abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142466107

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_142466169
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Net goed ;)
Wel suf, was een best leuke knul die me op Tinder al had aangesproken maar daar ben ik oprecht gewoon op vergeten te reageren :@. Toen had hij me dus geliked op OKC, dus ik stuur een berichtje, maar bij nader inzien had het iets "liever" geformuleerd moeten worden denk ik :P.

En ik ben het écht niet met weethetniet eens dat ik overal op zou moeten antwoorden. Ik snap dat het wat gemeen is om niet te reageren, maar je krijgt gewoon te veel berichten op een dag, en schaar ik me echt niet in de top-klasse dames.
pi_142466208
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Sorry hoor, waarom sta je dan op een site? Om mooi te wezen??
Om mensen te vinden waar je wel geinteresseerd in bent misschien? Geen respons is geen interesse, simple as. Waarom zou je uberhaupt een afwimpel berichtje willen?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_142466211
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Sorry hoor, waarom sta je dan op een site? Om mooi te wezen?? Gewoon filteren en hoppa. Zo moeilijk is het niet. Heb je er even geen zin in, dan pauzeer je je profiel, kan overal tegenwoordig ;)
Ik riep dit al eens eerder in de Tinder-reeks, maar misschien moeten mensen eens afstappen van het idee dat de ander je wat verplicht is. Daar denken ze dat je bij een match al zowat dient te trouwen, hier is het meer dat de ander je verantwoording schuldig is bij het niet reageren op een bericht van een in haar/zijn ogen wildvreemde.

Het is zo vrijblijvend als maar zijn kan. En gelukkig maar.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_142466318
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:35 schreef habitue het volgende:

[..]

Om mensen te vinden waar je wel geinteresseerd in bent misschien? Geen respons is geen interesse, simple as. Waarom zou je uberhaupt een afwimpel berichtje willen?
Begrijpelijk, en ja dat is een mogelijkheid.

Ik heb liever duidelijkheid dan onduidelijkheid. Zoals ik het echter lees en merk is geen bericht ook duidelijk ;-).

@C_C: Je hoeft het niet met mij eens te zijn. Begrijp ook dat vrouwen overladen worden door berichten, altijd antwoorden is een dagtaak ;).
pi_142466348
ik heb even geteld, en ik heb sinds 25 mei, dus in krap 2 maanden, 86 mannen in m'n inbox (hihi, in m'n box) gehad, en dat is zonder de dickpics die ik verwijderd heb of de IM's. Als ik dat allemaal wil beantwoorden kan ik m'n baan opzeggen.En as I said, ik ben geen poppig blond meisje. Kun je nagaan wat die te verduren hebben :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2014 00:40:24 ]
pi_142466391
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:35 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik riep dit al eens eerder in de Tinder-reeks, maar misschien moeten mensen eens afstappen van het idee dat de ander je wat verplicht is. Daar denken ze dat je bij een match al zowat dient te trouwen, hier is het meer dat de ander je verantwoording schuldig is bij het niet reageren op een bericht van een in haar/zijn ogen wildvreemde.

Ik tref meer de dames die op een eerste date al zowat willen trouwen ;). Je bent niemand iets verplicht.
pi_142466464
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
ik heb even geteld, en ik heb sinds 25 mei, dus in krap 2 maanden, 86 mannen in m'n inbox (hihi, in m'n box) gehad, en dat is zonder de dickpics die ik verwijderd heb of de IM's. Als ik dat allemaal wil beantwoorden kan ik m'n baan opzeggen.En as I said, ik ben geen poppig blond meisje. Kun je nagaan wat die te verduren hebben :').
Elke dag twee berichten terug sturen en je kan je baan opzeggen? Ben je een parttime parttimer? Voel je je verplicht om ellenlange berichten terug te sturen?

Ik vind niet dat je verplicht bent om iets terug te sturen, maar het is wel zo netjes. Iemand is geïnteresseerd in je, minste wat je kan doen is "Ik heb geen interesse in je" sturen en daarmee klaar. De vraag is natuurlijk hoe mannen daarmee omgaan, dat zou ik niet weten...
pi_142466564
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:44 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Elke dag twee berichten terug sturen en je kan je baan opzeggen? Ben je een parttime parttimer? Voel je je verplicht om ellenlange berichten terug te sturen?

Ik vind niet dat je verplicht bent om iets terug te sturen, maar het is wel zo netjes. Iemand is geïnteresseerd in je, minste wat je kan doen is "Ik heb geen interesse in je" sturen en daarmee klaar. De vraag is natuurlijk hoe mannen daarmee omgaan, dat zou ik niet weten...
En hoe zie je dat precies voor je?

"Hoi"
"Hoi, ik ben niet geïnteresseerd in je, doei."
Hoe is dat in godsnaam aardiger dan niets sturen?

Of moet ik eerst een beleefdheidsgesprekje aan, om dan subtiel te weigeren als hij om m'n nummer vraagt?

Of moet ik eerst de tijd nemen om te kijken of het überhaupt een interessant iemand is, want geloof het of niet, het gesprek doet me meer dan de foto, en moet ik dus alsnog het gesprek aan?
pi_142466654
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:47 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En hoe zie je dat precies voor je?

"Hoi"
"Hoi, ik ben niet geïnteresseerd in je, doei."
Hoe is dat in godsnaam aardiger dan niets sturen?

Of moet ik eerst een beleefdheidsgesprekje aan, om dan subtiel te weigeren als hij om m'n nummer vraagt?

Of moet ik eerst de tijd nemen om te kijken of het überhaupt een interessant iemand is, want geloof het of niet, het gesprek doet me meer dan de foto, en moet ik dus alsnog het gesprek aan?
Ik had het nu alleen over echte berichten, zoals van die laatste van jou. Met chatten is niet reageren goed genoeg. Of blokkeren als dat kan. Blokkeren is tenminste lekker duidelijk en je weet zeker dat anderen niet meer op je kunnen reageren. Maar je had volgens mij net gezegd dat je niemand blokkeerde, al weet ik niet waarom.

Overigens spreek je jezelf half tegen lijkt het. Je geeft een voorbeeld zónder gesprek, maar je zegt dat je pas achter de keuze tussen ja en nee komt mét gesprek. Wat is het nu?
pi_142466797
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:50 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Ik had het nu alleen over echte berichten, zoals van die laatste van jou. Met chatten is niet reageren goed genoeg. Of blokkeren als dat kan. Blokkeren is tenminste lekker duidelijk en je weet zeker dat anderen niet meer op je kunnen reageren. Maar je had volgens mij net gezegd dat je niemand blokkeerde, al weet ik niet waarom.

Overigens spreek je jezelf half tegen lijkt het. Je geeft een voorbeeld zónder gesprek, maar je zegt dat je pas achter de keuze tussen ja en nee komt mét gesprek. Wat is het nu?
Maar die 86 zijn dus allemaal echte berichten! Wel een hoop "Hoi, hoe is het met je?"-berichten, maar de meesten zijn echt uitgebreider dan dat. En op sommige reageer ik dus, als het moment ernaar is, het profiel me aantrekt, whatever.

Wat ik probeer duidelijk te maken, en wat me niet helemaal lukt, is dat reageren op iedereen wat mij betreft niet mogelijk is, of waar ik in ieder geval geen tijd in wil steken. Maar dat niet reageren dus niet per sé is omdat ik iemand te min vind ofzo. Want daar kom je uiteindelijk inderdaad pas achter na een gesprek.
pi_142466895
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Maar die 86 zijn dus allemaal echte berichten! Wel een hoop "Hoi, hoe is het met je?"-berichten, maar de meesten zijn echt uitgebreider dan dat. En op sommige reageer ik dus, als het moment ernaar is, het profiel me aantrekt, whatever.

Wat ik probeer duidelijk te maken, en wat me niet helemaal lukt, is dat reageren op iedereen wat mij betreft niet mogelijk is, of waar ik in ieder geval geen tijd in wil steken. Maar dat niet reageren dus niet per sé is omdat ik iemand te min vind ofzo. Want daar kom je uiteindelijk inderdaad pas achter na een gesprek.
Ah, dan begrijp ik je. Jij kan niet afleiden uit één bericht of iemand hoort op de stapel "nahhhhhhhh" of misschien toch op de stapel "als het een heel leuk gesprek is, kan het best gezellig zijn, en je weet maar nooit wat daaruit voortkomt". Zelf ben ik daar wel vrij snel/makkelijk in. Maar mensen verschillen enzo.
pi_142467080
Aisomont, lees "Trollen voor dummies". Je kan het wel gebruiken.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:12:10 #14
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142467259
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:44 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Ook mannen reageren niet soms. En ik schrijf echt geen fotomodellen aan of perfecte profielen. Ik hou gewoon over het algemeen niet zo van maandenlang lullen met iemand dus of ik nou iets heb gestuurd of hij, als het niet loopt dan block ik iemand of kijk ik verder. Niet omdat het gras groener is maar omdat ik simpelweg vind dat als het aan het begin al zo gaat het er vaak niet beter op wordt als je op date gaat. Dat heb ik ook moeten leren hoor, heb in dit topic flink wat gemopper gekregen toen ik iemand vijf keer af liet zeggen :')
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:16:49 #15
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142467360
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Heel logisch hoor. Het was denk ik het voorbeeld zelf. Maar ook daar verschillen mensen in. Juist op een OKcupid is het logisch dat mensen op je interesses heel specifiek reageren omdat dat ook zo'n grote rol daar speelt in de beschrijvingen en mensen vaak net iets alternatiever zijn of internationaler. Dan wekt dat dus interesse. Ik vond het daar dan ook leuker als iemand erop inging dan op een Relatieplanet omdat je daar totaal geen ruimte hebt om iets te beschrijven behalve je profieltekst. Dus dan krijg je van die gesprekken als:
"Hey, zijn spruitjes ook jouw lievelingsgroente??"
"Ja klopt"

En dan valt het stil, weet je wel?

Die stortvloed aan berichtjes houdt wel op. Daarna is het ook veel leuker. Vind ik dan :)
pi_142467397
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ook mannen reageren niet soms. En ik schrijf echt geen fotomodellen aan of perfecte profielen. Ik hou gewoon over het algemeen niet zo van maandenlang lullen met iemand dus of ik nou iets heb gestuurd of hij, als het niet loopt dan block ik iemand of kijk ik verder. Niet omdat het gras groener is maar omdat ik simpelweg vind dat als het aan het begin al zo gaat het er vaak niet beter op wordt als je op date gaat. Dat heb ik ook moeten leren hoor, heb in dit topic flink wat gemopper gekregen toen ik iemand vijf keer af liet zeggen :')
Ik zeg niet dat mannen altijd reageren hoor. Ik reageer ook niet eens altijd. Maar ik probeer het wel. Al ben ik verre van een fotomodelman dus het is niet dat ik bakken vol met aandacht krijg. Heb zelf ook heel erg het idee dat het eerste gesprek bijna alles bepalend is. Alles wat niet met een goedlopend gesprek begint houdt al snel op, zonder dat ik daar mijn best voor doe.
pi_142467417
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:06 schreef Weissman het volgende:
Aisomont, lees "Trollen voor dummies". Je kan het wel gebruiken.
Onzin is een deur verder...
pi_142467451
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:16 schreef eefje801 het volgende:
"Hey, zijn spruitjes ook jouw lievelingsgroente??"
"Ja klopt"

En dan valt het stil, weet je wel?

Really? Dan huil je toch een beetje van binnen als je dat leest?
pi_142467483
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Onzin is een deur verder...
Why so serious?
pi_142467512
Ik kreeg laatst trouwens ook een "Cunt." naar m'n hoofd geworpen op OKC. Gewoon uit het niets. Weet nog steeds niet wat ik de beste man heb misdaan.
pi_142467513
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:22 schreef Weissman het volgende:

[..]

Why so serious?
We waren voor de verandering een keer serieus bezig en op dreef ;) :P.
pi_142467568
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:18 schreef Aisomont het volgende:
Heb zelf ook heel erg het idee dat het eerste gesprek bijna alles bepalend is. Alles wat niet met een goedlopend gesprek begint houdt al snel op, zonder dat ik daar mijn best voor doe.
Schrap dat idee maar, het IS allesbepalend voor een eventueel vervolg. Lijkt me logisch. Waarom je tijd verdoen met iemand die je binnen vijf minuten al weet te vervelen als die ander je gewoon een heel stuk interessanter lijkt?
pi_142467570
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

We waren voor de verandering een keer serieus bezig en op dreef ;) :P.
Oh, de grote mensen zijn aan het woord zeker? :')

Chill, gap. Je hangt erbij als Saddam Hoessein.
pi_142467647
Anyway, ik reageer natuurlijk wel op de dude met de enorme erectiefoto, die een heel lief berichtje stuurde.
pi_142467692
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Anyway, ik reageer natuurlijk wel op de dude met de enorme erectiefoto, die een heel lief berichtje stuurde.
Laat ons meegenieten met zijn hele lieve bericht
pi_142467768
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:32 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Laat ons meegenieten met zijn hele lieve bericht
Neh.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:42:39 #27
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142467925
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:20 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Really? Dan huil je toch een beetje van binnen als je dat leest?
Klopt :D
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:44:54 #28
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142467973
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:18 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat mannen altijd reageren hoor. Ik reageer ook niet eens altijd. Maar ik probeer het wel. Al ben ik verre van een fotomodelman dus het is niet dat ik bakken vol met aandacht krijg. Heb zelf ook heel erg het idee dat het eerste gesprek bijna alles bepalend is. Alles wat niet met een goedlopend gesprek begint houdt al snel op, zonder dat ik daar mijn best voor doe.
Je wil toch uiteindelijk graag een goedlopend gesprek als basis? Want het is eigenlijk precies zoals je nu zegt. Anders kun je ook niet filteren of iemand tegenkomen waarmee je wil afspreken of verder wil praten. Die zogeheten flow, dat je je afvraagt waar je het nou ook alweer over hebt gehad, dat heb je niet met veel mensen denk ik.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 01:46:20 #29
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142468004
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:26 schreef Weissman het volgende:

[..]

Oh, de grote mensen zijn aan het woord zeker? :')

Chill, gap. Je hangt erbij als Saddam Hoessein.
Ligt het nou aan mij of ben je aan het raaskallen Weiss?
pi_142468066
Vanavond is een goede avond. Nu komen er tenminste nog complete zinnen uit ipv slechts emosmileys.
pi_142468134
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vanavond is een goede avond. Nu komen er tenminste nog complete zinnen uit ipv slechts emosmileys.
_O- :')
pi_142468287
Ik vervloek mijn vrijgezel-zijn zelden. Tijdens het in elkaar zetten van Ikeakasten was het het geval, en nu er één of andere dronken neger aan m'n deurbel hangt, al een paar minuten, zou ik ook wel een stoere vent willen :').
pi_142470998
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 00:35 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

dit!
Ik word daar zo moe van

Ze 'eisen' een verklaring bij een afwijzing
Sommige eisen zelfs een date Omdat ik ze in eerste instantie een kans gaf (dus een gesprek aan ga)
Wie denk je wel niet dat je bent?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 19 juli 2014 @ 10:11:11 #34
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142471666
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik chargeer het natuurlijk wat, maar daar heb je je reden waarom veel vrouwen het ''makkelijker'' vinden om iemand dan maar gelijk te blocken. Teveel gasten die totaal niet kunnen dealen met een afwijzing.

Ons aller El_Thijs postte daar een tijdje terug nog een mooi voorbeeld van (al zal het niet helemaal zijn bedoeling zijn geweest). Zij geeft op een nette manier aan het gesprek af te willen kappen, hij gaat doorvragen over het waarom en zij geeft daar een eerlijk antwoord op. Vervolgens begint hij zich min of meer beledigd te voelen en haar te bashen. Terwijl ze hem alleen maar een openhartig antwoord gaf waar hij zelf om vroeg.

En El_Thijs is dan iemand waar geen greintje kwaad in schuilt. De Hodor van fok feitelijk. Dan kun je dus nagaan wat je voor de rest zoal voor de kiezen krijgt, als vrouw die iemand afwijst. Ik snap die easy way out wel.
Op zich best begrijpelijk. Iedereen krijgt (zeker via een datingsite als paiq) weleens een afwijzing, het is maar net hoe je er mee om gaat. Ik kreeg twee weken terug van een match uit Groningen ook te horen dat ik 'niet haar type was'. Prima, jammer maar helaas. Ik sloot daarna af met de opmerking dat ik het jammer vond en dat ze daar niet teveel reclame voor mij moest maken waarna we met een lach afscheid genomen hebben.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_142472251
Uh.. Watte? Heeft Fok! ook een dating-site? Ik wil ook weer eens daten...

Ik vind het een beetje eng om bij de andere dating sites te kijken.
pi_142472293
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 10:47 schreef Leia0 het volgende:

Wat vind je er precies zo eng aan?

:')
pi_142472323
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 10:50 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wat vind je er precies zo eng aan?

:')
Ze lijken me niet echt oprecht, de mannen. Maar ik kan maar over één site praten, hoor. Ze begonnen allemaal al meteen over seks. Ik ben nooit meer ergens gaan kijken..
pi_142472364
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 10:52 schreef Leia0 het volgende:

[..]

Ze lijken me niet echt oprecht, de mannen. Maar ik kan maar over één site praten, hoor. Ze begonnen allemaal al meteen over seks. Ik ben nooit meer ergens gaan kijken..
Alle mannen zijn klootzakken en alle vrouwen zijn hoeren.

Volgende vraag.
pi_142472375
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 10:55 schreef Weissman het volgende:

[..]

Alle mannen zijn klootzakken en alle vrouwen zijn hoeren.

Volgende vraag.
Waarom ben jij een klootzak?
pi_142472385
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 10:47 schreef Leia0 het volgende:

De FOK! datingsite is DM. Dit is het topic over alle datingsites en alle gewone dates. En Tinder heeft ook nog een apart topic, maar die verhalen komen ook hier langs. Dus nee, FOK! heeft geen eigen datingsite. Helaas.
pi_142472422
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 10:56 schreef Aisomont het volgende:

[..]

De FOK! datingsite is DM. Dit is het topic over alle datingsites en alle gewone dates. En Tinder heeft ook nog een apart topic, maar die verhalen komen ook hier langs. Dus nee, FOK! heeft geen eigen datingsite. Helaas.
DM? Oh, dus vandaar al die berichten op mijn DM.
En Tinder... Es even kijken wat dat is..
pi_142472426
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 10:55 schreef Leia0 het volgende:
Waarom ben jij een klootzak?
"Why be a pussy when you can be a dick?", is mijn motto.
pi_142472453
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 10:58 schreef Leia0 het volgende:

[..]

DM? Oh, dus vandaar al die berichten op mijn DM.
En Tinder... Es even kijken wat dat is..
Je bent nu al populair, toe maar. Al zegt dat naar de verhalen die iedereen hier wel eens schrijft niet zoveel. Welke site had je geprobeerd? Want Tinder gaat meestal ook vrij snel over seks. Dat is trouwens geen site maar een app.
pi_142472606
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 10:52 schreef Leia0 het volgende:

[..]

whaha als dat ergens erg gaat zijn is het hier op fok :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 juli 2014 @ 11:10:09 #45
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142472611
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 01:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kreeg laatst trouwens ook een "Cunt." naar m'n hoofd geworpen op OKC. Gewoon uit het niets. Weet nog steeds niet wat ik de beste man heb misdaan.
Zeggen "Got one, you ain't".
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_142472612
En is het trouwens niet heel oprecht om meteen over seks te beginnen als dat is wat je wil?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142472761
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
En is het trouwens niet heel oprecht om meteen over seks te beginnen als dat is wat je wil?
Er is een verschil tussen oprecht zijn en gew gesprek aangaan, en openen met "Let's fuck!" oid :')

Maar ik ben verder geen expert, mss dat yats hier meer over kan vertellen?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2014 11:19:49 ]
  zaterdag 19 juli 2014 @ 11:21:20 #48
425425 KitKatChunky
Have a break, have a kitkat!
pi_142472808
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 09:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dit!
Ik word daar zo moe van

Ze 'eisen' een verklaring bij een afwijzing
Sommige eisen zelfs een date Omdat ik ze in eerste instantie een kans gaf (dus een gesprek aan ga)
Wie denk je wel niet dat je bent?
Het is soms wel fijn om te weten waarom die persoon je afwijst, want zonder feedback kan je niet aan jezelf werken.
Meow?!
pi_142472809
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:18 schreef Weissman het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen oprecht zijn en gew gesprek aangaan, en openen met "Let's fuck!" oid :')

Ik ben er ook geen fan van (en ik denk dat het niet werkt) maar je kunt ze niet verwijten dat ze niet oprecht zijn :P
Wel dat het knuppels zijn, maar dat zegt ze niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142472858
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:21 schreef KitKatChunky het volgende:

[..]

Het is soms wel fijn om te weten waarom die persoon je afwijst, want zonder feedback kan je niet aan jezelf werken.
Vraag feedback aan je vrienden en niet elke vrouw met wie je 2 zinnen hebt uitgewisseld
Waarom doet mijn mening er uberhaubt toe voor jou? Ik ken je toch niet? Wat heb je dan aan die feedback?

En als het goed is kun je zelf wel een beetje inschatten wat fout gaat. Mensen zijn zo verschillend dat het (volgens mij) echt zinloos is om op elke afwijzing af te gaan en te proberen te 'verbeteren' wat er volgens die persoon mis is aan je
De een heeft graag iemand die direct is terwijl een ander er juist op af knap. Hou zelf gewoon de grote lijnen in de gaten en val daar niet elke vrouw die je niet wil mee lastig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 19 juli 2014 @ 11:26:59 #51
425425 KitKatChunky
pi_142472919
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Vraag feedback aan je vrienden en niet elke vrouw met wie je 2 zinnen hebt uitgewisseld
Waarom doet mijn mening er uberhaubt toe voor jou? Ik ken je toch niet? Wat heb je dan aan die feedback?

En als het goed is kun je zelf wel een beetje inschatten wat fout gaat. Mensen zijn zo verschillend dat het (volgens mij) echt zinloos is om op elke afwijzing af te gaan en te proberen te 'verbeteren' wat er volgens die persoon mis is aan je
De een heeft graag iemand die direct is terwijl een ander er juist op af knap. Hou zelf gewoon de grote lijnen in de gaten en val daar niet elke vrouw die je niet wil mee lastig
Je hoeft niet meteen boos te worden.
Ik zeg daar in tegen ook niet dat het bij elke vrouw moet.
Meow?!
pi_142472924
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:21 schreef KitKatChunky het volgende:

Leuk dat je wil leren van je eigen fouten. Maar hoe waardevol kan de feedback van iemand zijn die je idd net 5 minuten kent. Waarom zou je uberhaupt een fuck geven om wat iemand anders over je denkt?

Accepteer wie jij bent, hou van jezelf en blijf jezelf.
pi_142472934
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:26 schreef KitKatChunky het volgende:

[..]

Korte teentjes? Dit is namelijk echt niet boos :D :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142472954
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ben er ook geen fan van (en ik denk dat het niet werkt) maar je kunt ze niet verwijten dat ze niet oprecht zijn :P
Wel dat het knuppels zijn, maar dat zegt ze niet
Hey rhubarbje, mag ik over je borsten klaarkomen? ;) :@ ;)
  zaterdag 19 juli 2014 @ 11:29:04 #55
425425 KitKatChunky
pi_142472960
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:27 schreef Weissman het volgende:

[..]

Leuk dat je wil leren van je eigen fouten. Maar hoe waardevol kan de feedback van iemand zijn die je idd net 5 minuten kent. Waarom zou je uberhaupt een fuck geven om wat iemand anders over je denkt?

Accepteer wie jij bent, hou van jezelf en blijf jezelf.
Nogmaals, niet iedereen die je 5 minuten kent. Maar als jij altijd maar vast houd aan het houden van jezelf zoals je bent, en daarmee geen dates regelt moet je toch echt iets gaan veranderen een keer.
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Korte teentjes? Dit is namelijk echt niet boos :D :')
Je kwam nogal... passioneel over. Dat ik je boos vind klinken zegt niks over de lengte van mijn tenen :')
Meow?!
  zaterdag 19 juli 2014 @ 11:33:32 #56
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142473036
Gewoon negeren als mensen je niet aanspreken. :Y Is het netjes? Als het je geen schuldgevoel geeft zal je er niet wakker van liggen. Maar soms heb je van die mensen er tussen zitten waarvan je denkt; Nee... dit is zo niet mijn type. Klaar.

Het is een eerste contact.... doe niet zo moeilijk.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zaterdag 19 juli 2014 @ 11:35:16 #57
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142473071
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:26 schreef KitKatChunky het volgende:

[..]

Snel! Vraag waarom ze boos reageerde! Vraag feedback.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zaterdag 19 juli 2014 @ 11:36:20 #58
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142473095
Het is veuls te warm om te daten. Snap niet dat jullie ermee bezig zijn.
pi_142473100
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:29 schreef KitKatChunky het volgende:

[..]

Nogmaals, niet iedereen die je 5 minuten kent. Maar als jij altijd maar vast houd aan het houden van jezelf zoals je bent, en daarmee geen dates regelt moet je toch echt iets gaan veranderen een keer.

[..]

Je kwam nogal... passioneel over. Dat ik je boos vind klinken zegt niks over de lengte van mijn tenen :')
Als passioneel bij jou het zelfde is als boos wil ik niet weten wat dat zegt over je seksleven :D :P

quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:28 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hey rhubarbje, mag ik over je borsten klaarkomen? ;) :@ ;)
Tuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 19 juli 2014 @ 11:37:37 #60
425425 KitKatChunky
pi_142473123
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Als passioneel bij jou het zelfde is als boos wil ik niet weten wat dat zegt over je seksleven :D :P
Was een refference ;(
Dat tweede is momenteel niet bestaand :')
Meow?!
  zaterdag 19 juli 2014 @ 11:39:55 #61
258885 Solique
I Kill You !
pi_142473151
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:36 schreef -Splash- het volgende:
Het is veuls te warm om te daten. Snap niet dat jullie ermee bezig zijn.
Het proberen uit te lokken terwijl zittend op een terrasje is best leuk :7
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  zaterdag 19 juli 2014 @ 11:54:35 #62
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142473431
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:18 schreef Weissman het volgende:

[..]

Sorry weiss, ik moet je teleur stellen. Ik date niet (meer), weet je nog?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_142473927
Heey mensen. Ben ik weer. Excuses hoe ik een tijdje geleden reageerde. Was nogal geïrriteerd om verscheidene redenen buiten FOK! om. :')
pi_142474026
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:19 schreef PeterPastoor het volgende:
Heey mensen. Ben ik weer. Excuses hoe ik een tijdje geleden reageerde. Was nogal geïrriteerd om verscheidene redenen buiten FOK! om. :')
Het is je vergeven. Welkom terug.
pi_142474148
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:54 schreef yats het volgende:

[..]

Sorry weiss, ik moet je teleur stellen. Ik date niet (meer), weet je nog?
Ik las nog wel mee en zag je dit vaak posten. Je zei ook dat, als je een leuk iemand tegen zou komen, je gewoon met haar zou afspreken. Dan date je toch gewoon? Ok misschien niet meer écht op zoek maar je date dan nog steeds.
pi_142474800
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:27 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Ik las nog wel mee en zag je dit vaak posten. Je zei ook dat, als je een leuk iemand tegen zou komen, je gewoon met haar zou afspreken. Dan date je toch gewoon? Ok misschien niet meer écht op zoek maar je date dan nog steeds.
Hij heeft geen idee waarom hij dat zegt volgens mij :')
pi_142474985
Het is toch gewoon te warm om überhaupt iets anders te doen dan liggen en wachten tot het beter weer is?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 12:58:04 #68
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142475041
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:27 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Mocht ik per toeval iemand tegen komen en het klikt ga ik het niet uit de weg. Maar ik ga er niet actief naar op zoek omdat ik mijn tijd momenteel het beste in mijn bedrijfje kan steken i.p.v. in zoeken naar een date. Dus ja weiss, ik weet waarom ik het zeg.
pi_142475334
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:58 schreef yats het volgende:

[..]

Mocht ik per toeval iemand tegen komen en het klikt ga ik het niet uit de weg. Maar ik ga er niet actief naar op zoek omdat ik mijn tijd momenteel het beste in mijn bedrijfje kan steken i.p.v. in zoeken naar een date. Dus ja weiss, ik weet waarom ik het zeg.
Wel de hele tijd op fok zitten maar het "te druk" hebben voor een date :')

Zal wel weer aan mij liggen maar ik geloof er geen zak van.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:08:06 #70
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142475373
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:06 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wel de hele tijd op fok zitten maar het "te druk" hebben voor een date :')

Zal wel weer aan mij liggen maar ik geloof er geen zak van.
Ik werk in de juridische wereld weiss, dan ben je ofwel met een klant in gesprek, of je zit achter de computer dingen uit te werken/op te zoeken.

En nee, ik ben nu niet aan het werk.
pi_142475474
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:08 schreef yats het volgende:
Ik werk in de juridische wereld weiss, dan ben je ofwel met een klant in gesprek, of je zit achter de computer dingen uit te werken/op te zoeken.

En nee, ik ben nu niet aan het werk.
Maar hoeveel tijd neemt een "date" bij jou in beslag dan? Je doet nu alsof je vrij moet nemen om even wat te gaan drinken met iemand.

Sowieso "De Juridische Wereld" :') mogen we je nu aanraken?
pi_142475539
Ik snap het wel. Toen ik nog druk was met afstuderen had ik ook geen tijd voor een date en zat ik wel op fok. Even snel iets posten nadat je weer een alinea hebt getypt is makkelijker dan alles scheren, je haar wassen, drogen en in model brengen, jezelf weer in dat ene jurkje hijsen, naar een kroeg fietsen en daar een uurtje sprankelend zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:15:30 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142475602
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
makkelijker dan alles scheren, je haar wassen, drogen en in model brengen, jezelf weer in dat ene jurkje hijsen, naar een kroeg fietsen en daar een uurtje sprankelend zijn
Is dat het ritueel dat yats altijd volgt? Cool O+
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:18:19 #74
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142475668
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:11 schreef Weissman het volgende:

[..]

Maar hoeveel tijd neemt een "date" bij jou in beslag dan? Je doet nu alsof je vrij moet nemen om even wat te gaan drinken met iemand.

Sowieso "De Juridische Wereld" :') mogen we je nu aanraken?
Dat hangt van het verloop van de date af en in hoeverre het klikt of niet. Het is meer dat ik geen zin heb om tijdens het werk geregeld geluiden te horen van openstaande gesprekken op een datingsite en er soort van verwacht word dat je binnen periode x reageert op die berichten. Lees het topic maar even terug hoeveel mensen dat verwachten.

En weiss, jij mag dat altijd ;)

quote:
7s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is dat het ritueel dat yats altijd volgt? Cool O+
_O-
pi_142475686
Yats date met mij :P
pi_142475724
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:18 schreef Leia0 het volgende:
Nou yats.
pi_142475834
quote:
Hij hangt al in je dm begrijp ik? :')
pi_142475867
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:23 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hij hangt al in je dm begrijp ik? :')
:P
pi_142475874
quote:
Hebben jullie de "3-condooms" nacht al gehad?

Oh wacht, dat was iemand anders...

#habitue #legendary #freesuarez
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:28:55 #80
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142476006
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:24 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hebben jullie de "3-condooms" nacht al gehad?

Oh wacht, dat was iemand anders...

#habitue #legendary #freesuarez
Nu je het er over hebt, ik mis de verhalen van Silent Chaos, habitue en silenius hier stiekem wel. Het was vrijwel altijd vermakelijk om te lezen.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:29:01 #81
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_142476008
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is toch gewoon te warm om überhaupt iets anders te doen dan liggen en wachten tot het beter weer is?
Ja maar in je eentje gaan liggen wachten is ook zo.. alleen...
pi_142476058
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:28 schreef yats het volgende:

Nu je het er over hebt, ik mis de verhalen van Silent Chaos, habitue en silenius hier stiekem wel. Het was vrijwel altijd vermakelijk om te lezen.
Anders neuk je zelf een keer en post je het hier. Dubbel vermaak. Win-win.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:32:23 #83
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142476124
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:30 schreef Weissman het volgende:

[..]

Anders neuk je zelf een keer en post je het hier. Dubbel vermaak. Win-win.
Waarom zou ik het hier posten?
pi_142476524
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:32 schreef yats het volgende:

[..]

Omdat het een 'ervaringen' topic is misschien?
Why do dishes when you can do daiquiris?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:21:51 #85
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142477630
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 12:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat dus. Slotje tot beter weer aub.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:27:15 #86
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142477782
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:32 schreef yats het volgende:

[..]

Als jij seks had dan had je dat hier allang laten weten. Snap het sowieso niet dat je denkt geen vrije tijd te hebben. Zorg eens voor jezelf ipv een of andere glibber.
pi_142478110
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:27 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Als jij seks had dan had je dat hier allang laten weten. Snap het sowieso niet dat je denkt geen vrije tijd te hebben. Zorg eens voor jezelf ipv een of andere glibber.
Volgens mij is het de bedoeling dat wij hier gaan denken dat hij 1 of ander Harvey Specter figuur is. Want druk, eigen bedrijfje, jurist enzo.

Geen idee of die act hier bij de vrouwen aanslaat
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:40:18 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142478163
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:38 schreef Weissman het volgende:
Harvey Specter
O+

Alleen is yats dat bij lange na niet natuurlijk.
pi_142478268
Genoeg mannen die denken dat het werkt
Ze slaan in hun tinder omschrijvingen om je oren met 'eigen bedrijfjes' en dat soort meuk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142478568
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
O+

Alleen is yats dat bij lange na niet natuurlijk.
Jij hebt hem gedate of weet je hoe hij er uit ziet? ;)

#scherp #oplettendelezer
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:52:54 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142478603
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:51 schreef Weissman het volgende:

Jij hebt hem gedate of weet je hoe hij er uit ziet? ;)

#scherp #oplettendelezer
Nop, maar 'Harvey' trekt zich van niemand wat aan en heeft schijt aan iedereen behalve zichzelf ;)
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:53:01 #92
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142478611
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:38 schreef Weissman het volgende:

[..]

Volgens mij is het de bedoeling dat wij hier gaan denken dat hij 1 of ander Harvey Specter figuur is. Want druk, eigen bedrijfje, jurist enzo.

Geen idee of die act hier bij de vrouwen aanslaat
Eh, wie? Het is ook geen 'act' verder. Dit is gewoon de keus die ik gemaakt heb, en hoe jij daar verder over denkt moet je lekker zelf weten.
pi_142478781
Opscheppen over een eigen bedrijf is zó 2013. Je moet dat gewoon terloops melden zonder dat je er de nadruk op legt. Veel beter dan "kijk mij nou stoer zijn met mijn eigen bedrijf!"
pi_142478968
Overigens, om nog maar een ervaring hier neer te gooien. Misschien weet iemand het nog. Date 1 was leuker maar negeerde mij, date 2 kwam tussendoor en was niet leuk genoeg.

Toen had ik een serieus goede reden om date 1 weer aan te spreken met alleen een "informatiebericht" zonder verdere bijbedoelingen (echt!). Gaat zij echt terug praten en zegt ze dat ze mij niet negeerde omdat ze dat wilde, maar dat ze gewoon altijd 's avonds laat aan mij dacht en dan nooit zin had om iets naar mij te sturen. Ze hintte op dat bellen veel makkelijker is. Dus ik eindig het gesprek met de vraag wanneer ik haar dan moet bellen... ennnnnn nu negeert ze mij alweer een paar dagen. Vrouwen :'( :') :? :N }:| :r
pi_142479050
Niet vragen wanneer je mag bellen, gewoon de telefoon pakken én bellen. Assertief zijn en doen!
pi_142479117
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Niet vragen wanneer je mag bellen, gewoon de telefoon pakken én bellen. Assertief zijn en doen!
Het was toen al vrij laat en ze was niet meer online. En nu ga ik haar niet meer bellen uiteraard
  zaterdag 19 juli 2014 @ 15:10:19 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142479135
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:04 schreef Aisomont het volgende:
date 1 weer aan te spreken met alleen een "informatiebericht" zonder verdere bijbedoelingen (echt!). Gaat zij echt terug praten
uhm? Je stuurt iemand een bericht.. wat zouden je bijbedoelingen dan kunnen zijn?
Daarbij doe je net alsof het een wonder is dat ze teurgpraat :')
pi_142479180
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:09 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Het was toen al vrij laat en ze was niet meer online. En nu ga ik haar niet meer bellen uiteraard
Dan kun je nu alleen maar afwachten totdat ze een reactie stuurt. Ik zou zeggen focus je op een ander, dit komt niet meer goed.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 15:11:44 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142479185
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:04 schreef Aisomont het volgende:
, maar dat ze gewoon altijd 's avonds laat aan mij dacht en dan nooit zin had om iets naar mij te sturen
Vind ik trouwens ook geniaal _O-
pi_142479298
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

uhm? Je stuurt iemand een bericht.. wat zouden je bijbedoelingen dan kunnen zijn?
Daarbij doe je net alsof het een wonder is dat ze teurgpraat :')
Ik bedoel dat het geen poging was om er toch nog wat uit te halen na die paar weken van genegeerd te worden. En dat bleek ook heel duidelijk uit mijn bericht.

quote:
7s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vind ik trouwens ook geniaal _O-
Ik ook, kan er wel om lachen, zelfspot enzo.

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dan kun je nu alleen maar afwachten totdat ze een reactie stuurt. Ik zou zeggen focus je op een ander, dit komt niet meer goed.
Jij snapt hem. Ik zie wel of ze ooit nog wat stuurt, was niet de bedoeling om hier tips te krijgen :p het was enkel mijn nood aan het delen van deze ervaring
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')