Wel suf, was een best leuke knul die me op Tinder al had aangesproken maar daar ben ik oprecht gewoon op vergeten te reagerenquote:
Om mensen te vinden waar je wel geinteresseerd in bent misschien? Geen respons is geen interesse, simple as. Waarom zou je uberhaupt een afwimpel berichtje willen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Sorry hoor, waarom sta je dan op een site? Om mooi te wezen??
Ik riep dit al eens eerder in de Tinder-reeks, maar misschien moeten mensen eens afstappen van het idee dat de ander je wat verplicht is. Daar denken ze dat je bij een match al zowat dient te trouwen, hier is het meer dat de ander je verantwoording schuldig is bij het niet reageren op een bericht van een in haar/zijn ogen wildvreemde.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Sorry hoor, waarom sta je dan op een site? Om mooi te wezen?? Gewoon filteren en hoppa. Zo moeilijk is het niet. Heb je er even geen zin in, dan pauzeer je je profiel, kan overal tegenwoordig
Begrijpelijk, en ja dat is een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:35 schreef habitue het volgende:
[..]
Om mensen te vinden waar je wel geinteresseerd in bent misschien? Geen respons is geen interesse, simple as. Waarom zou je uberhaupt een afwimpel berichtje willen?
Ik tref meer de dames die op een eerste date al zowat willen trouwenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik riep dit al eens eerder in de Tinder-reeks, maar misschien moeten mensen eens afstappen van het idee dat de ander je wat verplicht is. Daar denken ze dat je bij een match al zowat dient te trouwen, hier is het meer dat de ander je verantwoording schuldig is bij het niet reageren op een bericht van een in haar/zijn ogen wildvreemde.
Het is zo vrijblijvend als maar zijn kan. En gelukkig maar.
Elke dag twee berichten terug sturen en je kan je baan opzeggen? Ben je een parttime parttimer? Voel je je verplicht om ellenlange berichten terug te sturen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
ik heb even geteld, en ik heb sinds 25 mei, dus in krap 2 maanden, 86 mannen in m'n inbox (hihi, in m'n box) gehad, en dat is zonder de dickpics die ik verwijderd heb of de IM's. Als ik dat allemaal wil beantwoorden kan ik m'n baan opzeggen.En as I said, ik ben geen poppig blond meisje. Kun je nagaan wat die te verduren hebben.
En hoe zie je dat precies voor je?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:44 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Elke dag twee berichten terug sturen en je kan je baan opzeggen? Ben je een parttime parttimer? Voel je je verplicht om ellenlange berichten terug te sturen?
Ik vind niet dat je verplicht bent om iets terug te sturen, maar het is wel zo netjes. Iemand is geïnteresseerd in je, minste wat je kan doen is "Ik heb geen interesse in je" sturen en daarmee klaar. De vraag is natuurlijk hoe mannen daarmee omgaan, dat zou ik niet weten...
Ik had het nu alleen over echte berichten, zoals van die laatste van jou. Met chatten is niet reageren goed genoeg. Of blokkeren als dat kan. Blokkeren is tenminste lekker duidelijk en je weet zeker dat anderen niet meer op je kunnen reageren. Maar je had volgens mij net gezegd dat je niemand blokkeerde, al weet ik niet waarom.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En hoe zie je dat precies voor je?
"Hoi"
"Hoi, ik ben niet geïnteresseerd in je, doei."
Hoe is dat in godsnaam aardiger dan niets sturen?
Of moet ik eerst een beleefdheidsgesprekje aan, om dan subtiel te weigeren als hij om m'n nummer vraagt?
Of moet ik eerst de tijd nemen om te kijken of het überhaupt een interessant iemand is, want geloof het of niet, het gesprek doet me meer dan de foto, en moet ik dus alsnog het gesprek aan?
Maar die 86 zijn dus allemaal echte berichten! Wel een hoop "Hoi, hoe is het met je?"-berichten, maar de meesten zijn echt uitgebreider dan dat. En op sommige reageer ik dus, als het moment ernaar is, het profiel me aantrekt, whatever.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:50 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik had het nu alleen over echte berichten, zoals van die laatste van jou. Met chatten is niet reageren goed genoeg. Of blokkeren als dat kan. Blokkeren is tenminste lekker duidelijk en je weet zeker dat anderen niet meer op je kunnen reageren. Maar je had volgens mij net gezegd dat je niemand blokkeerde, al weet ik niet waarom.
Overigens spreek je jezelf half tegen lijkt het. Je geeft een voorbeeld zónder gesprek, maar je zegt dat je pas achter de keuze tussen ja en nee komt mét gesprek. Wat is het nu?
Ah, dan begrijp ik je. Jij kan niet afleiden uit één bericht of iemand hoort op de stapel "nahhhhhhhh" of misschien toch op de stapel "als het een heel leuk gesprek is, kan het best gezellig zijn, en je weet maar nooit wat daaruit voortkomt". Zelf ben ik daar wel vrij snel/makkelijk in. Maar mensen verschillen enzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar die 86 zijn dus allemaal echte berichten! Wel een hoop "Hoi, hoe is het met je?"-berichten, maar de meesten zijn echt uitgebreider dan dat. En op sommige reageer ik dus, als het moment ernaar is, het profiel me aantrekt, whatever.
Wat ik probeer duidelijk te maken, en wat me niet helemaal lukt, is dat reageren op iedereen wat mij betreft niet mogelijk is, of waar ik in ieder geval geen tijd in wil steken. Maar dat niet reageren dus niet per sé is omdat ik iemand te min vind ofzo. Want daar kom je uiteindelijk inderdaad pas achter na een gesprek.
Ook mannen reageren niet soms. En ik schrijf echt geen fotomodellen aan of perfecte profielen. Ik hou gewoon over het algemeen niet zo van maandenlang lullen met iemand dus of ik nou iets heb gestuurd of hij, als het niet loopt dan block ik iemand of kijk ik verder. Niet omdat het gras groener is maar omdat ik simpelweg vind dat als het aan het begin al zo gaat het er vaak niet beter op wordt als je op date gaat. Dat heb ik ook moeten leren hoor, heb in dit topic flink wat gemopper gekregen toen ik iemand vijf keer af liet zeggenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:44 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Elke dag twee berichten terug sturen en je kan je baan opzeggen? Ben je een parttime parttimer? Voel je je verplicht om ellenlange berichten terug te sturen?
Ik vind niet dat je verplicht bent om iets terug te sturen, maar het is wel zo netjes. Iemand is geïnteresseerd in je, minste wat je kan doen is "Ik heb geen interesse in je" sturen en daarmee klaar. De vraag is natuurlijk hoe mannen daarmee omgaan, dat zou ik niet weten...
Heel logisch hoor. Het was denk ik het voorbeeld zelf. Maar ook daar verschillen mensen in. Juist op een OKcupid is het logisch dat mensen op je interesses heel specifiek reageren omdat dat ook zo'n grote rol daar speelt in de beschrijvingen en mensen vaak net iets alternatiever zijn of internationaler. Dan wekt dat dus interesse. Ik vond het daar dan ook leuker als iemand erop inging dan op een Relatieplanet omdat je daar totaal geen ruimte hebt om iets te beschrijven behalve je profieltekst. Dus dan krijg je van die gesprekken als:quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar die 86 zijn dus allemaal echte berichten! Wel een hoop "Hoi, hoe is het met je?"-berichten, maar de meesten zijn echt uitgebreider dan dat. En op sommige reageer ik dus, als het moment ernaar is, het profiel me aantrekt, whatever.
Wat ik probeer duidelijk te maken, en wat me niet helemaal lukt, is dat reageren op iedereen wat mij betreft niet mogelijk is, of waar ik in ieder geval geen tijd in wil steken. Maar dat niet reageren dus niet per sé is omdat ik iemand te min vind ofzo. Want daar kom je uiteindelijk inderdaad pas achter na een gesprek.
Ik zeg niet dat mannen altijd reageren hoor. Ik reageer ook niet eens altijd. Maar ik probeer het wel. Al ben ik verre van een fotomodelman dus het is niet dat ik bakken vol met aandacht krijg. Heb zelf ook heel erg het idee dat het eerste gesprek bijna alles bepalend is. Alles wat niet met een goedlopend gesprek begint houdt al snel op, zonder dat ik daar mijn best voor doe.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ook mannen reageren niet soms. En ik schrijf echt geen fotomodellen aan of perfecte profielen. Ik hou gewoon over het algemeen niet zo van maandenlang lullen met iemand dus of ik nou iets heb gestuurd of hij, als het niet loopt dan block ik iemand of kijk ik verder. Niet omdat het gras groener is maar omdat ik simpelweg vind dat als het aan het begin al zo gaat het er vaak niet beter op wordt als je op date gaat. Dat heb ik ook moeten leren hoor, heb in dit topic flink wat gemopper gekregen toen ik iemand vijf keer af liet zeggen
Onzin is een deur verder...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:06 schreef Weissman het volgende:
Aisomont, lees "Trollen voor dummies". Je kan het wel gebruiken.
Really? Dan huil je toch een beetje van binnen als je dat leest?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:16 schreef eefje801 het volgende:
"Hey, zijn spruitjes ook jouw lievelingsgroente??"
"Ja klopt"
En dan valt het stil, weet je wel?
Schrap dat idee maar, het IS allesbepalend voor een eventueel vervolg. Lijkt me logisch. Waarom je tijd verdoen met iemand die je binnen vijf minuten al weet te vervelen als die ander je gewoon een heel stuk interessanter lijkt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:18 schreef Aisomont het volgende:
Heb zelf ook heel erg het idee dat het eerste gesprek bijna alles bepalend is. Alles wat niet met een goedlopend gesprek begint houdt al snel op, zonder dat ik daar mijn best voor doe.
Oh, de grote mensen zijn aan het woord zeker?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
We waren voor de verandering een keer serieus bezig en op dreef![]()
.
Laat ons meegenieten met zijn hele lieve berichtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Anyway, ik reageer natuurlijk wel op de dude met de enorme erectiefoto, die een heel lief berichtje stuurde.
Neh.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:32 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Laat ons meegenieten met zijn hele lieve bericht
Kloptquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Really? Dan huil je toch een beetje van binnen als je dat leest?
Je wil toch uiteindelijk graag een goedlopend gesprek als basis? Want het is eigenlijk precies zoals je nu zegt. Anders kun je ook niet filteren of iemand tegenkomen waarmee je wil afspreken of verder wil praten. Die zogeheten flow, dat je je afvraagt waar je het nou ook alweer over hebt gehad, dat heb je niet met veel mensen denk ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:18 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat mannen altijd reageren hoor. Ik reageer ook niet eens altijd. Maar ik probeer het wel. Al ben ik verre van een fotomodelman dus het is niet dat ik bakken vol met aandacht krijg. Heb zelf ook heel erg het idee dat het eerste gesprek bijna alles bepalend is. Alles wat niet met een goedlopend gesprek begint houdt al snel op, zonder dat ik daar mijn best voor doe.
Ligt het nou aan mij of ben je aan het raaskallen Weiss?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh, de grote mensen zijn aan het woord zeker?
Chill, gap. Je hangt erbij als Saddam Hoessein.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vanavond is een goede avond. Nu komen er tenminste nog complete zinnen uit ipv slechts emosmileys.
dit!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik riep dit al eens eerder in de Tinder-reeks, maar misschien moeten mensen eens afstappen van het idee dat de ander je wat verplicht is. Daar denken ze dat je bij een match al zowat dient te trouwen, hier is het meer dat de ander je verantwoording schuldig is bij het niet reageren op een bericht van een in haar/zijn ogen wildvreemde.
Het is zo vrijblijvend als maar zijn kan. En gelukkig maar.
Op zich best begrijpelijk. Iedereen krijgt (zeker via een datingsite als paiq) weleens een afwijzing, het is maar net hoe je er mee om gaat. Ik kreeg twee weken terug van een match uit Groningen ook te horen dat ik 'niet haar type was'. Prima, jammer maar helaas. Ik sloot daarna af met de opmerking dat ik het jammer vond en dat ze daar niet teveel reclame voor mij moest maken waarna we met een lach afscheid genomen hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik chargeer het natuurlijk wat, maar daar heb je je reden waarom veel vrouwen het ''makkelijker'' vinden om iemand dan maar gelijk te blocken. Teveel gasten die totaal niet kunnen dealen met een afwijzing.
Ons aller El_Thijs postte daar een tijdje terug nog een mooi voorbeeld van (al zal het niet helemaal zijn bedoeling zijn geweest). Zij geeft op een nette manier aan het gesprek af te willen kappen, hij gaat doorvragen over het waarom en zij geeft daar een eerlijk antwoord op. Vervolgens begint hij zich min of meer beledigd te voelen en haar te bashen. Terwijl ze hem alleen maar een openhartig antwoord gaf waar hij zelf om vroeg.
En El_Thijs is dan iemand waar geen greintje kwaad in schuilt. De Hodor van fok feitelijk. Dan kun je dus nagaan wat je voor de rest zoal voor de kiezen krijgt, als vrouw die iemand afwijst. Ik snap die easy way out wel.
Wat vind je er precies zo eng aan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:47 schreef Leia0 het volgende:
Uh.. Watte? Heeft Fok! ook een dating-site? Ik wil ook weer eens daten...
Ik vind het een beetje eng om bij de andere dating sites te kijken.
Ze lijken me niet echt oprecht, de mannen. Maar ik kan maar over één site praten, hoor. Ze begonnen allemaal al meteen over seks. Ik ben nooit meer ergens gaan kijken..quote:
Alle mannen zijn klootzakken en alle vrouwen zijn hoeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:52 schreef Leia0 het volgende:
[..]
Ze lijken me niet echt oprecht, de mannen. Maar ik kan maar over één site praten, hoor. Ze begonnen allemaal al meteen over seks. Ik ben nooit meer ergens gaan kijken..
Waarom ben jij een klootzak?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alle mannen zijn klootzakken en alle vrouwen zijn hoeren.
Volgende vraag.
De FOK! datingsite is DM. Dit is het topic over alle datingsites en alle gewone dates. En Tinder heeft ook nog een apart topic, maar die verhalen komen ook hier langs. Dus nee, FOK! heeft geen eigen datingsite. Helaas.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:47 schreef Leia0 het volgende:
Uh.. Watte? Heeft Fok! ook een dating-site? Ik wil ook weer eens daten...
Ik vind het een beetje eng om bij de andere dating sites te kijken.
DM? Oh, dus vandaar al die berichten op mijn DM.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:56 schreef Aisomont het volgende:
[..]
De FOK! datingsite is DM. Dit is het topic over alle datingsites en alle gewone dates. En Tinder heeft ook nog een apart topic, maar die verhalen komen ook hier langs. Dus nee, FOK! heeft geen eigen datingsite. Helaas.
Je bent nu al populair, toe maar. Al zegt dat naar de verhalen die iedereen hier wel eens schrijft niet zoveel. Welke site had je geprobeerd? Want Tinder gaat meestal ook vrij snel over seks. Dat is trouwens geen site maar een app.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:58 schreef Leia0 het volgende:
[..]
DM? Oh, dus vandaar al die berichten op mijn DM.
En Tinder... Es even kijken wat dat is..
whaha als dat ergens erg gaat zijn is het hier op fokquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:52 schreef Leia0 het volgende:
[..]
Ze lijken me niet echt oprecht, de mannen. Maar ik kan maar over één site praten, hoor. Ze begonnen allemaal al meteen over seks. Ik ben nooit meer ergens gaan kijken..
Zeggen "Got one, you ain't".quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kreeg laatst trouwens ook een "Cunt." naar m'n hoofd geworpen op OKC. Gewoon uit het niets. Weet nog steeds niet wat ik de beste man heb misdaan.
Er is een verschil tussen oprecht zijn en gew gesprek aangaan, en openen met "Let's fuck!" oidquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
En is het trouwens niet heel oprecht om meteen over seks te beginnen als dat is wat je wil?
Het is soms wel fijn om te weten waarom die persoon je afwijst, want zonder feedback kan je niet aan jezelf werken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit!
Ik word daar zo moe van
Ze 'eisen' een verklaring bij een afwijzing
Sommige eisen zelfs een date Omdat ik ze in eerste instantie een kans gaf (dus een gesprek aan ga)
Wie denk je wel niet dat je bent?
Ik ben er ook geen fan van (en ik denk dat het niet werkt) maar je kunt ze niet verwijten dat ze niet oprecht zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen oprecht zijn en gew gesprek aangaan, en openen met "Let's fuck!" oid
Maar ik ben verder geen expert, mss dat yats hier meer over kan vertellen?
Vraag feedback aan je vrienden en niet elke vrouw met wie je 2 zinnen hebt uitgewisseldquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het is soms wel fijn om te weten waarom die persoon je afwijst, want zonder feedback kan je niet aan jezelf werken.
Je hoeft niet meteen boos te worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vraag feedback aan je vrienden en niet elke vrouw met wie je 2 zinnen hebt uitgewisseld
Waarom doet mijn mening er uberhaubt toe voor jou? Ik ken je toch niet? Wat heb je dan aan die feedback?
En als het goed is kun je zelf wel een beetje inschatten wat fout gaat. Mensen zijn zo verschillend dat het (volgens mij) echt zinloos is om op elke afwijzing af te gaan en te proberen te 'verbeteren' wat er volgens die persoon mis is aan je
De een heeft graag iemand die direct is terwijl een ander er juist op af knap. Hou zelf gewoon de grote lijnen in de gaten en val daar niet elke vrouw die je niet wil mee lastig
Leuk dat je wil leren van je eigen fouten. Maar hoe waardevol kan de feedback van iemand zijn die je idd net 5 minuten kent. Waarom zou je uberhaupt een fuck geven om wat iemand anders over je denkt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:21 schreef KitKatChunky het volgende:
Het is soms wel fijn om te weten waarom die persoon je afwijst, want zonder feedback kan je niet aan jezelf werken.
Korte teentjes? Dit is namelijk echt niet boosquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen boos te worden.
Ik zeg daar in tegen ook niet dat het bij elke vrouw moet.
Hey rhubarbje, mag ik over je borsten klaarkomen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van (en ik denk dat het niet werkt) maar je kunt ze niet verwijten dat ze niet oprecht zijn
Wel dat het knuppels zijn, maar dat zegt ze niet
Nogmaals, niet iedereen die je 5 minuten kent. Maar als jij altijd maar vast houd aan het houden van jezelf zoals je bent, en daarmee geen dates regelt moet je toch echt iets gaan veranderen een keer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Leuk dat je wil leren van je eigen fouten. Maar hoe waardevol kan de feedback van iemand zijn die je idd net 5 minuten kent. Waarom zou je uberhaupt een fuck geven om wat iemand anders over je denkt?
Accepteer wie jij bent, hou van jezelf en blijf jezelf.
Je kwam nogal... passioneel over. Dat ik je boos vind klinken zegt niks over de lengte van mijn tenenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Korte teentjes? Dit is namelijk echt niet boos![]()
Snel! Vraag waarom ze boos reageerde! Vraag feedback.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen boos te worden.
Ik zeg daar in tegen ook niet dat het bij elke vrouw moet.
Als passioneel bij jou het zelfde is als boos wil ik niet weten wat dat zegt over je sekslevenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nogmaals, niet iedereen die je 5 minuten kent. Maar als jij altijd maar vast houd aan het houden van jezelf zoals je bent, en daarmee geen dates regelt moet je toch echt iets gaan veranderen een keer.
[..]
Je kwam nogal... passioneel over. Dat ik je boos vind klinken zegt niks over de lengte van mijn tenen
Tuurlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey rhubarbje, mag ik over je borsten klaarkomen?![]()
![]()
Was een refferencequote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als passioneel bij jou het zelfde is als boos wil ik niet weten wat dat zegt over je seksleven![]()
Het proberen uit te lokken terwijl zittend op een terrasje is best leukquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:36 schreef -Splash- het volgende:
Het is veuls te warm om te daten. Snap niet dat jullie ermee bezig zijn.
Sorry weiss, ik moet je teleur stellen. Ik date niet (meer), weet je nog?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen oprecht zijn en gew gesprek aangaan, en openen met "Let's fuck!" oid
Maar ik ben verder geen expert, mss dat yats hier meer over kan vertellen?
Het is je vergeven. Welkom terug.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:19 schreef PeterPastoor het volgende:
Heey mensen. Ben ik weer. Excuses hoe ik een tijdje geleden reageerde. Was nogal geïrriteerd om verscheidene redenen buiten FOK! om.
Ik las nog wel mee en zag je dit vaak posten. Je zei ook dat, als je een leuk iemand tegen zou komen, je gewoon met haar zou afspreken. Dan date je toch gewoon? Ok misschien niet meer écht op zoek maar je date dan nog steeds.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:54 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry weiss, ik moet je teleur stellen. Ik date niet (meer), weet je nog?
Hij heeft geen idee waarom hij dat zegt volgens mijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:27 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ik las nog wel mee en zag je dit vaak posten. Je zei ook dat, als je een leuk iemand tegen zou komen, je gewoon met haar zou afspreken. Dan date je toch gewoon? Ok misschien niet meer écht op zoek maar je date dan nog steeds.
Mocht ik per toeval iemand tegen komen en het klikt ga ik het niet uit de weg. Maar ik ga er niet actief naar op zoek omdat ik mijn tijd momenteel het beste in mijn bedrijfje kan steken i.p.v. in zoeken naar een date. Dus ja weiss, ik weet waarom ik het zeg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:27 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ik las nog wel mee en zag je dit vaak posten. Je zei ook dat, als je een leuk iemand tegen zou komen, je gewoon met haar zou afspreken. Dan date je toch gewoon? Ok misschien niet meer écht op zoek maar je date dan nog steeds.
Wel de hele tijd op fok zitten maar het "te druk" hebben voor een datequote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:58 schreef yats het volgende:
[..]
Mocht ik per toeval iemand tegen komen en het klikt ga ik het niet uit de weg. Maar ik ga er niet actief naar op zoek omdat ik mijn tijd momenteel het beste in mijn bedrijfje kan steken i.p.v. in zoeken naar een date. Dus ja weiss, ik weet waarom ik het zeg.
Ik werk in de juridische wereld weiss, dan ben je ofwel met een klant in gesprek, of je zit achter de computer dingen uit te werken/op te zoeken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wel de hele tijd op fok zitten maar het "te druk" hebben voor een date
Zal wel weer aan mij liggen maar ik geloof er geen zak van.
Maar hoeveel tijd neemt een "date" bij jou in beslag dan? Je doet nu alsof je vrij moet nemen om even wat te gaan drinken met iemand.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:08 schreef yats het volgende:
Ik werk in de juridische wereld weiss, dan ben je ofwel met een klant in gesprek, of je zit achter de computer dingen uit te werken/op te zoeken.
En nee, ik ben nu niet aan het werk.
Is dat het ritueel dat yats altijd volgt? Coolquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
makkelijker dan alles scheren, je haar wassen, drogen en in model brengen, jezelf weer in dat ene jurkje hijsen, naar een kroeg fietsen en daar een uurtje sprankelend zijn
Dat hangt van het verloop van de date af en in hoeverre het klikt of niet. Het is meer dat ik geen zin heb om tijdens het werk geregeld geluiden te horen van openstaande gesprekken op een datingsite en er soort van verwacht word dat je binnen periode x reageert op die berichten. Lees het topic maar even terug hoeveel mensen dat verwachten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar hoeveel tijd neemt een "date" bij jou in beslag dan? Je doet nu alsof je vrij moet nemen om even wat te gaan drinken met iemand.
Sowieso "De Juridische Wereld"mogen we je nu aanraken?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat het ritueel dat yats altijd volgt? Cool
Hij hangt al in je dm begrijp ik?quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hij hangt al in je dm begrijp ik?
Hebben jullie de "3-condooms" nacht al gehad?quote:
Nu je het er over hebt, ik mis de verhalen van Silent Chaos, habitue en silenius hier stiekem wel. Het was vrijwel altijd vermakelijk om te lezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hebben jullie de "3-condooms" nacht al gehad?
Oh wacht, dat was iemand anders...
#habitue #legendary #freesuarez
Ja maar in je eentje gaan liggen wachten is ook zo.. alleen...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is toch gewoon te warm om überhaupt iets anders te doen dan liggen en wachten tot het beter weer is?
Anders neuk je zelf een keer en post je het hier. Dubbel vermaak. Win-win.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:28 schreef yats het volgende:
Nu je het er over hebt, ik mis de verhalen van Silent Chaos, habitue en silenius hier stiekem wel. Het was vrijwel altijd vermakelijk om te lezen.
Waarom zou ik het hier posten?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Anders neuk je zelf een keer en post je het hier. Dubbel vermaak. Win-win.
Dat dus. Slotje tot beter weer aub.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is toch gewoon te warm om überhaupt iets anders te doen dan liggen en wachten tot het beter weer is?
Als jij seks had dan had je dat hier allang laten weten. Snap het sowieso niet dat je denkt geen vrije tijd te hebben. Zorg eens voor jezelf ipv een of andere glibber.quote:
Volgens mij is het de bedoeling dat wij hier gaan denken dat hij 1 of ander Harvey Specter figuur is. Want druk, eigen bedrijfje, jurist enzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als jij seks had dan had je dat hier allang laten weten. Snap het sowieso niet dat je denkt geen vrije tijd te hebben. Zorg eens voor jezelf ipv een of andere glibber.
Jij hebt hem gedate of weet je hoe hij er uit ziet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Alleen is yats dat bij lange na niet natuurlijk.
Nop, maar 'Harvey' trekt zich van niemand wat aan en heeft schijt aan iedereen behalve zichzelfquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:51 schreef Weissman het volgende:
Jij hebt hem gedate of weet je hoe hij er uit ziet?
#scherp #oplettendelezer
Eh, wie? Het is ook geen 'act' verder. Dit is gewoon de keus die ik gemaakt heb, en hoe jij daar verder over denkt moet je lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat wij hier gaan denken dat hij 1 of ander Harvey Specter figuur is. Want druk, eigen bedrijfje, jurist enzo.
Geen idee of die act hier bij de vrouwen aanslaat
Het was toen al vrij laat en ze was niet meer online. En nu ga ik haar niet meer bellen uiteraardquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Niet vragen wanneer je mag bellen, gewoon de telefoon pakken én bellen. Assertief zijn en doen!
uhm? Je stuurt iemand een bericht.. wat zouden je bijbedoelingen dan kunnen zijn?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:04 schreef Aisomont het volgende:
date 1 weer aan te spreken met alleen een "informatiebericht" zonder verdere bijbedoelingen (echt!). Gaat zij echt terug praten
Dan kun je nu alleen maar afwachten totdat ze een reactie stuurt. Ik zou zeggen focus je op een ander, dit komt niet meer goed.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:09 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Het was toen al vrij laat en ze was niet meer online. En nu ga ik haar niet meer bellen uiteraard
Vind ik trouwens ook geniaalquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:04 schreef Aisomont het volgende:
, maar dat ze gewoon altijd 's avonds laat aan mij dacht en dan nooit zin had om iets naar mij te sturen
Ik bedoel dat het geen poging was om er toch nog wat uit te halen na die paar weken van genegeerd te worden. En dat bleek ook heel duidelijk uit mijn bericht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uhm? Je stuurt iemand een bericht.. wat zouden je bijbedoelingen dan kunnen zijn?
Daarbij doe je net alsof het een wonder is dat ze teurgpraat
Ik ook, kan er wel om lachen, zelfspot enzo.quote:
Jij snapt hem. Ik zie wel of ze ooit nog wat stuurt, was niet de bedoeling om hier tips te krijgen :p het was enkel mijn nood aan het delen van deze ervaringquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dan kun je nu alleen maar afwachten totdat ze een reactie stuurt. Ik zou zeggen focus je op een ander, dit komt niet meer goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |