Is het dan nog wel een date te noemen?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
Maar dat heb ik allemaal al eens verteld want het is al maanden dezelfde kerel
En wat we gaan doen? Geen idee. Het zijn niet echt meer activiteiten dates
Doe je best. Op welk lichaamsdeel ga je nu van een bloeduitstorting voorzien?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, dan moet ik me weer in één of andere hoek draaien waarbij je wel de illusie van een awesome lichaam wekt, maar de straie enzo buiten beeld laat. Te veel gedoe.
Je begint te klinken als de liefdesbaby van fax en yats.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Doe je best. Op welk lichaamsdeel ga je nu van een bloeduitstorting voorzien?
waarom niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee maar zij heeft al een open relatie dus eigenlijk mag zij niks ''een date'' noemen.
Dien anders een verzoekje in. Leuker om te verzorgenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef -Splash- het volgende:
Doe je best. Op welk lichaamsdeel ga je nu van een bloeduitstorting voorzien?
Je kan ook niet echt verder komen dan 'date' status... je bent gewoon altijd een neukertje.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee maar zij heeft al een open relatie dus eigenlijk mag zij niks ''een date'' noemen.
Scharrel .. FwBquote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
waarom niet?
En misschien niet maar hoe moet je het dan noemen? Het is ook geen relatie of zo
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je begint te klinken als de liefdesbaby van fax en yats.
The sidedish.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je kan ook niet echt verder komen dan 'date' status... je bent gewoon altijd een neukertje.
Geen idee, ik heb die regels niet verzonnenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom niet?
En misschien niet maar hoe moet je het dan noemen? Het is ook geen relatie of zo
Ouwe koeien Weis.. oude koeienquote:Op maandag 21 juli 2014 15:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb die regels niet verzonnen
Er was toen hier een hoop gezeik over mensen die en een open relatie hadden en als nog gingen ''daten''Dat mocht niet. Zeiden ze.
De salade waar niemand eigenlijk meer zin in heeft nadat ze het hoofdgerecht al op hebben. Ah ja...quote:
ze?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb die regels niet verzonnen
Er was toen hier een hoop gezeik over mensen die en een open relatie hadden en als nog gingen ''daten''Dat mocht niet. Zeiden ze.
Kennen ze in Drenthe de d/t-regels niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is drents. het spijt me als ik het één en ander in je bovenkamer nu ontregelt heb
nee, daar werkd het anders.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kennen ze in Drenthe de d/t-regels niet?
Braafquote:Op maandag 21 juli 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, ik ga jullie advies opvolgen en toch maar reageren op de IM's van een gast, en 'm dan beleefd afwijzen. Kijk mij netjes zijn.
Dankzij jou topic-titel heb ik nu No Scrubs van TLC in mijn hoofd, misschien is dat liedje gelijk de ideale afwijzingquote:Op maandag 21 juli 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, ik ga jullie advies opvolgen en toch maar reageren op de IM's van een gast, en 'm dan beleefd afwijzen. Kijk mij netjes zijn.
Kan je bij mij nog wel even op wachtenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:24 schreef -Splash- het volgende:
Genoeg ge-wog-ed nu. Als ik terug kom wil ik dateverslagen zien!
Ja, dat heb je nu al een keer of 3 gezegd vandaag. Misschien iets minder zeuren en iets meer kijken waar het aan ligt?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan je bij mij nog wel even op wachten
Whehe, misschien moet ik die gewoon elke keer sturenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:26 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dankzij jou topic-titel heb ik nu No Scrubs van TLC in mijn hoofd, misschien is dat liedje gelijk de ideale afwijzing
Dat verdient een complimentje: super netjes van je. Op naar de perfecte wereld!quote:Op maandag 21 juli 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien heeft hij zelf wel geen zin in daten? Kan ookquote:Op maandag 21 juli 2014 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dat heb je nu al een keer of 3 gezegd vandaag. Misschien iets minder zeuren en iets meer kijken waar het aan ligt?
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dat heb je nu al een keer of 3 gezegd vandaag. Misschien iets minder zeuren en iets meer kijken waar het aan ligt?
Vind het vooral mooi dat dit soort dingen gelijk opgepikt worden maar mijn andere posts en als je nog 100 posts maakt over andere dingen iedereen normaal op reageert.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zelf wel geen zin in daten? Kan ook
Tamas! Wanneer is er weer een meet?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ben Tamashii, 22 jaar, heb een relatie met een awesome iemand maar daarnaast wil ik graag daten.
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bereid je voor op een DM-influx. In eerste instantie van de vaste posters hier, daarna ook van compleet onbekende lurkers.
Even een korte samenvatting van wie je te zien krijgt:
Faxie is een wolf in schaapskleren, niet al te hard trappen in de kansloze act. Thijs en yats zijn schapen in schaapskleren, geen grammetje kwaad in maar hoog-gehalte. Weiss en rhubarbje halen onvoldoende voldoening uit hun open relaties dus zijn hoeren van de duivel. Hungry_Joe is een wolf in wolfskleren. Of een schaap in wolfskleren. Daar ben ik nog niet over uit. In ieder geval het pH van een zure kut
.
En ik vind mezelf grappiger en interessanter dan ik ben.
Hoi.
misschien mis ik iets hoor maar euhm dikke Yay?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:09 schreef yats het volgende:
[..]
C_C, tamas heeft me weleens gemeet, die kent me dus.
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je begint te klinken als de liefdesbaby van fax en yats.
Over twee weken in arnhem, maar dat is niet echt via fok.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:09 schreef yats het volgende:
[..]
Tamas! Wanneer is er weer een meet?
[..]![]()
C_C, tamas heeft me weleens gemeet, die kent me dus.
Kut, toch niet het weekend van 1-3 augustus? Dan ben ik er nietquote:Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Over twee weken in arnhem, maar dat is niet echt via fok.
Jawel, maar week erop ook in sonsbeek.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:20 schreef yats het volgende:
[..]
Kut, toch niet het weekend van 1-3 augustus? Dan ben ik er niet
Wat voor soort meets zijn dit?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel, maar week erop ook in sonsbeek.
Ah,dat red ik dan wel. Alhoewel de 9e een fok meet in Utrecht ingepland staatquote:Op maandag 21 juli 2014 19:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel, maar week erop ook in sonsbeek.
Ik zag het ja, veel plezier daar hahahaquote:Op maandag 21 juli 2014 19:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ah,dat red ik dan wel. Alhoewel de 9e een fok meet in Utrecht ingepland staat
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef Tamashii het volgende:
Nou volledig ot: partner heeft een profiel aangemaakt op adult match. Met een paar voorwaarden: iemand onder de 40 en in de buurt. Eerste reactie vandaag: hallo ik ben een mongool van 43 en woon in friesland, mijn lul is bovengemiddeld en ik ben docent. Had ik al gezegd dat mijn lul bovengemiddeld is? 20 cm en ook erg dik.
![]()
![]()
Dat komt wel goed. Ik ben wel benieuwd naar sommige mensen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zag het ja, veel plezier daar hahaha
Get used to itquote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef Tamashii het volgende:
Nou volledig ot: partner heeft een profiel aangemaakt op adult match. Met een paar voorwaarden: iemand onder de 40 en in de buurt. Eerste reactie vandaag: hallo ik ben een mongool van 43 en woon in friesland, mijn lul is bovengemiddeld en ik ben docent. Had ik al gezegd dat mijn lul bovengemiddeld is? 20 cm en ook erg dik.
![]()
![]()
Daar heb ik niet heul veel aanquote:
Het gaat eigenlijk via een facebook groep van allemaal fokkers die ik bij elkaar geroepen heb. Regelde vroeger vaak sex meets in arnhem. Korenmarkt! Iedereen is wel welkom ja, komen stuk of 10 mensen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar heb ik niet heul veel aan. Ik woon in Arnhem, dat het openbaar is betekent dus dat ik mag komen blijkbaar, maar voordat ik wil komen ben ik wel benieuwd naar het hoe en wat. Niet via fok, wat dan wel?
H_J heeft daar ook aardig wat ervaring mee. De meets bij hem thuis eindigen altijd in gigantische orgies.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:30 schreef Tamashii het volgende:
Het gaat eigenlijk via een facebook groep van allemaal fokkers die ik bij elkaar geroepen heb. Regelde vroeger vaak sex meets in arnhem. Korenmarkt! Iedereen is wel welkom ja, komen stuk of 10 mensen.
Sex, niet seksquote:Op maandag 21 juli 2014 19:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
H_J heeft daar ook aardig wat ervaring mee. De meets bij hem thuis eindigen altijd in gigantische orgies.
Ja, maar dat is dan docent. Arnhem en friesland liggen niet dicht bij elkaar en hij is ook ng eens te oud.quote:
Genoeg plekken te vinden daar waar je je vrij onopvallend met zijn tweeën (of meer, whatever floats your boat) terug te trekken.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Damn, ik zag enorme orgies in Sonsbeek voor me. Perfecte plek ervoor wel.
adult match is ook maar voor 1 ding natuurlijkquote:Op maandag 21 juli 2014 19:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan docent. Arnhem en friesland liggen niet dicht bij elkaar en hij is ook ng eens te oud.en wij hebben er ook opstaan eerst soort vriendschap dan zien we wel verder en hij begint gelijk over seks
Je zou hem eigenlijk moeten vragen of er in Friesland ook een InHolland opleiding zit.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan docent. Arnhem en friesland liggen niet dicht bij elkaar en hij is ook ng eens te oud.en wij hebben er ook opstaan eerst soort vriendschap dan zien we wel verder en hij begint gelijk over seks
Wie zal het zeggen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Damn, ik zag enorme orgies in Sonsbeek voor me. Perfecte plek ervoor wel.
Oh, waar moet ik dan heenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
adult match is ook maar voor 1 ding natuurlijk
Ik snap wel wat je bedoeld hoor maar dat ga je daar niet vinden denk ik
Niks slechts over inholland. En nee die zit daar niet!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Je zou hem eigenlijk moeten vragen of er in Friesland ook een InHolland opleiding zit.
Hap niet zo tamasquote:Op maandag 21 juli 2014 19:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks slechts over inholland. En nee die zit daar niet!
Al DM ontvangen?quote:
dat ligt er natuurlijk aan wat je precies zoektquote:
Dunnow, ik FOK! Al best een tijd maar dit is er nog niet uitgekomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ligt er natuurlijk aan wat je precies zoekt
Fok werkt bij alles
Nee, niet van mij, ik bedoel van andere fokkers. Dat schijnt hier vaak voor te komen?quote:
Nee ik ben saai denk ikquote:Op maandag 21 juli 2014 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, niet van mij, ik bedoel van andere fokkers. Dat schijnt hier vaak voor te komen?
Jij bent niet saaiquote:
Nou ja, een beetje in het verlengde van wat ik eerder al schreef dus. Doet yats wel vaker, weet niet waarom:quote:Op maandag 21 juli 2014 19:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien mis ik iets hoor maar euhm dikke Yay?
Vage opmerking
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu? Ik lees overal te pas en onpas dat je nummers en foto's hebt van een scala aan foksters.
quote:
Ik doe dan ook niet aan sausagefests in de burcht, bro.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
H_J heeft daar ook aardig wat ervaring mee. De meets bij hem thuis eindigen altijd in gigantische orgies.
Was ook grapjequote:
Serieus?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef Tamashii het volgende:
![]()
![]()
Kloon van Yats?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan je bij mij nog wel even op wachten
Wees blij dat er tekst bij stond. Hij geeft je iig een gebruiksaanwijzing mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Bericht met een heel verhaal, beladen met complimenten en geïnteresseerde opmerkingen over m'n profiel, 3 alinea's lang. Geen lelijke dude. Wekte oprechte interesse bij me. Laatste zin van het bericht: if you'd like to see more of me, here's a picture I just took.
Bam. Erectie in beeld. Goedemorgen.
Ik heb geen gebruiksaanwijzing nodig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wees blij dat er tekst bij stond. Hij geeft je iig een gebruiksaanwijzing mee.
Aan de blauwe plekken van de afgelopen dagen te zien heb je die toch echt wel nodigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb geen gebruiksaanwijzing nodig.
Ja ok. Goed punt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Aan de blauwe plekken van de afgelopen dagen te zien heb je die toch echt wel nodig
Ik heb een hele tijd gedacht dat mannen dit kansloos deden als een soort van hail Mary. Maar als je de moeite neemt een heel verhaal te typen en dan dit doet, dan moet je er toch wel geregeld succes mee gehad hebben, anders blijven mensen dit niet doen...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Bericht met een heel verhaal, beladen met complimenten en geïnteresseerde opmerkingen over m'n profiel, 3 alinea's lang. Geen lelijke dude. Wekte oprechte interesse bij me. Laatste zin van het bericht: if you'd like to see more of me, here's a picture I just took.
Misinterpretatie van mannen:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd gedacht dat mannen dit kansloos deden als een soort van hail Mary. Maar als je de moeite neemt een heel verhaal te typen en dan dit doet, dan moet je er toch wel geregeld succes mee gehad hebben, anders blijven mensen dit niet doen...Althans dat denk ik dan weer.
Of waarom anders?
Ja, een hele slechtequote:
Die drie dingen zijn waar, maar leiden nog steeds niet tot de conclusie: MUST SEND DICKPIC, heur.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Misinterpretatie van mannen:
"Vrouwen houden van directe mannen"
"Vrouwen houden van mannen met lef"
"Vrouwen houden van sex"
En voila, daar is het idee om een piemolpic te sturen.
In een mannenhoofd gaat dat er anders aan toe.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Die drie dingen zijn waar, maar leiden nog steeds niet tot de conclusie: MUST SEND DICKPIC, heur.
Intrigerende wezens zijn jullie toch ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
In een mannenhoofd gaat dat er anders aan toe.
Alle drie de regels zijn waar toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Misinterpretatie van mannen:
"Vrouwen houden van directe mannen"
"Vrouwen houden van mannen met lef"
"Vrouwen houden van sex"
En voila, daar is het idee om een piemolpic te sturen.
Misschien is dat het juist, dat ze puur en alleen opzoek zijn naar geile soppende vrouwtjes en als je dat niet bent ben je niet wat ze zoekenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die drie dingen zijn waar, maar leiden nog steeds niet tot de conclusie: MUST SEND DICKPIC, heur.
Dickpics zijn ook gewoon helemáál niet geil, tenzij je al soppend op de bank zit.
Gaat mij er vooral om dat je een goed beeld krijgt van iemand. Dus meerdere foto's op verschillende momenten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:21 schreef picodealion het volgende:
Lijkt me toch dat een beetje fatsoenlijke foto gewoon beter resultaat oplevert?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed gemaakte recente foto's >> interessante profieltekst.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:21 schreef picodealion het volgende:
Heb ik net gisteren allemaal piemelfoto's zitten maken om rond te sturen. Laat maar dan.
Maar even serieus, hoe kritisch zijn jullie met het kiezen van je eigen (portret)foto's voor op profielen? Het valt me echt op hoeveel mensen er maar iets opflikkeren, vaak duidelijk ter plekke gemaakte selfies waar nog geen seconde aandacht in heeft gezeten. Lijkt me toch dat een beetje fatsoenlijke foto gewoon beter resultaat oplevert?
Veel middelmatige fotos laten beter zien wie je bent, maar hoe cru het ook klinkt als man moet je jezelf verkopen op een dating site. Zorg dat je profiel foto goed is. Als die kut is zal 99% niet eens de tekst die je erbij typt lezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:21 schreef picodealion het volgende:
Heb ik net gisteren allemaal piemelfoto's zitten maken om rond te sturen. Laat maar dan.
Maar even serieus, hoe kritisch zijn jullie met het kiezen van je eigen (portret)foto's voor op profielen? Het valt me echt op hoeveel mensen er maar iets opflikkeren, vaak duidelijk ter plekke gemaakte selfies waar nog geen seconde aandacht in heeft gezeten. Lijkt me toch dat een beetje fatsoenlijke foto gewoon beter resultaat oplevert?
Dat is sowieso slim.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:51 schreef picodealion het volgende:
Toch maar wel even gezocht naar een paar andere foto's die ik erbij kan zetten, geeft in elk geval een wat gevarieerder beeld.
Nee, dat is geen Drents.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is drents. het spijt me als ik het één en ander in je bovenkamer nu ontregelt heb
Een beetje geposeerd mag best, de meeste mensen hebben twaalf onderkinnen en dito spastische kop als ze onverwachts gekiekt worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:51 schreef picodealion het volgende:
Uiteraard. Ik heb nu een foto waar ik niet helemaal tevreden over ben, maar ik ben gewoon niet heel fotogeniek. Zoals mijn broertje (fotograaf) het beschrijft, de spieren in mijn gezicht bewegen gewoon veel, waardoor ik altijd een beetje maf kijk op foto's. Als ik dan een foto heb waar ik in elk geval geen gekke kop op trek gebruik ik die. Inmiddels heeft hij wat portretten van me geschoten, dus zodra die ontwikkeld zijn (analoog ja) heb ik hopelijk wat beters.
Toch maar wel even gezocht naar een paar andere foto's die ik erbij kan zetten, geeft in elk geval een wat gevarieerder beeld.
Nou hier, zo een bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
Maar hoe weet je nou of het 'zomaar een selfie' is? Wie weet hebben die mensen daar dagen op zitten puzzelen
Op tinder heb ik ook alleen selfies maar ik vind ze zelf best cute. Maar ze zijn wel gewoon op een verveeld moment genomen en ik heb niet eerst mijn wenkbrauwen zitten plukken of zo
Maar goed. Zo zie ik er jou eenmaal uit dus ik ga er ook niet heel moeilijk over doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |