Hihiquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
Daar kan ik niet aan beginnen, maar jij mag hem hier altijd komen bekijken, dat weet je toch?
Do you even squat brah?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
Daar kan ik niet aan beginnen, maar jij mag hem hier altijd komen bekijken, dat weet je toch?
Weleens nagedacht over crossfit (quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik doe al sinds maanden alleen nog maar push pull push pull.
Nee, de gym waar ik zit is ook niet geschikt voor oly lifting.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weleens nagedacht over crossfit () of oly lifting?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik doe al sinds maanden alleen nog maar push pull push pull.
Redelijk goede ervaringen mee.quote:
heb nu ook wel 2 mooie meiden aan de haak maar die reageren maar niet..quote:
Allesbehalve aan de haak dus. Heb je al een ''Hallo!? Krijg je mijn berichten wel binnen???'' geprobeerd?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:40 schreef Basxt het volgende:
[..]
heb nu ook wel 2 mooie meiden aan de haak maar die reageren maar niet..
hahaha, nee.. maar wel al 2 woorden gewisseld.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Allesbehalve aan de haak dus. Heb je al een ''Hallo!? Krijg je mijn berichten wel binnen???'' geprobeerd?
Ik zou niet zo snel opgeven. Vrouwen willen graag het gevoel hebben dat je echt moeite voor ze doet. Dan draaien ze wel bij.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef Basxt het volgende:
[..]
hahaha, nee.. maar wel al 2 woorden gewisseld.
als ik geen bericht terug krijg is het gewoon klaar. ik ga niet in stalker mode zitten
is dat je anus?quote:Op zondag 20 juli 2014 06:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Tijd voor een dateverslag van gisteravond.
[ afbeelding ]
Tof man, dat daten. En nee, het kwam niet door al dan niet ruige seks. Was het maar zo.
Hoe is dat aan de haak?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef Basxt het volgende:
[..]
hahaha, nee.. maar wel al 2 woorden gewisseld.
als ik geen bericht terug krijg is het gewoon klaar. ik ga niet in stalker mode zitten
Ze zijn een match op Paiq! Dan moet je al wel gaan trouwen.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 11:38 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ze zijn een match op Paiq! Dan moet je al wel gaan trouwen.
Ik lazerde van de trap toen ik de deur voor 'm open wilde doen, omdat ik zo nodig wilde douchen om de de zweetdag van gisteren weg te spoelen maar hij er sneller was dan ik dacht. Geleerde les: niet met natte voeten van m'n houten trap. Volgende keer stink ik gewoon.quote:Op zondag 20 juli 2014 07:23 schreef PeterPastoor het volgende:
Heeft jij je mishandeld?Of gevallen ofzo. Wat is er gebeurd?
Niet lullig bedoeld maar tegen welk deel van je lichaam kijken we aan?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik lazerde van de trap toen ik de deur voor 'm open wilde doen, omdat ik zo nodig wilde douchen om de de zweetdag van gisteren weg te spoelen maar hij er sneller was dan ik dacht. Geleerde les: niet met natte voeten van m'n houten trap. Volgende keer stink ik gewoon.
Ik vermoed de zijkant/achterkant van haar bovenbeenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar tegen welk deel van je lichaam kijken we aan?
Moeten we wachten tot na de zomer voor deze cliffhanger? Welk lichaamsdeel is dit precies?quote:Op zondag 20 juli 2014 06:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Tijd voor een dateverslag van gisteravond.
[ afbeelding ]
Tof man, dat daten. En nee, het kwam niet door al dan niet ruige seks. Was het maar zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |