Is het dan nog wel een date te noemen?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
Maar dat heb ik allemaal al eens verteld want het is al maanden dezelfde kerel
En wat we gaan doen? Geen idee. Het zijn niet echt meer activiteiten dates
Doe je best. Op welk lichaamsdeel ga je nu van een bloeduitstorting voorzien?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, dan moet ik me weer in één of andere hoek draaien waarbij je wel de illusie van een awesome lichaam wekt, maar de straie enzo buiten beeld laat. Te veel gedoe.
Je begint te klinken als de liefdesbaby van fax en yats.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Doe je best. Op welk lichaamsdeel ga je nu van een bloeduitstorting voorzien?
waarom niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee maar zij heeft al een open relatie dus eigenlijk mag zij niks ''een date'' noemen.
Dien anders een verzoekje in. Leuker om te verzorgenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef -Splash- het volgende:
Doe je best. Op welk lichaamsdeel ga je nu van een bloeduitstorting voorzien?
Je kan ook niet echt verder komen dan 'date' status... je bent gewoon altijd een neukertje.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee maar zij heeft al een open relatie dus eigenlijk mag zij niks ''een date'' noemen.
Scharrel .. FwBquote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
waarom niet?
En misschien niet maar hoe moet je het dan noemen? Het is ook geen relatie of zo
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je begint te klinken als de liefdesbaby van fax en yats.
The sidedish.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je kan ook niet echt verder komen dan 'date' status... je bent gewoon altijd een neukertje.
Geen idee, ik heb die regels niet verzonnenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom niet?
En misschien niet maar hoe moet je het dan noemen? Het is ook geen relatie of zo
Ouwe koeien Weis.. oude koeienquote:Op maandag 21 juli 2014 15:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb die regels niet verzonnen
Er was toen hier een hoop gezeik over mensen die en een open relatie hadden en als nog gingen ''daten''Dat mocht niet. Zeiden ze.
De salade waar niemand eigenlijk meer zin in heeft nadat ze het hoofdgerecht al op hebben. Ah ja...quote:
ze?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb die regels niet verzonnen
Er was toen hier een hoop gezeik over mensen die en een open relatie hadden en als nog gingen ''daten''Dat mocht niet. Zeiden ze.
Kennen ze in Drenthe de d/t-regels niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is drents. het spijt me als ik het één en ander in je bovenkamer nu ontregelt heb
nee, daar werkd het anders.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kennen ze in Drenthe de d/t-regels niet?
Braafquote:Op maandag 21 juli 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, ik ga jullie advies opvolgen en toch maar reageren op de IM's van een gast, en 'm dan beleefd afwijzen. Kijk mij netjes zijn.
Dankzij jou topic-titel heb ik nu No Scrubs van TLC in mijn hoofd, misschien is dat liedje gelijk de ideale afwijzingquote:Op maandag 21 juli 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, ik ga jullie advies opvolgen en toch maar reageren op de IM's van een gast, en 'm dan beleefd afwijzen. Kijk mij netjes zijn.
Kan je bij mij nog wel even op wachtenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:24 schreef -Splash- het volgende:
Genoeg ge-wog-ed nu. Als ik terug kom wil ik dateverslagen zien!
Ja, dat heb je nu al een keer of 3 gezegd vandaag. Misschien iets minder zeuren en iets meer kijken waar het aan ligt?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan je bij mij nog wel even op wachten
Whehe, misschien moet ik die gewoon elke keer sturenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:26 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dankzij jou topic-titel heb ik nu No Scrubs van TLC in mijn hoofd, misschien is dat liedje gelijk de ideale afwijzing
Dat verdient een complimentje: super netjes van je. Op naar de perfecte wereld!quote:Op maandag 21 juli 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien heeft hij zelf wel geen zin in daten? Kan ookquote:Op maandag 21 juli 2014 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dat heb je nu al een keer of 3 gezegd vandaag. Misschien iets minder zeuren en iets meer kijken waar het aan ligt?
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dat heb je nu al een keer of 3 gezegd vandaag. Misschien iets minder zeuren en iets meer kijken waar het aan ligt?
Vind het vooral mooi dat dit soort dingen gelijk opgepikt worden maar mijn andere posts en als je nog 100 posts maakt over andere dingen iedereen normaal op reageert.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zelf wel geen zin in daten? Kan ook
Tamas! Wanneer is er weer een meet?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ben Tamashii, 22 jaar, heb een relatie met een awesome iemand maar daarnaast wil ik graag daten.
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bereid je voor op een DM-influx. In eerste instantie van de vaste posters hier, daarna ook van compleet onbekende lurkers.
Even een korte samenvatting van wie je te zien krijgt:
Faxie is een wolf in schaapskleren, niet al te hard trappen in de kansloze act. Thijs en yats zijn schapen in schaapskleren, geen grammetje kwaad in maar hoog-gehalte. Weiss en rhubarbje halen onvoldoende voldoening uit hun open relaties dus zijn hoeren van de duivel. Hungry_Joe is een wolf in wolfskleren. Of een schaap in wolfskleren. Daar ben ik nog niet over uit. In ieder geval het pH van een zure kut
.
En ik vind mezelf grappiger en interessanter dan ik ben.
Hoi.
misschien mis ik iets hoor maar euhm dikke Yay?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:09 schreef yats het volgende:
[..]
C_C, tamas heeft me weleens gemeet, die kent me dus.
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je begint te klinken als de liefdesbaby van fax en yats.
Over twee weken in arnhem, maar dat is niet echt via fok.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:09 schreef yats het volgende:
[..]
Tamas! Wanneer is er weer een meet?
[..]![]()
C_C, tamas heeft me weleens gemeet, die kent me dus.
Kut, toch niet het weekend van 1-3 augustus? Dan ben ik er nietquote:Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Over twee weken in arnhem, maar dat is niet echt via fok.
Jawel, maar week erop ook in sonsbeek.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:20 schreef yats het volgende:
[..]
Kut, toch niet het weekend van 1-3 augustus? Dan ben ik er niet
Wat voor soort meets zijn dit?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel, maar week erop ook in sonsbeek.
Ah,dat red ik dan wel. Alhoewel de 9e een fok meet in Utrecht ingepland staatquote:Op maandag 21 juli 2014 19:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel, maar week erop ook in sonsbeek.
Ik zag het ja, veel plezier daar hahahaquote:Op maandag 21 juli 2014 19:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ah,dat red ik dan wel. Alhoewel de 9e een fok meet in Utrecht ingepland staat
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef Tamashii het volgende:
Nou volledig ot: partner heeft een profiel aangemaakt op adult match. Met een paar voorwaarden: iemand onder de 40 en in de buurt. Eerste reactie vandaag: hallo ik ben een mongool van 43 en woon in friesland, mijn lul is bovengemiddeld en ik ben docent. Had ik al gezegd dat mijn lul bovengemiddeld is? 20 cm en ook erg dik.
![]()
![]()
Dat komt wel goed. Ik ben wel benieuwd naar sommige mensen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zag het ja, veel plezier daar hahaha
Get used to itquote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef Tamashii het volgende:
Nou volledig ot: partner heeft een profiel aangemaakt op adult match. Met een paar voorwaarden: iemand onder de 40 en in de buurt. Eerste reactie vandaag: hallo ik ben een mongool van 43 en woon in friesland, mijn lul is bovengemiddeld en ik ben docent. Had ik al gezegd dat mijn lul bovengemiddeld is? 20 cm en ook erg dik.
![]()
![]()
Daar heb ik niet heul veel aanquote:
Het gaat eigenlijk via een facebook groep van allemaal fokkers die ik bij elkaar geroepen heb. Regelde vroeger vaak sex meets in arnhem. Korenmarkt! Iedereen is wel welkom ja, komen stuk of 10 mensen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar heb ik niet heul veel aan. Ik woon in Arnhem, dat het openbaar is betekent dus dat ik mag komen blijkbaar, maar voordat ik wil komen ben ik wel benieuwd naar het hoe en wat. Niet via fok, wat dan wel?
H_J heeft daar ook aardig wat ervaring mee. De meets bij hem thuis eindigen altijd in gigantische orgies.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:30 schreef Tamashii het volgende:
Het gaat eigenlijk via een facebook groep van allemaal fokkers die ik bij elkaar geroepen heb. Regelde vroeger vaak sex meets in arnhem. Korenmarkt! Iedereen is wel welkom ja, komen stuk of 10 mensen.
Sex, niet seksquote:Op maandag 21 juli 2014 19:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
H_J heeft daar ook aardig wat ervaring mee. De meets bij hem thuis eindigen altijd in gigantische orgies.
Ja, maar dat is dan docent. Arnhem en friesland liggen niet dicht bij elkaar en hij is ook ng eens te oud.quote:
Genoeg plekken te vinden daar waar je je vrij onopvallend met zijn tweeën (of meer, whatever floats your boat) terug te trekken.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Damn, ik zag enorme orgies in Sonsbeek voor me. Perfecte plek ervoor wel.
adult match is ook maar voor 1 ding natuurlijkquote:Op maandag 21 juli 2014 19:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan docent. Arnhem en friesland liggen niet dicht bij elkaar en hij is ook ng eens te oud.en wij hebben er ook opstaan eerst soort vriendschap dan zien we wel verder en hij begint gelijk over seks
Je zou hem eigenlijk moeten vragen of er in Friesland ook een InHolland opleiding zit.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan docent. Arnhem en friesland liggen niet dicht bij elkaar en hij is ook ng eens te oud.en wij hebben er ook opstaan eerst soort vriendschap dan zien we wel verder en hij begint gelijk over seks
Wie zal het zeggen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Damn, ik zag enorme orgies in Sonsbeek voor me. Perfecte plek ervoor wel.
Oh, waar moet ik dan heenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
adult match is ook maar voor 1 ding natuurlijk
Ik snap wel wat je bedoeld hoor maar dat ga je daar niet vinden denk ik
Niks slechts over inholland. En nee die zit daar niet!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Je zou hem eigenlijk moeten vragen of er in Friesland ook een InHolland opleiding zit.
Hap niet zo tamasquote:Op maandag 21 juli 2014 19:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks slechts over inholland. En nee die zit daar niet!
Al DM ontvangen?quote:
dat ligt er natuurlijk aan wat je precies zoektquote:
Dunnow, ik FOK! Al best een tijd maar dit is er nog niet uitgekomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ligt er natuurlijk aan wat je precies zoekt
Fok werkt bij alles
Nee, niet van mij, ik bedoel van andere fokkers. Dat schijnt hier vaak voor te komen?quote:
Nee ik ben saai denk ikquote:Op maandag 21 juli 2014 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, niet van mij, ik bedoel van andere fokkers. Dat schijnt hier vaak voor te komen?
Jij bent niet saaiquote:
Nou ja, een beetje in het verlengde van wat ik eerder al schreef dus. Doet yats wel vaker, weet niet waarom:quote:Op maandag 21 juli 2014 19:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien mis ik iets hoor maar euhm dikke Yay?
Vage opmerking
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu? Ik lees overal te pas en onpas dat je nummers en foto's hebt van een scala aan foksters.
quote:
Ik doe dan ook niet aan sausagefests in de burcht, bro.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
H_J heeft daar ook aardig wat ervaring mee. De meets bij hem thuis eindigen altijd in gigantische orgies.
Was ook grapjequote:
Serieus?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef Tamashii het volgende:
![]()
![]()
Kloon van Yats?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan je bij mij nog wel even op wachten
Wees blij dat er tekst bij stond. Hij geeft je iig een gebruiksaanwijzing mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Bericht met een heel verhaal, beladen met complimenten en geïnteresseerde opmerkingen over m'n profiel, 3 alinea's lang. Geen lelijke dude. Wekte oprechte interesse bij me. Laatste zin van het bericht: if you'd like to see more of me, here's a picture I just took.
Bam. Erectie in beeld. Goedemorgen.
Ik heb geen gebruiksaanwijzing nodig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wees blij dat er tekst bij stond. Hij geeft je iig een gebruiksaanwijzing mee.
Aan de blauwe plekken van de afgelopen dagen te zien heb je die toch echt wel nodigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb geen gebruiksaanwijzing nodig.
Ja ok. Goed punt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Aan de blauwe plekken van de afgelopen dagen te zien heb je die toch echt wel nodig
Ik heb een hele tijd gedacht dat mannen dit kansloos deden als een soort van hail Mary. Maar als je de moeite neemt een heel verhaal te typen en dan dit doet, dan moet je er toch wel geregeld succes mee gehad hebben, anders blijven mensen dit niet doen...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Bericht met een heel verhaal, beladen met complimenten en geïnteresseerde opmerkingen over m'n profiel, 3 alinea's lang. Geen lelijke dude. Wekte oprechte interesse bij me. Laatste zin van het bericht: if you'd like to see more of me, here's a picture I just took.
Misinterpretatie van mannen:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd gedacht dat mannen dit kansloos deden als een soort van hail Mary. Maar als je de moeite neemt een heel verhaal te typen en dan dit doet, dan moet je er toch wel geregeld succes mee gehad hebben, anders blijven mensen dit niet doen...Althans dat denk ik dan weer.
Of waarom anders?
Ja, een hele slechtequote:
Die drie dingen zijn waar, maar leiden nog steeds niet tot de conclusie: MUST SEND DICKPIC, heur.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Misinterpretatie van mannen:
"Vrouwen houden van directe mannen"
"Vrouwen houden van mannen met lef"
"Vrouwen houden van sex"
En voila, daar is het idee om een piemolpic te sturen.
In een mannenhoofd gaat dat er anders aan toe.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Die drie dingen zijn waar, maar leiden nog steeds niet tot de conclusie: MUST SEND DICKPIC, heur.
Intrigerende wezens zijn jullie toch ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
In een mannenhoofd gaat dat er anders aan toe.
Alle drie de regels zijn waar toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Misinterpretatie van mannen:
"Vrouwen houden van directe mannen"
"Vrouwen houden van mannen met lef"
"Vrouwen houden van sex"
En voila, daar is het idee om een piemolpic te sturen.
Misschien is dat het juist, dat ze puur en alleen opzoek zijn naar geile soppende vrouwtjes en als je dat niet bent ben je niet wat ze zoekenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die drie dingen zijn waar, maar leiden nog steeds niet tot de conclusie: MUST SEND DICKPIC, heur.
Dickpics zijn ook gewoon helemáál niet geil, tenzij je al soppend op de bank zit.
Gaat mij er vooral om dat je een goed beeld krijgt van iemand. Dus meerdere foto's op verschillende momenten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:21 schreef picodealion het volgende:
Lijkt me toch dat een beetje fatsoenlijke foto gewoon beter resultaat oplevert?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed gemaakte recente foto's >> interessante profieltekst.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:21 schreef picodealion het volgende:
Heb ik net gisteren allemaal piemelfoto's zitten maken om rond te sturen. Laat maar dan.
Maar even serieus, hoe kritisch zijn jullie met het kiezen van je eigen (portret)foto's voor op profielen? Het valt me echt op hoeveel mensen er maar iets opflikkeren, vaak duidelijk ter plekke gemaakte selfies waar nog geen seconde aandacht in heeft gezeten. Lijkt me toch dat een beetje fatsoenlijke foto gewoon beter resultaat oplevert?
Veel middelmatige fotos laten beter zien wie je bent, maar hoe cru het ook klinkt als man moet je jezelf verkopen op een dating site. Zorg dat je profiel foto goed is. Als die kut is zal 99% niet eens de tekst die je erbij typt lezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:21 schreef picodealion het volgende:
Heb ik net gisteren allemaal piemelfoto's zitten maken om rond te sturen. Laat maar dan.
Maar even serieus, hoe kritisch zijn jullie met het kiezen van je eigen (portret)foto's voor op profielen? Het valt me echt op hoeveel mensen er maar iets opflikkeren, vaak duidelijk ter plekke gemaakte selfies waar nog geen seconde aandacht in heeft gezeten. Lijkt me toch dat een beetje fatsoenlijke foto gewoon beter resultaat oplevert?
Dat is sowieso slim.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:51 schreef picodealion het volgende:
Toch maar wel even gezocht naar een paar andere foto's die ik erbij kan zetten, geeft in elk geval een wat gevarieerder beeld.
Nee, dat is geen Drents.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is drents. het spijt me als ik het één en ander in je bovenkamer nu ontregelt heb
Een beetje geposeerd mag best, de meeste mensen hebben twaalf onderkinnen en dito spastische kop als ze onverwachts gekiekt worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:51 schreef picodealion het volgende:
Uiteraard. Ik heb nu een foto waar ik niet helemaal tevreden over ben, maar ik ben gewoon niet heel fotogeniek. Zoals mijn broertje (fotograaf) het beschrijft, de spieren in mijn gezicht bewegen gewoon veel, waardoor ik altijd een beetje maf kijk op foto's. Als ik dan een foto heb waar ik in elk geval geen gekke kop op trek gebruik ik die. Inmiddels heeft hij wat portretten van me geschoten, dus zodra die ontwikkeld zijn (analoog ja) heb ik hopelijk wat beters.
Toch maar wel even gezocht naar een paar andere foto's die ik erbij kan zetten, geeft in elk geval een wat gevarieerder beeld.
Nou hier, zo een bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
Maar hoe weet je nou of het 'zomaar een selfie' is? Wie weet hebben die mensen daar dagen op zitten puzzelen
Op tinder heb ik ook alleen selfies maar ik vind ze zelf best cute. Maar ze zijn wel gewoon op een verveeld moment genomen en ik heb niet eerst mijn wenkbrauwen zitten plukken of zo
Maar goed. Zo zie ik er jou eenmaal uit dus ik ga er ook niet heel moeilijk over doen
dat is niet eens een selfie...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nou hier, zo een bijvoorbeeld.
http://i.imgur.com/xwcRdXK.png
Och geeft in ieder geval redelijk indicatie. Zou hem niet snel als hoofdfoto gebruikenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nou hier, zo een bijvoorbeeld.
http://i.imgur.com/xwcRdXK.png
Natuurlijk mag hetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja. Ze mogen wel iéts scherper, toch?
Welnee, dit is gewoon een slecht genomen fotoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien heeft ze dat expres gedaan? Soort van onherkenbaar?
Ik gebruik nooit foto's behalve op 1 site (en tinder duh) en daar ben ik ook nogal onherkenbaar. Expres
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
Maar hoe weet je nou of het 'zomaar een selfie' is?
Wat ik bedoelde te zeggen was dat het gewoon op me overkomt alsof sommige mensen amper moeite steken in foto's. Of dat nu wel of niet het geval was kan ik niet beoordelen uiteraard, maar zo'n onscherpe foto als hierboven of bijvoorbeeld extreem overbelichte vakantiekiekjes waar een gezicht amper in te herkennen is vallen me gewoon op. Misschien ben ik kritischer wat dat betreft dan jij, of hebben we er andere opvattingen over. Vandaar dat ik ernaar vroeg, hoe kritisch zijn anderen hier over hun eigen en andermans foto.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is niet eens een selfie...
Of je haar nou mooi vind of niet ze heeft wel haar best gedaan
preciesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:46 schreef Cue_ het volgende:
Het gaat erom dat het koppie/lijf van de persoon je aanstaat om er vervolgens een date mee te willen hebben.
Wat is het belang van 'perfecte' foto's vraag ik me dan af?
Omdat een foto een eerste indruk geeft, en hoe beter die indruk hoe meer kans je maakt op meer interesse? Komt een beetje op hetzelfde als je nagels knippen en je scheren voor je naar een date gaat denk ik. Het is echt niet alsof ik alleen supermodellen wil zien of dat ik mensen direct wegklik vanwege een enkele matige foto, maar ik doe zelf in elk geval gewoon mijn best om me een beetje te presenteren. Is dat zo vreemd?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:46 schreef Cue_ het volgende:
Het gaat erom dat het koppie/lijf van de persoon je aanstaat om er vervolgens een date mee te willen hebben.
Ik heb zelf ook foto's die toevallig genomen zijn op vakantie of een feestje hoor, dat mijn broertje toevallig een goede portretfoto van me wilde maken was gewoon mooi meegenomen. Waar en waarom een foto is genomen zegt ook lang niet altijd wat over kwaliteit, maar zo te lezen maak ik me er drukker om dan anderenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:50 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij heb ik liever wat foto's in de loop der tijd genomen, dan een paar foto's van een fotosessie om goede foto's voor een datingsite te hebben.
Nee hoor, snap je punt ook zeker wel.quote:
Je hebt iig humorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef Godshand het volgende:
Nou, vrijdag afgesproken via OKCupid, gewoon met een oerHollandse.
Een reizigerstype, die hoopte dat ik met mijn exotische voorkomen hele verhalen uit de binnenlanden van Zuid-Amerika had. Daarin heb ik al haar moeten teleurstellen, met mijn opvoeding ben ik Brabantser dan de gemiddelde Brabander en Spaans kan ik ook niet. Desondanks ben ik uiteraard wel leuk genoeg voor een drankje
Oh ik vond het zelf niet grappig. Toch blij dat jouw middag weer geslaagd isquote:
Zal ik er dan maar een "Goed bezig!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
Mini date verslag: het was heel tof
Zo ontopic. Date verslag. Braaf
Hoeveel condooms?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
Mini date verslag: het was heel tof
Zo ontopic. Date verslag. Braaf
0. Ik wil zijn babymomma zijnquote:
als je diequote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zal ik er dan maar een "Goed bezig!" tegen aan gooien
Met penerpics graag.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:24 schreef Weissman het volgende:
Ik ga even wat DM's rondsturen. Wish me luck!
Ik vroeg mij af waarom de incidientie van syfillis nu toenam maar nu weet ik het. Bedankt, namens syfillisquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik ga altijd gewoon voor het klassieke 'maar ik wil je echt in me voelen' en dan gewoon meteen jezelf er op storten
Nee joh, dat krijg je alleen van anale seks, gekkie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af waarom de incidientie van syfillis nu toenam maar nu weet ik het. Bedankt, namens syfillis
Ohja, en AIDS van vieze handdoekenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee joh, dat krijg je alleen van anale seks, gekkie.
Man, als ik selfies maak sta ik er steevast als een retard die kijkt alsof hij zijn knickerbockers heeft volgescheten op. Dan ga ik erop letten enzo. De foto's die door anderen van me genomen zijn steken daar negen van de tien keer een stuk beter bij af.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:51 schreef picodealion het volgende:
Uiteraard. Ik heb nu een foto waar ik niet helemaal tevreden over ben, maar ik ben gewoon niet heel fotogeniek. Zoals mijn broertje (fotograaf) het beschrijft, de spieren in mijn gezicht bewegen gewoon veel, waardoor ik altijd een beetje maf kijk op foto's. Als ik dan een foto heb waar ik in elk geval geen gekke kop op trek gebruik ik die. Inmiddels heeft hij wat portretten van me geschoten, dus zodra die ontwikkeld zijn (analoog ja) heb ik hopelijk wat beters.
Dat word dus vanavond dikke neucksexquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:23 schreef picodealion het volgende:
Ik heb een berichtje gekregen. Paniek.
Wat voeg jij nou eigenlijk toe aan dit topic?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat word dus vanavond dikke neucksex![]()
Waarom zou ze anders een berichtje terugsturen?
Wat voeg jij toe aan Fok?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat voeg jij nou eigenlijk toe aan dit topic?
Wat zegt ze?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:23 schreef picodealion het volgende:
Prima toch dat je wat terug krijgt?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:23 schreef picodealion het volgende:
Rebound sex jonguh!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Over terug krijgen gesproken, in de allereerste zin: "ik ga scheiden, want mijn ex is vreemd gegaan"
Zij begon, wat op zich nog prima'er is, maar zoals ik al eerder postte ben ik gewoon nog een beetje onwennig met het hele gebeuren. Ik vind het best spannend. Maar daar zet ik me wel weer overheenquote:
Prima toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zij begon, wat op zich nog prima'er is, maar zoals ik al eerder postte ben ik gewoon nog een beetje onwennig met het hele gebeuren. Ik vind het best spannend. Maar daar zet ik me wel weer overheen.
dat is toch niet erg?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Prima toch?
Ow, en on topic, hoe handig kies ik het weer uit qua benadering? Ik ben nu in gesprek met een meisje uit Litouwen die bijna geen Engels spreekt en hier als 'exchange project' studeert.
Whehe.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is toch niet erg?
Je date immers niet meer.
Ik dacht dat jij helemaal geen tijd had voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:06 schreef yats het volgende:
Prima toch?
Ow, en on topic, hoe handig kies ik het weer uit qua benadering? Ik ben nu in gesprek met een meisje uit Litouwen die bijna geen Engels spreekt en hier als 'exchange project' studeert.
Ik wist dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken. Thxs cue!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is toch niet erg?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is toch niet erg?
quote:
Welke druk? Ik zoek er niet (meer) actief naar, ik zie wel hoe het loopt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zeg je nu alleen maar dat je niet meer date om de druk een beetje weg te halen, yats?
Nu ja, de gedachte dat het iets ''moet'' opleveren misschien. Omdat je kennelijk nog wel die gesprekken aangaat. Waar ken je haar van?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:43 schreef yats het volgende:
[..]
Welke druk? Ik zoek er niet (meer) actief naar, ik zie wel hoe het loopt.
Wat zie jij als niet actief?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:43 schreef yats het volgende:
[..]
Welke druk? Ik zoek er niet (meer) actief naar, ik zie wel hoe het loopt.
Dat heb ik al tijden geleden opgegeven. Niet iedereen is in de wieg gelegd om een versierder of serial dater te zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu ja, de gedachte dat het iets ''moet'' opleveren misschien. Omdat je kennelijk nog wel die gesprekken aangaat. Waar ken je haar van?
En die twee Belgen bij wie je je tong achterin de huig duwde? Daar nooit meer wat van gehoord?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik al tijden geleden opgegeven. Niet iedereen is in de wieg gelegd om een versierder of serial dater te zijn.
Via okcupid, waar ik al even niet meer ingelogd was maar zij mij een bericht stuurde. Dus log je dan toch maar weer even in.
Tinder heb ik weken terug al verwijderd. Dat heb ik in dat topic ook gezegd maar blijkbaar geloven ze me daar niet getuige sommige DM's.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zie jij als niet actief?
Aangezien je nog wel op sites/tinder zit blijkbaar en daar nog wel de gesprekken aangaat.
Ik heb een van de twee toevallig gisteren via facebook nog even gesproken. De ene zit nu in Denemarken op een boerderij en de ander is verder gereisd richting Zweden/Finland. Ze hebben beloofd na de zomer op de terugreis nog even langs te komen hier, maar of ze dat ook doen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En die twee Belgen bij wie je je tong achterin de huig duwde? Daar nooit meer wat van gehoord?
"Hier Kermis"? Die Tilburgse zeker?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:56 schreef theKiD het volgende:
Woohoow! Al een tijdje aan t appen met een erg leuke meid, en vandaag was ze net als ik toevallig in de stad. Op het moment dat mevrouw klaar was met winkelen, was ik ook klaar met mijn dingen. Even een spontaan appje ertegenaan gegooid, om even een terrasje te pakken.
Was erg leuk zicht wat ik zag toen ik aan kwam lopen. Hierna ergens op een terrasje geploft, en daarna nog even wat gaan eten, erg gezellig.
Aangezien het hier toch kermis is nu, nog even in het reuzenrad gegaan.
Ik zeg, interessant. Word vervolgd!
Dat vind ik erg afhangen van het onderwerp....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja. Ze mogen wel iéts scherper, toch?
Wat ik vaak jammer vind is dat sommige vrouwen alleen hoofdfoto's hebben. Waarom... doe eens een compleet beeld van jezelf...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:46 schreef Cue_ het volgende:
Hoe was het afscheid, op een schaal van Tijnbrein tot Hungry_Joe?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:56 schreef theKiD het volgende:
Woohoow! Al een tijdje aan t appen met een erg leuke meid, en vandaag was ze net als ik toevallig in de stad. Op het moment dat mevrouw klaar was met winkelen, was ik ook klaar met mijn dingen. Even een spontaan appje ertegenaan gegooid, om even een terrasje te pakken.
Was erg leuk zicht wat ik zag toen ik aan kwam lopen. Hierna ergens op een terrasje geploft, en daarna nog even wat gaan eten, erg gezellig.
Aangezien het hier toch kermis is nu, nog even in het reuzenrad gegaan.
Ik zeg, interessant. Word vervolgd!
Tja ik snap de reden wel. Zelf ook wel eens tijdje gedaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:38 schreef -Splash- het volgende:
Wat ik vaak jammer vind is dat sommige vrouwen alleen hoofdfoto's hebben. Waarom... doe eens een compleet beeld van jezelf...
En hoe moet ik die schaal zien?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe was het afscheid, op een schaal van Tijnbrein tot Hungry_Joe?
:^ En?! Zit er een vervolg aan te komen?!quote:
Fixedquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe was het afscheid, op een schaal van Yats tot Hungry_Joe?
Kusje op de mond. Ik heb de rem er op gezet, aangezien de laatste paar dates veel H_J-achtig waren. En dat heeft me -blijkbaar- ook niet verder gebracht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, op de schaal van afscheid nemen met een handshake tot wilde seks, dan.
In ieder geval wel verder dan kusje op de mond.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kusje op de mond. Ik heb de rem er op gezet, aangezien de laatste paar dates veel H_J-achtig waren. En dat heeft me -blijkbaar- ook niet verder gebracht.
Netjes.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kusje op de mond. Ik heb de rem er op gezet, aangezien de laatste paar dates veel H_J-achtig waren. En dat heeft me -blijkbaar- ook niet verder gebracht.
Nou ja zeg, je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik het zo langzaam aan doe als Tijnquote:
Uhm dat weten we niet, want na een paar dates (en niet gezoend) hielden de dates op. Dus wie weet hoe lang het geduurd zou hebbenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:47 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik het zo langzaam aan doe als Tijn
Beter opletten Cue, ik heb met twee dates wel degelijk gezoend. Ok, niet op de eerste date, maar wel op de tweede datequote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm dat weten we niet, want na een paar dates (en niet gezoend) hielden de dates op. Dus wie weet hoe lang het geduurd zou hebben
Je hebt ondertussen toch wel een keer "the move" gemaakt?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:47 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik het zo langzaam aan doe als Tijn
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:49 schreef yats het volgende:
[..]
Beter opletten Cue, ik heb met twee dates wel degelijk gezoend. Ok, niet op de eerste date, maar wel op de tweede date
Te langzaam getyptquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je hebt ondertussen toch wel een keer "the move" gemaakt?
Bij wie? Die crush? Ja, maar dat werd uiteindelijk een afwijzing.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je hebt ondertussen toch wel een keer "the move" gemaakt?
Ja, dan zie je hun dikke reet, dat is niet de bedoeling!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat ik vaak jammer vind is dat sommige vrouwen alleen hoofdfoto's hebben. Waarom... doe eens een compleet beeld van jezelf...
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, dan zie je hun dikke reet, dat is niet de bedoeling!
Je hebt ook mannen die daarop vallen he?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, dan zie je hun dikke reet, dat is niet de bedoeling!
Gezellig. Wel geinig, ben ik ook paar keer geweest, vroeger als kind, een keer als meerderjarig kindquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nood breekt wetMaar idd, de tilburgse ja.
Suikerspin gehaald voor drquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gezellig. Wel geinig, ben ik ook paar keer geweest, vroeger als kind, een keer als meerderjarig kind
Knuffelbeer voor haar geschoten?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:15 schreef Bla_diebla het volgende:
Oh en mocht iemand zich hierin herkennen, nouja waarschijnlijk was het toch wel duidelijk hoe ik erover dacht
Die date wordt ook niets. Laat je versieren in de kroeg of op het tennisveld. Tenzij je stiekem kickt op de verrassing van het half blinde daten via Internet. Dan vooral doorgaan met je orgastische voorpretjesquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:15 schreef Bla_diebla het volgende:
Lurker meldt zich hier.
Na zo'n 4 jaar vrijgezel te zijn, maar weer aan het daten geslagen.
Februari de eerste date sinds tijden gehad, was geen succes. Te zenuwachtig en onzeker over de heleboel, bleek het na 3 dates het hem toch echt niet te worden. Verder geen boeiend verslag behalve dat bij de derde date meneer zo graag seks wilde hebben terwijl ik echt-niet-wilde en hij me uiteindelijk zo'n beetje smeekte om hem dan "tenminste nog te pijpen"
Toen op paiq ingeschreven.
Na zo'n 2.5 maanden intensief contact gehad via paiq en de app, jawel jawel. Eindelijk eens afgesproken, een spontane date. Zat in de trein en hij vroeg of ik toevallig langs stad X kwam. Drankjes gedaan en zo de nacht doorgehaald, was heel gezellig. Daarna nog een aantal keer die week afgesproken en is hij ook blijven slapen. Was echt heel leuk en kreeg vaak genoeg te horen dat ik "zo lief was, en het was allemaal zo fijn was en blablaleukleuk". Tot ik na een week ineens niets meer te horen kreeg. Toen ik hem vroeg of hij zin had om af te spreken, geen response. Toen gezegd dat als hij er geen zin meer in had, het gewoon moest zeggen, liever duidelijkheid dan vage shit. Ik werd geblokt. Dat was wel even een egodeuk, vooral omdat de dates gewoon fijn waren en ik nou niet echt iemand ben met een bord voor de kop ofzo![]()
Daarna weer een date gehad via paiq. Na een week elkaar gesproken te hebben, een date gepland. Hij zou me komen ophalen met de auto en dan zouden we ergens een drankje gaan doen oid. Hij wist niet hoe hij m'n woning moest bereiken en stond uiteindelijk best een stukje verderop te wachten, ik moest hem maar zoeken want hij had geen idee waar hij stond.
Ik heb de tijd nog nooit zo langzaam zien gaan, we waren duidelijk elkaars type niet en hij snapte mijn sarcastische humor gewoon echt niet en bij mij is dat zeg maar best wel nodig. Op de terugweg hebben we het gehad over hoe rampzalig het eigenlijk was gegaan, was wel lachen eigenlijk. Hij bleef maar naar bevestiging zoeken, en vragen naar andere dates en waarom dat wel/niet goed was gegaan en bleef ook maar vragen naar wat hij beter had kunnen doen etc etc, tot op het vervelende af. Toen hij op een gegeven moment een bepaalde opmerking maakte, en ik daarop zei "oh een autistisch trekje", biechtte hij op autistisch te zijn. Tsja. Uiteindelijk nog wel een goed gesprek gehad, hij was gewoon erg onzeker ook mbt zijn autisme en het niet kunnen peilen van vrouwen. Ik heb hem uiteindelijk aangeboden, dat mocht hij ooit vragen hebben mbt dates, hij ze altijd kon stellen. Uiteindelijk nog wat tips kunnen geven voor zijn volgende date die volgende week ergens plaats vind.
En toen was er nog de date van afgelopen zondag. In eerste instantie zouden we naar de dierentuin gaan en lachen gieren brullen, dieren nadoen en leukleuk allemaal. Hij leek een heel spontane grappige en vooral gevatte jongen te zijn. Nou ten eerste herkende ik hem met moeite eenmaal op centraal aangekomen, zijn foto's bleken duidelijk voordelig genomen foto's te zijn, van een tijdje terug. Hij woog namelijk best wat kilo's meer dan op zijn foto's zichtbaar waren (). Hij was zeg maar gerust gewoon dik te noemen. Oh en die nacht ervoor appte hij dat de dierentuin toch wel erg duur was (joh!) en we beter iets leukers konden doen van dat geld, nou prima. Alleen dat meneer verders 0 initiatief nam en we uiteindelijk maar wat rond hebben lopen slenteren door Rotterdam, een tijdje hier zitten, een tijdje daar en dan weer wat lopen. Toen we de appie inliepen om even wat te eten en drinken te halen, en ik iets zei in de trant van, kies jij maar eens, hebben we wat rondjes gelopen in de appie. Uiteindelijk maar zelf wat spullen gepakt, was blijkbaar ook al erg moeilijk. Ik heb ook nog nooit zo geluld als brugman, want zelf had ie niks te vertellen, of te vragen. Liep maar een beetje als een hondje achter me aan en liep alles en iedereen maar af te kraken. Hij zat wel continu te verkondigen dat hij na een gesprek en een eerste date al helemaal hoteldebotel kon zijn en mij zo leuk en spannend vond.
Het was gewoon echt flut. Op een gegeven moment maar geopperd om een ijsje te gaan halen op centraal, want het was zo godse heet en er dan een eind aan te breien. De hitte was sowieso al teveel voor hem, want hij zweette als een otter en stonk naar vuilnisbelt. Ik wil eigenlijk ook niet terugdenken aan hoe zijn gebit eruitzag, maar dat had in geen dagen een tandenborstel gezien![]()
![]()
![]()
En nu morgenavond weer een date, met iemand waarbij de gesprekken tot nu toe vooral een sarcastische en humoristische onderlaag hebben en hij en ik gewoon best bot naar elkaar kunnen zijn![]()
Ben benieuwd.
Oh en mocht iemand zich hierin herkennen, nouja waarschijnlijk was het toch wel duidelijk hoe ik erover dacht
Nou jáá. Hoezo dat nu weer?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die date wordt ook niets. Laat je versieren in de kroeg of op het tennisveld. Tenzij je stiekem kickt op de verrassing van het half blinde daten via Internet. Dan vooral doorgaan met je orgastische voorpretjes
Nouja, er klinkt toch een beetje teleurgesteldheid door, als ze steeds hem treft en dan niet gedraagt/eruitziet zoals ze vantevoren dacht. Na 3x achter elkaar ben je dat wel een beetje zat lijkt mij..quote:
Ik geef deze de laatste kans. Of niet. De eerste was niet via paiq, de tweede wel maar daar maakte ik blijkbaar geen kans bij en die andere twee, ja dat waren echte faals jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die date wordt ook niets. Laat je versieren in de kroeg of op het tennisveld. Tenzij je stiekem kickt op de verrassing van het half blinde daten via Internet. Dan vooral doorgaan met je orgastische voorpretjes
Die eerste paiqer was gewoon een lul inderdaad die geen ballen had om in je gezicht te zeggen (via de app/sms danquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:28 schreef Bla_diebla het volgende:
[..]
Ik geef deze de laatste kans. Of niet. De eerste was niet via paiq, de tweede wel maar daar maakte ik blijkbaar geen kans bij en die andere twee, ja dat waren echte faals ja
Joh, dan had ik na mijn vingerobessieve dater al m'n eierstokken aan de wilgen moeten hangen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nouja, er klinkt toch een beetje teleurgesteldheid door, als ze steeds hem treft en dan niet gedraagt/eruitziet zoals ze vantevoren dacht. Na 3x achter elkaar ben je dat wel een beetje zat lijkt mij..
Met die van morgen, welgeteld een week ongeveer. Hij bleek best heel dichtbij te wonen en ook daarom was het makkelijk om snel wat af te spreken. Liever gewoon inderdaad dan snel een eerste date dan ellendig lang te praten online en het uiteindelijk blijkt dat het dan inderdaad niets is. Ga er gewoon zonder verwachtingen in, neutraal enzoquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die eerste paiqer was gewoon een lul inderdaad die geen ballen had om in je gezicht te zeggen (via de app/sms dan) dat hij niet verder wilde,
Maar hoe lang heb je al contact met die van morgen? Aan de andere kant, weet je wel sneller waar je aan toe bent qua uiterlijk en innerlijk
Altijd het bestequote:Op woensdag 23 juli 2014 00:39 schreef Bla_diebla het volgende:
Ga er gewoon zonder verwachtingen in, neutraal enzo
Ik heb wel een vent met ballen en zelfvertrouwen nodig, sorry sorry!quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Altijd het beste
En anders wat met Yats in Amsterdam afspreken. Hij zegt het druk te hebben, maar dat is interessant doenerij. Als je lief bent, maakt hij vast wel tijd in de drukte voor je vrij
Meldt!quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:46 schreef Bla_diebla het volgende:
[..]
Ik heb wel een vent met ballen en zelfvertrouwen nodig, sorry sorry!
Na 3 keer al opgevenquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nouja, er klinkt toch een beetje teleurgesteldheid door, als ze steeds hem treft en dan niet gedraagt/eruitziet zoals ze vantevoren dacht. Na 3x achter elkaar ben je dat wel een beetje zat lijkt mij..
Leuk verslag...mag best een keer gezegd wordenquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:15 schreef Bla_diebla het volgende:
Lurker meldt zich hier.
Na zo'n 4 jaar vrijgezel te zijn, maar weer aan het daten geslagen.
Februari de eerste date sinds tijden gehad, was geen succes. Te zenuwachtig en onzeker over de heleboel, bleek het na 3 dates het hem toch echt niet te worden. Verder geen boeiend verslag behalve dat bij de derde date meneer zo graag seks wilde hebben terwijl ik echt-niet-wilde en hij me uiteindelijk zo'n beetje smeekte om hem dan "tenminste nog te pijpen"
Toen op paiq ingeschreven.
Na zo'n 2.5 maanden intensief contact gehad via paiq en de app, jawel jawel. Eindelijk eens afgesproken, een spontane date. Zat in de trein en hij vroeg of ik toevallig langs stad X kwam. Drankjes gedaan en zo de nacht doorgehaald, was heel gezellig. Daarna nog een aantal keer die week afgesproken en is hij ook blijven slapen. Was echt heel leuk en kreeg vaak genoeg te horen dat ik "zo lief was, en het was allemaal zo fijn was en blablaleukleuk". Tot ik na een week ineens niets meer te horen kreeg. Toen ik hem vroeg of hij zin had om af te spreken, geen response. Toen gezegd dat als hij er geen zin meer in had, het gewoon moest zeggen, liever duidelijkheid dan vage shit. Ik werd geblokt. Dat was wel even een egodeuk, vooral omdat de dates gewoon fijn waren en ik nou niet echt iemand ben met een bord voor de kop ofzo![]()
Daarna weer een date gehad via paiq. Na een week elkaar gesproken te hebben, een date gepland. Hij zou me komen ophalen met de auto en dan zouden we ergens een drankje gaan doen oid. Hij wist niet hoe hij m'n woning moest bereiken en stond uiteindelijk best een stukje verderop te wachten, ik moest hem maar zoeken want hij had geen idee waar hij stond.
Ik heb de tijd nog nooit zo langzaam zien gaan, we waren duidelijk elkaars type niet en hij snapte mijn sarcastische humor gewoon echt niet en bij mij is dat zeg maar best wel nodig. Op de terugweg hebben we het gehad over hoe rampzalig het eigenlijk was gegaan, was wel lachen eigenlijk. Hij bleef maar naar bevestiging zoeken, en vragen naar andere dates en waarom dat wel/niet goed was gegaan en bleef ook maar vragen naar wat hij beter had kunnen doen etc etc, tot op het vervelende af. Toen hij op een gegeven moment een bepaalde opmerking maakte, en ik daarop zei "oh een autistisch trekje", biechtte hij op autistisch te zijn. Tsja. Uiteindelijk nog wel een goed gesprek gehad, hij was gewoon erg onzeker ook mbt zijn autisme en het niet kunnen peilen van vrouwen. Ik heb hem uiteindelijk aangeboden, dat mocht hij ooit vragen hebben mbt dates, hij ze altijd kon stellen. Uiteindelijk nog wat tips kunnen geven voor zijn volgende date die volgende week ergens plaats vind.
En toen was er nog de date van afgelopen zondag. In eerste instantie zouden we naar de dierentuin gaan en lachen gieren brullen, dieren nadoen en leukleuk allemaal. Hij leek een heel spontane grappige en vooral gevatte jongen te zijn. Nou ten eerste herkende ik hem met moeite eenmaal op centraal aangekomen, zijn foto's bleken duidelijk voordelig genomen foto's te zijn, van een tijdje terug. Hij woog namelijk best wat kilo's meer dan op zijn foto's zichtbaar waren (). Hij was zeg maar gerust gewoon dik te noemen. Oh en die nacht ervoor appte hij dat de dierentuin toch wel erg duur was (joh!) en we beter iets leukers konden doen van dat geld, nou prima. Alleen dat meneer verders 0 initiatief nam en we uiteindelijk maar wat rond hebben lopen slenteren door Rotterdam, een tijdje hier zitten, een tijdje daar en dan weer wat lopen. Toen we de appie inliepen om even wat te eten en drinken te halen, en ik iets zei in de trant van, kies jij maar eens, hebben we wat rondjes gelopen in de appie. Uiteindelijk maar zelf wat spullen gepakt, was blijkbaar ook al erg moeilijk. Ik heb ook nog nooit zo geluld als brugman, want zelf had ie niks te vertellen, of te vragen. Liep maar een beetje als een hondje achter me aan en liep alles en iedereen maar af te kraken. Hij zat wel continu te verkondigen dat hij na een gesprek en een eerste date al helemaal hoteldebotel kon zijn en mij zo leuk en spannend vond.
Het was gewoon echt flut. Op een gegeven moment maar geopperd om een ijsje te gaan halen op centraal, want het was zo godse heet en er dan een eind aan te breien. De hitte was sowieso al teveel voor hem, want hij zweette als een otter en stonk naar vuilnisbelt. Ik wil eigenlijk ook niet terugdenken aan hoe zijn gebit eruitzag, maar dat had in geen dagen een tandenborstel gezien![]()
![]()
![]()
En nu morgenavond weer een date, met iemand waarbij de gesprekken tot nu toe vooral een sarcastische en humoristische onderlaag hebben en hij en ik gewoon best bot naar elkaar kunnen zijn![]()
Ben benieuwd.
Geen knipoog en mijn schaarse dateverslagen gaan al ongeveer 2 maanden over dezelfde vent. Wel op blijven letten he?!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
:^ En?! Zit er een vervolg aan te komen?!
Het was een QFT en ik vroeg aan hem een datingverslag, niet aan jou. Wel leuk om het te horen hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:44 schreef MissGump het volgende:
[..]
Geen knipoog en mijn schaarse dateverslagen gaan al ongeveer 2 maanden over dezelfde vent. Wel op blijven letten he?!
Vond het al een beetje raarquote:Op woensdag 23 juli 2014 08:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het was een QFT en ik vroeg aan hem een datingverslag, niet aan jou. Wel leuk om het te horen hoor.Hoeveel dates ben je verder?
Relatie, relatiequote:Op woensdag 23 juli 2014 08:58 schreef MissGump het volgende:
En een boel dates, ben de tel een beetje kwijt
Verkapte ik-heb-een-relatie-maar-wil-gewoon-in-de-dating-reeks-blijven-posten-postquote:Op woensdag 23 juli 2014 08:58 schreef MissGump het volgende:
[..]
Vond het al een beetje raar
Eigenlijk net zoals jij dusquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-een-relatie-maar-wil-gewoon-in-de-dating-reeks-blijven-posten-post
Hij heeft geen rare opmerkingen gemaakt waar je op afknapte?quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:58 schreef MissGump het volgende:
[..]
Vond het al een beetje raar
duhquote:Op woensdag 23 juli 2014 06:36 schreef Aisomont het volgende:
Het was half 3. En toen was er opeens vanuit een halve grap een heel serieus idee om gewoon nú af te spreken. Een uurtje later begon de 'date' aan de Rijn. Gezellig genoeg om een tijdje te blijven, maar niet meer dan dat. Les van de nacht: zelfs als iemand zegt terughoudend te zijn, moet je haar nog steeds op een gegeven moment vol op d'r bek pakken.
Je moet alleen vaak als man even de eerste stap zettenquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duh
Als iemand midden in de nacht af wil spreken zit daar echt wel seks in hoor
quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Altijd het beste
En anders wat met Yats in Amsterdam afspreken. Hij zegt het druk te hebben, maar dat is interessant doenerij. Als je lief bent, maakt hij vast wel tijd in de drukte voor je vrij
Nope, hij wil niet me trouwen en ook (nog) geen kinderen met mequote:Op woensdag 23 juli 2014 09:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft geen rare opmerkingen gemaakt waar je op afknapte?
Maar de uitkomst stond al vast, ergo; zelfs yats had dat kunnen volbrengenquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je moet alleen vaak als man even de eerste stap zetten
Volgens mij overschat je hemquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Maar de uitkomst stond al vast, ergo; zelfs yats had dat kunnen volbrengen
Klopt, dat had ik ook nog door, gelukkig. Alleen was ik er toch half naartoe gegaan met het idee dat de kans klein was en daardoor niet mijn best gedaan om het die kant op te gooien en daardoor te laat beseft dat ik nog iets moest doen en toen was het al te laat. Kan gebeuren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duh
Als iemand midden in de nacht af wil spreken zit daar echt wel seks in hoor
En nu in het Neerlandsch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:48 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Klopt, dat had ik ook nog door, gelukkig. Alleen was ik er toch half naartoe gegaan met het idee dat de kans klein was en daardoor niet mijn best gedaan om het die kant op te gooien en daardoor te laat beseft dat ik nog iets moest doen en toen was het al te laat. Kan gebeuren.
Absoluut niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik stel je vertrouwen op prijsquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik stel je vertrouwen op prijsNee dat had je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://aisomont.tumblr.com/ (NSFW)
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik stel je vertrouwen op prijsZo ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want? Een vrouw die mij midden in de nacht belt om per direct af te spreken? Dat snap ik zelfsquote:
Omdat ze nogal duidelijk had aangegeven toch wel terughoudend te zijn en jij zou daar net zoals ik teveel mee bezig zijn en vergeten dat je nog iets moet ondernemenquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:26 schreef yats het volgende:
[..]
Want? Een vrouw die mij midden in de nacht belt om per direct af te spreken? Dat snap ik zelfs
Ok, dat deel heb ik even gemist. Dan word het twijfelachtiger.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:27 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Omdat ze nogal duidelijk had aangegeven toch wel terughoudend te zijn en jij zou daar net zoals ik teveel mee bezig zijn en vergeten dat je nog iets moet ondernemen
Ik moet wel even mijn plaats hier duidelijk maken dat ik echt wel assertiever ben enzoo dan yats he! Anders gaat het mis.quote:
Is er een ranglijst wat betreft de usuals hier? Wie staat in de top 3?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:33 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik moet wel even mijn plaats hier duidelijk maken dat ik echt wel assertiever ben enzoo dan yats he! Anders gaat het mis.
Ik sta in het midden, meer dan dat weet ik niet. Ja dat yats onder mij staatquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is er een ranglijst wat betreft de usuals hier? Wie staat in de top 3?
BoLquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Is er een ranglijst wat betreft de usuals hier? Wie staat in de top 3?
Ja maar, ik sta nooit onderaan. Dat kan gewoon nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:52 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik sta in het midden, meer dan dat weet ik niet. Ja dat yats onder mij staat
Boven wie denk jij te staan danquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ja maar, ik sta nooit onderaan. Dat kan gewoon niet
De lemon law toepassen?quote:
Tijn? En boven de vele lurkers hier?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:24 schreef yats het volgende:
[..]
Tijn? En boven de vele lurkers hier?Tijn doet het een stuk beter. Hij is zelfs al aan de vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lurkers tellen niet (en daar weet je ook niks van)He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
yats kan niet veel goed zeggen bij jou, he.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tijn doet het een stuk beter. Hij is zelfs al aan de vrouw
En lurkers tellen niet (en daar weet je ook niks van)
Het is toch zo? Tijd had een euhm raar pad maar het heeft wel vruchten af geworpen. Daar kun je dan toch niet 'boven staan'quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
yats kan niet veel goed zeggen bij jou, he.
Mjah, het valt me wel op dat zo ongeveer alles dat yats zegt verkeerd is blijkbaar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is toch zo? Tijd had een euhm raar pad maar het heeft wel vruchten af geworpen. Daar kun je dan toch niet 'boven staan'
Maar goed een ranglijst is sowieso debiel
yup.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja topic is de laatste maanden afgezakt naar niveau brugklas, waarbij men aan schijnbare populariteit denkt te kunnen winnen, niet door zelf heel leuk te zijn, maar door consequent de, fictieve niet-leukheid, van de door de groep aangewezen uitgeslotene, volhardend en collectief te blijven benoemen.
Ach, andersom net zo goed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:39 schreef Aisomont het volgende:
Dat is de manier zoals mannen zijn in een omgeving met vrouwen, meestal.
Tijn is aan de vrouw?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tijn doet het een stuk beter. Hij is zelfs al aan de vrouw
En lurkers tellen niet (en daar weet je ook niks van)
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:52 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ach, andersom net zo goed.
De lurkers zijn ook lekker bezig trouwens. Je hoeft niet aan random mensen te vragen of ik met ze naar Artis ben geweest, echt niet. Dat maakt je een beetje, eh, 'bijzonder' zullen we maar zeggen.
Hoe is het met jouw wel/niet #1 chick trouwens?
Ik ken nog wel iemand, maar geen idee of hij tijd voor je heeft. Hij heeft een juridisch eigen bedrijfje ofzo. Interesse?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Heeft iemand hier een leuke vriend voor mij on te daten?![]()
Heb zin om te gezellig met zn tweeen te dwalen nu de zon schijnt!
Nu wordt t wel een keer saaiquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:46 schreef Weissman het volgende:
Ik ken nog wel iemand, maar geen idee of hij tijd voor je heeft. Hij heeft een juridisch eigen bedrijfje ofzo. Interesse?
Als je nou iemand uit dit topic date, is het óf een succes voor twee uit dit topic, óf kunnen we een rampverhaal vanuit twee invalshoeken lezen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Checkt Cue_'s fotoboekquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:57 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Als je nou iemand uit dit topic date, is het óf een succes voor twee uit dit topic, óf kunnen we een rampverhaal vanuit twee invalshoeken lezen.
Als ik dat wou zouden die mensen wel een DM hebbe gekregen ondertussen en zou ik niets postenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:57 schreef Aisomont het volgende:
Als je nou iemand uit dit topic date, is het óf een succes voor twee uit dit topic, óf kunnen we een rampverhaal vanuit twee invalshoeken lezen.
Uit een ander topic dan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik dat wou zouden die mensen wel een DM hebbe gekregen ondertussen en zou ik niets posten
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Checkt Cue_'s fotoboek
oh, staat amper wat in
Kom op, iemand als jij heeft toch zo een leuke vent aan d'r arm hangen!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Sommige vrouwen doen niet aan jagen enzo. Maar je hebt een goed punt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik dat wou zouden die mensen wel een DM hebbe gekregen ondertussen en zou ik niets posten
dat is een broodje aapquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:47 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Sommige vrouwen doen niet aan jagen enzo. Maar je hebt een goed punt.
Oh, ik lees je post + pi helemaal verkeerdquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh whehe, nee hoor. Ik vond de hypocrisie van het plaatje wel mooi.
Was ook wel een suffe combinatie van mequote:Op woensdag 23 juli 2014 22:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh, ik lees je post + pi helemaal verkeerd
Was het knus onder die steen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tijn is aan de vrouw?![]()
Zag hem al zo weinig meer op het forum.
En jij al aan de man?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tijn is aan de vrouw?![]()
Zag hem al zo weinig meer op het forum.
Ken er serieus nog wel eentje. 36. Ziet er leuk uitquote:
Nja hij komt toch in veel dezelfde topics volgens mij maarjaquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik zie hem nooit posten.
[..]
Neen. Ik ben nog up for grabs.
Deed ie wel toen ie aan het daten was en toen ie gezoend had. Hopelijk is hij nu te druk met neukenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja weet ik veel, ik zie hem nooit posten.
Dat noemen ze ook wel "speeddaten"quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:59 schreef eefje801 het volgende:
Ik zat vanavond met een vriendin lekker een wijntje te doen aan het water en we hadden het erover dat als al die zwoegende zwetende hardlopende datingsitemannen die nu voorbij kwamen lopen nou eens gewoon aanschoven en gezellig meededen het daten een stuk gemakkelijker zou worden
Met bier heb je dan meer kans.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:59 schreef eefje801 het volgende:
Ik zat vanavond met een vriendin lekker een wijntje te doen aan het water en we hadden het erover dat als al die zwoegende zwetende hardlopende datingsitemannen die nu voorbij kwamen lopen nou eens gewoon aanschoven en gezellig meededen het daten een stuk gemakkelijker zou worden
Zou eigenlijk best grappig zijn, in zo'n losse settingquote:
Wat betekent dit?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Denk dat ik serieus soms een tandje te langzaam leef voor het datingsitegeneuzel en de efficiëntie ervan![]()
Het was zelfs een soort aardbeienchampagnewijn, echt vies! Maar goedquote:
Zodoende.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat ik wijn heb gedronken of dat mijn wollige beschrijvingen je nogal van het padje brengen?
Laat ze maar DP. Als ze dat nodig hebben om zich goed te voelen mogen ze me best daarvoor gebruiken. Ik weet toch dat ze ongelijk hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja topic is de laatste maanden afgezakt naar niveau brugklas, waarbij men aan schijnbare populariteit denkt te kunnen winnen, niet door zelf heel leuk te zijn, maar door consequent de, fictieve niet-leukheid, van de door de groep aangewezen uitgeslotene, volhardend en collectief te blijven benoemen.
Smooth.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Laat ze maar DP. Als ze dat nodig hebben om zich goed te voelen mogen ze me best daarvoor gebruiken. Ik weet toch dat ze ongelijk hebben.
spannendquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ken er serieus nog wel eentje. 36. Ziet er leuk uitWel beetje verlegen qua daten nog maar leuke gesprekspartner en volgens mij sta jij je "mannetje" wel. Had/heeft een fokaccount.
Nou een verslagje hoor. Zowaar een positieve en hoop ook niet dat ie hier zitquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:15 schreef Bla_diebla het volgende:
Ben benieuwd.
Wat voor hints gaf hij wel?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:51 schreef Bla_diebla het volgende:
Wat mij betreft zit er nog wel een vervolg in, maar geen idee hoe hij daar precies over denkt, hij is enigzins moeilijk te peilen en geloof ik ook niet echt een klef iemand die continu met complimentjes en dingen loopt te strooien, zo ben ik ook niet, daar niet van.
Dat klinkt voorzichtig positief.. Geen vervelende date zo te horen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:51 schreef Bla_diebla het volgende:
[..]
Nou een verslagje hoor. Zowaar een positieve en hoop ook niet dat ie hier zit![]()
Maar we zijn dus wat drankjes wezen doen. Het was in het begin enigzins ongemakkelijk, kwam denk ik omdat ik wat zenuwachtig was geworden ineens. Toch jammer wel want als ik er zonder zenuwen inga, praat ik toch een heel stuk makkelijker zonder dat ik me als een debiel ga gedragen. Toen ik aan kwam lopen, herkende ik hem meteen wat opzich ook wel fijn was. Leuk hoofd, leuk lichaam en leuke uitstraling ook. Nouja en na wat wijntjes ging het allemaal gewoon soepel en als vanzelfsprekend. Misschien wat teveel wijntjes want ik was zo ongeveer lazarus en op de terugweg heb ik het in ieder geval voor elkaar gekregen om beide fietsbanden lek te fietsen![]()
Nouja en daarna naar zijn huis gegaan enzo en tsja de rest valt wel in te vullen dan.
Wat mij betreft zit er nog wel een vervolg in, maar geen idee hoe hij daar precies over denkt, hij is enigzins moeilijk te peilen en geloof ik ook niet echt een klef iemand die continu met complimentjes en dingen loopt te strooien, zo ben ik ook niet, daar niet van. Heb er net nog even een appje achteraan gegooid dat ik het leuk vond, beetje jammer alleen dat m'n telefoon nu leeg is en hij volgens mij niet echt oplaad en ik nu het idee heb dat het einde telefoon is. Tsja, dat heb je als je die dingen laat vallen
Oh en dm's, ik kan er nog niet op reageren, maar nee ik ben geen kloon van iemand![]()
Klinkt positiefquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:51 schreef Bla_diebla het volgende:
[..]
Nou een verslagje hoor. Zowaar een positieve en hoop ook niet dat ie hier zit![]()
Maar we zijn dus wat drankjes wezen doen. Het was in het begin enigzins ongemakkelijk, kwam denk ik omdat ik wat zenuwachtig was geworden ineens. Toch jammer wel want als ik er zonder zenuwen inga, praat ik toch een heel stuk makkelijker zonder dat ik me als een debiel ga gedragen. Toen ik aan kwam lopen, herkende ik hem meteen wat opzich ook wel fijn was. Leuk hoofd, leuk lichaam en leuke uitstraling ook. Nouja en na wat wijntjes ging het allemaal gewoon soepel en als vanzelfsprekend. Misschien wat teveel wijntjes want ik was zo ongeveer lazarus en op de terugweg heb ik het in ieder geval voor elkaar gekregen om beide fietsbanden lek te fietsen![]()
Nouja en daarna naar zijn huis gegaan enzo en tsja de rest valt wel in te vullen dan.
Wat mij betreft zit er nog wel een vervolg in, maar geen idee hoe hij daar precies over denkt, hij is enigzins moeilijk te peilen en geloof ik ook niet echt een klef iemand die continu met complimentjes en dingen loopt te strooien, zo ben ik ook niet, daar niet van. Heb er net nog even een appje achteraan gegooid dat ik het leuk vond, beetje jammer alleen dat m'n telefoon nu leeg is en hij volgens mij niet echt oplaad en ik nu het idee heb dat het einde telefoon is. Tsja, dat heb je als je die dingen laat vallen
Oh en dm's, ik kan er nog niet op reageren, maar nee ik ben geen kloon van iemand![]()
Leuk verslag! Hulde.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:51 schreef Bla_diebla het volgende:
[..]
Nee sorry, ik vond je vrij matig in bed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:51 schreef Bla_diebla het volgende:
[..]
Ja hints, ik geloof ook niet dat hij daar echt aan doet, nu moet ik ook zeggen dat ik en hints ook niet samengaan dus het kan makkelijk dat ik ze voorbij heb laten gaan zonder ze op te merken.quote:
oja ok ok is goedquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik vond je vrij matig in bed.
Heeft hij iets gezegd over een volgende keer? Hoe lang ga je op vakantie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:02 schreef Bla_diebla het volgende:
[..]
Ja hints, ik geloof ook niet dat hij daar echt aan doet, nu moet ik ook zeggen dat ik en hints ook niet samengaan dus het kan makkelijk dat ik ze voorbij heb laten gaan zonder ze op te merken.
Telefoon leeft nog, hij vond het ook erg gezellig in ieder geval.
Zo jammer dat ik morgen op vakantie ga, voelt een beetje als een dealbreaker ofzo
Nee hij heeft niets gezegd over een volgende keer. Maarja, ik geloof dat ik hem zelf ook een beetje de mond "snoerde" op het eind door een hevige zoenpartij die weer eindigde in bed waarna ik daarna toch echt vertrokquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:32 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Heeft hij iets gezegd over een volgende keer? Hoe lang ga je op vakantie?
In eerste instantie wilde ik een opmerking maken mbt vannacht/vanochtend, maar toen bedacht ik me dat dat niet echt zo werktquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten, de flauwheid overwon.
Klinkt goed. Maak 'm gewoon duidelijk dat je er een vervolg in ziet, dan is het vast over 8 dagen nog prima.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:15 schreef Bla_diebla het volgende:
[..]
Nee hij heeft niets gezegd over een volgende keer. Maarja, ik geloof dat ik hem zelf ook een beetje de mond "snoerde" op het eind door een hevige zoenpartij die weer eindigde in bed waarna ik daarna toch echt vertrok![]()
En ik ben 8 dagen weg, dus nog prima te overzien qua tijd, maarja je hebt dan toch niet echt contact. Tenminste bij mij gaat de foon dan wel even weg
Leuk verslag!quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:51 schreef Bla_diebla het volgende:
[..]
8 dagen is echt geen probleem als je zijn interesse al gewekt hebt. Normaal zit er ook vaak zat een week tussen date 1 en 2, dat ene dagje extra zal dan vast ook wel lukken! Ik heb het ooit gehad dat ik gelijk na de eerste date 2,5 week weg was, ben daarna met hem ook nog gewoon op een tweede date geweest.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:15 schreef Bla_diebla het volgende:
[..]
Nee hij heeft niets gezegd over een volgende keer. Maarja, ik geloof dat ik hem zelf ook een beetje de mond "snoerde" op het eind door een hevige zoenpartij die weer eindigde in bed waarna ik daarna toch echt vertrok![]()
En ik ben 8 dagen weg, dus nog prima te overzien qua tijd, maarja je hebt dan toch niet echt contact. Tenminste bij mij gaat de foon dan wel even weg
En? Is het al geregeld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |