is dat je anus?quote:Op zondag 20 juli 2014 06:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Tijd voor een dateverslag van gisteravond.
[ afbeelding ]
Tof man, dat daten. En nee, het kwam niet door al dan niet ruige seks. Was het maar zo.
Hoe is dat aan de haak?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef Basxt het volgende:
[..]
hahaha, nee.. maar wel al 2 woorden gewisseld.
als ik geen bericht terug krijg is het gewoon klaar. ik ga niet in stalker mode zitten
Ze zijn een match op Paiq! Dan moet je al wel gaan trouwen.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 11:38 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ze zijn een match op Paiq! Dan moet je al wel gaan trouwen.
Ik lazerde van de trap toen ik de deur voor 'm open wilde doen, omdat ik zo nodig wilde douchen om de de zweetdag van gisteren weg te spoelen maar hij er sneller was dan ik dacht. Geleerde les: niet met natte voeten van m'n houten trap. Volgende keer stink ik gewoon.quote:Op zondag 20 juli 2014 07:23 schreef PeterPastoor het volgende:
Heeft jij je mishandeld?Of gevallen ofzo. Wat is er gebeurd?
Niet lullig bedoeld maar tegen welk deel van je lichaam kijken we aan?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik lazerde van de trap toen ik de deur voor 'm open wilde doen, omdat ik zo nodig wilde douchen om de de zweetdag van gisteren weg te spoelen maar hij er sneller was dan ik dacht. Geleerde les: niet met natte voeten van m'n houten trap. Volgende keer stink ik gewoon.
Ik vermoed de zijkant/achterkant van haar bovenbeenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar tegen welk deel van je lichaam kijken we aan?
Moeten we wachten tot na de zomer voor deze cliffhanger? Welk lichaamsdeel is dit precies?quote:Op zondag 20 juli 2014 06:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Tijd voor een dateverslag van gisteravond.
[ afbeelding ]
Tof man, dat daten. En nee, het kwam niet door al dan niet ruige seks. Was het maar zo.
M"n heup. Bij nader inzien had hij in sexy & gewaagd gemoeten he?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar tegen welk deel van je lichaam kijken we aan?
Ah f5. Wel een leuke ijsbreker, kwam zijn zorgzame kant naar boven of lachte hij je uit?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik lazerde van de trap toen ik de deur voor 'm open wilde doen, omdat ik zo nodig wilde douchen om de de zweetdag van gisteren weg te spoelen maar hij er sneller was dan ik dacht. Geleerde les: niet met natte voeten van m'n houten trap. Volgende keer stink ik gewoon.
Pffff en het was hier al zo heet....quote:Op zondag 20 juli 2014 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M"n heup. Bij nader inzien had hij in sexy & gewaagd gemoeten he?
''Oeh! Kinkyquote:Op zondag 20 juli 2014 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
M"n heup. Bij nader inzien had hij in sexy & gewaagd gemoeten he?
"Ik neem de zweep vrijdag wel meequote:Op zondag 20 juli 2014 12:12 schreef Weissman het volgende:
''Oeh! Kinky![]()
''
''Dus je houdt wel van een beetje SM''
''Ik wil je ook wel een keer komen spanken hoor![]()
![]()
''
''Stoeipoes!![]()
![]()
''
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:23 schreef Leia0 het volgende:
Toen ik hier pas was, had ik een DM bericht gekregen van iemand, Weet niet meer wie. Maar ik was nog niet een week ingeschreven, dus ik kon niet reageren. Nu had ik per ongeluk dat bericht gewist. Dus voor de persoon die het had gestuurd: Nu weet je waarom ik niet had gereageerd. (Ik vind dat ik altijd moet reageren als iemand tot me praat, dus vandaar dit excuus berichtje).
Moet diegene nog een berichtje eraan wagen? Wees eens duidelijk mens...quote:Op zondag 20 juli 2014 12:23 schreef Leia0 het volgende:
Toen ik hier pas was, had ik een DM bericht gekregen van iemand, Weet niet meer wie. Maar ik was nog niet een week ingeschreven, dus ik kon niet reageren. Nu had ik per ongeluk dat bericht gewist. Dus voor de persoon die het had gestuurd: Nu weet je waarom ik niet had gereageerd. (Ik vind dat ik altijd moet reageren als iemand tot me praat, dus vandaar dit excuus berichtje).
Als hij wilt. Hoeft niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Moet diegene nog een berichtje eraan wagen? Wees eens duidelijk mens...
5 woorden voor wat je wilt zeggen; ja. Wel duidelijk zijn anders komt je dushi nooit uit zijn schulpje.quote:
5 woorden?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
5 woorden voor wat je wilt zeggen; ja. Wel duidelijk zijn anders komt je dushi nooit uit zijn schulpje.
Goed idee man, ik moet daar mee gaan posten. Paar vierkante cm huid is instant adoratie. goed voor m'n zelfvertrouwen and whatnot.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
''Oeh! Kinky![]()
''
''Dus je houdt wel van een beetje SM''
''Ik wil je ook wel een keer komen spanken hoor![]()
![]()
''
''Stoeipoes!![]()
![]()
''
quote:
Dat was yats toch? Die hosselt er wat op los hoor begreep ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:23 schreef Leia0 het volgende:
Met zo'n paardemuil is dat niet verwonderlijk.quote:
Ik heb gelijk mijzelf aangemeld bij OkCupid!quote:Op zondag 20 juli 2014 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed idee man, ik moet daar mee gaan posten. Paar vierkante cm huid is instant adoratie. goed voor m'n zelfvertrouwen and whatnot.
Nee, hij was het niet. (volgens mij)quote:Op zondag 20 juli 2014 12:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat was yats toch? Die hosselt er wat op los hoor begreep ik.
#olifantengeheugen
Dat was vast toen hij nog niet voor zichzelf begonnen was...quote:Op zondag 20 juli 2014 12:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
#olifantengeheugen
Ik hossel niet, dat is meer iets voor een meesterhosselaar als jou.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
#olifantengeheugen
Hoe kan dat nu? Ik lees overal te pas en onpas dat je nummers en foto's hebt van een scala aan foksters.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hossel niet, dat is meer iets voor een meesterhosselaar als jou.
Je leest dan waarschijnlijk selectief.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu? Ik lees overal te pas en onpas dat je nummers en foto's hebt van een scala aan foksters.
Dit lees ik dus ook overal. Volgens mij doet yats een Faxietje.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu? Ik lees overal te pas en onpas dat je nummers en foto's hebt van een scala aan foksters.
Even denken hoe ik daar op ga antwoorden.quote:Kom zuigen mij leeg
Toevallig ook een Nigeriaanse Prins?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Tijd voor het OKCupid-inbox-rondje.
De uitschieter van vandaag:
[..]
Even denken hoe ik daar op ga antwoorden.
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hiawatha, het bronstige indiaantje op OkCupid.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |