En in de tussentijd weet bijna iedereen in het dorp waar je je het beste even terug kunt trekken in de duinenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:57 schreef Fera het volgende:
Alles kan in Katwijk. Behalve seks voor het huwelijk.
Hai.quote:
ArtiFartyquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Hai.Ik weet geen leuke bijnaam voor je, sorry.
Ik kom uit GRTD.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:58 schreef STING het volgende:
Het gaat over mossels.
Zie hier de vulgaire invloed van SEX SC.
Waar moet het heen
Ja en als het raar ruikt even checken op schimmels enzo. Als het ruikt naar vers brood is het misquote:
Toch maar eens rondvragen dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
En in de tussentijd weet bijna iedereen in het dorp waar je je het beste even terug kunt trekken in de duinen
proestquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en als het raar ruikt even checken op schimmels enzo. Als het ruikt naar vers brood is het mis
is daar nog wat te beleven dan?quote:
Yats toch... Had ik niet achter jou gezocht zo'n opmerkingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
En in de tussentijd weet bijna iedereen in het dorp waar je je het beste af kunt trekken in de duinen
Dat is nu mijn leven. Met regelmaat wel leuk hoor.quote:
Voor mij wel?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Hai.Ik weet geen leuke bijnaam voor je, sorry.
aah oke ik ben nu sinds van de week hier belandquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is nu mijn leven. Met regelmaat wel leuk hoor.
Ik neem aan dat hep dat wel weetquote:
Ik doe niet anders, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Yats toch... Had ik niet achter jou gezocht zo'n opmerking
Afspreken??quote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, en wat gaan we daar aan doen dan?
Ja dat is ook wel weer waar. Nu is het net alsof ik juist een rot opmerking maakte...quote:
discodippen maar dan andersquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:02 schreef artelligence het volgende:
Duinfappen. Met zand voor het ruige werk.
Van jou kan ik het hebben. Jij zit met je hoofd nog steeds in Roemeniequote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer waar. Nu is het net alsof ik juist een rot opmerking maakte...
Skinnydippen op zijn Katwijksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |