quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik stel je vertrouwen op prijsZo ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want? Een vrouw die mij midden in de nacht belt om per direct af te spreken? Dat snap ik zelfsquote:
Omdat ze nogal duidelijk had aangegeven toch wel terughoudend te zijn en jij zou daar net zoals ik teveel mee bezig zijn en vergeten dat je nog iets moet ondernemenquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:26 schreef yats het volgende:
[..]
Want? Een vrouw die mij midden in de nacht belt om per direct af te spreken? Dat snap ik zelfs
Ok, dat deel heb ik even gemist. Dan word het twijfelachtiger.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:27 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Omdat ze nogal duidelijk had aangegeven toch wel terughoudend te zijn en jij zou daar net zoals ik teveel mee bezig zijn en vergeten dat je nog iets moet ondernemen
Ik moet wel even mijn plaats hier duidelijk maken dat ik echt wel assertiever ben enzoo dan yats he! Anders gaat het mis.quote:
Is er een ranglijst wat betreft de usuals hier? Wie staat in de top 3?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:33 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik moet wel even mijn plaats hier duidelijk maken dat ik echt wel assertiever ben enzoo dan yats he! Anders gaat het mis.
Ik sta in het midden, meer dan dat weet ik niet. Ja dat yats onder mij staatquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is er een ranglijst wat betreft de usuals hier? Wie staat in de top 3?
BoLquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Is er een ranglijst wat betreft de usuals hier? Wie staat in de top 3?
Ja maar, ik sta nooit onderaan. Dat kan gewoon nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:52 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik sta in het midden, meer dan dat weet ik niet. Ja dat yats onder mij staat
Boven wie denk jij te staan danquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ja maar, ik sta nooit onderaan. Dat kan gewoon niet
De lemon law toepassen?quote:
Tijn? En boven de vele lurkers hier?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:24 schreef yats het volgende:
[..]
Tijn? En boven de vele lurkers hier?Tijn doet het een stuk beter. Hij is zelfs al aan de vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lurkers tellen niet (en daar weet je ook niks van)He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
yats kan niet veel goed zeggen bij jou, he.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tijn doet het een stuk beter. Hij is zelfs al aan de vrouw
En lurkers tellen niet (en daar weet je ook niks van)
Het is toch zo? Tijd had een euhm raar pad maar het heeft wel vruchten af geworpen. Daar kun je dan toch niet 'boven staan'quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
yats kan niet veel goed zeggen bij jou, he.
Mjah, het valt me wel op dat zo ongeveer alles dat yats zegt verkeerd is blijkbaar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is toch zo? Tijd had een euhm raar pad maar het heeft wel vruchten af geworpen. Daar kun je dan toch niet 'boven staan'
Maar goed een ranglijst is sowieso debiel
yup.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja topic is de laatste maanden afgezakt naar niveau brugklas, waarbij men aan schijnbare populariteit denkt te kunnen winnen, niet door zelf heel leuk te zijn, maar door consequent de, fictieve niet-leukheid, van de door de groep aangewezen uitgeslotene, volhardend en collectief te blijven benoemen.
Ach, andersom net zo goed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:39 schreef Aisomont het volgende:
Dat is de manier zoals mannen zijn in een omgeving met vrouwen, meestal.
Tijn is aan de vrouw?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tijn doet het een stuk beter. Hij is zelfs al aan de vrouw
En lurkers tellen niet (en daar weet je ook niks van)
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:52 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ach, andersom net zo goed.
De lurkers zijn ook lekker bezig trouwens. Je hoeft niet aan random mensen te vragen of ik met ze naar Artis ben geweest, echt niet. Dat maakt je een beetje, eh, 'bijzonder' zullen we maar zeggen.
Hoe is het met jouw wel/niet #1 chick trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |