"Het Topic."quote:Op maandag 21 juli 2014 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Een nieuwe vrouwelijke user die een overschot aan smileys gebruikt, Fax die er op af springt, en Weiss die overal z'n lul in wil steken. Je kunt bijna een script maken voor dit topic, wel.
Ik weet niet eens hoe hij eruit ziet, zelfs na Googlen. Al geef ik toe dat ik zijn achternaam verkeerd heb gespeld.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net alsof jij dat niet weet(of niet allang eens gegoogled hebt )
ja hoorquote:
Hoi!quote:Op maandag 21 juli 2014 13:17 schreef picodealion het volgende:
Ja hoi, ik kom me hier dan ook maar eens melden. Na 4 jaar is het toch wel weer tijd om eens wat te gaan daten, maar ik vind het nog een beetje spannend allemaal. Wel ingeschreven op relatieplanet, paiq en e-matching maar nog niet heel actief geweest. Dus euh, hoi.
Open relatie crew checking inquote:Op maandag 21 juli 2014 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ben Tamashii, 22 jaar, heb een relatie met een awesome iemand maar daarnaast wil ik graag daten.
Bereid je voor op een DM-influx. In eerste instantie van de vaste posters hier, daarna ook van compleet onbekende lurkers.quote:
Ohjee. Kom er maar in Weiss.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ben Tamashii, 22 jaar, heb een relatie met een awesome iemand maar daarnaast wil ik graag daten.
Oh ja... ik moet die nog verzorgen...quote:
Voor sex heb je geen excuus nodig zie ik alquote:Op maandag 21 juli 2014 13:26 schreef MissGump het volgende:
Wie was er hier toen ook weer van die excel lijstjes? Ik denk dat hij weer vrijgezel is
http://www.wtf.nl/grenzel(...)lopig-geen-seks.html
sletquote:Op maandag 21 juli 2014 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoi!
Welkom. Je krijgt straks allemaal DM-etjes van vrouwen uit dit topic. Om je vast in te lijden (en zo is het!):quote:Op maandag 21 juli 2014 13:17 schreef picodealion het volgende:
Ja hoi, ik kom me hier dan ook maar eens melden. Na 4 jaar is het toch wel weer tijd om eens wat te gaan daten, maar ik vind het nog een beetje spannend allemaal. Wel ingeschreven op relatieplanet, paiq en e-matching maar nog niet heel actief geweest. Dus euh, hoi.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=TLCquote:Op maandag 21 juli 2014 13:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pijnlijk. Dieppaars. Wachtende op Splash z'n TLC.
Ik heb nog geen DM gehad van Faxie, wat is er mis met mij?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Welkom. Je krijgt straks allemaal DM-etjes van vrouwen uit dit topic. Om je vast in te lijden (en zo is het!):
Rhubarbje; Open relatie, maar daar voel je niets van. Tamashii; Open relatie, maar daar voel je wederom niets van. MissGump, die is zo af en toe flink aan het daten.. denk ik.. eh? Status update MissGump? Clumsy_clown; Is echt clumsy.. daar ga je zeker wat van voelen. Eh.. op eigen risico... Eefje; Komt uit het noorden, voel je niets van... nuchter persoon, altijd leuk. Faxie; Die stuurt iedereen een DM.
Dan stuur je hem toch een DM...quote:Op maandag 21 juli 2014 13:45 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik heb nog geen DM gehad van Faxie, wat is er mis met mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |