaten te houden. En het spel duurt al snel 4 uur. Beetje samenspannen met Newb114 tegen Faxie om vervolgens in de rug gestoken te worden.quote:
Nicequote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik teken alleen nog maar wat ik wil tekenen, op hier en daar een sponsorportret na.
En ja, zie m'n UI, o.a..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Moraal van het verhaal, je kunt beter een hoefijzer koppen dan een houten balk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:30 schreef Samzz het volgende:
Oh, gelukkig maar... Ik heb totaal geen hoofdpijn, wellicht omdat ik eigenlijk alleen maar geschampt ben achteraf.
Het werd een moetje. En dat is voor de hobby gewoon niet leuk meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:39 schreef STING het volgende:
[..]
Nice
Kan me voorstellen dat tekenen idd een stuk minder leuk wordt met (betaalde) opdracht na opdracht. Dat doe je toch liever voor je plezier.
Dat zou ik toch niet willen zeggen, eigenlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:43 schreef yats het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal, je kunt beter een hoefijzer koppen dan een houten balk.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:42 schreef Samzz het volgende:
Nou, mijn hoofd is nu echt lelijk.
Hadden ze geen leuke pleister van Disney ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien de foto heb jij een grotere snee dan ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik toch niet willen zeggen, eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Mocht ik nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hadden ze geen leuke pleister van Disney ofzo?
Stomquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mocht ik niet. Die waren alleen voor de kindjes
.
Dat heb ik al geprobeerdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat die haren blond zijn.
Ptsssssquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:52 schreef xFriendx het volgende:
Au!
Brand mn vingers aan die too hot to handle mensen hier.
Goedenavond allen!
Ik wil je haar wel schilderen. Met olieverf.quote:
Ach kan altijd nog ergerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |