quote:Op maandag 21 juli 2014 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zwaar irritant.. kan je ook niks plannen enzo
Nouja dat dus, nou ben ik niet echt autistisch ofzo, maar ik wil dat wel altijd graag even weten.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit ja, dan weet je niet waar je aan toe bent, niet echt fijn
Ja, bon. Maar er werd niet gebasht en buitengesloten, dus die opmerking snap ik niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap wel dat een grote groep users in een slowchat een beetje schrikken is even, maar we hebben in ieder geval de hele tijd gewoon gezellig meegepost. Het enige kliekjesgedrag kwam van de users die hier al zaten. Maakt ook niet uit, ik zou hetzelfde hebben als ze in "mijn" slowchat ineens kwamen.
Maar het hele punt is dus dat een slowchat van niemand is. Dus ze wennen er vast wel aan.
Iedereen is een beetje autistisch...quote:Op maandag 21 juli 2014 12:12 schreef kree het volgende:
Nouja dat dus, nou ben ik niet echt autistisch ofzo, maar ik wil dat wel altijd graag even weten.
Nu maar wachten op een belletje, ik verwacht als ik het verhaal hoorde een woensdag, maarja dat kan ook veranderen.
ghehe vertel mij wat, bij mij is het 1 grote stapel en het ligt een beetje op volgorde van binnenkomst.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje autistisch...
Weet je wat ook irritant is, als je heel nauwkeurig bent met het opruimen van belangrijke papieren maar juist net hetgeen wat je nodig hebt niet kan vinden
Ik bewaar ALLES netjes in mappen..quote:Op maandag 21 juli 2014 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
ghehe vertel mij wat, bij mij is het 1 grote stapel en het ligt een beetje op volgorde van binnenkomst.
Ik moest laatst iets terugzoeken van de IB-groep nog.
Alles doorgespit, heel veel gevonden, maar dus precies 1 brief mis ik
Ook leuk met een uitkering, die zijn ook niet vies van overal weer een brief voor sturen.
Heb een hele collectie onderhand.
Ik zou het liefst zien dat iedereen mail gebruikte.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik bewaar ALLES netjes in mappen..
Maar kan dus niet mijn VOG van dit jaar vinden
Van mij mag het wel regenen onderhand. Net al lekker in het zwembad rond geplonst maar mag nog best wat water bijquote:
Ik eerlijk gezegd ook niet. Wat er in 1 topic gebeurd hoeft niet meteen in het andere ook te gebeuren.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, bon. Maar er werd niet gebasht en buitengesloten, dus die opmerking snap ik niet.
Ik ben niet autistisch!quote:Op maandag 21 juli 2014 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje autistisch...
Weet je wat ook irritant is, als je heel nauwkeurig bent met het opruimen van belangrijke papieren maar juist net hetgeen wat je nodig hebt niet kan vinden
Dat is een dwangneurosequote:Op maandag 21 juli 2014 12:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van mij mag het wel regenen onderhand. Net al lekker in het zwembad rond geplonst maar mag nog best wat water bij
[..]
Ik eerlijk gezegd ook niet. Wat er in 1 topic gebeurd hoeft niet meteen in het andere ook te gebeuren.
[..]
Ik ben niet autistisch!
*Zei hij terwijl hij zijn verzameling sigarenbandjes weer op volgorde legt voor de 3e keer vandaag*
En dan kan je er niet boos op zijn zeker?quote:
Ik had ze door de kamer geschopt, maar daarom neem ik geen katten.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan kan je er niet boos op zijn zeker?
(Als het jouw poezebeesten waren dat is)
Moet je even een paar topics teruglezen.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ben weer opgeladen voor een dag kermis![]()
Roze maandag here we go
Maar waar komen in 1 keer al die nieuwe mensjes hier vandaan ?
Ik hou ook van jou hoor, lieve snuitebol van mequote:
SEX SCquote:Op maandag 21 juli 2014 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ben weer opgeladen voor een dag kermis![]()
Roze maandag here we go
Maar waar komen in 1 keer al die nieuwe mensjes hier vandaan ?
Wellicht verstandigquote:Op maandag 21 juli 2014 12:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had ze door de kamer geschopt, maar daarom neem ik geen katten.
Mijn moeder heeft zo'n kat.quote:
Ik zou ze aan de staart de kamer rondslingeren en daarna naar t asiel brengen.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan kan je er niet boos op zijn zeker?
(Als het jouw poezebeesten waren dat is)
vandaag geen tijd voorquote:Op maandag 21 juli 2014 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet je even een paar topics teruglezen.
Veel plezier man, en wellicht zie ik je morgen wel!
Tilly FTW jeweet.
[..]
Ik hou ook van jou hoor, lieve snuitebol van me
Have fun!quote:Op maandag 21 juli 2014 12:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vandaag geen tijd voor
Maar die regen komt hier niet hoor
gister even die vrouw uit het noorden op de stang van mn MTB gehad. Maat van me was jaloers![]()
maar goed, even snel afwassen en dan mn fiets weer starten en feesten als de beesten, en los gaan als de malle en en en ..... ja nog veel meer![]()
Mijn zus en haar vriend hebben er een. Ik zou zelf geen katten nemen maar stiekem ben ik dol op dat beest van henquote:Op maandag 21 juli 2014 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou ze aan de staart de kamer rondslingeren en daarna naar t asiel brengen.
Maar daarom heb ik ook geen katten. Vind er niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |