Wat heb je gestuurd dan? Want doelstelling van een bericht is vaak dat je een bericht terug verwacht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:15 schreef Aisomont het volgende:
Ik bedoel dat het geen poging was om er toch nog wat uit te halen na die paar weken van genegeerd te worden. En dat bleek ook heel duidelijk uit mijn bericht.
Sws is dat "eigen bedrijfje" vaak een wassen neus. "Heb net een zelfgebreid handschoentje verkocht aan m'n moeke." #succesvolentrepeneurquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat wij hier gaan denken dat hij 1 of ander Harvey Specter figuur is. Want druk, eigen bedrijfje, jurist enzo.
Geen idee of die act hier bij de vrouwen aanslaat
zelfs met een afscheidsbericht wil je nog iets. Iets van 'kijk wat je last lopen' of 'ik heb je niet nodig'quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heb je gestuurd dan? Want doelstelling van een bericht is vaak dat je een bericht terug verwacht.
En als ze je toch al negeerde/ stil was, dan hoe fje ook geen 'afscheids'bericht te sturen lijkt me zo.
Dat krijg je met de zogenaamde emancipatie, sommige vrouwen denken echt dat ze een godin zijn en alles kunnen maken. En als je ze dan even op hun plek zet dan worden ze nog kwaad ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zelfs met een afscheidsbericht wil je nog iets. Iets van 'kijk wat je last lopen' of 'ik heb je niet nodig'
euhm ik ben een godinquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat krijg je met de zogenaamde emancipatie, sommige vrouwen denken echt dat ze een godin zijn en alles kunnen maken. En als je ze dan even op hun plek zet dan worden ze nog kwaad ook![]()
Kijk, daar heb je het alquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euhm ik ben een godin
Maar los daarvan snap ik niet wat dit met mijn post te maken heeft
Afscheidsberichtjes waar je heus niets mee bedoeld overkomen iedereen. Mannen en vrouwen
Precies er zit altijd een bedoeling achterquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
Jij probeert te beweren dat er berichten zijn waar helemaal geen bedoeling achter zit?dat bestaat niet. Het is inherent aan communiceren. Je wil iets over brengen. Een bedoeling dus
1. Inderdaad. Dus boeide het mij niet meer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
Echt er is zo veel knuppel aan dit bericht...
1. Als ze je echt zag zitten nam ze wel de moeite om overdag een bericht te sturen
2. Wtf is een info bericht? 'Ik heb een ander gedate lekker puh'?
3. Je stuurt altijd een bericht met een bedoeling
4. Vraag niet wanneer je kunt bellen!
Ze ziet je niet zitten en je kunt haar beter laten gaan.
Ah, dat magische moment wanneer de soa-test terugkomt. Dat geeft vaak toch ruimte om je ex dates te bellen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:04 schreef Aisomont het volgende:
Toen had ik een serieus goede reden om date 1 weer aan te spreken met alleen een "informatiebericht" zonder verdere bijbedoelingen (echt!).
ik bedoelde het in zijn algemeenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al![]()
.
Wat ik bedoelde was dat het sloeg op: "ik heb je niet nodig". Lekker arrogant enzo.
omdat je jezelf tegen spreektquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:39 schreef Aisomont het volgende:
[..]
1. Inderdaad. Dus boeide het mij niet meer.
2. Het was een bericht in de richting van 'gecondoleerd met onze gemeenschappelijke vriend', 'volgens mij is dit museum écht wat voor jou', 'ik had nog kleding van je hier liggen, die heb ik naar je opgestuurd, dus niet vreemd opkijken als je een pakketje krijgt'. Als ik hem hier post kunnen mensen mij herkennen en dat is niet de bedoeling.
3. Puur met de bedoeling om haar te informeren. Niet om een gesprek te hebben. Niet om te vragen hoe het gaat. Niet met de hoop op toch nog een date.
4. Zal ik de volgende keer doen, nu is het al te laat, helaas.
Dat klopt en dus besteed ik er geen aandacht meer aan, maar ik hoopte jullie hier een beeeetje te laten lachen met mijn zware leven, doch lijkt het alsof dat mislukt is.
Ik snap 'm. Ik wilde altijd wel contact maar als zij niet wil, dan niet. Zoek ik wel een ander. En toen gaf ze aan het wel te willen, dus dan wel. Maar toen reageerde ze dus wéér niet en wil ze het toch niet, dus dan maar niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je jezelf tegen spreekt
Het kan je niks schelen. Je wilde geen contact maar je wilde haar wel bellen?
Het is geen soa. Alleen al uit revanche had ik haar dan natuurlijk niet gecontacteerd. Hoe durft ze mij te negeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ah, dat magische moment wanneer de soa-test terugkomt. Dat geeft vaak toch ruimte om je ex dates te bellen.
Breng je het ook een beetje plagerig? "Je raadt nooit wat jij en ik gemeen hebben met 300.000 anderen"
Nop, is juist een turnoff voor mijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje aan de vrouwen. Eerlijk zijn.
Reageren jullie wel eens op een obvious seksdate-uitnodiging van zo'n profiel met ontbloot torso?
Misschien heeft zo'n jongen het wel gewoon zaadverklonterend warm. Die aannames altijd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Reageren jullie wel eens op een obvious seksdate-uitnodiging van zo'n profiel met ontbloot torso?
nee. Te 'makkelijk'quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Inbe4 sletvrees.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu ga je er van uit dat ík er op tegen ben. Niets is minder waar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien heeft zo'n jongen het wel gewoon zaadverklonterend warm. Die aannames altijd.
Toch grappig dat baltsgedrag nog zo essentieel is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hou gewoon meer van de onuitgesproken mogelijkheid. Toch nog een stukje jagen, flirten en spanning op laten bouwen
Als iemand je benaderd omdat ie je wil neuken is het te 'makkelijk'
Ik bedoel, bij een date is het 9 uit 10 keer ook wel implied maar dat is anders. Dan dans je er eerst nog een tijdje om heen
Owja en op je laten jagen. Ik ben natuurlijk niet de enige die dan jaagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |