Ik zag het ja, veel plezier daar hahahaquote:Op maandag 21 juli 2014 19:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ah,dat red ik dan wel. Alhoewel de 9e een fok meet in Utrecht ingepland staat
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef Tamashii het volgende:
Nou volledig ot: partner heeft een profiel aangemaakt op adult match. Met een paar voorwaarden: iemand onder de 40 en in de buurt. Eerste reactie vandaag: hallo ik ben een mongool van 43 en woon in friesland, mijn lul is bovengemiddeld en ik ben docent. Had ik al gezegd dat mijn lul bovengemiddeld is? 20 cm en ook erg dik.
![]()
![]()
Dat komt wel goed. Ik ben wel benieuwd naar sommige mensen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zag het ja, veel plezier daar hahaha
Get used to itquote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef Tamashii het volgende:
Nou volledig ot: partner heeft een profiel aangemaakt op adult match. Met een paar voorwaarden: iemand onder de 40 en in de buurt. Eerste reactie vandaag: hallo ik ben een mongool van 43 en woon in friesland, mijn lul is bovengemiddeld en ik ben docent. Had ik al gezegd dat mijn lul bovengemiddeld is? 20 cm en ook erg dik.
![]()
![]()
Daar heb ik niet heul veel aanquote:
Het gaat eigenlijk via een facebook groep van allemaal fokkers die ik bij elkaar geroepen heb. Regelde vroeger vaak sex meets in arnhem. Korenmarkt! Iedereen is wel welkom ja, komen stuk of 10 mensen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar heb ik niet heul veel aan. Ik woon in Arnhem, dat het openbaar is betekent dus dat ik mag komen blijkbaar, maar voordat ik wil komen ben ik wel benieuwd naar het hoe en wat. Niet via fok, wat dan wel?
H_J heeft daar ook aardig wat ervaring mee. De meets bij hem thuis eindigen altijd in gigantische orgies.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:30 schreef Tamashii het volgende:
Het gaat eigenlijk via een facebook groep van allemaal fokkers die ik bij elkaar geroepen heb. Regelde vroeger vaak sex meets in arnhem. Korenmarkt! Iedereen is wel welkom ja, komen stuk of 10 mensen.
Sex, niet seksquote:Op maandag 21 juli 2014 19:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
H_J heeft daar ook aardig wat ervaring mee. De meets bij hem thuis eindigen altijd in gigantische orgies.
Ja, maar dat is dan docent. Arnhem en friesland liggen niet dicht bij elkaar en hij is ook ng eens te oud.quote:
Genoeg plekken te vinden daar waar je je vrij onopvallend met zijn tweeën (of meer, whatever floats your boat) terug te trekken.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Damn, ik zag enorme orgies in Sonsbeek voor me. Perfecte plek ervoor wel.
adult match is ook maar voor 1 ding natuurlijkquote:Op maandag 21 juli 2014 19:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan docent. Arnhem en friesland liggen niet dicht bij elkaar en hij is ook ng eens te oud.en wij hebben er ook opstaan eerst soort vriendschap dan zien we wel verder en hij begint gelijk over seks
Je zou hem eigenlijk moeten vragen of er in Friesland ook een InHolland opleiding zit.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan docent. Arnhem en friesland liggen niet dicht bij elkaar en hij is ook ng eens te oud.en wij hebben er ook opstaan eerst soort vriendschap dan zien we wel verder en hij begint gelijk over seks
Wie zal het zeggen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Damn, ik zag enorme orgies in Sonsbeek voor me. Perfecte plek ervoor wel.
Oh, waar moet ik dan heenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
adult match is ook maar voor 1 ding natuurlijk
Ik snap wel wat je bedoeld hoor maar dat ga je daar niet vinden denk ik
Niks slechts over inholland. En nee die zit daar niet!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Je zou hem eigenlijk moeten vragen of er in Friesland ook een InHolland opleiding zit.
Hap niet zo tamasquote:Op maandag 21 juli 2014 19:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks slechts over inholland. En nee die zit daar niet!
Al DM ontvangen?quote:
dat ligt er natuurlijk aan wat je precies zoektquote:
Dunnow, ik FOK! Al best een tijd maar dit is er nog niet uitgekomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ligt er natuurlijk aan wat je precies zoekt
Fok werkt bij alles
Nee, niet van mij, ik bedoel van andere fokkers. Dat schijnt hier vaak voor te komen?quote:
Nee ik ben saai denk ikquote:Op maandag 21 juli 2014 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, niet van mij, ik bedoel van andere fokkers. Dat schijnt hier vaak voor te komen?
Jij bent niet saaiquote:
Nou ja, een beetje in het verlengde van wat ik eerder al schreef dus. Doet yats wel vaker, weet niet waarom:quote:Op maandag 21 juli 2014 19:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien mis ik iets hoor maar euhm dikke Yay?
Vage opmerking
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu? Ik lees overal te pas en onpas dat je nummers en foto's hebt van een scala aan foksters.
quote:
Ik doe dan ook niet aan sausagefests in de burcht, bro.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
H_J heeft daar ook aardig wat ervaring mee. De meets bij hem thuis eindigen altijd in gigantische orgies.
Was ook grapjequote:
Serieus?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef Tamashii het volgende:
![]()
![]()
Kloon van Yats?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan je bij mij nog wel even op wachten
Wees blij dat er tekst bij stond. Hij geeft je iig een gebruiksaanwijzing mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Bericht met een heel verhaal, beladen met complimenten en geïnteresseerde opmerkingen over m'n profiel, 3 alinea's lang. Geen lelijke dude. Wekte oprechte interesse bij me. Laatste zin van het bericht: if you'd like to see more of me, here's a picture I just took.
Bam. Erectie in beeld. Goedemorgen.
Ik heb geen gebruiksaanwijzing nodig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wees blij dat er tekst bij stond. Hij geeft je iig een gebruiksaanwijzing mee.
Aan de blauwe plekken van de afgelopen dagen te zien heb je die toch echt wel nodigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb geen gebruiksaanwijzing nodig.
Ja ok. Goed punt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Aan de blauwe plekken van de afgelopen dagen te zien heb je die toch echt wel nodig
Ik heb een hele tijd gedacht dat mannen dit kansloos deden als een soort van hail Mary. Maar als je de moeite neemt een heel verhaal te typen en dan dit doet, dan moet je er toch wel geregeld succes mee gehad hebben, anders blijven mensen dit niet doen...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Bericht met een heel verhaal, beladen met complimenten en geïnteresseerde opmerkingen over m'n profiel, 3 alinea's lang. Geen lelijke dude. Wekte oprechte interesse bij me. Laatste zin van het bericht: if you'd like to see more of me, here's a picture I just took.
Bam. Erectie in beeld. Goedemorgen.
Misinterpretatie van mannen:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd gedacht dat mannen dit kansloos deden als een soort van hail Mary. Maar als je de moeite neemt een heel verhaal te typen en dan dit doet, dan moet je er toch wel geregeld succes mee gehad hebben, anders blijven mensen dit niet doen...Althans dat denk ik dan weer.
Of waarom anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |