Ik ken nog wel iemand, maar geen idee of hij tijd voor je heeft. Hij heeft een juridisch eigen bedrijfje ofzo. Interesse?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Heeft iemand hier een leuke vriend voor mij on te daten?![]()
Heb zin om te gezellig met zn tweeen te dwalen nu de zon schijnt!
Nu wordt t wel een keer saaiquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:46 schreef Weissman het volgende:
Ik ken nog wel iemand, maar geen idee of hij tijd voor je heeft. Hij heeft een juridisch eigen bedrijfje ofzo. Interesse?
Als je nou iemand uit dit topic date, is het óf een succes voor twee uit dit topic, óf kunnen we een rampverhaal vanuit twee invalshoeken lezen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Checkt Cue_'s fotoboekquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:57 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Als je nou iemand uit dit topic date, is het óf een succes voor twee uit dit topic, óf kunnen we een rampverhaal vanuit twee invalshoeken lezen.
Als ik dat wou zouden die mensen wel een DM hebbe gekregen ondertussen en zou ik niets postenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:57 schreef Aisomont het volgende:
Als je nou iemand uit dit topic date, is het óf een succes voor twee uit dit topic, óf kunnen we een rampverhaal vanuit twee invalshoeken lezen.
Uit een ander topic dan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik dat wou zouden die mensen wel een DM hebbe gekregen ondertussen en zou ik niets posten
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Checkt Cue_'s fotoboek
oh, staat amper wat in
Kom op, iemand als jij heeft toch zo een leuke vent aan d'r arm hangen!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Sommige vrouwen doen niet aan jagen enzo. Maar je hebt een goed punt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik dat wou zouden die mensen wel een DM hebbe gekregen ondertussen en zou ik niets posten
dat is een broodje aapquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:47 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Sommige vrouwen doen niet aan jagen enzo. Maar je hebt een goed punt.
Oh, ik lees je post + pi helemaal verkeerdquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh whehe, nee hoor. Ik vond de hypocrisie van het plaatje wel mooi.
Was ook wel een suffe combinatie van mequote:Op woensdag 23 juli 2014 22:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh, ik lees je post + pi helemaal verkeerd
Was het knus onder die steen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tijn is aan de vrouw?![]()
Zag hem al zo weinig meer op het forum.
En jij al aan de man?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tijn is aan de vrouw?![]()
Zag hem al zo weinig meer op het forum.
Ken er serieus nog wel eentje. 36. Ziet er leuk uitquote:
Nja hij komt toch in veel dezelfde topics volgens mij maarjaquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik zie hem nooit posten.
[..]
Neen. Ik ben nog up for grabs.
Deed ie wel toen ie aan het daten was en toen ie gezoend had. Hopelijk is hij nu te druk met neukenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja weet ik veel, ik zie hem nooit posten.
Dat noemen ze ook wel "speeddaten"quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:59 schreef eefje801 het volgende:
Ik zat vanavond met een vriendin lekker een wijntje te doen aan het water en we hadden het erover dat als al die zwoegende zwetende hardlopende datingsitemannen die nu voorbij kwamen lopen nou eens gewoon aanschoven en gezellig meededen het daten een stuk gemakkelijker zou worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |