Even denken hoe ik daar op ga antwoorden.quote:Kom zuigen mij leeg
Toevallig ook een Nigeriaanse Prins?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Tijd voor het OKCupid-inbox-rondje.
De uitschieter van vandaag:
[..]
Even denken hoe ik daar op ga antwoorden.
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hiawatha, het bronstige indiaantje op OkCupid.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ugh... damn you google translate. Het was vast iets onschuldigs als "Wil je een rietje in je cola" of "Ik heb net mijn stofzuigerzak vervangen. Jij?"quote:Op zondag 20 juli 2014 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je niet meer weet wie wat heeft het dan voor zin om het hier te plaatsen? Er post hier 5 man of zoquote:Op zondag 20 juli 2014 12:23 schreef Leia0 het volgende:
Toen ik hier pas was, had ik een DM bericht gekregen van iemand, Weet niet meer wie. Maar ik was nog niet een week ingeschreven, dus ik kon niet reageren. Nu had ik per ongeluk dat bericht gewist. Dus voor de persoon die het had gestuurd: Nu weet je waarom ik niet had gereageerd. (Ik vind dat ik altijd moet reageren als iemand tot me praat, dus vandaar dit excuus berichtje).
Out of interest; 2e date in de maak?quote:Op zondag 20 juli 2014 06:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Tijd voor een dateverslag van gisteravond.
[ afbeelding ]
Tof man, dat daten. En nee, het kwam niet door al dan niet ruige seks. Was het maar zo.
Wat was eigenlijk zo'n beetje de inhoud van dat bericht? Zaten er veelquote:
Kloon. Wedden?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je niet meer weet wie wat heeft het dan voor zin om het hier te plaatsen? Er post hier 5 man of zo
Wat is dit voor mega vage postserieus ik heb een boel gezien op fok maar dit is wel een nieuw level van euhm apart
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Werp jij je anders op als verzorger van de blauwe (en GODVERDOMDE pijnlijke) heup?quote:
Ja, ik weet inmiddels wel dat ik jeugdig en naief klink. Ik zeg maar niets meer.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je niet meer weet wie wat heeft het dan voor zin om het hier te plaatsen? Er post hier 5 man of zo
Wat is dit voor mega vage postserieus ik heb een boel gezien op fok maar dit is wel een nieuw level van euhm apart
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik dacht dat je het nooit zou vragen. Niet te lang wachten he, straks is het genezen!quote:Op zondag 20 juli 2014 13:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Werp jij je anders op als verzorger van de blauwe (en GODVERDOMDE pijnlijke) heup?.
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk zo'n beetje de inhoud van dat bericht? Zaten er veelsmileys in? Dan was het Faxie. Of eerder
? Dan moet het Weissman geweest zijn. Foute seksueel getinte grappenGaf hij je juridisch advies omdat hij geen tijd heeft om te daten? Yats is your man.
We sporen hem wel op voor je op deze lauwe zondagmiddag.
Vergeet jezelf niet HJ. Staan er poëtische verhalen in met als laatste of een na laatste zin een dateverzoek waarin subtiel naar seks verwezen word en er gevraagd word of je krullen hebt, dan is HJ de man.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk zo'n beetje de inhoud van dat bericht? Zaten er veelsmileys in? Dan was het Faxie. Of eerder
? Dan moet het Weissman geweest zijn. Foute seksueel getinte grappen? Yats is your man.
Maar hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:07 schreef Leia0 het volgende:
[..]
Ja, ik weet inmiddels wel dat ik jeugdig en naief klink. Ik zeg maar niets meer.
Niemand fokt met de yats! (pun intended) Waarom "en en en "en niet "of of of"? Je legt de lat te hoog.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:10 schreef yats het volgende:
[..]
Vergeet jezelf niet HJ. Staan er poëtische verhalen in met als laatste of een na laatste zin een dateverzoek waarin subtiel naar seks verwezen word en er gevraagd word of je krullen hebt, dan is HJ de man.
Waarom ben ik niet verbaasd?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zou naar mezelf verwijzen met desmiley, als jullie het willen weten.
Hij is ook de oorzaak van die blauwe plek begrijp ik hier uit?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
HJ verwijst niet subtiel naar seks yats. HJ en subtiliteit is als smegma en een pijpbeurt. Het gaat niet samen.
Je bent echt te scherpquote:Op zondag 20 juli 2014 13:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij is ook de oorzaak van die blauwe plek begrijp ik hier uit?
Weiss gedijt goed bij warme temperaturen.quote:
Als ik het was zat ze nu al hierquote:Op zondag 20 juli 2014 13:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
? Dan moet het Weissman geweest zijn. Foute seksueel getinte grappen? Yats is your man.
Smooth. Ik zie jullie al op de bank zitten:quote:
______________quote:Op zondag 20 juli 2014 18:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Smooth. Ik zie jullie al op de bank zitten:
Is er een McDonalds reclame op tv ofzo?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
______________quote:Op zondag 20 juli 2014 18:49 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Is er een McDonalds reclame op tv ofzo?
Dan krijg ik ruzie met de restquote:Op zondag 20 juli 2014 18:53 schreef Weissman het volgende:
Faxie, zijn jullie al een stel met zeefje? Of is het nog meer ''vriendschappelijk''?
Lul er eens een keer niet over heen joh, kneusquote:
Vervelend he, geen direct antwoord krijgenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Lul er eens een keer niet over heen joh, kneus
Je ge-white-knight overal begint nu erg op te vallen. Zelfs crew neemt het niet zo hard voor elkaar opquote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vervelend he, geen direct antwoord krijgen
Waar whiteknight ik dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je ge-white-knight overal begint nu erg op te vallen. Zelfs crew neemt het niet zo hard voor elkaar op
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Smooth. Ik zie jullie al op de bank zitten:
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja.. stuur haar een dm knuppel!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:
Fax, gooi je charmes eens in de strijd en vraag haar ter date
quote:
Date cue wel foksters?quote:
"Het Topic."quote:Op maandag 21 juli 2014 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Een nieuwe vrouwelijke user die een overschot aan smileys gebruikt, Fax die er op af springt, en Weiss die overal z'n lul in wil steken. Je kunt bijna een script maken voor dit topic, wel.
Ik weet niet eens hoe hij eruit ziet, zelfs na Googlen. Al geef ik toe dat ik zijn achternaam verkeerd heb gespeld.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net alsof jij dat niet weet(of niet allang eens gegoogled hebt )
ja hoorquote:
Hoi!quote:Op maandag 21 juli 2014 13:17 schreef picodealion het volgende:
Ja hoi, ik kom me hier dan ook maar eens melden. Na 4 jaar is het toch wel weer tijd om eens wat te gaan daten, maar ik vind het nog een beetje spannend allemaal. Wel ingeschreven op relatieplanet, paiq en e-matching maar nog niet heel actief geweest. Dus euh, hoi.
Open relatie crew checking inquote:Op maandag 21 juli 2014 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ben Tamashii, 22 jaar, heb een relatie met een awesome iemand maar daarnaast wil ik graag daten.
Bereid je voor op een DM-influx. In eerste instantie van de vaste posters hier, daarna ook van compleet onbekende lurkers.quote:
Ohjee. Kom er maar in Weiss.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ben Tamashii, 22 jaar, heb een relatie met een awesome iemand maar daarnaast wil ik graag daten.
Oh ja... ik moet die nog verzorgen...quote:
Voor sex heb je geen excuus nodig zie ik alquote:Op maandag 21 juli 2014 13:26 schreef MissGump het volgende:
Wie was er hier toen ook weer van die excel lijstjes? Ik denk dat hij weer vrijgezel is
http://www.wtf.nl/grenzel(...)lopig-geen-seks.html
sletquote:Op maandag 21 juli 2014 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoi!
Welkom. Je krijgt straks allemaal DM-etjes van vrouwen uit dit topic. Om je vast in te lijden (en zo is het!):quote:Op maandag 21 juli 2014 13:17 schreef picodealion het volgende:
Ja hoi, ik kom me hier dan ook maar eens melden. Na 4 jaar is het toch wel weer tijd om eens wat te gaan daten, maar ik vind het nog een beetje spannend allemaal. Wel ingeschreven op relatieplanet, paiq en e-matching maar nog niet heel actief geweest. Dus euh, hoi.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=TLCquote:Op maandag 21 juli 2014 13:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pijnlijk. Dieppaars. Wachtende op Splash z'n TLC.
Ik heb nog geen DM gehad van Faxie, wat is er mis met mij?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Welkom. Je krijgt straks allemaal DM-etjes van vrouwen uit dit topic. Om je vast in te lijden (en zo is het!):
Rhubarbje; Open relatie, maar daar voel je niets van. Tamashii; Open relatie, maar daar voel je wederom niets van. MissGump, die is zo af en toe flink aan het daten.. denk ik.. eh? Status update MissGump? Clumsy_clown; Is echt clumsy.. daar ga je zeker wat van voelen. Eh.. op eigen risico... Eefje; Komt uit het noorden, voel je niets van... nuchter persoon, altijd leuk. Faxie; Die stuurt iedereen een DM.
Dan stuur je hem toch een DM...quote:Op maandag 21 juli 2014 13:45 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik heb nog geen DM gehad van Faxie, wat is er mis met mij?
de samenvatting van c_c was veel leukerquote:Op maandag 21 juli 2014 13:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Welkom. Je krijgt straks allemaal DM-etjes van vrouwen uit dit topic. Om je vast in te lijden (en zo is het!):
Rhubarbje; Open relatie, maar daar voel je niets van. Tamashii; Open relatie, maar daar voel je wederom niets van. MissGump, die is zo af en toe flink aan het daten.. denk ik.. eh? Status update MissGump? Clumsy_clown; Is echt clumsy.. daar ga je zeker wat van voelen. Eh.. op eigen risico... Eefje; Komt uit het noorden, voel je niets van... nuchter persoon, altijd leuk. Faxie; Die stuurt iedereen een DM.
Sequels zijn zelden beter.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de samenvatting van c_c was veel leuker
Maar deze is relevanter voor mijn interesses, de mannen hoeven mij niet persé een DM te sturen. Open relatie hoeft voor mij trouwens ook niet zo.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de samenvatting van c_c was veel leuker
Mannen, sla uw slag! Overal voor openstaan, zo hoort het!quote:Op maandag 21 juli 2014 13:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Maar deze is relevanter voor mijn interesses, de mannen hoeven mij niet persé een DM te sturen. Open relatie hoeft voor mij trouwens ook niet zo.
Dat zegt mijn vriend ook altijd.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
slet
Kan iemand even uitleggen dat dit niet door de beugel kan?
Dik applaus voor deze post.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bereid je voor op een DM-influx. In eerste instantie van de vaste posters hier, daarna ook van compleet onbekende lurkers.
Even een korte samenvatting van wie je te zien krijgt:
Faxie is een wolf in schaapskleren, niet al te hard trappen in de kansloze act. Thijs en yats zijn schapen in schaapskleren, geen grammetje kwaad in maar hoog-gehalte. Weiss en rhubarbje halen onvoldoende voldoening uit hun open relaties dus zijn hoeren van de duivel. Hungry_Joe is een wolf in wolfskleren. Of een schaap in wolfskleren. Daar ben ik nog niet over uit. In ieder geval het pH van een zure kut
.
En ik vind mezelf grappiger en interessanter dan ik ben.
Hoi.
Ja ja, exclusief datenquote:Op maandag 21 juli 2014 14:24 schreef habitue het volgende:
Dat open relatie gebeuren is wel hip hier he. En ik maar ouderwets exclusief daten.
Aangezien ik jeugdig en naief (quote:Op maandag 21 juli 2014 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Een nieuwe vrouwelijke user die een overschot aan smileys gebruikt, Fax die er op af springt, en Weiss die overal z'n lul in wil steken. Je kunt bijna een script maken voor dit topic, wel.
Ik denk dat yats of H_J daar heel snel achter gaat komenquote:Op maandag 21 juli 2014 14:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds dat het een kloon is van een man.
Net of yats daar tijd voor heeft..quote:Op maandag 21 juli 2014 14:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik denk dat yats of H_J daar heel snel achter gaat komen![]()
Meer dateverslagen.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
Hebben mensen nog dates in de planning?
hoe leuk ik het soms ook vind, moet het wel een beetje ontopic blijven
Waarom nu weer een knipoog naar mij?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:00 schreef -Splash- het volgende:
Meer dateverslagen.Foto's van blauwe plekken mogen ook.
![]()
![]()
smiley's maken de boel vaak niet echt meer volwassen of zoquote:Op maandag 21 juli 2014 14:45 schreef Leia0 het volgende:
[..]
Aangezien ik jeugdig en naief () klink als ik mijn mond open doe, gebruik ik dus liever smileys. Die zeggen ook al veel en ik vind smileys leuk. (Nu doe ik het weer, he?)
ja vanavondquote:Op maandag 21 juli 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk nietquote:Op maandag 21 juli 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
zoals?quote:
Heb jij blauwe plekken dan?quote:
Waarvan ken je hem, wat kan je over hem vertellen, hij moet een bijnaam krijgen natuurlijk om naar te refereren hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |