Misschien ben jij wel een vijfje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:34 schreef faf het volgende:
Moet heel even mijn frustratie kwijt.
Sinds een maand weer actief op Paiq, volgende situaties voorgevallen:
- Meid 20 meerdere keren mee afgesproken, bleek alleen om de seks te gaan en zei sprak 3/4x per week verschillende gasten om te neuken.
- Een andere 21 extreem kieskeurig, maargoed zei vond mij wel oke. Dus verder gechat. Zegt ze stuur eens een foto van jezelf nu. Ik trek een gekke bek voor de lol. Block. Hoe the fack.
Verder andere vrouwen welke een 6je zijn kwa inhoud en uiterlijk, gedragen alsof ze princessen zijn. Er zitten wel leuke meiden op, maar zijn dan weer niet de knapste of enige ellende meegemaakt....
Het is maar net wat je zoekt. Zoek je seks was dame nummer 1 prima, zoek je een relatie, ja dan kan ik me je frustratie indenken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:11 schreef faf het volgende:
[..]
Heb je gelijk in (strand, uitgaan, supermarkt, sport, werk etc.).
Had er alleen ff de pest in, dacht steek je er tijd in en krijg je dit...
Mega veel? Lijkt me sarcasmequote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
Niemand is perfect. Jij ook niet. Doe niet zo suf met 'zesjes' en mensen die al 'wat hebben mee gemaakt'
En 2 dingen die op niks uit draaide. Dat is wel mega veel
Nou.... Een vier kan ook nog wel. Een vijf is teveel eerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een vijfje.
Ze vroeg je om een leuke foto. Jij stuurt een gekke bek. Daar ging iets mis volgens mijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:29 schreef faf het volgende:
[..]
Mega veel? Lijkt me sarcasme.
Ik wil geen aannames maken of een etiket op mensen plakken, maar je begrijpt wss wel wat ik bedoel. Sommige die zich best verheven voelen op zo'n site.
Ikzelf ben verreweg van perfect! En wil mensen ook een goed gevoel geven, niet dat sommige mensen zich hoger plaatsen tegenover mij of niet eerlijk zijn.
[..]
Nou.... Een vier kan ook nog wel. Een vijf is teveel eer.
Dat moet het zijn dan, maar als ik een leuk gesprek met iemand heb, dan maakt mij het gezicht niet uit. Als ik maar kan aflezen dat diegene vol vreugde en plezier zit. Snap niet dat je dan iemand blokt zonder te zeggen doe eens normaal. Maarja ik ga er niet teveel meer aan tillen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ze vroeg je om een leuke foto. Jij stuurt een gekke bek. Daar ging iets mis volgens mij
Blocken is gewoon kinderachtig gedrag.. Fatsoen is ver te zoeken tegenwoordig, mensen slaan voor niets compleet op tilt en rammen op block knop.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:55 schreef Weissman het volgende:
Niet weten dat vrouwen geen redenen nodig hebben om je te blocken
Er is ook helemaal niks mis met biseksuele blanke dames.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Beetje bi is niet bah, als het de juiste tieten zijn.
Lekker man duo penotti.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:27 schreef Weissman het volgende:
Ik heb het niet zo met getinte vrouwen. Zelfde geldt voor Aziatische dames. (no racist)
''Ik denk dat we het hierbij moeten laten. Maar veel succes verder nog!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Blocken is gewoon kinderachtig gedrag.. Fatsoen is ver te zoeken tegenwoordig, mensen slaan voor niets compleet op tilt en rammen op block knop.
Durf de confrontatie maar eens aan.. Zijn er maar weinig die dat durven.
Fair enoughquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
''Ik denk dat we het hierbij moeten laten. Maar veel succes verder nog!
Wacht even. Waar ligt dit aan dan?
Niks persoonlijks hoor. Je bent gewoon niet zo mijn type en dat kan gebeuren. Succes verder!
Maar hoezo ben ik je type niet dan??
Nou ja, weet je, ik vind dat wat moeilijk om zo te zeggen, maar vind je gewoon niet aantrekkelijk...sorry
WEL GODVERDOMME VUILE GRIBUS HOER!!! ALSOF JIJ ER ZO LEKKER UITZIET MET JE ROBOCOP LIPPEN EN JE PEENTJESHAAR!!! JIJ TREKT VOLLE ZALEN WIL JE ZEGGEN!?!
Nou jaaa zeg!''
*block*
Gewoon een gokje hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |