Is het dan nog wel een date te noemen?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
Maar dat heb ik allemaal al eens verteld want het is al maanden dezelfde kerel
En wat we gaan doen? Geen idee. Het zijn niet echt meer activiteiten dates
Doe je best. Op welk lichaamsdeel ga je nu van een bloeduitstorting voorzien?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, dan moet ik me weer in één of andere hoek draaien waarbij je wel de illusie van een awesome lichaam wekt, maar de straie enzo buiten beeld laat. Te veel gedoe.
Je begint te klinken als de liefdesbaby van fax en yats.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Doe je best. Op welk lichaamsdeel ga je nu van een bloeduitstorting voorzien?
waarom niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee maar zij heeft al een open relatie dus eigenlijk mag zij niks ''een date'' noemen.
Dien anders een verzoekje in. Leuker om te verzorgenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef -Splash- het volgende:
Doe je best. Op welk lichaamsdeel ga je nu van een bloeduitstorting voorzien?
Je kan ook niet echt verder komen dan 'date' status... je bent gewoon altijd een neukertje.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee maar zij heeft al een open relatie dus eigenlijk mag zij niks ''een date'' noemen.
Scharrel .. FwBquote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
waarom niet?
En misschien niet maar hoe moet je het dan noemen? Het is ook geen relatie of zo
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je begint te klinken als de liefdesbaby van fax en yats.
The sidedish.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je kan ook niet echt verder komen dan 'date' status... je bent gewoon altijd een neukertje.
Geen idee, ik heb die regels niet verzonnenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom niet?
En misschien niet maar hoe moet je het dan noemen? Het is ook geen relatie of zo
Ouwe koeien Weis.. oude koeienquote:Op maandag 21 juli 2014 15:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb die regels niet verzonnen
Er was toen hier een hoop gezeik over mensen die en een open relatie hadden en als nog gingen ''daten''Dat mocht niet. Zeiden ze.
De salade waar niemand eigenlijk meer zin in heeft nadat ze het hoofdgerecht al op hebben. Ah ja...quote:
ze?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb die regels niet verzonnen
Er was toen hier een hoop gezeik over mensen die en een open relatie hadden en als nog gingen ''daten''Dat mocht niet. Zeiden ze.
Kennen ze in Drenthe de d/t-regels niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is drents. het spijt me als ik het één en ander in je bovenkamer nu ontregelt heb
nee, daar werkd het anders.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kennen ze in Drenthe de d/t-regels niet?
Braafquote:Op maandag 21 juli 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, ik ga jullie advies opvolgen en toch maar reageren op de IM's van een gast, en 'm dan beleefd afwijzen. Kijk mij netjes zijn.
Dankzij jou topic-titel heb ik nu No Scrubs van TLC in mijn hoofd, misschien is dat liedje gelijk de ideale afwijzingquote:Op maandag 21 juli 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, ik ga jullie advies opvolgen en toch maar reageren op de IM's van een gast, en 'm dan beleefd afwijzen. Kijk mij netjes zijn.
Kan je bij mij nog wel even op wachtenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:24 schreef -Splash- het volgende:
Genoeg ge-wog-ed nu. Als ik terug kom wil ik dateverslagen zien!
Ja, dat heb je nu al een keer of 3 gezegd vandaag. Misschien iets minder zeuren en iets meer kijken waar het aan ligt?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan je bij mij nog wel even op wachten
Whehe, misschien moet ik die gewoon elke keer sturenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:26 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dankzij jou topic-titel heb ik nu No Scrubs van TLC in mijn hoofd, misschien is dat liedje gelijk de ideale afwijzing
Dat verdient een complimentje: super netjes van je. Op naar de perfecte wereld!quote:Op maandag 21 juli 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien heeft hij zelf wel geen zin in daten? Kan ookquote:Op maandag 21 juli 2014 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dat heb je nu al een keer of 3 gezegd vandaag. Misschien iets minder zeuren en iets meer kijken waar het aan ligt?
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dat heb je nu al een keer of 3 gezegd vandaag. Misschien iets minder zeuren en iets meer kijken waar het aan ligt?
Vind het vooral mooi dat dit soort dingen gelijk opgepikt worden maar mijn andere posts en als je nog 100 posts maakt over andere dingen iedereen normaal op reageert.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zelf wel geen zin in daten? Kan ook
Tamas! Wanneer is er weer een meet?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ben Tamashii, 22 jaar, heb een relatie met een awesome iemand maar daarnaast wil ik graag daten.
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bereid je voor op een DM-influx. In eerste instantie van de vaste posters hier, daarna ook van compleet onbekende lurkers.
Even een korte samenvatting van wie je te zien krijgt:
Faxie is een wolf in schaapskleren, niet al te hard trappen in de kansloze act. Thijs en yats zijn schapen in schaapskleren, geen grammetje kwaad in maar hoog-gehalte. Weiss en rhubarbje halen onvoldoende voldoening uit hun open relaties dus zijn hoeren van de duivel. Hungry_Joe is een wolf in wolfskleren. Of een schaap in wolfskleren. Daar ben ik nog niet over uit. In ieder geval het pH van een zure kut
.
En ik vind mezelf grappiger en interessanter dan ik ben.
Hoi.
misschien mis ik iets hoor maar euhm dikke Yay?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:09 schreef yats het volgende:
[..]
C_C, tamas heeft me weleens gemeet, die kent me dus.
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je begint te klinken als de liefdesbaby van fax en yats.
Over twee weken in arnhem, maar dat is niet echt via fok.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:09 schreef yats het volgende:
[..]
Tamas! Wanneer is er weer een meet?
[..]![]()
C_C, tamas heeft me weleens gemeet, die kent me dus.
Kut, toch niet het weekend van 1-3 augustus? Dan ben ik er nietquote:Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Over twee weken in arnhem, maar dat is niet echt via fok.
Jawel, maar week erop ook in sonsbeek.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:20 schreef yats het volgende:
[..]
Kut, toch niet het weekend van 1-3 augustus? Dan ben ik er niet
Wat voor soort meets zijn dit?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel, maar week erop ook in sonsbeek.
Ah,dat red ik dan wel. Alhoewel de 9e een fok meet in Utrecht ingepland staatquote:Op maandag 21 juli 2014 19:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel, maar week erop ook in sonsbeek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |