Dit zal per persoon verschillen, is niet duidelijk antwoord op te geven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:41 schreef Trashcanman het volgende:
Ja hallo,
Sinds een tijdje zit ik zo nu en dan weer een beetje aan te klooien op paiq en badoo. Net via die laatste een meid aangesproken en die vroeg gelijk (zonder vooraf wat gepraat te hebben) naar skype. Nou mooi natuurlijk, wederzijdse interesse is fijn en als ze liever via skype praat is dat prima wmb. vanuit daar komt er ook geen gesprek op gang en wil ze wel gelijk fb en dergelijke hebben. Ik heb geen facebook en als ik het had voeg ik nog niet zo snel vreemden toe. Gesprek valt stil en heb d'r maar weer van skype verwijderd.
Mijn vraag is: is het vreemd dat iemand gelijk naar contactinfo gaat vissen zonder je ooit eerder gesproken te hebben en had ik misschien met een scammer oid te maken of heb ik nu waarschijnlijk een makkelijke bootycall het raam uit geflikkerd?
Groetjes,
een verlegen tweeling
Ik deel die mening wel, het zal me niets verbazen dat een site als badoo nog wel wat scammers en dergelijke als klandizie heeft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Dit zal per persoon verschillen, is niet duidelijk antwoord op te geven.
Sommigen spreek je dagen/weken online zonder ook maar 1x gezien te hebben, de ander vraagt al om skype/foto binnen 1 minuut.
Gelijk veel social media info geven zou ik zelf wel mee wachten, zeker als je nog weinig tot niets besproken hebt, maar ook dit verschilt dit is meer mijn mening.
Die zitten overal, tinder zie je ook genoeg too good to be true foto'squote:Op donderdag 17 juli 2014 15:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik deel die mening wel, het zal me niets verbazen dat een site als badoo nog wel wat scammers en dergelijke als klandizie heeft.
Meh btje lame om de term relatie te laten afhangen van een activiteit. (Tenzij je gaat trouwen ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Van plan en boeken is wel heel anders
En doen is nog een stapje verder
Juist daardoor gaan mensen van alles en nog wat ''een date'' noemenquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Meh btje lame om de term relatie te laten afhangen van een activiteit. (Tenzij je gaat trouwen ofzo)
Als het zover is weet je het wel.
Je moet helemaal niks. En kalend zijn is vaak no problemo, hoe het wordt weggemoffeld wel soms maar daar valt wat aan te doen hoor! (pakt schaar en tondeuse)quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:06 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Het was een foto. Net zoals dat een vrouw een lichaamsfoto moet sturen, stuur ik altijd een foto van mijn kalende hoofd
In tegenstelling tot jou heb ik daar geen last van.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Juist daardoor gaan mensen van alles en nog wat ''een date'' noemen
mwah kan van alles zijn. Denk dat mannen wel vaker scammers treffen dan vrouwen maar over het algemeen komt het denk ik meer (op sites zoals badoo) door het overschot aan mannen tov vrouwen. En dat zijn meestal niet de leukste, die je 110 berichtjes sturen dus dan vraag je aan iemand met wie het klikt andere contactinfo zodat je normaal kunt kletsen. Maar dat is vanuit mezelf geredeneerd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:41 schreef Trashcanman het volgende:
Ja hallo,
Sinds een tijdje zit ik zo nu en dan weer een beetje aan te klooien op paiq en badoo. Net via die laatste een meid aangesproken en die vroeg gelijk (zonder vooraf wat gepraat te hebben) naar skype. Nou mooi natuurlijk, wederzijdse interesse is fijn en als ze liever via skype praat is dat prima wmb. vanuit daar komt er ook geen gesprek op gang en wil ze wel gelijk fb en dergelijke hebben. Ik heb geen facebook en als ik het had voeg ik nog niet zo snel vreemden toe. Gesprek valt stil en heb d'r maar weer van skype verwijderd.
Mijn vraag is: is het vreemd dat iemand gelijk naar contactinfo gaat vissen zonder je ooit eerder gesproken te hebben en had ik misschien met een scammer oid te maken of heb ik nu waarschijnlijk een makkelijke bootycall het raam uit geflikkerd?
Groetjes,
een verlegen tweeling
Die snap ik volledig maar dat punt was nog niet bereikt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
mwah kan van alles zijn. Denk dat mannen wel vaker scammers treffen dan vrouwen maar over het algemeen komt het denk ik meer (op sites zoals badoo) door het overschot aan mannen tov vrouwen. En dat zijn meestal niet de leukste, die je 110 berichtjes sturen dus dan vraag je aan iemand met wie het klikt andere contactinfo zodat je normaal kunt kletsen. Maar dat is vanuit mezelf geredeneerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:05 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hehe, had ik laatst ook op paiq. Weet ik iig waar ik aan toe ben.
Ik moffel niets weg! Tondeuse 4 life. En het laatste wat ik doe is ermee zitten, ben je gek. Ga een beetje geven om een mening van iemand met wie ik 5 woorden heb gepraatquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks. En kalend zijn is vaak no problemo, hoe het wordt weggemoffeld wel soms maar daar valt wat aan te doen hoor! (pakt schaar en tondeuse)
Maar was dus gewoon vóór de date? Niet mee zitten, je wilt (cliché) toch iemand die je zo ook leuk vindt?
Nou danquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ik moffel niets weg! Tondeuse 4 life. En het laatste wat ik doe is ermee zitten, ben je gek. Ga een beetje geven om een mening van iemand met wie ik 5 woorden heb gepraat
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die snap ik volledig maar dat punt was nog niet bereikt.Klinkt fishy die spoilerinfo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij is anders vrij duidelijk wat een date is en wat niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Juist daardoor gaan mensen van alles en nog wat ''een date'' noemen
Bij mij ook. Als je vooraf denkt dat het op zoenen of seks uit kan lopen, is het een date.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:23 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij is anders vrij duidelijk wat een date is en wat niet.
Mits de ander ook zo over denkt...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:22 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Bij mij ook. Als je vooraf denkt dat het op zoenen of seks uit kan lopen, is het een date.
Geen dates in de planningquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef MissGump het volgende:
Zon! Ideaal weer voor een warme, plakkerige date in een zomerjurkje!
Iemand plannen?
Nou meid, het is wat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
Pff ik vind het ook te warm voor een date
Ik zie er echt niet uit met dit weer
Herkenbaar probleem. Met dit weer heb ik nergens zin in, behalve misschien ergens aan het water liggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
Pff ik vind het ook te warm voor een date
Ik zie er echt niet uit met dit weer
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
"Ik ga je vannacht alle hoeken van de slaapkamer laten zien."
Ook wel weer een goede openingszin op OKC, van een Dutroux-look-a-like. Rhubabe, de kans dat ik mannen opgeef wordt steeds groter. Sluit me in je boezem.
Dat ding is al zo vaak over fok geslingerd, dat je hem haast niet niet kan kennenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ha, het feit dat je die kent en erbij haalt doet je wel stijgen in m'n achting, Thijssie.
Dank u.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ha, het feit dat je die kent en erbij haalt doet je wel stijgen in m'n achting, Thijssie.
Oh. Da's dan weer jammer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ding is al zo vaak over fok geslingerd, dat je hem haast niet niet kan kennen
Dat dus. Als het puur vriendschappelijk is (van een van beiden) kun je het mijns inziens geen date meer noemen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:22 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Bij mij ook. Als je vooraf denkt dat het op zoenen of seks uit kan lopen, is het een date.
mijn boezem is nu wel wat plakkerig vrees ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
"Ik ga je vannacht alle hoeken van de slaapkamer laten zien."
Ook wel weer een goede openingszin op OKC, van een Dutroux-look-a-like. Rhubabe, de kans dat ik mannen opgeef wordt steeds groter. Sluit me in je boezem.
Ga gigantisch burgerlijk naar een camping. Zal uitkijken naar leuke alleenstaande vadersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef MissGump het volgende:
Iemand plannen?
Woh! Dat is pas echt zomer, 's ochtends om 7 uur je tentje uit gebrand wordenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ga gigantisch burgerlijk naar een camping. Zal uitkijken naar leuke alleenstaande vaders
Ha ha, dankjewelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:10 schreef MissGump het volgende:
[..]
Woh! Dat is pas echt zomer, 's ochtends om 7 uur je tentje uit gebrand worden![]()
Veel plezier!
Heb geen zomerjurkje, dus dat gaat hem al niet worden voor me.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef MissGump het volgende:
Iemand plannen?
Daar date ik stiekem gewoon nog vrolijk mee verderquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, dankjewelIk kan het tentzeil al ruiken en het wakker worden van dichtritsende tentdoeken is ook een feestje
![]()
Hoe is het nu met jouw toch stiekem wel heel leuke date?
Heeft ie al een bijnaam?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:33 schreef MissGump het volgende:
[..]
Daar date ik stiekem gewoon nog vrolijk mee verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |