quote:Op maandag 21 juli 2014 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zwaar irritant.. kan je ook niks plannen enzo
Nouja dat dus, nou ben ik niet echt autistisch ofzo, maar ik wil dat wel altijd graag even weten.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit ja, dan weet je niet waar je aan toe bent, niet echt fijn
Ja, bon. Maar er werd niet gebasht en buitengesloten, dus die opmerking snap ik niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap wel dat een grote groep users in een slowchat een beetje schrikken is even, maar we hebben in ieder geval de hele tijd gewoon gezellig meegepost. Het enige kliekjesgedrag kwam van de users die hier al zaten. Maakt ook niet uit, ik zou hetzelfde hebben als ze in "mijn" slowchat ineens kwamen.
Maar het hele punt is dus dat een slowchat van niemand is. Dus ze wennen er vast wel aan.
Iedereen is een beetje autistisch...quote:Op maandag 21 juli 2014 12:12 schreef kree het volgende:
Nouja dat dus, nou ben ik niet echt autistisch ofzo, maar ik wil dat wel altijd graag even weten.
Nu maar wachten op een belletje, ik verwacht als ik het verhaal hoorde een woensdag, maarja dat kan ook veranderen.
ghehe vertel mij wat, bij mij is het 1 grote stapel en het ligt een beetje op volgorde van binnenkomst.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje autistisch...
Weet je wat ook irritant is, als je heel nauwkeurig bent met het opruimen van belangrijke papieren maar juist net hetgeen wat je nodig hebt niet kan vinden
Ik bewaar ALLES netjes in mappen..quote:Op maandag 21 juli 2014 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
ghehe vertel mij wat, bij mij is het 1 grote stapel en het ligt een beetje op volgorde van binnenkomst.
Ik moest laatst iets terugzoeken van de IB-groep nog.
Alles doorgespit, heel veel gevonden, maar dus precies 1 brief mis ik
Ook leuk met een uitkering, die zijn ook niet vies van overal weer een brief voor sturen.
Heb een hele collectie onderhand.
Ik zou het liefst zien dat iedereen mail gebruikte.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik bewaar ALLES netjes in mappen..
Maar kan dus niet mijn VOG van dit jaar vinden
Van mij mag het wel regenen onderhand. Net al lekker in het zwembad rond geplonst maar mag nog best wat water bijquote:
Ik eerlijk gezegd ook niet. Wat er in 1 topic gebeurd hoeft niet meteen in het andere ook te gebeuren.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, bon. Maar er werd niet gebasht en buitengesloten, dus die opmerking snap ik niet.
Ik ben niet autistisch!quote:Op maandag 21 juli 2014 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje autistisch...
Weet je wat ook irritant is, als je heel nauwkeurig bent met het opruimen van belangrijke papieren maar juist net hetgeen wat je nodig hebt niet kan vinden
Dat is een dwangneurosequote:Op maandag 21 juli 2014 12:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van mij mag het wel regenen onderhand. Net al lekker in het zwembad rond geplonst maar mag nog best wat water bij
[..]
Ik eerlijk gezegd ook niet. Wat er in 1 topic gebeurd hoeft niet meteen in het andere ook te gebeuren.
[..]
Ik ben niet autistisch!
*Zei hij terwijl hij zijn verzameling sigarenbandjes weer op volgorde legt voor de 3e keer vandaag*
En dan kan je er niet boos op zijn zeker?quote:
Ik had ze door de kamer geschopt, maar daarom neem ik geen katten.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan kan je er niet boos op zijn zeker?
(Als het jouw poezebeesten waren dat is)
Moet je even een paar topics teruglezen.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ben weer opgeladen voor een dag kermis![]()
Roze maandag here we go
Maar waar komen in 1 keer al die nieuwe mensjes hier vandaan ?
Ik hou ook van jou hoor, lieve snuitebol van mequote:
SEX SCquote:Op maandag 21 juli 2014 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ben weer opgeladen voor een dag kermis![]()
Roze maandag here we go
Maar waar komen in 1 keer al die nieuwe mensjes hier vandaan ?
Wellicht verstandigquote:Op maandag 21 juli 2014 12:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had ze door de kamer geschopt, maar daarom neem ik geen katten.
Mijn moeder heeft zo'n kat.quote:
Ik zou ze aan de staart de kamer rondslingeren en daarna naar t asiel brengen.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan kan je er niet boos op zijn zeker?
(Als het jouw poezebeesten waren dat is)
vandaag geen tijd voorquote:Op maandag 21 juli 2014 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet je even een paar topics teruglezen.
Veel plezier man, en wellicht zie ik je morgen wel!
Tilly FTW jeweet.
[..]
Ik hou ook van jou hoor, lieve snuitebol van me
Have fun!quote:Op maandag 21 juli 2014 12:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vandaag geen tijd voor
Maar die regen komt hier niet hoor
gister even die vrouw uit het noorden op de stang van mn MTB gehad. Maat van me was jaloers![]()
maar goed, even snel afwassen en dan mn fiets weer starten en feesten als de beesten, en los gaan als de malle en en en ..... ja nog veel meer![]()
Mijn zus en haar vriend hebben er een. Ik zou zelf geen katten nemen maar stiekem ben ik dol op dat beest van henquote:Op maandag 21 juli 2014 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou ze aan de staart de kamer rondslingeren en daarna naar t asiel brengen.
Maar daarom heb ik ook geen katten. Vind er niks aan.
Wie haat er hier katten?quote:
Anders kreeg ie geen seks.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:42 schreef kree het volgende:
Met die konijnen enzo, moet ik altijd weer denken aan een oud collega van mij.
Zijn vriendin had een hamster ofzo op d'r slaapkamer.
Ik al weken geklaag aangehoord van als ie daar sliep dat dat beest snachts herrie maakte blabla.
Op een gegeven moment, hij een sms-je "m'n hamster is dood![]()
"
Zijn reactie "mooi zo opgeruimd staat netjes" tegen mij.
Teruggestuurd "ach schat wat zielig blabla kwijl kwijl![]()
![]()
"
Ja je zou maar een vriendin hebben heej
Die van mij eten je vissen niet op, gaan er alleen bij zitten kijkenquote:Op maandag 21 juli 2014 12:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen hekel aan katten, maar het is voor mij zoiets als kinderen, leuk bij een ander zolang ze niet in je tuin schijten en niet je vissen en cavia's opvreten.
Welk kind eet nou je vissen en cavia's op?quote:Op maandag 21 juli 2014 12:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen hekel aan katten, maar het is voor mij zoiets als kinderen, leuk bij een ander zolang ze niet in je tuin schijten en niet je vissen en cavia's opvreten.
quote:Op maandag 21 juli 2014 12:53 schreef Barbusse het volgende:
Om maar even te zwijgen over het in je tuin schijten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juli 2014 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welk kind eet nou je vissen en cavia's op?
quote:Op maandag 21 juli 2014 12:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vanwaar die aversie tegen honden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
Ja, das toch gewoon raar?quote:
Kinderen stoppen alles in hun mond.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets als, niet gelijk aan. Kinderen willen altijd alles proeven.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Zelfde betekenis, anders gezegdquote:Op maandag 21 juli 2014 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoiets als, niet gelijk aan. Kinderen willen altijd alles proeven.
quote:Op maandag 21 juli 2014 12:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat moet je die honden niet kwalijk nemen maar hun baasjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze man weet.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat moet je die honden niet kwalijk nemen maar hun baasjes.
Klopt. Als er ooit eens een geschiktheidstest voor huisdieren komt, dan zijn mijn ouders meteen van de keffers van onze buren afquote:Op maandag 21 juli 2014 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat moet je die honden niet kwalijk nemen maar hun baasjes.
Ja heuj, ga d'r ook nog eens even serieus op in zegquote:Op maandag 21 juli 2014 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoiets als, niet gelijk aan. Kinderen willen altijd alles proeven.
Je kent me.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja heuj, ga d'r ook nog eens even serieus op in zeg
Teckels? Pas op, straks probeert Fas je te daten.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kent me.
Maar, honden. En dan met name teckels.
Straks is je buikje van streek en ben je aan de racekak.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had geen brood of yoghurt meer in huis en te moe om naar de winkel te gaan.
Nu staat de rijst te pruttelen en de groenten zijn gesneden. Dan maar warm eten in de middag.
#yoloswek
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Teckels? Pas op, straks probeert Fas je te daten.
Maar wat eet je vanavond dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had geen brood of yoghurt meer in huis en te moe om naar de winkel te gaan.
Nu staat de rijst te pruttelen en de groenten zijn gesneden. Dan maar warm eten in de middag.
#yoloswek
Een hond mishandelen heeft dan ook geen zin, die snappen dat niet.quote:
Nou, zoiets zou eigenlijk verplicht moeten zijn vind ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Als er ooit eens een geschiktheidstest voor huisdieren komt, dan zijn mijn ouders meteen van de keffers van onze buren af.
Precies. Fysieke correcties hebben weinig nut aangezien honden die zelf niet tot nauwelijks toepassen. Het enige wat ze ontwikkelen is een angst voor de persoon die hen pijn doet. Eventueel gepaard met de nodige agressie.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een hond mishandelen heeft dan ook geen zin, die snappen dat niet.
Kun je beter die man mishandelen.
Ook voor kinderen trouwens.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, zoiets zou eigenlijk verplicht moeten zijn vind ik.
Ik zie een vicieuze cirkelquote:Op maandag 21 juli 2014 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Fysieke correcties hebben weinig nut aangezien honden die zelf niet tot nauwelijks toepassen. Het enige wat ze ontwikkelen is een angst voor de persoon die hen pijn doet. Eventueel gepaard met de nodige agressie.
Hihi, daarom zeg ik dat toch ookquote:Op maandag 21 juli 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Teckels? Pas op, straks probeert Fas je te daten.
Om kinderen te "nemen", ja.quote:
Dan maak ik wel een sexy filmpje voor je van mijn rode anus.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Straks is je buikje van streek en ben je aan de racekak.
[..]
[ afbeelding ]
Dit kun je toch ook gewoon niet weerstaan.
Appels.quote:
Wow, geavanceerde hosseltechnieken.quote:
Bogie vindt dit niet leuk.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan maak ik wel een sexy filmpje voor je van mijn rode anus.
Sorry, niet mijn soort hond.
Ik prefereer een Lab of een Border Collie.
Goede vraag. Misschien gewoon vanaf een bepaalde leeftijd verplicht aan de anticonceptie.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om kinderen te "nemen", ja.
Maar hoe doe je dat met vrouwen die per ongeluk zwanger worden? Abortie aan die test vast hangen?
Ethische vraagstukkenquote:Op maandag 21 juli 2014 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om kinderen te "nemen", ja.
Maar hoe doe je dat met vrouwen die per ongeluk zwanger worden? Abortie aan die test vast hangen?
Dat werkt toch nietquote:Op maandag 21 juli 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Goede vraag. Misschien gewoon vanaf een bepaalde leeftijd verplicht aan de anticonceptie.
Geschiktheidstest voor huisdieren, geschiktheidstest voor kinderen.quote:
Je staat nu op m'n haatlijst.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan maak ik wel een sexy filmpje voor je van mijn rode anus.
Sorry, niet mijn soort hond.
Ik prefereer een Lab of een Border Collie.
Het is ook allemaal maar theorie. Neem het niet te serieus.quote:
Dan kun je nog steeds per ongeluk zwanger wordenquote:Op maandag 21 juli 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Goede vraag. Misschien gewoon vanaf een bepaalde leeftijd verplicht aan de anticonceptie.
Oh okequote:Op maandag 21 juli 2014 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook allemaal maar theorie. Neem het niet te serieus.
Dat sowieso jaquote:Op maandag 21 juli 2014 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ethische vraagstukken.
Onmogelijk uitgaande van de huidige grondwet.
Ik denk dat als hij me ziet, hij me toch weer bespringt en likt.quote:
Ow.quote:
Duh. Maar wanneer werkt een maatregel nou 100%? Dat komt nooit voor.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kun je nog steeds per ongeluk zwanger worden
Een Golden Retriever is een ander ras. Het grootste zichtbare verschil zit hem in de langharige vacht. Maar ze zijn vaker van karakter ook een stuk rustiger dan Labs.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij me ziet, hij me toch weer bespringt en likt.
Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen een golden retriever en een yellow lab?
[..]
Ow.
True thatquote:Op maandag 21 juli 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Duh. Maar wanneer werkt een maatregel nou 100%? Dat komt nooit voor.
En het zijn minder goede bijzettafels.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Een Golden Retriever is een ander ras. Het grootste zichtbare verschil zit hem in de langharige vacht. Maar ze zijn vaker van karakter ook een stuk rustiger dan Labs.
Wij hadden eerst zo'n ruwharige.quote:
Hoezo dat?quote:
Ja, dat het een ander ras is weet ik wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Een Golden Retriever is een ander ras. Het grootste zichtbare verschil zit hem in de langharige vacht. Maar ze zijn vaker van karakter ook een stuk rustiger dan Labs.
Nou het meest irritante is dat het toch een jachthond blijft.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wij hadden eerst zo'n ruwharige.Was alleen een beetje een autist
, maar die hebben ook liefde nodig, he.
Doet me denken aan een topic in F&F over een hond die gediagnosticeerd was met autisme.![]()
Labs zijn kortharig, ja. Er zijn ook nog wel andere verschillen, maar die zijn wat subtieler. Zal vast wel in de rasstandaard omschreven staan.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat het een ander ras is weet ik wel.
Maar de uiterlijke verschillen. Ik zie het verschil namelijk niet. Maar de vacht dus.
Dat dacht ik ook altijd, maar een teckel is toch een slag appartquote:
De labradors van tegenwoordig zijn bijna breder dan ze lang zijnquote:
Ja, dat is waar.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
De labradors van tegenwoordig zijn bijna breder dan ze lang zijn. Bij Goldens valt dat nog mee.
Roy, The Rock gaat waarschijnlijk Shazam spelen. Wat denk je daarvan?quote:
Weekje extra vrij is nooit weg zeg ik maarquote:Op maandag 21 juli 2014 16:07 schreef kree het volgende:
Ah ik werd net gebeld door die collega. Van de week nog vrij in ieder geval
Als dat geen nachtmerrie oplevert.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:32 schreef Samzz het volgende:
Handig. Bang zijn voor hengsten, maar wel op een stal vol hengsten willen werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als dat geen nachtmerrie oplevert.MehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, maar goed. Als je bang bent voor één van de hengsten en er niet mee wilt lopen dan kan je niet alleen werken want die dieren moeten ook naar buiten. Dan werkt het gewoon niet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ben niet zo'n fan van the Rock eigenlijkquote:Op maandag 21 juli 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy, The Rock gaat waarschijnlijk Shazam spelen. Wat denk je daarvan?
Ow, jeetje. Dat had ik niet achter je gezocht eigenlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van the Rock eigenlijk
Ik blijf de mensen verbazen hequote:Op maandag 21 juli 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, jeetje. Dat had ik niet achter je gezocht eigenlijk.
Ogres are like onions.quote:
Ja, valt mee. Heeft 2 uur geregend ofzo, maar zachtjes.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Zou twi al terug zijn? Volgens mij valt het met de regen daar wel mee toch?
Nee, hij is er nog niet. Was iets met de navigatie fout, fietspaden waar je niet mag brommen enzo. Ik heb nog geen regen gezien, dus eigenlijk had ik gewoon mee kunnen gaan volgens mij.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Zal wel verdwaald zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Was je een watjequote:Op maandag 21 juli 2014 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij is er nog niet. Was iets met de navigatie fout, fietspaden waar je niet mag brommen enzo. Ik heb nog geen regen gezien, dus eigenlijk had ik gewoon mee kunnen gaan volgens mij.
Oh irritant!!quote:Op maandag 21 juli 2014 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij is er nog niet. Was iets met de navigatie fout, fietspaden waar je niet mag brommen enzo. Ik heb nog geen regen gezien, dus eigenlijk had ik gewoon mee kunnen gaan volgens mij.
Nouja, ik wilde wel graag mee. Maar erg gezellig zou het niet worden. Met twee flinke mensen op een scooter door de regen.quote:
Sjonnie en Anitaquote:Op maandag 21 juli 2014 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik wilde wel graag mee. Maar erg gezellig zou het niet worden. Met twee flinke mensen op een scooter door de regen.
Ik zie dit helemaal voor me, he.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik wilde wel graag mee. Maar erg gezellig zou het niet worden. Met twee flinke mensen op een scooter door de regen.
Zoiets?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op dit moment speel ik enkel X-Com en Far Cr3: Blood Dragon. Die laatste is gewoonweg geniaalquote:Op maandag 21 juli 2014 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tering, wat is dat UT2004 een vermoeiend spel zeg
Maar wel een tof weekend gehad, alleen wel wat kort geslapen
Stuur hierheen.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
Hier regende het net echt kei en keihard
Fable is leuk. Heb me erg vermaakt met de 3 main games.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik speel momenteel HELEMAAL niks.
Ik loop vast met Fablegeen zin om wat anders te doen
Ja, is ritje van 50 km.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:35 schreef Myraela het volgende:
twi is er nog steeds niet, moet ik me al zorgen gaan maken?
Begin maar vast met printen van 'Vermist'-posters.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:35 schreef Myraela het volgende:
Hoe laat ging hij weg?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:35 schreef Myraela het volgende:
Half 3, maar 2 uur geleden kreeg ik een berichtje dat hij pas bij leidschendam was omdat de gps fout was gegaan.quote:
Ik speel echt vanalles, maar zo nu en dan een -echte- shooter is wel even lekkerquote:Op maandag 21 juli 2014 17:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op dit moment speel ik enkel X-Com en Far Cr3: Blood Dragon. Die laatste is gewoonweg geniaal
Anders bel je hem even?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:35 schreef Myraela het volgende:
Ow ik vind een vast nummer wel handig om te hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij had mijn telefoon ook bij voor als de zijne leeg zou raken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahquote:Op maandag 21 juli 2014 17:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Half 3, maar 2 uur geleden kreeg ik een berichtje dat hij pas bij leidschendam was omdat de gps fout was gegaan.
gewoon kalm aan rijdenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:11 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem zo leuk.Ik ben er nog niet zo handig in, ging bijna tegen een bushokje aan.
Jij bent ook niks veranderdquote:Op maandag 21 juli 2014 17:56 schreef xFriendx het volgende:
Check al die hotties hier!
Door wind en wind deze SC gevonden. De hemel opende zich, zodat bij elke hunk en schoonheid de druppels over die welgevormde body naar beneden rolt. Maar nog voordat deze druppels contact kunnen maken met de aarde, verdampen deze omdat elk van hen stomend heet is.
En goedenavond nog.
Ik heb net een salade naar binnen geduwd.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent ook niks veranderd.
Oeh, jongens! Ik heb pizza.
Mjam, inderdaadquote:Op maandag 21 juli 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb net een salade naar binnen geduwd.
ook lekker
Moeilijke keuze welquote:Op maandag 21 juli 2014 18:31 schreef Myraela het volgende:
Ik had een pasta salade, ik eet toch liever pizza hoor.
Wil je een stukje van m'n quattro formaggi met extra kaasquote:Op maandag 21 juli 2014 18:31 schreef Myraela het volgende:
Ik had een pasta salade, ik eet toch liever pizza hoor.
eet smakelijkquote:Op maandag 21 juli 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent ook niks veranderd.
Oeh, jongens! Ik heb pizza.
Ik speel geregeld nog Doom. En Painkiller.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik speel echt vanalles, maar zo nu en dan een -echte- shooter is wel even lekker
Alleen een stukje zonder blauwe kaas dan.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je een stukje van m'n quattro formaggi met extra kaas?
doomquote:Op maandag 21 juli 2014 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik speel geregeld nog Doom. En Painkiller.
Raggen met die handel!
Is ook niet zo gek.met die spiegelsquote:Op maandag 21 juli 2014 18:11 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem zo leuk.Ik ben er nog niet zo handig in, ging bijna tegen een bushokje aan.
De nieuwe Doom wordt een reboot, maar wel fast-paced action. Ze hebben schijnbaar naar de mod Brutal Doom gekeken (zoek maar op op YT), want er komen fatalities en wat niet al inquote:
aah oke tofquote:Op maandag 21 juli 2014 18:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De nieuwe Doom wordt een reboot, maar wel fast-paced action. Ze hebben schijnbaar naar de mod Brutal Doom gekeken (zoek maar op op YT), want er komen fatalities en wat niet al in
Helaas geen gameplay, was achter gesloten deuren en er is niks gelekt
Dit stukjequote:Op maandag 21 juli 2014 17:56 schreef xFriendx het volgende:
Check al die hotties hier!
Door wind en wind deze SC gevonden. De hemel opende zich, zodat bij elke hunk en schoonheid de druppels over die welgevormde body naar beneden rolt. Maar nog voordat deze druppels contact kunnen maken met de aarde, verdampen deze omdat elk van hen stomend heet is.
En goedenavond nog.
Klimt in gordijnen?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij is mijn kat een aap geworden
Moet ik nog een keer proberen, wacht wel op een Steam Salequote:Op maandag 21 juli 2014 18:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke tofik ben nou meer bezig met rust en amnesia de laatste tijd
welke van de 2? want ze zijn beide niet echt duurquote:Op maandag 21 juli 2014 18:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet ik nog een keer proberen, wacht wel op een Steam Sale
Heb laatst al tijdens de Summer Sale flink wat uitgegeven, dus even rustig aan doenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
welke van de 2? want ze zijn beide niet echt duur
whehehe oke mja nou ja voor mij is het voor het eerst sinds 7 jaar dat ik weer op de pc zit te gamenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb laatst al tijdens de Summer Sale flink wat uitgegeven, dus even rustig aan doen
Hier wat meer info over de nieuwe Doom. Van een Twitterfeed:quote:Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe oke mja nou ja voor mij is het voor het eerst sinds 7 jaar dat ik weer op de pc zit te gamen
enorm wennen wel
vetquote:
cool ben benieuwd ik zit ook te wachten op nieuwe carmageddonquote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier wat meer info over de nieuwe Doom. Van een Twitterfeed:
http://pastebin.com/aC9bM6VU
Stiekem heb ik het stuk waarbij ik in plaats van richting Centrum de halve Schiedamseweg heb afgereden weggehaald, maar dat is de enige verkeerde afslag die ik mezelf echt kwalijk kan nemen.quote:
Het zegt mij verder niks.... Maar fijn dat u heelhuids weer inhet warme nest weder gekeerd bent.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:00 schreef twi het volgende:
[..]
Stiekem heb ik het stuk waarbij ik in plaats van richting Centrum de halve Schiedamseweg heb afgereden weggehaald, maar dat is de enige verkeerde afslag die ik mezelf echt kwalijk kan nemen.
Dat is de weg naar Schiedam.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zegt mij verder niks.... Maar fijn dat u heelhuids weer inhet warme nest weder gekeerd bent.
Spannend hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:55 schreef twi het volgende:
Ik ontken dat ik ben verdwaald. Ik heb gezwaaid naar kingtoppie, ik heb gezwaaid naar CaptainMaximum, ik heb gezwaaid naar Kaneelstokje en ben daarna door Google Maps op paden gestuurd waar ik gewoon niet mocht rijden. Ook deze heb ik getrotseerd, totdat mijn telefoon op was.
Daarna via Stompwijk in het pittoreske centrum van Leidschendam wat gegeten en de moed bijeengeraapt om weer door de middle of nowhere richting Rotterdam te gaan. Kwam ik er achter dat Apple de navigatie alleen voor auto's, openbaar vervoer en voetgangers deed! Ja wel godverdomme, dan doe ik mij maar voor als een benenwagen.
Regelmatig moest ik dat zeurderige wijf van de navigatie negeren en op sommige plaatsen even handmatig kijken waar ik nou precies zat en hoe ik het beste naar mijn gezellige huisje terug kon keren. Waaronder midden op een brug in Delft waarvan, terwijl ik aan de kaart op de telefoon was gekluisterd, de spoorbomen zich sloten. Gelukkig heb ik katachtige reflexen, waardoor ik mijzelf weer in veiligheid kon brengen.
Na alle vergane fietspaden langs de A13 hevig te hebben geinspecteerd, werd ik met de finish in zicht nog bijna onthoofd door een Antonov AN-225 (of misschien iets kleiners) bij Rotterdam Airport. Bijgekomen van de schrik spurtte ik door de nauwe straatjes van Rotterdam Noord, langs verlaten industriele panden en demonstrerende Palestijnen, alvorens ik bij de Col de Erasmus (4e categorie) in de stromende regen als eerste wist boven te komen.
Iets later dan gepland bereikte ik niet veel later de finish, waar een voedzame maaltijd en een warme kop chocolademelk mij welverdiend stonden op te wachten.
Gelukkig maar dat ik besloot om niet langs te gaan. Jij hebt het ook niet gezien, aangezien ik slechts langs de Kanaalweg ben getuft.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend hoor.
Ik denk dat C_M je zwaai niet gezien heeft, aangezien ze in Duitsland is.
quote:
Er werd gevraagd om niet de SC over te nemen en de oude users de kans te geven hier gewoon te blijven posten het gezellig te laten hebben. Dus weinig posts.quote:
WTF happend?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er werd gevraagd om niet de SC over te nemen en de oude users de kans te geven hier gewoon te blijven posten het gezellig te laten hebben. Dus weinig posts.
Niks bijzonders. Maar de vaste posters van deze SC vonden het kennelijk niet zo leuk dat er zoveel nieuwe users bijkwamen in 1 keer. Daar is wat over gepraat in het feedback topic en er werd aan de nieuwe users gevraagd of ze niet de SC wilden overnemen.quote:
Slaat nergens op. Al die nieuwe users zijn de oude garde nota benequote:Op maandag 21 juli 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Maar de vaste posters van deze SC vonden het kennelijk niet zo leuk dat er zoveel nieuwe users bijkwamen in 1 keer. Daar is wat over gepraat in het feedback topic en er werd aan de nieuwe users gevraagd of ze niet de SC wilden overnemen.
Het komt wel dichtbij zo he?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
Sex SC is ook verdwenen. Serieus shit is happening
Straks blijft er niets meer overquote:
Ja, waar was jij?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig zijn de users er nog welquote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, was ook wel een lichtelijk overdreven reactie van een paar.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Al die nieuwe users zijn de oude garde nota bene
Ik heb begrepen van zarGon dat we hier niet over de SEX SC moeten praten. Die berichten werden verwijderd, dacht ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
Dat zou flauwekul zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, was ook wel een lichtelijk overdreven reactie van een paar.
Ach, ze draaien wel bij als ze merken dat Kaneel liefde is.
[..]
Ik heb begrepen van zarGon dat we hier niet over de SEX SC moeten praten. Die berichten werden verwijderd, dacht ik.
Haha ja iddquote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb begrepen van zarGon dat we hier niet over de SEX SC moeten praten. Die berichten werden verwijderd, dacht ik.
Dat deel heb ik ook gemist geloof ik. Ik weet alleen dat ik een gezellig gesprek met samzz had, toen naar Nijmegen ging om te feesten en bij terugkeer de sc gesloten was.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, waar was jij?Er was een epische battle tussen de mods + wat users en de rest van de sex sc. Bijna doodervaringen, bloedbaden, gewonden alles.
Nee hoor. Hier ook ene.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
Is het heel erg om te zeggen dat ik moe wordt van ieder hersenscheetnieuwsartikel over die vliegramp?
Ga toch fietsen, de nieuwe users zijn de oude usersquote:Op maandag 21 juli 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er werd gevraagd om niet de SC over te nemen en de oude users de kans te geven hier gewoon te blijven posten het gezellig te laten hebben. Dus weinig posts.
Ze hebben eerst hun eigen nest volgescheten en nu zitten ze allemaal hierquote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
In die tijd ergens ben ik tegen Tamashii ingegaan en opeens was er een slotjequote:Op maandag 21 juli 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat deel heb ik ook gemist geloof ik. Ik weet alleen dat ik een gezellig gesprek met samzz had, toen naar Nijmegen ging om te feesten en bij terugkeer de sc gesloten was.
Neuh, ben het wel met je eensquote:Op maandag 21 juli 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
Is het heel erg om te zeggen dat ik moe wordt van ieder hersenscheetnieuwsartikel over die vliegramp?
De oude users hebben deze SC gemaaktquote:Op maandag 21 juli 2014 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga toch fietsen, de nieuwe users zijn de oude users
Oh mooi. Ik voelde me al een beetje een paria omdat iedereen hier in de omgeving nog net niet in janken uitbarst bij een nieuw bericht erover.quote:
Wie noem jij hier oudquote:Op maandag 21 juli 2014 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga toch fietsen, de nieuwe users zijn de oude users
Ah, dat deel heb ik gemistquote:Op maandag 21 juli 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
In die tijd ergens ben ik tegen Tamashii ingegaan en opeens was er een slotje.
Goedquote:Op maandag 21 juli 2014 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de users er nog wel
Hoe is het met je vriendinnetje?
Door al die berichten wordt het moeilijk te volgen wat er nu er toe doet en nietsquote:Op maandag 21 juli 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
Het is tragisch, maar na 1 bericht is het wel klaar hoor, elke dag een update die nergens op slaat is ook overdreven.. Kom dan met een bericht als alles uitgezocht en klaar is..quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh mooi. Ik voelde me al een beetje een paria omdat iedereen hier in de omgeving nog net niet in janken uitbarst bij een nieuw bericht erover.
Waarop?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
Ik denk dat een zeker iemand me geblockt heeft
Ik niet hoor schatjequote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
Eén iemand maar? Wie denk je dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
Ja inderdaad en wat ze eraan gaan doen om een herhaling te voorkomen in de toekomstquote:Op maandag 21 juli 2014 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is tragisch, maar na 1 bericht is het wel klaar hoor, elke dag een update die nergens op slaat is ook overdreven.. Kom dan met een bericht als alles uitgezocht en klaar is..
Nee joh, spanning!, sensatie!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is tragisch, maar na 1 bericht is het wel klaar hoor, elke dag een update die nergens op slaat is ook overdreven.. Kom dan met een bericht als alles uitgezocht en klaar is..
Zo ontzettend overdreven, he.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh mooi. Ik voelde me al een beetje een paria omdat iedereen hier in de omgeving nog net niet in janken uitbarst bij een nieuw bericht erover.
En als het je familie was? He? He? He?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo ontzettend overdreven, he.Ik snap het verdriet als je iemand hebt verloren, maar anders hoef je echt niet zo overdreven emotioneel te doen.
Ach het is tenminste iets meer nieuws dan dat verdwenen vliegtuig... Daar kreeg je alleen dagelijks te horen dat ze nog steeds niet weten waar ie isquote:Op maandag 21 juli 2014 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is wel terug te lezen. En het stelt ook niks voor uiteindelijk. Ik dacht wel even dat het enkel mijn schuld was dat de SC dicht gingquote:
Dat vooral.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goedafgelopen weekend was gezellig, naar verjaardag geweest samen. Bios.
Oh dat was er dus. Geen zin om tijd te verspillen aan onzinvetes online
[..]
Door al die berichten wordt het moeilijk te volgen wat er nu er toe doet en niets
Nou, inderdaad. 500 berichten met updates gaan nergens over. Kom maar met nieuws wanneer er iets concreets bereikt is, niet om te melden dat premier dit wil en minister dat. Zal mij aan m'n reet roesten.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vakantiegangertquote:
Leuk leukquote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goedafgelopen weekend was gezellig, naar verjaardag geweest samen. Bios.
Oh dat was er dus. Geen zin om tijd te verspillen aan onzinvetes online
[..]
Door al die berichten wordt het moeilijk te volgen wat er nu er toe doet en niets
Nou ja, dat ook inderdaadquote:Op maandag 21 juli 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo ontzettend overdreven, he.Ik snap het verdriet als je iemand hebt verloren, maar anders hoef je echt niet zo overdreven emotioneel te doen.
Was het ook gewoon.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel terug te lezen. En het stelt ook niks voor uiteindelijk. Ik dacht wel even dat het enkel mijn schuld was dat de SC dicht ging. Wat een ego, hé
.
[..]
Dat vooral.
[..]
Nou, inderdaad. 500 berichten met updates gaan nergens over. Kom maar met nieuws wanneer er iets concreets bereikt is, niet om te melden dat premier dit wil en minister dat. Zal mij aan m'n reet roesten.
Youp had er een mooie column over op NRC.nlquote:Op maandag 21 juli 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit egoquote:Op maandag 21 juli 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel terug te lezen. En het stelt ook niks voor uiteindelijk. Ik dacht wel even dat het enkel mijn schuld was dat de SC dicht ging. Wat een ego, hé
.
Zeg dat.quote:
Ik was het daar echt zo ontzettend mee eens.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:28 schreef rival het volgende:
[..]
Youp had er een mooie column over op NRC.nl
Can you blame mequote:
Ja sowieso!!! die man spreekt echt de waarheid.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was het daar echt zo ontzettend mee eens.
Ik heb teruggelezen, en als dat inderdaad de reden was, kan ik niet anders dan emogiffen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Can you blame me. Ik was nog niet eens helemaal op dreef
.
Is dit flirten?quote:
Thnxquote:Op maandag 21 juli 2014 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vakantiegangert
[..]
Leuk leukfijn dat het zo goed gaat....
Van de zeven berichttitels die getoond worden wanneer je op Frontpage gaat staan, gaan er vier over dat vliegtuigquote:Op maandag 21 juli 2014 21:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ja sowieso!!! die man spreekt echt de waarheid.
Sorryquote:Op maandag 21 juli 2014 21:29 schreef rival het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ik jullie niet 12 dagen alleen laten
Ja.... Met jou.quote:
Dat was de reden dan ook niet. Maar ik wist dus niet wat er allemaal speelde voor ik terug kwam posten en ik dacht dus even dat ik te ver ging of zoquote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb teruggelezen, en als dat inderdaad de reden was, kan ik niet anders dan emogiffen.
[..]
Is dit flirten?
Kan ik me helemaal wat bij voorstellenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Thnxdat vind ik ook wel. Het is fijn om iemand te hebben om leuke dingen mee te doen, etc
Zoals gewoonlijk!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van de zeven berichttitels die getoond worden wanneer je op Frontpage gaat staan, gaan er vier over dat vliegtuig. En alle vier zijn ze nietszeggend.
Het enige wat ik ervan volg is als ik het op de radio hoor. Nog steeds hetzelfde geneuzel dus het schiet niet echt opquote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van de zeven berichttitels die getoond worden wanneer je op Frontpage gaat staan, gaan er vier over dat vliegtuig. En alle vier zijn ze nietszeggend.
Wat moet het leger daarquote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef rival het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk!
Ook zo erg die mensen die gaan roepen dat we dan maar het leger moeten sturen.... Denk eens na
Hier Youp voor de liefhebbers...
http://m.nrc.nl/youp/2014/07/19/niet-te-bevatten/
Als ik dat iemand gun ben jij het welquote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Thnxdat vind ik ook wel. Het is fijn om iemand te hebben om leuke dingen mee te doen, etc
klef gedoequote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef Royco1 het volgende:
Maar nu zijn we allemaal gezellig hier
Frisse start enzo, ik vind jullie allemaal lief etc etc
Kusjekroelquote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef Royco1 het volgende:
Hmmm... Ik mag jou niet zo, eigenlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef Royco1 het volgende:
Mooie column jaquote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef rival het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk!
Ook zo erg die mensen die gaan roepen dat we dan maar het leger moeten sturen.... Denk eens na
Hier Youp voor de liefhebbers...
http://m.nrc.nl/youp/2014/07/19/niet-te-bevatten/
The dutch just started ww3quote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet het leger daar. Sowieso, het Nederlandse leger
.
Daar hebben wij het geld en de middelen niet voorquote:
Kusjekroelquote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef Royco1 het volgende:
Een leugen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tsss![]()
En die liefdesbetuigingen per DM dan?
Dan nog, oorlog voeren tegen zo'n baas?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
Daar hebben wij het geld en de middelen niet voor.
Alles wegbezuinigt net nu we het 'nodig hebben'quote:Op maandag 21 juli 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hebben wij het geld en de middelen niet voor.
Fijn he?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry, ik rol niet zo.quote:
Ow, zo.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was de reden dan ook niet. Maar ik wist dus niet wat er allemaal speelde voor ik terug kwam posten en ik dacht dus even dat ik te ver ging of zo.
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan nog, oorlog voeren tegen zo'n baas?
[ afbeelding ]
Ik ken je verder niet dus ik durf het zo 1,2,3. niet te zeggenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou jij niet met mij willen knuffelen dan?
Wil je welquote:Op maandag 21 juli 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet dus ik durf het zo 1,2,3. niet te zeggen
Net iets meer dan een druppel, sammetje kennendequote:Op maandag 21 juli 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ow, zo.
Nouja, het was kennelijk de spreekwoordelijke druppel.
Wij zijn niet voorbestemd om elkaar te meetenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet dus ik durf het zo 1,2,3. niet te zeggen
Ja, ze was gisteren nog bij de verjaardag van mijn zusjequote:Op maandag 21 juli 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn he?
Hebben jullie elkaars vrienden of familie of iets al ontmoet?
quote:
Thnxquote:Op maandag 21 juli 2014 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal wat bij voorstellenHet is je ook enorm gegund
Het is hier niet SEX, meneertjequote:Op maandag 21 juli 2014 21:38 schreef rival het volgende:
[..]
Net iets meer dan een druppel, sammetje kennende
Is ze een squirter, ja?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:38 schreef rival het volgende:
[..]
En dat ging allemaal goed?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ze was gisteren nog bij de verjaardag van mijn zusjeen ik heb haar ouders ook al ontmoet.
[..]
[..]
Thnx
proestquote:Op maandag 21 juli 2014 21:38 schreef rival het volgende:
[..]
Litersquote:Op maandag 21 juli 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze een squirter, ja?
[..]
En dat ging allemaal goed?
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil dat alleen omdat ik dan bier voor je ga halen
Ik weet niet wat jij wiltquote:Op maandag 21 juli 2014 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja? Hoezo?
Hoe weet jij nou wat ik wil?
Jaquote:Op maandag 21 juli 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze een squirter, ja?
[..]
En dat ging allemaal goed?
Oh kut, vergeten! Morgen, m'n nagellak is nu lelijkquote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
Zeg Samzz, waar blijft die handenfoto eigenlijk?
Oeh, de handenfoto.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
Zoveel andere mooie delen aan een vrouwenlichaam en jij vraagt om foto's van handen?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
Oh, ja dat zou ik ook wel willenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou
Ik zou wel even een weekendje weg willen
Fas ik zou toch nog een foto krijgen?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het nog steeds niet overdreven. Al helemaal niet als je merkt dat een aantal users hun favoriete topic niet meer terug herkennen. Heb er weinig problemen mee dat er ook ineens andere mensen mee posten, integendeel zelfs, het kan alleen maar gezelliger worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ergens waar het mooi is, rustig enzo isquote:Op maandag 21 juli 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja dat zou ik ook wel willen.
Waarheen?
Waarvan?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas ik zou toch nog een foto krijgen?
Nog niet gekregen
Sommige waren er nog steeds sporadisch natuurlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet overdreven. Al helemaal niet als je merkt dat een aantal users hun favoriete topic niet meer terug herkennen. Heb er weinig problemen mee dat er ook ineens andere mensen mee posten, integendeel zelfs, het kan alleen maar gezelliger worden.
Het is alleen jammer dat jullie al een vaste groep hebben die ineens allemaal hier gaan posten en ook allemaal naar elkaar toe trekken. Dan kan ik me voorstellen dat de mensen die hier de laatste tijd komen dat als irritant ervaren.
Er hing hier een relaxte sfeer waar mensen over van alles konden praten, een grapje hier en daar maar ook af en toe goed serieus en dat is naar mijn mening verdwenen in 3/4 topics. Zeker na bepaalde opmerkingen en het feit dat er eigenlijk gewoon een SEX SC meet wordt gepland onder het mom van de Relatie SC.
En de 'nieuwe' users zijn oude users van dit topic, kan best maar waarom zijn jullie dan niet gebleven. Niet ineens je 'plek' gaan opeisen als je deze al een keer verlaten hebt. Om even in relatie termen te spreken, je gaat ook niet weg van je huidige vriend/vriendin om naar je ex te gaan met de reden "ja zij wilt niet meer"
Zo en nu terug naar de SC, voor discussies zie ik de dm's wel tegemoet.
Even schoonmaken iddquote:
Post dan ook gezellig meequote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet overdreven. Al helemaal niet als je merkt dat een aantal users hun favoriete topic niet meer terug herkennen. Heb er weinig problemen mee dat er ook ineens andere mensen mee posten, integendeel zelfs, het kan alleen maar gezelliger worden.
Het is alleen jammer dat jullie al een vaste groep hebben die ineens allemaal hier gaan posten en ook allemaal naar elkaar toe trekken. Dan kan ik me voorstellen dat de mensen die hier de laatste tijd komen dat als irritant ervaren.
Er hing hier een relaxte sfeer waar mensen over van alles konden praten, een grapje hier en daar maar ook af en toe goed serieus en dat is naar mijn mening verdwenen in 3/4 topics. Zeker na bepaalde opmerkingen en het feit dat er eigenlijk gewoon een SEX SC meet wordt gepland onder het mom van de Relatie SC.
En de 'nieuwe' users zijn oude users van dit topic, kan best maar waarom zijn jullie dan niet gebleven. Niet ineens je 'plek' gaan opeisen als je deze al een keer verlaten hebt. Om even in relatie termen te spreken, je gaat ook niet weg van je huidige vriend/vriendin om naar je ex te gaan met de reden "ja zij wilt niet meer"
Waarom post je je epistel dan hier?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Gekke fetisj he!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zoveel andere mooie delen aan een vrouwenlichaam en jij vraagt om foto's van handen?
Hmm... Ik weet even geen aanraders.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ergens waar het mooi is, rustig enzo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |