Wat heb je gestuurd dan? Want doelstelling van een bericht is vaak dat je een bericht terug verwacht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:15 schreef Aisomont het volgende:
Ik bedoel dat het geen poging was om er toch nog wat uit te halen na die paar weken van genegeerd te worden. En dat bleek ook heel duidelijk uit mijn bericht.
Sws is dat "eigen bedrijfje" vaak een wassen neus. "Heb net een zelfgebreid handschoentje verkocht aan m'n moeke." #succesvolentrepeneurquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat wij hier gaan denken dat hij 1 of ander Harvey Specter figuur is. Want druk, eigen bedrijfje, jurist enzo.
Geen idee of die act hier bij de vrouwen aanslaat
zelfs met een afscheidsbericht wil je nog iets. Iets van 'kijk wat je last lopen' of 'ik heb je niet nodig'quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heb je gestuurd dan? Want doelstelling van een bericht is vaak dat je een bericht terug verwacht.
En als ze je toch al negeerde/ stil was, dan hoe fje ook geen 'afscheids'bericht te sturen lijkt me zo.
Dat krijg je met de zogenaamde emancipatie, sommige vrouwen denken echt dat ze een godin zijn en alles kunnen maken. En als je ze dan even op hun plek zet dan worden ze nog kwaad ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zelfs met een afscheidsbericht wil je nog iets. Iets van 'kijk wat je last lopen' of 'ik heb je niet nodig'
euhm ik ben een godinquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat krijg je met de zogenaamde emancipatie, sommige vrouwen denken echt dat ze een godin zijn en alles kunnen maken. En als je ze dan even op hun plek zet dan worden ze nog kwaad ook![]()
Kijk, daar heb je het alquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euhm ik ben een godin
Maar los daarvan snap ik niet wat dit met mijn post te maken heeft
Afscheidsberichtjes waar je heus niets mee bedoeld overkomen iedereen. Mannen en vrouwen
Precies er zit altijd een bedoeling achterquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
Jij probeert te beweren dat er berichten zijn waar helemaal geen bedoeling achter zit?dat bestaat niet. Het is inherent aan communiceren. Je wil iets over brengen. Een bedoeling dus
1. Inderdaad. Dus boeide het mij niet meer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
Echt er is zo veel knuppel aan dit bericht...
1. Als ze je echt zag zitten nam ze wel de moeite om overdag een bericht te sturen
2. Wtf is een info bericht? 'Ik heb een ander gedate lekker puh'?
3. Je stuurt altijd een bericht met een bedoeling
4. Vraag niet wanneer je kunt bellen!
Ze ziet je niet zitten en je kunt haar beter laten gaan.
Ah, dat magische moment wanneer de soa-test terugkomt. Dat geeft vaak toch ruimte om je ex dates te bellen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:04 schreef Aisomont het volgende:
Toen had ik een serieus goede reden om date 1 weer aan te spreken met alleen een "informatiebericht" zonder verdere bijbedoelingen (echt!).
ik bedoelde het in zijn algemeenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al![]()
.
Wat ik bedoelde was dat het sloeg op: "ik heb je niet nodig". Lekker arrogant enzo.
omdat je jezelf tegen spreektquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:39 schreef Aisomont het volgende:
[..]
1. Inderdaad. Dus boeide het mij niet meer.
2. Het was een bericht in de richting van 'gecondoleerd met onze gemeenschappelijke vriend', 'volgens mij is dit museum écht wat voor jou', 'ik had nog kleding van je hier liggen, die heb ik naar je opgestuurd, dus niet vreemd opkijken als je een pakketje krijgt'. Als ik hem hier post kunnen mensen mij herkennen en dat is niet de bedoeling.
3. Puur met de bedoeling om haar te informeren. Niet om een gesprek te hebben. Niet om te vragen hoe het gaat. Niet met de hoop op toch nog een date.
4. Zal ik de volgende keer doen, nu is het al te laat, helaas.
Dat klopt en dus besteed ik er geen aandacht meer aan, maar ik hoopte jullie hier een beeeetje te laten lachen met mijn zware leven, doch lijkt het alsof dat mislukt is.
Ik snap 'm. Ik wilde altijd wel contact maar als zij niet wil, dan niet. Zoek ik wel een ander. En toen gaf ze aan het wel te willen, dus dan wel. Maar toen reageerde ze dus wéér niet en wil ze het toch niet, dus dan maar niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je jezelf tegen spreekt
Het kan je niks schelen. Je wilde geen contact maar je wilde haar wel bellen?
Het is geen soa. Alleen al uit revanche had ik haar dan natuurlijk niet gecontacteerd. Hoe durft ze mij te negeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ah, dat magische moment wanneer de soa-test terugkomt. Dat geeft vaak toch ruimte om je ex dates te bellen.
Breng je het ook een beetje plagerig? "Je raadt nooit wat jij en ik gemeen hebben met 300.000 anderen"
Nop, is juist een turnoff voor mijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje aan de vrouwen. Eerlijk zijn.
Reageren jullie wel eens op een obvious seksdate-uitnodiging van zo'n profiel met ontbloot torso?
Misschien heeft zo'n jongen het wel gewoon zaadverklonterend warm. Die aannames altijd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Reageren jullie wel eens op een obvious seksdate-uitnodiging van zo'n profiel met ontbloot torso?
nee. Te 'makkelijk'quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Inbe4 sletvrees.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu ga je er van uit dat ík er op tegen ben. Niets is minder waar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien heeft zo'n jongen het wel gewoon zaadverklonterend warm. Die aannames altijd.
Toch grappig dat baltsgedrag nog zo essentieel is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hou gewoon meer van de onuitgesproken mogelijkheid. Toch nog een stukje jagen, flirten en spanning op laten bouwen
Als iemand je benaderd omdat ie je wil neuken is het te 'makkelijk'
Ik bedoel, bij een date is het 9 uit 10 keer ook wel implied maar dat is anders. Dan dans je er eerst nog een tijdje om heen
Owja en op je laten jagen. Ik ben natuurlijk niet de enige die dan jaagt
Ze worden wel echt steeds simpeler hè, die posts van je. Nog even en je komt niet verder dan een lettergreepquote:
Nou, ik zou dus niet weten hoe je dat aanpakt als je daadwerkelijk bij elkaar over de vloer komt, als vooraf al zó expliciet is duidelijk gemaakt dat het puur voor de seks isquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:52 schreef Cue_ het volgende:
Dat wat rhub zegt![]()
Op t moment dat het uitgesproken is, ben ik er vaak wel klaar mee
Een drankje vooraf gebeurd ook wel eensquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou, ik zou dus niet weten hoe je dat aanpakt als je daadwerkelijk bij elkaar over de vloer komt, als vooraf al zó expliciet is duidelijk gemaakt dat het puur voor de seks is.
'Hoi, ik ben c_c"
*doet broek uit*
Zoiets zie ik dan voor me, maar er missen zeg maar nog wat stappen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou, ik zou dus niet weten hoe je dat aanpakt als je daadwerkelijk bij elkaar over de vloer komt, als vooraf al zó expliciet is duidelijk gemaakt dat het puur voor de seks is.
'Hoi, ik ben c_c"
*doet broek uit*
Zoiets zie ik dan voor me, maar er missen zeg maar nog wat stappen.
Whehe, daar zou ik dan weer niets op tegen hebbenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat ik met iemand af sprak (bij hem thuis, misschien niet mijn beste idee ooit maar goed) en het was gewoon een serieuze date, geen seks date, maar er was meteen zo'n chemie dat we hai zeiden en daarna stonden te zoenen. Voor de vorm heeft hij tussen door nog ergens wat water op gezet voor thee maar daar is nooit echt thee van gekomen.
Dat was een leuke date
Tinder btwGot to love tinder
Ik ook niet maar het is me echt maar 1 keer overkomen helaasquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe, daar zou ik dan weer niets op tegen hebben.
Jij had al een vriendje toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat ik met iemand af sprak (bij hem thuis, misschien niet mijn beste idee ooit maar goed) en het was gewoon een serieuze date, geen seks date, maar er was meteen zo'n chemie dat we hai zeiden en daarna stonden te zoenen. Voor de vorm heeft hij tussen door nog ergens wat water op gezet voor thee maar daar is nooit echt thee van gekomen.
Dat was een leuke date
Tinder btwGot to love tinder
Dima, ga eens weer terug naar je cam-dames.quote:
Juist. Vrouwen houden toch niet van sex, die vinden praten over gevoelens belangrijker.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Mannen met een open relatie snap ik nog wel; zaad verspreiden enzo. Maar vrouwen met een open relatie, dat is echt vies.
Nee sorry, te druk met mijn eigen bedrijf enzo. Ik zit namelijk in een bepaald wereldtje, dan heb je geen tijd voor dat soort dingen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:09 schreef yats het volgende:
Not this shit again. Kom mensen, ga eens daten
Ok, die verdiende ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee sorry, te druk met mijn eigen bedrijf enzo. Ik zit namelijk in een bepaald wereldtje, dan heb je geen tijd voor dat soort dingen.
ik praat gewoon zo veel dat daar meerdere mensen aan te pas moeten komenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Juist. Vrouwen houden toch niet van sex, die vinden praten over gevoelens belangrijker.
Geen commentaar over mijn reet he, die ziet er prima uitquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die yats. Hoe harder Weissman tegen zijn bolle reet aantrapt, hoe dieper hij bukt. Ergens ook wel ontwapenend.
Wat is dit nou weer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dima, ga eens weer terug naar je cam-dames.
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die yats. Hoe harder Weissman tegen zijn bolle reet aantrapt, hoe dieper hij bukt. Ergens ook wel ontwapenend.
Pics.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]
Geen commentaar over mijn reet he, die ziet er prima uit
Daar kan ik niet aan beginnen, maar jij mag hem hier altijd komen bekijken, dat weet je toch?quote:
Hihiquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
Daar kan ik niet aan beginnen, maar jij mag hem hier altijd komen bekijken, dat weet je toch?
Do you even squat brah?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
Daar kan ik niet aan beginnen, maar jij mag hem hier altijd komen bekijken, dat weet je toch?
Weleens nagedacht over crossfit (quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik doe al sinds maanden alleen nog maar push pull push pull.
Nee, de gym waar ik zit is ook niet geschikt voor oly lifting.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weleens nagedacht over crossfit () of oly lifting?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik doe al sinds maanden alleen nog maar push pull push pull.
Redelijk goede ervaringen mee.quote:
heb nu ook wel 2 mooie meiden aan de haak maar die reageren maar niet..quote:
Allesbehalve aan de haak dus. Heb je al een ''Hallo!? Krijg je mijn berichten wel binnen???'' geprobeerd?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:40 schreef Basxt het volgende:
[..]
heb nu ook wel 2 mooie meiden aan de haak maar die reageren maar niet..
hahaha, nee.. maar wel al 2 woorden gewisseld.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Allesbehalve aan de haak dus. Heb je al een ''Hallo!? Krijg je mijn berichten wel binnen???'' geprobeerd?
Ik zou niet zo snel opgeven. Vrouwen willen graag het gevoel hebben dat je echt moeite voor ze doet. Dan draaien ze wel bij.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef Basxt het volgende:
[..]
hahaha, nee.. maar wel al 2 woorden gewisseld.
als ik geen bericht terug krijg is het gewoon klaar. ik ga niet in stalker mode zitten
is dat je anus?quote:Op zondag 20 juli 2014 06:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Tijd voor een dateverslag van gisteravond.
[ afbeelding ]
Tof man, dat daten. En nee, het kwam niet door al dan niet ruige seks. Was het maar zo.
Hoe is dat aan de haak?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef Basxt het volgende:
[..]
hahaha, nee.. maar wel al 2 woorden gewisseld.
als ik geen bericht terug krijg is het gewoon klaar. ik ga niet in stalker mode zitten
Ze zijn een match op Paiq! Dan moet je al wel gaan trouwen.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 11:38 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ze zijn een match op Paiq! Dan moet je al wel gaan trouwen.
Ik lazerde van de trap toen ik de deur voor 'm open wilde doen, omdat ik zo nodig wilde douchen om de de zweetdag van gisteren weg te spoelen maar hij er sneller was dan ik dacht. Geleerde les: niet met natte voeten van m'n houten trap. Volgende keer stink ik gewoon.quote:Op zondag 20 juli 2014 07:23 schreef PeterPastoor het volgende:
Heeft jij je mishandeld?Of gevallen ofzo. Wat is er gebeurd?
Niet lullig bedoeld maar tegen welk deel van je lichaam kijken we aan?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik lazerde van de trap toen ik de deur voor 'm open wilde doen, omdat ik zo nodig wilde douchen om de de zweetdag van gisteren weg te spoelen maar hij er sneller was dan ik dacht. Geleerde les: niet met natte voeten van m'n houten trap. Volgende keer stink ik gewoon.
Ik vermoed de zijkant/achterkant van haar bovenbeenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar tegen welk deel van je lichaam kijken we aan?
Moeten we wachten tot na de zomer voor deze cliffhanger? Welk lichaamsdeel is dit precies?quote:Op zondag 20 juli 2014 06:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Tijd voor een dateverslag van gisteravond.
[ afbeelding ]
Tof man, dat daten. En nee, het kwam niet door al dan niet ruige seks. Was het maar zo.
M"n heup. Bij nader inzien had hij in sexy & gewaagd gemoeten he?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar tegen welk deel van je lichaam kijken we aan?
Ah f5. Wel een leuke ijsbreker, kwam zijn zorgzame kant naar boven of lachte hij je uit?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik lazerde van de trap toen ik de deur voor 'm open wilde doen, omdat ik zo nodig wilde douchen om de de zweetdag van gisteren weg te spoelen maar hij er sneller was dan ik dacht. Geleerde les: niet met natte voeten van m'n houten trap. Volgende keer stink ik gewoon.
Pffff en het was hier al zo heet....quote:Op zondag 20 juli 2014 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M"n heup. Bij nader inzien had hij in sexy & gewaagd gemoeten he?
''Oeh! Kinkyquote:Op zondag 20 juli 2014 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
M"n heup. Bij nader inzien had hij in sexy & gewaagd gemoeten he?
"Ik neem de zweep vrijdag wel meequote:Op zondag 20 juli 2014 12:12 schreef Weissman het volgende:
''Oeh! Kinky![]()
''
''Dus je houdt wel van een beetje SM''
''Ik wil je ook wel een keer komen spanken hoor![]()
![]()
''
''Stoeipoes!![]()
![]()
''
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:23 schreef Leia0 het volgende:
Toen ik hier pas was, had ik een DM bericht gekregen van iemand, Weet niet meer wie. Maar ik was nog niet een week ingeschreven, dus ik kon niet reageren. Nu had ik per ongeluk dat bericht gewist. Dus voor de persoon die het had gestuurd: Nu weet je waarom ik niet had gereageerd. (Ik vind dat ik altijd moet reageren als iemand tot me praat, dus vandaar dit excuus berichtje).
Moet diegene nog een berichtje eraan wagen? Wees eens duidelijk mens...quote:Op zondag 20 juli 2014 12:23 schreef Leia0 het volgende:
Toen ik hier pas was, had ik een DM bericht gekregen van iemand, Weet niet meer wie. Maar ik was nog niet een week ingeschreven, dus ik kon niet reageren. Nu had ik per ongeluk dat bericht gewist. Dus voor de persoon die het had gestuurd: Nu weet je waarom ik niet had gereageerd. (Ik vind dat ik altijd moet reageren als iemand tot me praat, dus vandaar dit excuus berichtje).
Als hij wilt. Hoeft niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Moet diegene nog een berichtje eraan wagen? Wees eens duidelijk mens...
5 woorden voor wat je wilt zeggen; ja. Wel duidelijk zijn anders komt je dushi nooit uit zijn schulpje.quote:
5 woorden?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
5 woorden voor wat je wilt zeggen; ja. Wel duidelijk zijn anders komt je dushi nooit uit zijn schulpje.
Goed idee man, ik moet daar mee gaan posten. Paar vierkante cm huid is instant adoratie. goed voor m'n zelfvertrouwen and whatnot.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
''Oeh! Kinky![]()
''
''Dus je houdt wel van een beetje SM''
''Ik wil je ook wel een keer komen spanken hoor![]()
![]()
''
''Stoeipoes!![]()
![]()
''
quote:
Dat was yats toch? Die hosselt er wat op los hoor begreep ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:23 schreef Leia0 het volgende:
Met zo'n paardemuil is dat niet verwonderlijk.quote:
Ik heb gelijk mijzelf aangemeld bij OkCupid!quote:Op zondag 20 juli 2014 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed idee man, ik moet daar mee gaan posten. Paar vierkante cm huid is instant adoratie. goed voor m'n zelfvertrouwen and whatnot.
Nee, hij was het niet. (volgens mij)quote:Op zondag 20 juli 2014 12:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat was yats toch? Die hosselt er wat op los hoor begreep ik.
#olifantengeheugen
Dat was vast toen hij nog niet voor zichzelf begonnen was...quote:Op zondag 20 juli 2014 12:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
#olifantengeheugen
Ik hossel niet, dat is meer iets voor een meesterhosselaar als jou.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
#olifantengeheugen
Hoe kan dat nu? Ik lees overal te pas en onpas dat je nummers en foto's hebt van een scala aan foksters.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hossel niet, dat is meer iets voor een meesterhosselaar als jou.
Je leest dan waarschijnlijk selectief.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu? Ik lees overal te pas en onpas dat je nummers en foto's hebt van een scala aan foksters.
Dit lees ik dus ook overal. Volgens mij doet yats een Faxietje.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu? Ik lees overal te pas en onpas dat je nummers en foto's hebt van een scala aan foksters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |