quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]dat is wel extreem lang jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel vet though
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first

quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel extreem lang jawel vet though

mja ik snap het wel jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je wel heel veel geduld voor hebben
Maar wat dat betreft heb ik engelengeduld
Maar je kunt je vast wel voorstellen dat ik het na 6 jaar wel zat was

Als er 1 ding is wat ik al-tijd in huis heb liggen, dan is het wel wc papierquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:51 schreef muhahaha het volgende:
Haar tot op je kont? Was het wc papier niet voorradig?

Vaag jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
depends ben je bekend met the sopranos?
Ik zou er niet zo'n moeite mee hebben. Al is dat misschien makkelijk gezegd met die enkele grijze haar van mij. Kaal word ik gelukkig niet als ik naar mijn vader en opa's kijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel wat meer dan een paar
Maar ik ben allang al blij dat ik mn haar nog heb (al gaat die haargrens wel laaangzaam steeds wat hoger zitten)

Das denk ik nog net te kort voor een staart he?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik snap het wel ja
ik denk dat ik het ongeveer op schouderlengte hou
beetje zoals wat ik in mijn fobo heb

moet je maar eens opzoeken paulie walnuts hij heeft wel cool grijs haarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Vaag ja
[..]
Ik zou er niet zo'n moeite mee hebben. Al is dat misschien makkelijk gezegd met die enkele grijze haar van mij. Kaal word ik gelukkig niet als ik naar mijn vader en opa's kijk.

klopt dan zou het een flink stuk langer moeten zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das denk ik nog net te kort voor een staart he?
Tenminste 1 waarbij je ook het haar van de voorkant mee kunt nemen

Het kan ook van je moeder komen he?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Vaag ja
[..]
Ik zou er niet zo'n moeite mee hebben. Al is dat misschien makkelijk gezegd met die enkele grijze haar van mij. Kaal word ik gelukkig niet als ik naar mijn vader en opa's kijk.

Geef het nog een jaartje ongeveer, dan zit het denk ik wel goedquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt dan zou het een flink stuk langer moeten zijn

mijn pa is wel kaal aan het worden ik vrees de dag dat mij dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kan ook van je moeder komen he?
Maar sowieso als je vader op die leeftijd alles nog heeft, is de kans 50% dat je langzaam kaal wordt en 50% dat je niks gaat kwijtraken(tenminste als ik mn biologie nog correct heb onthouden
)

quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet je maar eens opzoeken paulie walnuts hij heeft wel cool grijs haar

uhuh gelukkig groeit het heel snelquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geef het nog een jaartje ongeveer, dan zit het denk ik wel goed

geniaal tochquote:

Ook de vader van mijn moeder had toen hij op zijn 70e dood ging nog een volle bos.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kan ook van je moeder komen he?
Maar sowieso als je vader op die leeftijd alles nog heeft, is de kans 50% dat je langzaam kaal wordt en 50% dat je niks gaat kwijtraken(tenminste als ik mn biologie nog correct heb onthouden
)

Geniaal inderdaad. Sowieso moet ik die serie eigenlijk weer eens kijken.quote:

same here ik blijf het een vette serie vindenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:57 schreef yats het volgende:
[..]
Geniaal inderdaad. Sowieso moet ik die serie eigenlijk weer eens kijken.

Nou mijn probleem is dat aan mijn vaders kant niemand kaal is geworden en aan mijn moeders kant alle mannen kaal (of kaler) zijn geworden, dus ik ben wat dat aangaat een beetje een uitzonderingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn pa is wel kaal aan het worden ik vrees de dag dat mij dat gaat gebeuren

mja das zo en ik kan een kale kop wel hebben in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou mijn probleem is dat aan mijn vaders kant niemand kaal is geworden en aan mijn moeders kant alle mannen kaal (of kaler) zijn geworden, dus ik ben wat dat aangaat een beetje een uitzondering
Maar weet je? Je hebt er verder toch weinig vat op, dus gewoon het beste van maken, roeien met de riemen die je hebt
Dingen kunnen altijd beter, maar ook slechter

Nou, dan zit jij denk ik wat dat betreft wel goed!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ook de vader van mijn moeder had toen hij op zijn 70e dood ging nog een volle bos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik denk dat ik dan gewoon mn baard weer zou laten staan als overcompensatie ofzoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja das zo en ik kan een kale kop wel hebben in ieder geval

mijn baard groeit echt tergend traag plus op mijn werk worden ze er niet blij vanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan gewoon mn baard weer zou laten staan als overcompensatie ofzo
Heb 1 keer mn baard 3 -maanden- laten staan, ik leek wel een zwerver!![]()

Bij mij gaat het superhardquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn baard groeit echt tergend traag plus op mijn werk worden ze er niet blij van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |