Oh, gelukkig maar... Ik heb totaal geen hoofdpijn, wellicht omdat ik eigenlijk alleen maar geschampt ben achteraf.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:23 schreef yats het volgende:
[..]
Koppijn, maar verder wel ok. Al heb ik nu wel twee kleine afdrukjes op mijn voorhoofd.
De vraag was er wel, de wil nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:29 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, daar kan ik me iets bij voorstellen ja
Ja ik wilquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat probeer jij ineens hip en modern te doen.
Samzz wilde trouwens ook wel eens het GoT bordspel spelen, voor als we dat nog eens gaan doen.
[..]
Oké, oké.
Bij katten is moeilijk te zien of ze nou fluffy zijn of chunky.
Haha, ook dat kan ik me voorstellen, je moet er natuurlijk wel plezier in hebben.quote:
Benieuwd naar de beelden danquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef El_Thijs het volgende:
Kut.
Ben je met je motor aan het rijden, verlies je onderweg je camera. Gelukkig nog teruggevonden en hoe dat ding heeft kunnen afbreken is mij een raadsel (zo scherp was de bocht niet), plus dat de schade meevalt en de camera nog werkt. Wel nieuwe mounts besteld.
Maar toch, kut.
Ik teken alleen nog maar wat ik wil tekenen, op hier en daar een sponsorportret naquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:31 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, ook dat kan ik me voorstellen, je moet er natuurlijk wel plezier in hebben.
Ben je wel doorgegaan met mensen tekenen?
Gewoon zeggen dat die haren blond zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet wel meekomen met m'n tijd he, mijn vriendin vindt steeds meer grijze haren.
GoT, goed plan
Moest er vandaag aan denken trouwens. Ik heb wel zin in een partijtje.
Een bordspel uit 2001, wat enigszins lijkt op een hele geavanceerde vorm van RISK, met de grote huizen van Westeros ipv legers. Het doel is om 7 kastelen te bemachtigen door middel van verschillende tactieken.quote:
Oh ok, wel tof dus?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat die haren blond zijn.
[..]
Een bordspel uit 2001, wat enigszins lijkt op een hele geavanceerde vorm van RISK, met de grote huizen van Westeros ipv legers. Het doel is om 7 kastelen te bemachtigen door middel van verschillende tactieken.
Ja, erg leuk. Wel moeilijk. Veel regels, veel variabelen om in de gaten te houden. En het spel duurt al snel 4 uur. Beetje samenspannen met Newb114 tegen Faxie om vervolgens in de rug gestoken te worden.quote:
Nicequote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik teken alleen nog maar wat ik wil tekenen, op hier en daar een sponsorportret na.
En ja, zie m'n UI, o.a..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Moraal van het verhaal, je kunt beter een hoefijzer koppen dan een houten balk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:30 schreef Samzz het volgende:
Oh, gelukkig maar... Ik heb totaal geen hoofdpijn, wellicht omdat ik eigenlijk alleen maar geschampt ben achteraf.
Het werd een moetje. En dat is voor de hobby gewoon niet leuk meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:39 schreef STING het volgende:
[..]
Nice
Kan me voorstellen dat tekenen idd een stuk minder leuk wordt met (betaalde) opdracht na opdracht. Dat doe je toch liever voor je plezier.
Dat zou ik toch niet willen zeggen, eigenlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:43 schreef yats het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal, je kunt beter een hoefijzer koppen dan een houten balk.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:42 schreef Samzz het volgende:
Nou, mijn hoofd is nu echt lelijk.
Hadden ze geen leuke pleister van Disney ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien de foto heb jij een grotere snee dan ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik toch niet willen zeggen, eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Mocht ik nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hadden ze geen leuke pleister van Disney ofzo?
Stomquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mocht ik niet. Die waren alleen voor de kindjes
.
Dat heb ik al geprobeerdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat die haren blond zijn.
Ptsssssquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:52 schreef xFriendx het volgende:
Au!
Brand mn vingers aan die too hot to handle mensen hier.
Goedenavond allen!
Ik wil je haar wel schilderen. Met olieverf.quote:
Ach kan altijd nog ergerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach kan altijd nog ergerKan heel mooi zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. George Clooney komt er ook mee weg
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ik ook nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
BBQIk heb nog geen een keer geBBQ'ed dit jaar
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach kan altijd nog ergerIk heb het voornamelijk in m'n baardje, maar ik leg me er bij neer dat ik sinds 2009 langzamerhand hier en daar grijs wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 22-07-2014 18:15:43 ]
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan heel mooi zijn. George Clooney komt er ook mee weg
.
Klopt, ik stoor me er ook al niet meer aanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb het voornamelijk in m'n baardje, maar ik leg me er als sinds 2009 dat ik langzamerhand hier en daar grijs wordt
depends ben je bekend met the sopranos?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:09 schreef yats het volgende:
Als man zijnde zijn een paar grijze haren toch niet zo erg?
Ik heb wel wat meer dan een paarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:09 schreef yats het volgende:
Haha, inderdaad. Scheelt dan ook dat ik hem kort houquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Klopt, ik stoor me er ook al niet meer aan
Alleen mn baard lijkt wel zo'n ayatollah-baard als ie wat langer staat![]()
Ik ben alweer een tijdje bezig mn haar weer te laten groeien, zit opnieuw in een staart nuquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Als ik 2 maanden niet ga is het haar al best lang.
Ik heb al een zere kop, moeten m'n ogen er ook nog bijquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb het voornamelijk in m'n baardje, maar ik leg me er als sinds 2009 dat ik langzamerhand hier en daar grijs wordt
Voor deze post van je had ik nee gezegd, maar nu, sure why notquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al een zere kop, moeten m'n ogen er ook nog bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel de liefdequote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:14 schreef STING het volgende:
[..]
Voor deze post van je had ik nee gezegd, maar nu, sure why not![]()
Contaminatie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:09 schreef yats het volgende:
ik ben ook al bezig om het weer te laten groeien nadat ik het kaal had geschorenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben alweer een tijdje bezig mn haar weer te laten groeien, zit opnieuw in een staart nu
Had tot een jaar of 2 geleden weer kort haar maar was het alweer zat, dus maar weer lang laten groeien (nu kan het nog he?)
Die zie ik nietquote:
Hoe was het om het compleet afgeschoren te hebben? Kortste wat ik ooit had was iets van 2 cm, meer eraf durfde ik niet aanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben ook al bezig om het weer te laten groeien nadat ik het kaal had geschoren
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zie ik niet.
Toen ik nog jong was zei ik altijd kont-animatie. Een lol dat ik had, joh.
Lekker koel aan de kopquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe was het om het compleet afgeschoren te hebben? Kortste wat ik ooit had was iets van 2 cm, meer eraf durfde ik niet aan
het was wel effe lekker makkelijk maar ik had er wel spijt van maar goed ik moest welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe was het om het compleet afgeschoren te hebben? Kortste wat ik ooit had was iets van 2 cm, meer eraf durfde ik niet aan
Het verbrand wel sneller jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen niet handig met de zon, kan ik me zo voorstellen
daar zijn petjes voor uitgevondenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Petje, zonnebrandcrème. Of zoals m'n vader doet zo'n piratendoekje op de kopquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Piratendoekje, toe maar, gangsterquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Petje, zonnebrandcrème. Of zoals m'n vader doet zo'n piratendoekje op de kop.
dat heb ik met the sopranosquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:19 schreef STING het volgende:
Elke keer als ik een serie kijk met de HBO intro, denk ik steeds dat het GoT deuntje erachteraan komt
Staat ook nog op m'n lijstje.quote:
whehehe ik raad je the sopranos wel aanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:23 schreef STING het volgende:
[..]
Staat ook nog op m'n lijstje.
Ben nu met Oz bezig, na Orange is the new black gekeken te hebben.
Prison series( wat zou een psycholoog daar over te zeggen hebben
)
Ja, tis veel minder onderhoudsgevoelig lijkt mequote:
Ik heb het nooit aangedurfd om het helemaal kaal te doen, ik denk die tijd komt nog welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
het was wel effe lekker makkelijk maar ik had er wel spijt van maar goed ik moest wel
want hiervoor had ik alles altijd weg geschoren aan de zij en achterkant
en ik wou weer gelijke lengte
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, tis veel minder onderhoudsgevoelig lijkt me
[..]
Ik heb het nooit aangedurfd om het helemaal kaal te doen, ik denk die tijd komt nog wel
Dat wel ja, 's morgens niet uren voor de spiegel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, tis veel minder onderhoudsgevoelig lijkt me
[..]
Ik heb het nooit aangedurfd om het helemaal kaal te doen, ik denk die tijd komt nog wel
God wat heb ik dat vroeger vaak gekekenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe ik raad je the sopranos wel aan
ik ben nu heel old school allo allo aan het kijken
Vind ik nu een beetje zonde van mn lange haar, ben blij dat er eindelijk een elastiek in konquote:
ik wou gewoon een serie hebben die ik sochtends makkelijk weg kan kijkenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
God wat heb ik dat vroeger vaak gekeken
Tegewoordig vind ik er niet meer zoveel aan om eerlijk te zijn
mja nou ja ik ben net een maand bezig om te laten groeien dus ik heb nog wel effe te gaanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind ik nu een beetje zonde van mn lange haar, ben blij dat er eindelijk een elastiek in kon
Zat steeds in mn gezicht enzo
Nou, uren is het niet maar vooral onder de douche is het aardig wat meer werk t.o.v. kort haarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wel ja, 's morgens niet uren voor de spiegel.
En 1 keer in de paar weken even de tondeuse er over heen
Dan heb je wel een goeie gekozen jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wou gewoon een serie hebben die ik sochtends makkelijk weg kan kijken
aangezien al mijn andere series op zomerstop zijn
[..]
mja nou ja ik ben net een maand bezig om te laten groeien dus ik heb nog wel effe te gaan
geen idee tot ik het weer zat ben en dan scheer ik het wel weer afquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan heb je wel een goeie gekozen ja
Hoe lang ga je het uiteindelijk laten worden?
Nog verkopen dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen idee tot ik het weer zat ben en dan scheer ik het wel weer af
verkopen? hoe bedoel je?quote:
Vroeger kon je je haar ook verkopen, dan werden er pruiken van gemaakt ofzo. Alleen wouden ze toen alleen haar van aziaten hebben dus heb ik mn oude staart maar bewaardquote:
aah oke ik weet wel dat het kan voor de kankerstichtingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroeger kon je je haar ook verkopen, dan werden er pruiken van gemaakt ofzo. Alleen wouden ze toen alleen haar van aziaten hebben dus heb ik mn oude staart maar bewaard![]()
O super!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke ik weet wel dat het kan voor de kankerstichting
vriendin van me doet dat om de paar jaar
uhuh isset ook maybe dat ik dat dan wel doe als ik het tot een redelijke lengte laat groeienquote:
Nee dank je.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil je haar wel schilderen. Met olieverf.
Ik had het echt superlang, zeker voor een manquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh isset ook maybe dat ik dat dan wel doe als ik het tot een redelijke lengte laat groeien
ben je beetje bekend in de black metal scene?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het echt superlang, zeker voor een man
Niet dat ik het ooit weer zo lang zou laten groeien, op een gegeven moment bleef mn haar overal achter hangen enzo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben je beetje bekend in de black metal scene?
ik ken een band waar de zangeres de haar tot op der kont heeft zo lang
heb dat toen live gezien na afloop trok ze hele plukken haar uit de snaren
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]dat is wel extreem lang jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel vet though
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel extreem lang jawel vet though
mja ik snap het wel jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je wel heel veel geduld voor hebben
Maar wat dat betreft heb ik engelengeduld
Maar je kunt je vast wel voorstellen dat ik het na 6 jaar wel zat was
Als er 1 ding is wat ik al-tijd in huis heb liggen, dan is het wel wc papierquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:51 schreef muhahaha het volgende:
Haar tot op je kont? Was het wc papier niet voorradig?
Vaag jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
depends ben je bekend met the sopranos?
Ik zou er niet zo'n moeite mee hebben. Al is dat misschien makkelijk gezegd met die enkele grijze haar van mij. Kaal word ik gelukkig niet als ik naar mijn vader en opa's kijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel wat meer dan een paar
Maar ik ben allang al blij dat ik mn haar nog heb (al gaat die haargrens wel laaangzaam steeds wat hoger zitten)
Das denk ik nog net te kort voor een staart he?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik snap het wel ja
ik denk dat ik het ongeveer op schouderlengte hou
beetje zoals wat ik in mijn fobo heb
moet je maar eens opzoeken paulie walnuts hij heeft wel cool grijs haarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Vaag ja
[..]
Ik zou er niet zo'n moeite mee hebben. Al is dat misschien makkelijk gezegd met die enkele grijze haar van mij. Kaal word ik gelukkig niet als ik naar mijn vader en opa's kijk.
klopt dan zou het een flink stuk langer moeten zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das denk ik nog net te kort voor een staart he?
Tenminste 1 waarbij je ook het haar van de voorkant mee kunt nemen
Het kan ook van je moeder komen he?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Vaag ja
[..]
Ik zou er niet zo'n moeite mee hebben. Al is dat misschien makkelijk gezegd met die enkele grijze haar van mij. Kaal word ik gelukkig niet als ik naar mijn vader en opa's kijk.
Geef het nog een jaartje ongeveer, dan zit het denk ik wel goedquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt dan zou het een flink stuk langer moeten zijn
mijn pa is wel kaal aan het worden ik vrees de dag dat mij dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kan ook van je moeder komen he?
Maar sowieso als je vader op die leeftijd alles nog heeft, is de kans 50% dat je langzaam kaal wordt en 50% dat je niks gaat kwijtraken(tenminste als ik mn biologie nog correct heb onthouden
)
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet je maar eens opzoeken paulie walnuts hij heeft wel cool grijs haar
uhuh gelukkig groeit het heel snelquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geef het nog een jaartje ongeveer, dan zit het denk ik wel goed
geniaal tochquote:
Ook de vader van mijn moeder had toen hij op zijn 70e dood ging nog een volle bos.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kan ook van je moeder komen he?
Maar sowieso als je vader op die leeftijd alles nog heeft, is de kans 50% dat je langzaam kaal wordt en 50% dat je niks gaat kwijtraken(tenminste als ik mn biologie nog correct heb onthouden
)
Geniaal inderdaad. Sowieso moet ik die serie eigenlijk weer eens kijken.quote:
same here ik blijf het een vette serie vindenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:57 schreef yats het volgende:
[..]
Geniaal inderdaad. Sowieso moet ik die serie eigenlijk weer eens kijken.
Nou mijn probleem is dat aan mijn vaders kant niemand kaal is geworden en aan mijn moeders kant alle mannen kaal (of kaler) zijn geworden, dus ik ben wat dat aangaat een beetje een uitzonderingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn pa is wel kaal aan het worden ik vrees de dag dat mij dat gaat gebeuren
mja das zo en ik kan een kale kop wel hebben in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou mijn probleem is dat aan mijn vaders kant niemand kaal is geworden en aan mijn moeders kant alle mannen kaal (of kaler) zijn geworden, dus ik ben wat dat aangaat een beetje een uitzondering
Maar weet je? Je hebt er verder toch weinig vat op, dus gewoon het beste van maken, roeien met de riemen die je hebt
Dingen kunnen altijd beter, maar ook slechter
Nou, dan zit jij denk ik wat dat betreft wel goed!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ook de vader van mijn moeder had toen hij op zijn 70e dood ging nog een volle bos.
Ik denk dat ik dan gewoon mn baard weer zou laten staan als overcompensatie ofzoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja das zo en ik kan een kale kop wel hebben in ieder geval
mijn baard groeit echt tergend traag plus op mijn werk worden ze er niet blij vanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan gewoon mn baard weer zou laten staan als overcompensatie ofzo
Heb 1 keer mn baard 3 -maanden- laten staan, ik leek wel een zwerver!![]()
Bij mij gaat het superhardquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn baard groeit echt tergend traag plus op mijn werk worden ze er niet blij van
whahahaha oke danquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij gaat het superhard
En ik heb ook een vrij dichte baard met stugge haren, na een paar dagen kan ik mn armen aan mn baard krabbenNet schuurpapier
Echt? Ik heb binnen twee weken altijd al een flinke baard.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn baard groeit echt tergend traag plus op mijn werk worden ze er niet blij van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |