Oh dus jij brengt de sfeer echt in het topic? Je binnenkomer was al goedquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:35 schreef twi het volgende:
[..]
Dat effect schijn ik te hebben ja. Doodsverwensingen alom, zodra ik binnen kom.
Bij ons mods gaan dan ook gelijk alle alarmbellen af.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:35 schreef twi het volgende:
[..]
Dat effect schijn ik te hebben ja. Doodsverwensingen alom, zodra ik binnen kom.
In verhouding tot? Als we de gemiddelde lengte van de mannen die hier meeposten gebruiken, ben ik zeer lang.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dus jij brengt de sfeer echt in het topic? Je binnenkomer was al goed
Nou ik zal je even bijpraten: het gaat over lange mensen. Ben of ken jij een lang iemand?
Steek onder water, dit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:45 schreef twi het volgende:
[..]
In verhouding tot? Als we de gemiddelde lengte van de mannen die hier meeposten gebruiken, ben ik zeer lang.
En dan heb ik het over lichaamslengte, de rest is bij mij niet zo groot.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:45 schreef twi het volgende:
[..]
In verhouding tot? Als we de gemiddelde lengte van de mannen die hier meeposten gebruiken, ben ik zeer lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:46 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
je hebt dus een hele kleine....
Oh, nee, mijn neus is dan juist weer heel erg groot. Ajacied, dan krijg je dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die vechten veel, dus die neus is constant gezwollen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:46 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, nee, mijn neus is dan juist weer heel erg groot. Ajacied, dan krijg je dat.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:45 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een aannames weer. Ik vecht niet, ik bedreig alleen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja die vechten veel, dus die neus is constant gezwollen.
*checkt foboquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:49 schreef Myraela het volgende:
Zit Elvi nu twi te versieren? Zie ik dat nou?
Ik dacht dat ze alleen vissen vingen in Katwijk, maar blijkbaar zitten ze ook al in de mosselen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:52 schreef Fera het volgende:
twi is dan ook een parel tussen de mosselen.
heeyquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:52 schreef Fera het volgende:
twi is dan ook een parel tussen de mosselen.
Ze vangen niks meer in Katwijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze alleen vissen vingen in Katwijk, maar blijkbaar zitten ze ook al in de mosselen.
quote:
Alles kan in Katwijk. Behalve seks voor het huwelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze alleen vissen vingen in Katwijk, maar blijkbaar zitten ze ook al in de mosselen.
Ken je Katwijkse mossel niet? Is een beetje zuurquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is niet waar twi, ze vangen nog steeds geregeld ballen.quote:
Je moet ze ook goed wassenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ken je Katwijkse mossel niet? Is een beetje zuur
Hihi Feerebeertjequote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:57 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Alles kan in Katwijk. Behalve seks voor het huwelijk.
Nee, ik tref sowieso zelden mosselen. Toch maar weer eens opzoeken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ken je Katwijkse mossel niet? Is een beetje zuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |