Met penerpics graag.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:24 schreef Weissman het volgende:
Ik ga even wat DM's rondsturen. Wish me luck!
Ik vroeg mij af waarom de incidientie van syfillis nu toenam maar nu weet ik het. Bedankt, namens syfillisquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik ga altijd gewoon voor het klassieke 'maar ik wil je echt in me voelen' en dan gewoon meteen jezelf er op storten
Nee joh, dat krijg je alleen van anale seks, gekkie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af waarom de incidientie van syfillis nu toenam maar nu weet ik het. Bedankt, namens syfillis
Ohja, en AIDS van vieze handdoekenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee joh, dat krijg je alleen van anale seks, gekkie.
Man, als ik selfies maak sta ik er steevast als een retard die kijkt alsof hij zijn knickerbockers heeft volgescheten op. Dan ga ik erop letten enzo. De foto's die door anderen van me genomen zijn steken daar negen van de tien keer een stuk beter bij af.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:51 schreef picodealion het volgende:
Uiteraard. Ik heb nu een foto waar ik niet helemaal tevreden over ben, maar ik ben gewoon niet heel fotogeniek. Zoals mijn broertje (fotograaf) het beschrijft, de spieren in mijn gezicht bewegen gewoon veel, waardoor ik altijd een beetje maf kijk op foto's. Als ik dan een foto heb waar ik in elk geval geen gekke kop op trek gebruik ik die. Inmiddels heeft hij wat portretten van me geschoten, dus zodra die ontwikkeld zijn (analoog ja) heb ik hopelijk wat beters.
Toch maar wel even gezocht naar een paar andere foto's die ik erbij kan zetten, geeft in elk geval een wat gevarieerder beeld.
Dat word dus vanavond dikke neucksexquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:23 schreef picodealion het volgende:
Ik heb een berichtje gekregen. Paniek.
Wat voeg jij nou eigenlijk toe aan dit topic?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat word dus vanavond dikke neucksex![]()
Waarom zou ze anders een berichtje terugsturen?
Wat voeg jij toe aan Fok?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat voeg jij nou eigenlijk toe aan dit topic?
Wat zegt ze?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:23 schreef picodealion het volgende:
Prima toch dat je wat terug krijgt?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:23 schreef picodealion het volgende:
Rebound sex jonguh!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Over terug krijgen gesproken, in de allereerste zin: "ik ga scheiden, want mijn ex is vreemd gegaan"
Zij begon, wat op zich nog prima'er is, maar zoals ik al eerder postte ben ik gewoon nog een beetje onwennig met het hele gebeuren. Ik vind het best spannend. Maar daar zet ik me wel weer overheenquote:
Prima toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zij begon, wat op zich nog prima'er is, maar zoals ik al eerder postte ben ik gewoon nog een beetje onwennig met het hele gebeuren. Ik vind het best spannend. Maar daar zet ik me wel weer overheen.
dat is toch niet erg?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Prima toch?
Ow, en on topic, hoe handig kies ik het weer uit qua benadering? Ik ben nu in gesprek met een meisje uit Litouwen die bijna geen Engels spreekt en hier als 'exchange project' studeert.
Whehe.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is toch niet erg?
Je date immers niet meer.
Ik dacht dat jij helemaal geen tijd had voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:06 schreef yats het volgende:
Prima toch?
Ow, en on topic, hoe handig kies ik het weer uit qua benadering? Ik ben nu in gesprek met een meisje uit Litouwen die bijna geen Engels spreekt en hier als 'exchange project' studeert.
Ik wist dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken. Thxs cue!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is toch niet erg?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is toch niet erg?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |