Oh mooi. Ik voelde me al een beetje een paria omdat iedereen hier in de omgeving nog net niet in janken uitbarst bij een nieuw bericht erover.quote:
Wie noem jij hier oudquote:Op maandag 21 juli 2014 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga toch fietsen, de nieuwe users zijn de oude users
Ah, dat deel heb ik gemistquote:Op maandag 21 juli 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
In die tijd ergens ben ik tegen Tamashii ingegaan en opeens was er een slotje.
Goedquote:Op maandag 21 juli 2014 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de users er nog wel
Hoe is het met je vriendinnetje?
Door al die berichten wordt het moeilijk te volgen wat er nu er toe doet en nietsquote:Op maandag 21 juli 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
Is het heel erg om te zeggen dat ik moe wordt van ieder hersenscheetnieuwsartikel over die vliegramp?
Het is tragisch, maar na 1 bericht is het wel klaar hoor, elke dag een update die nergens op slaat is ook overdreven.. Kom dan met een bericht als alles uitgezocht en klaar is..quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh mooi. Ik voelde me al een beetje een paria omdat iedereen hier in de omgeving nog net niet in janken uitbarst bij een nieuw bericht erover.
Waarop?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
Ik denk dat een zeker iemand me geblockt heeft
Ik niet hoor schatjequote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
Eén iemand maar? Wie denk je dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
Ja inderdaad en wat ze eraan gaan doen om een herhaling te voorkomen in de toekomstquote:Op maandag 21 juli 2014 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is tragisch, maar na 1 bericht is het wel klaar hoor, elke dag een update die nergens op slaat is ook overdreven.. Kom dan met een bericht als alles uitgezocht en klaar is..
Nee joh, spanning!, sensatie!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is tragisch, maar na 1 bericht is het wel klaar hoor, elke dag een update die nergens op slaat is ook overdreven.. Kom dan met een bericht als alles uitgezocht en klaar is..
Zo ontzettend overdreven, he.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh mooi. Ik voelde me al een beetje een paria omdat iedereen hier in de omgeving nog net niet in janken uitbarst bij een nieuw bericht erover.
En als het je familie was? He? He? He?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo ontzettend overdreven, he.Ik snap het verdriet als je iemand hebt verloren, maar anders hoef je echt niet zo overdreven emotioneel te doen.
Ach het is tenminste iets meer nieuws dan dat verdwenen vliegtuig... Daar kreeg je alleen dagelijks te horen dat ze nog steeds niet weten waar ie isquote:Op maandag 21 juli 2014 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is wel terug te lezen. En het stelt ook niks voor uiteindelijk. Ik dacht wel even dat het enkel mijn schuld was dat de SC dicht gingquote:
Dat vooral.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goedafgelopen weekend was gezellig, naar verjaardag geweest samen. Bios.
Oh dat was er dus. Geen zin om tijd te verspillen aan onzinvetes online
[..]
Door al die berichten wordt het moeilijk te volgen wat er nu er toe doet en niets
Nou, inderdaad. 500 berichten met updates gaan nergens over. Kom maar met nieuws wanneer er iets concreets bereikt is, niet om te melden dat premier dit wil en minister dat. Zal mij aan m'n reet roesten.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vakantiegangertquote:
Leuk leukquote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goedafgelopen weekend was gezellig, naar verjaardag geweest samen. Bios.
Oh dat was er dus. Geen zin om tijd te verspillen aan onzinvetes online
[..]
Door al die berichten wordt het moeilijk te volgen wat er nu er toe doet en niets
Nou ja, dat ook inderdaadquote:Op maandag 21 juli 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo ontzettend overdreven, he.Ik snap het verdriet als je iemand hebt verloren, maar anders hoef je echt niet zo overdreven emotioneel te doen.
Was het ook gewoon.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel terug te lezen. En het stelt ook niks voor uiteindelijk. Ik dacht wel even dat het enkel mijn schuld was dat de SC dicht ging. Wat een ego, hé
.
[..]
Dat vooral.
[..]
Nou, inderdaad. 500 berichten met updates gaan nergens over. Kom maar met nieuws wanneer er iets concreets bereikt is, niet om te melden dat premier dit wil en minister dat. Zal mij aan m'n reet roesten.
Youp had er een mooie column over op NRC.nlquote:Op maandag 21 juli 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit egoquote:Op maandag 21 juli 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel terug te lezen. En het stelt ook niks voor uiteindelijk. Ik dacht wel even dat het enkel mijn schuld was dat de SC dicht ging. Wat een ego, hé
.
Zeg dat.quote:
Ik was het daar echt zo ontzettend mee eens.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:28 schreef rival het volgende:
[..]
Youp had er een mooie column over op NRC.nl
Can you blame mequote:
Ja sowieso!!! die man spreekt echt de waarheid.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was het daar echt zo ontzettend mee eens.
Ik heb teruggelezen, en als dat inderdaad de reden was, kan ik niet anders dan emogiffen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Can you blame me. Ik was nog niet eens helemaal op dreef
.
Is dit flirten?quote:
Thnxquote:Op maandag 21 juli 2014 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vakantiegangert
[..]
Leuk leukfijn dat het zo goed gaat....
Van de zeven berichttitels die getoond worden wanneer je op Frontpage gaat staan, gaan er vier over dat vliegtuigquote:Op maandag 21 juli 2014 21:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ja sowieso!!! die man spreekt echt de waarheid.
Sorryquote:Op maandag 21 juli 2014 21:29 schreef rival het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ik jullie niet 12 dagen alleen laten
Ja.... Met jou.quote:
Dat was de reden dan ook niet. Maar ik wist dus niet wat er allemaal speelde voor ik terug kwam posten en ik dacht dus even dat ik te ver ging of zoquote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb teruggelezen, en als dat inderdaad de reden was, kan ik niet anders dan emogiffen.
[..]
Is dit flirten?
Kan ik me helemaal wat bij voorstellenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Thnxdat vind ik ook wel. Het is fijn om iemand te hebben om leuke dingen mee te doen, etc
Zoals gewoonlijk!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van de zeven berichttitels die getoond worden wanneer je op Frontpage gaat staan, gaan er vier over dat vliegtuig. En alle vier zijn ze nietszeggend.
Het enige wat ik ervan volg is als ik het op de radio hoor. Nog steeds hetzelfde geneuzel dus het schiet niet echt opquote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van de zeven berichttitels die getoond worden wanneer je op Frontpage gaat staan, gaan er vier over dat vliegtuig. En alle vier zijn ze nietszeggend.
Wat moet het leger daarquote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef rival het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk!
Ook zo erg die mensen die gaan roepen dat we dan maar het leger moeten sturen.... Denk eens na
Hier Youp voor de liefhebbers...
http://m.nrc.nl/youp/2014/07/19/niet-te-bevatten/
Als ik dat iemand gun ben jij het welquote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Thnxdat vind ik ook wel. Het is fijn om iemand te hebben om leuke dingen mee te doen, etc
klef gedoequote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef Royco1 het volgende:
Maar nu zijn we allemaal gezellig hier
Frisse start enzo, ik vind jullie allemaal lief etc etc
Kusjekroelquote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef Royco1 het volgende:
Hmmm... Ik mag jou niet zo, eigenlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef Royco1 het volgende:
Mooie column jaquote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef rival het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk!
Ook zo erg die mensen die gaan roepen dat we dan maar het leger moeten sturen.... Denk eens na
Hier Youp voor de liefhebbers...
http://m.nrc.nl/youp/2014/07/19/niet-te-bevatten/
The dutch just started ww3quote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet het leger daar. Sowieso, het Nederlandse leger
.
Daar hebben wij het geld en de middelen niet voorquote:
Kusjekroelquote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef Royco1 het volgende:
Een leugen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tsss![]()
En die liefdesbetuigingen per DM dan?
Dan nog, oorlog voeren tegen zo'n baas?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
Daar hebben wij het geld en de middelen niet voor.
Alles wegbezuinigt net nu we het 'nodig hebben'quote:Op maandag 21 juli 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hebben wij het geld en de middelen niet voor.
Fijn he?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry, ik rol niet zo.quote:
Ow, zo.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was de reden dan ook niet. Maar ik wist dus niet wat er allemaal speelde voor ik terug kwam posten en ik dacht dus even dat ik te ver ging of zo.
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan nog, oorlog voeren tegen zo'n baas?
[ afbeelding ]
Ik ken je verder niet dus ik durf het zo 1,2,3. niet te zeggenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou jij niet met mij willen knuffelen dan?
Wil je welquote:Op maandag 21 juli 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet dus ik durf het zo 1,2,3. niet te zeggen
Net iets meer dan een druppel, sammetje kennendequote:Op maandag 21 juli 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ow, zo.
Nouja, het was kennelijk de spreekwoordelijke druppel.
Wij zijn niet voorbestemd om elkaar te meetenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet dus ik durf het zo 1,2,3. niet te zeggen
Ja, ze was gisteren nog bij de verjaardag van mijn zusjequote:Op maandag 21 juli 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn he?
Hebben jullie elkaars vrienden of familie of iets al ontmoet?
quote:
Thnxquote:Op maandag 21 juli 2014 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal wat bij voorstellenHet is je ook enorm gegund
Het is hier niet SEX, meneertjequote:Op maandag 21 juli 2014 21:38 schreef rival het volgende:
[..]
Net iets meer dan een druppel, sammetje kennende
Is ze een squirter, ja?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:38 schreef rival het volgende:
[..]
En dat ging allemaal goed?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ze was gisteren nog bij de verjaardag van mijn zusjeen ik heb haar ouders ook al ontmoet.
[..]
[..]
Thnx
proestquote:Op maandag 21 juli 2014 21:38 schreef rival het volgende:
[..]
Litersquote:Op maandag 21 juli 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze een squirter, ja?
[..]
En dat ging allemaal goed?
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil dat alleen omdat ik dan bier voor je ga halen
Ik weet niet wat jij wiltquote:Op maandag 21 juli 2014 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja? Hoezo?
Hoe weet jij nou wat ik wil?
Jaquote:Op maandag 21 juli 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze een squirter, ja?
[..]
En dat ging allemaal goed?
Oh kut, vergeten! Morgen, m'n nagellak is nu lelijkquote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
Zeg Samzz, waar blijft die handenfoto eigenlijk?
Oeh, de handenfoto.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
Zoveel andere mooie delen aan een vrouwenlichaam en jij vraagt om foto's van handen?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
Oh, ja dat zou ik ook wel willenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou
Ik zou wel even een weekendje weg willen
Fas ik zou toch nog een foto krijgen?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het nog steeds niet overdreven. Al helemaal niet als je merkt dat een aantal users hun favoriete topic niet meer terug herkennen. Heb er weinig problemen mee dat er ook ineens andere mensen mee posten, integendeel zelfs, het kan alleen maar gezelliger worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, was ook wel een lichtelijk overdreven reactie van een paar.
Ach, ze draaien wel bij als ze merken dat Kaneel liefde is.
[..]
Ik heb begrepen van zarGon dat we hier niet over de SEX SC moeten praten. Die berichten werden verwijderd, dacht ik.
Ergens waar het mooi is, rustig enzo isquote:Op maandag 21 juli 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja dat zou ik ook wel willen.
Waarheen?
Waarvan?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas ik zou toch nog een foto krijgen?
Nog niet gekregen
Sommige waren er nog steeds sporadisch natuurlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet overdreven. Al helemaal niet als je merkt dat een aantal users hun favoriete topic niet meer terug herkennen. Heb er weinig problemen mee dat er ook ineens andere mensen mee posten, integendeel zelfs, het kan alleen maar gezelliger worden.
Het is alleen jammer dat jullie al een vaste groep hebben die ineens allemaal hier gaan posten en ook allemaal naar elkaar toe trekken. Dan kan ik me voorstellen dat de mensen die hier de laatste tijd komen dat als irritant ervaren.
Er hing hier een relaxte sfeer waar mensen over van alles konden praten, een grapje hier en daar maar ook af en toe goed serieus en dat is naar mijn mening verdwenen in 3/4 topics. Zeker na bepaalde opmerkingen en het feit dat er eigenlijk gewoon een SEX SC meet wordt gepland onder het mom van de Relatie SC.
En de 'nieuwe' users zijn oude users van dit topic, kan best maar waarom zijn jullie dan niet gebleven. Niet ineens je 'plek' gaan opeisen als je deze al een keer verlaten hebt. Om even in relatie termen te spreken, je gaat ook niet weg van je huidige vriend/vriendin om naar je ex te gaan met de reden "ja zij wilt niet meer"
Zo en nu terug naar de SC, voor discussies zie ik de dm's wel tegemoet.
Even schoonmaken iddquote:
Post dan ook gezellig meequote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet overdreven. Al helemaal niet als je merkt dat een aantal users hun favoriete topic niet meer terug herkennen. Heb er weinig problemen mee dat er ook ineens andere mensen mee posten, integendeel zelfs, het kan alleen maar gezelliger worden.
Het is alleen jammer dat jullie al een vaste groep hebben die ineens allemaal hier gaan posten en ook allemaal naar elkaar toe trekken. Dan kan ik me voorstellen dat de mensen die hier de laatste tijd komen dat als irritant ervaren.
Er hing hier een relaxte sfeer waar mensen over van alles konden praten, een grapje hier en daar maar ook af en toe goed serieus en dat is naar mijn mening verdwenen in 3/4 topics. Zeker na bepaalde opmerkingen en het feit dat er eigenlijk gewoon een SEX SC meet wordt gepland onder het mom van de Relatie SC.
En de 'nieuwe' users zijn oude users van dit topic, kan best maar waarom zijn jullie dan niet gebleven. Niet ineens je 'plek' gaan opeisen als je deze al een keer verlaten hebt. Om even in relatie termen te spreken, je gaat ook niet weg van je huidige vriend/vriendin om naar je ex te gaan met de reden "ja zij wilt niet meer"
Waarom post je je epistel dan hier?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Gekke fetisj he!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zoveel andere mooie delen aan een vrouwenlichaam en jij vraagt om foto's van handen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |