Nou meid, het is wat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
Pff ik vind het ook te warm voor een date
Ik zie er echt niet uit met dit weer
Herkenbaar probleem. Met dit weer heb ik nergens zin in, behalve misschien ergens aan het water liggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
Pff ik vind het ook te warm voor een date
Ik zie er echt niet uit met dit weer
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
"Ik ga je vannacht alle hoeken van de slaapkamer laten zien."
Ook wel weer een goede openingszin op OKC, van een Dutroux-look-a-like. Rhubabe, de kans dat ik mannen opgeef wordt steeds groter. Sluit me in je boezem.
Dat ding is al zo vaak over fok geslingerd, dat je hem haast niet niet kan kennenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ha, het feit dat je die kent en erbij haalt doet je wel stijgen in m'n achting, Thijssie.
Dank u.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ha, het feit dat je die kent en erbij haalt doet je wel stijgen in m'n achting, Thijssie.
Oh. Da's dan weer jammer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ding is al zo vaak over fok geslingerd, dat je hem haast niet niet kan kennen
Dat dus. Als het puur vriendschappelijk is (van een van beiden) kun je het mijns inziens geen date meer noemen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:22 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Bij mij ook. Als je vooraf denkt dat het op zoenen of seks uit kan lopen, is het een date.
mijn boezem is nu wel wat plakkerig vrees ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
"Ik ga je vannacht alle hoeken van de slaapkamer laten zien."
Ook wel weer een goede openingszin op OKC, van een Dutroux-look-a-like. Rhubabe, de kans dat ik mannen opgeef wordt steeds groter. Sluit me in je boezem.
Ga gigantisch burgerlijk naar een camping. Zal uitkijken naar leuke alleenstaande vadersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef MissGump het volgende:
Zon! Ideaal weer voor een warme, plakkerige date in een zomerjurkje!
Iemand plannen?
Woh! Dat is pas echt zomer, 's ochtends om 7 uur je tentje uit gebrand wordenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ga gigantisch burgerlijk naar een camping. Zal uitkijken naar leuke alleenstaande vaders
Ha ha, dankjewelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:10 schreef MissGump het volgende:
[..]
Woh! Dat is pas echt zomer, 's ochtends om 7 uur je tentje uit gebrand worden![]()
Veel plezier!
Heb geen zomerjurkje, dus dat gaat hem al niet worden voor me.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef MissGump het volgende:
Zon! Ideaal weer voor een warme, plakkerige date in een zomerjurkje!
Iemand plannen?
Daar date ik stiekem gewoon nog vrolijk mee verderquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, dankjewelIk kan het tentzeil al ruiken en het wakker worden van dichtritsende tentdoeken is ook een feestje
![]()
Hoe is het nu met jouw toch stiekem wel heel leuke date?
Heeft ie al een bijnaam?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:33 schreef MissGump het volgende:
[..]
Daar date ik stiekem gewoon nog vrolijk mee verder
Good for you!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:33 schreef MissGump het volgende:
[..]
Daar date ik stiekem gewoon nog vrolijk mee verder
Je weet dat jen ook op andere plaatsen vrouwen kunt ontmoeten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:34 schreef faf het volgende:
Moet heel even mijn frustratie kwijt.
Sinds een maand weer actief op Paiq, volgende situaties voorgevallen:
- Meid 20 meerdere keren mee afgesproken, bleek alleen om de seks te gaan en zei sprak 3/4x per week verschillende gasten om te neuken.
- Een andere 21 extreem kieskeurig, maargoed zei vond mij wel oke. Dus verder gechat. Zegt ze stuur eens een foto van jezelf nu. Ik trek een gekke bek voor de lol. Block. Hoe the fack.
Verder andere vrouwen welke een 6je zijn kwa inhoud en uiterlijk, gedragen alsof ze princessen zijn. Er zitten wel leuke meiden op, maar zijn dan weer niet de knapste of enige ellende meegemaakt....
Heb je gelijk in (strand, uitgaan, supermarkt, sport, werk etc.).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:00 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet dat jen ook op andere plaatsen vrouwen kunt ontmoeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |