quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach kan altijd nog ergerKan heel mooi zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. George Clooney komt er ook mee weg
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ik ook nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
BBQIk heb nog geen een keer geBBQ'ed dit jaar
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach kan altijd nog ergerIk heb het voornamelijk in m'n baardje, maar ik leg me er bij neer dat ik sinds 2009 langzamerhand hier en daar grijs wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 22-07-2014 18:15:43 ]
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan heel mooi zijn. George Clooney komt er ook mee weg
.
Klopt, ik stoor me er ook al niet meer aanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb het voornamelijk in m'n baardje, maar ik leg me er als sinds 2009 dat ik langzamerhand hier en daar grijs wordt
depends ben je bekend met the sopranos?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:09 schreef yats het volgende:
Als man zijnde zijn een paar grijze haren toch niet zo erg?
Ik heb wel wat meer dan een paarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:09 schreef yats het volgende:
Haha, inderdaad. Scheelt dan ook dat ik hem kort houquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Klopt, ik stoor me er ook al niet meer aan
Alleen mn baard lijkt wel zo'n ayatollah-baard als ie wat langer staat![]()
Ik ben alweer een tijdje bezig mn haar weer te laten groeien, zit opnieuw in een staart nuquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Als ik 2 maanden niet ga is het haar al best lang.
Ik heb al een zere kop, moeten m'n ogen er ook nog bijquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb het voornamelijk in m'n baardje, maar ik leg me er als sinds 2009 dat ik langzamerhand hier en daar grijs wordt
Voor deze post van je had ik nee gezegd, maar nu, sure why notquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al een zere kop, moeten m'n ogen er ook nog bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel de liefdequote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:14 schreef STING het volgende:
[..]
Voor deze post van je had ik nee gezegd, maar nu, sure why not![]()
Contaminatie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:09 schreef yats het volgende:
ik ben ook al bezig om het weer te laten groeien nadat ik het kaal had geschorenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben alweer een tijdje bezig mn haar weer te laten groeien, zit opnieuw in een staart nu
Had tot een jaar of 2 geleden weer kort haar maar was het alweer zat, dus maar weer lang laten groeien (nu kan het nog he?)
Die zie ik nietquote:
Hoe was het om het compleet afgeschoren te hebben? Kortste wat ik ooit had was iets van 2 cm, meer eraf durfde ik niet aanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben ook al bezig om het weer te laten groeien nadat ik het kaal had geschoren
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zie ik niet.
Toen ik nog jong was zei ik altijd kont-animatie. Een lol dat ik had, joh.
Lekker koel aan de kopquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe was het om het compleet afgeschoren te hebben? Kortste wat ik ooit had was iets van 2 cm, meer eraf durfde ik niet aan
het was wel effe lekker makkelijk maar ik had er wel spijt van maar goed ik moest welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe was het om het compleet afgeschoren te hebben? Kortste wat ik ooit had was iets van 2 cm, meer eraf durfde ik niet aan
Het verbrand wel sneller jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen niet handig met de zon, kan ik me zo voorstellen
daar zijn petjes voor uitgevondenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen niet handig met de zon, kan ik me zo voorstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |