Hij hangt al in je dm begrijp ik?quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hij hangt al in je dm begrijp ik?
Hebben jullie de "3-condooms" nacht al gehad?quote:
Nu je het er over hebt, ik mis de verhalen van Silent Chaos, habitue en silenius hier stiekem wel. Het was vrijwel altijd vermakelijk om te lezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hebben jullie de "3-condooms" nacht al gehad?
Oh wacht, dat was iemand anders...
#habitue #legendary #freesuarez
Ja maar in je eentje gaan liggen wachten is ook zo.. alleen...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is toch gewoon te warm om überhaupt iets anders te doen dan liggen en wachten tot het beter weer is?
Anders neuk je zelf een keer en post je het hier. Dubbel vermaak. Win-win.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:28 schreef yats het volgende:
Nu je het er over hebt, ik mis de verhalen van Silent Chaos, habitue en silenius hier stiekem wel. Het was vrijwel altijd vermakelijk om te lezen.
Waarom zou ik het hier posten?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Anders neuk je zelf een keer en post je het hier. Dubbel vermaak. Win-win.
Dat dus. Slotje tot beter weer aub.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is toch gewoon te warm om überhaupt iets anders te doen dan liggen en wachten tot het beter weer is?
Als jij seks had dan had je dat hier allang laten weten. Snap het sowieso niet dat je denkt geen vrije tijd te hebben. Zorg eens voor jezelf ipv een of andere glibber.quote:
Volgens mij is het de bedoeling dat wij hier gaan denken dat hij 1 of ander Harvey Specter figuur is. Want druk, eigen bedrijfje, jurist enzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als jij seks had dan had je dat hier allang laten weten. Snap het sowieso niet dat je denkt geen vrije tijd te hebben. Zorg eens voor jezelf ipv een of andere glibber.
Jij hebt hem gedate of weet je hoe hij er uit ziet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Alleen is yats dat bij lange na niet natuurlijk.
Nop, maar 'Harvey' trekt zich van niemand wat aan en heeft schijt aan iedereen behalve zichzelfquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:51 schreef Weissman het volgende:
Jij hebt hem gedate of weet je hoe hij er uit ziet?
#scherp #oplettendelezer
Eh, wie? Het is ook geen 'act' verder. Dit is gewoon de keus die ik gemaakt heb, en hoe jij daar verder over denkt moet je lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat wij hier gaan denken dat hij 1 of ander Harvey Specter figuur is. Want druk, eigen bedrijfje, jurist enzo.
Geen idee of die act hier bij de vrouwen aanslaat
Het was toen al vrij laat en ze was niet meer online. En nu ga ik haar niet meer bellen uiteraardquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Niet vragen wanneer je mag bellen, gewoon de telefoon pakken én bellen. Assertief zijn en doen!
uhm? Je stuurt iemand een bericht.. wat zouden je bijbedoelingen dan kunnen zijn?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:04 schreef Aisomont het volgende:
date 1 weer aan te spreken met alleen een "informatiebericht" zonder verdere bijbedoelingen (echt!). Gaat zij echt terug praten
Dan kun je nu alleen maar afwachten totdat ze een reactie stuurt. Ik zou zeggen focus je op een ander, dit komt niet meer goed.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:09 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Het was toen al vrij laat en ze was niet meer online. En nu ga ik haar niet meer bellen uiteraard
Vind ik trouwens ook geniaalquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:04 schreef Aisomont het volgende:
, maar dat ze gewoon altijd 's avonds laat aan mij dacht en dan nooit zin had om iets naar mij te sturen
Ik bedoel dat het geen poging was om er toch nog wat uit te halen na die paar weken van genegeerd te worden. En dat bleek ook heel duidelijk uit mijn bericht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uhm? Je stuurt iemand een bericht.. wat zouden je bijbedoelingen dan kunnen zijn?
Daarbij doe je net alsof het een wonder is dat ze teurgpraat
Ik ook, kan er wel om lachen, zelfspot enzo.quote:
Jij snapt hem. Ik zie wel of ze ooit nog wat stuurt, was niet de bedoeling om hier tips te krijgen :p het was enkel mijn nood aan het delen van deze ervaringquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dan kun je nu alleen maar afwachten totdat ze een reactie stuurt. Ik zou zeggen focus je op een ander, dit komt niet meer goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |