Vond het al een beetje raarquote:Op woensdag 23 juli 2014 08:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het was een QFT en ik vroeg aan hem een datingverslag, niet aan jou. Wel leuk om het te horen hoor.Hoeveel dates ben je verder?
Relatie, relatiequote:Op woensdag 23 juli 2014 08:58 schreef MissGump het volgende:
En een boel dates, ben de tel een beetje kwijt
Verkapte ik-heb-een-relatie-maar-wil-gewoon-in-de-dating-reeks-blijven-posten-postquote:Op woensdag 23 juli 2014 08:58 schreef MissGump het volgende:
[..]
Vond het al een beetje raar
Eigenlijk net zoals jij dusquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-een-relatie-maar-wil-gewoon-in-de-dating-reeks-blijven-posten-post
Hij heeft geen rare opmerkingen gemaakt waar je op afknapte?quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:58 schreef MissGump het volgende:
[..]
Vond het al een beetje raar
duhquote:Op woensdag 23 juli 2014 06:36 schreef Aisomont het volgende:
Het was half 3. En toen was er opeens vanuit een halve grap een heel serieus idee om gewoon nú af te spreken. Een uurtje later begon de 'date' aan de Rijn. Gezellig genoeg om een tijdje te blijven, maar niet meer dan dat. Les van de nacht: zelfs als iemand zegt terughoudend te zijn, moet je haar nog steeds op een gegeven moment vol op d'r bek pakken.
Je moet alleen vaak als man even de eerste stap zettenquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duh
Als iemand midden in de nacht af wil spreken zit daar echt wel seks in hoor
quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Altijd het beste
En anders wat met Yats in Amsterdam afspreken. Hij zegt het druk te hebben, maar dat is interessant doenerij. Als je lief bent, maakt hij vast wel tijd in de drukte voor je vrij
Nope, hij wil niet me trouwen en ook (nog) geen kinderen met mequote:Op woensdag 23 juli 2014 09:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft geen rare opmerkingen gemaakt waar je op afknapte?
Maar de uitkomst stond al vast, ergo; zelfs yats had dat kunnen volbrengenquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je moet alleen vaak als man even de eerste stap zetten
Volgens mij overschat je hemquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Maar de uitkomst stond al vast, ergo; zelfs yats had dat kunnen volbrengen
Klopt, dat had ik ook nog door, gelukkig. Alleen was ik er toch half naartoe gegaan met het idee dat de kans klein was en daardoor niet mijn best gedaan om het die kant op te gooien en daardoor te laat beseft dat ik nog iets moest doen en toen was het al te laat. Kan gebeuren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duh
Als iemand midden in de nacht af wil spreken zit daar echt wel seks in hoor
En nu in het Neerlandsch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:48 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Klopt, dat had ik ook nog door, gelukkig. Alleen was ik er toch half naartoe gegaan met het idee dat de kans klein was en daardoor niet mijn best gedaan om het die kant op te gooien en daardoor te laat beseft dat ik nog iets moest doen en toen was het al te laat. Kan gebeuren.
Absoluut niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik stel je vertrouwen op prijsquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik stel je vertrouwen op prijsNee dat had je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://aisomont.tumblr.com/ (NSFW)
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik stel je vertrouwen op prijsZo ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want? Een vrouw die mij midden in de nacht belt om per direct af te spreken? Dat snap ik zelfsquote:
Omdat ze nogal duidelijk had aangegeven toch wel terughoudend te zijn en jij zou daar net zoals ik teveel mee bezig zijn en vergeten dat je nog iets moet ondernemenquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:26 schreef yats het volgende:
[..]
Want? Een vrouw die mij midden in de nacht belt om per direct af te spreken? Dat snap ik zelfs
Ok, dat deel heb ik even gemist. Dan word het twijfelachtiger.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:27 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Omdat ze nogal duidelijk had aangegeven toch wel terughoudend te zijn en jij zou daar net zoals ik teveel mee bezig zijn en vergeten dat je nog iets moet ondernemen
Ik moet wel even mijn plaats hier duidelijk maken dat ik echt wel assertiever ben enzoo dan yats he! Anders gaat het mis.quote:
Is er een ranglijst wat betreft de usuals hier? Wie staat in de top 3?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:33 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik moet wel even mijn plaats hier duidelijk maken dat ik echt wel assertiever ben enzoo dan yats he! Anders gaat het mis.
Ik sta in het midden, meer dan dat weet ik niet. Ja dat yats onder mij staatquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is er een ranglijst wat betreft de usuals hier? Wie staat in de top 3?
BoLquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Is er een ranglijst wat betreft de usuals hier? Wie staat in de top 3?
Ja maar, ik sta nooit onderaan. Dat kan gewoon nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:52 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik sta in het midden, meer dan dat weet ik niet. Ja dat yats onder mij staat
Boven wie denk jij te staan danquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ja maar, ik sta nooit onderaan. Dat kan gewoon niet
De lemon law toepassen?quote:
Tijn? En boven de vele lurkers hier?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:24 schreef yats het volgende:
[..]
Tijn? En boven de vele lurkers hier?Tijn doet het een stuk beter. Hij is zelfs al aan de vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lurkers tellen niet (en daar weet je ook niks van)He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
yats kan niet veel goed zeggen bij jou, he.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tijn doet het een stuk beter. Hij is zelfs al aan de vrouw
En lurkers tellen niet (en daar weet je ook niks van)
Het is toch zo? Tijd had een euhm raar pad maar het heeft wel vruchten af geworpen. Daar kun je dan toch niet 'boven staan'quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
yats kan niet veel goed zeggen bij jou, he.
Mjah, het valt me wel op dat zo ongeveer alles dat yats zegt verkeerd is blijkbaar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is toch zo? Tijd had een euhm raar pad maar het heeft wel vruchten af geworpen. Daar kun je dan toch niet 'boven staan'
Maar goed een ranglijst is sowieso debiel
yup.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja topic is de laatste maanden afgezakt naar niveau brugklas, waarbij men aan schijnbare populariteit denkt te kunnen winnen, niet door zelf heel leuk te zijn, maar door consequent de, fictieve niet-leukheid, van de door de groep aangewezen uitgeslotene, volhardend en collectief te blijven benoemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |