Jaquote:Op maandag 21 juli 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze een squirter, ja?
[..]
En dat ging allemaal goed?
Oh kut, vergeten! Morgen, m'n nagellak is nu lelijkquote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
Zeg Samzz, waar blijft die handenfoto eigenlijk?
Oeh, de handenfoto.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
Zoveel andere mooie delen aan een vrouwenlichaam en jij vraagt om foto's van handen?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
Oh, ja dat zou ik ook wel willenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou
Ik zou wel even een weekendje weg willen
Fas ik zou toch nog een foto krijgen?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het nog steeds niet overdreven. Al helemaal niet als je merkt dat een aantal users hun favoriete topic niet meer terug herkennen. Heb er weinig problemen mee dat er ook ineens andere mensen mee posten, integendeel zelfs, het kan alleen maar gezelliger worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, was ook wel een lichtelijk overdreven reactie van een paar.
Ach, ze draaien wel bij als ze merken dat Kaneel liefde is.
[..]
Ik heb begrepen van zarGon dat we hier niet over de SEX SC moeten praten. Die berichten werden verwijderd, dacht ik.
Ergens waar het mooi is, rustig enzo isquote:Op maandag 21 juli 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja dat zou ik ook wel willen.
Waarheen?
Waarvan?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas ik zou toch nog een foto krijgen?
Nog niet gekregen
Sommige waren er nog steeds sporadisch natuurlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet overdreven. Al helemaal niet als je merkt dat een aantal users hun favoriete topic niet meer terug herkennen. Heb er weinig problemen mee dat er ook ineens andere mensen mee posten, integendeel zelfs, het kan alleen maar gezelliger worden.
Het is alleen jammer dat jullie al een vaste groep hebben die ineens allemaal hier gaan posten en ook allemaal naar elkaar toe trekken. Dan kan ik me voorstellen dat de mensen die hier de laatste tijd komen dat als irritant ervaren.
Er hing hier een relaxte sfeer waar mensen over van alles konden praten, een grapje hier en daar maar ook af en toe goed serieus en dat is naar mijn mening verdwenen in 3/4 topics. Zeker na bepaalde opmerkingen en het feit dat er eigenlijk gewoon een SEX SC meet wordt gepland onder het mom van de Relatie SC.
En de 'nieuwe' users zijn oude users van dit topic, kan best maar waarom zijn jullie dan niet gebleven. Niet ineens je 'plek' gaan opeisen als je deze al een keer verlaten hebt. Om even in relatie termen te spreken, je gaat ook niet weg van je huidige vriend/vriendin om naar je ex te gaan met de reden "ja zij wilt niet meer"
Zo en nu terug naar de SC, voor discussies zie ik de dm's wel tegemoet.
Even schoonmaken iddquote:
Post dan ook gezellig meequote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet overdreven. Al helemaal niet als je merkt dat een aantal users hun favoriete topic niet meer terug herkennen. Heb er weinig problemen mee dat er ook ineens andere mensen mee posten, integendeel zelfs, het kan alleen maar gezelliger worden.
Het is alleen jammer dat jullie al een vaste groep hebben die ineens allemaal hier gaan posten en ook allemaal naar elkaar toe trekken. Dan kan ik me voorstellen dat de mensen die hier de laatste tijd komen dat als irritant ervaren.
Er hing hier een relaxte sfeer waar mensen over van alles konden praten, een grapje hier en daar maar ook af en toe goed serieus en dat is naar mijn mening verdwenen in 3/4 topics. Zeker na bepaalde opmerkingen en het feit dat er eigenlijk gewoon een SEX SC meet wordt gepland onder het mom van de Relatie SC.
En de 'nieuwe' users zijn oude users van dit topic, kan best maar waarom zijn jullie dan niet gebleven. Niet ineens je 'plek' gaan opeisen als je deze al een keer verlaten hebt. Om even in relatie termen te spreken, je gaat ook niet weg van je huidige vriend/vriendin om naar je ex te gaan met de reden "ja zij wilt niet meer"
Waarom post je je epistel dan hier?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Gekke fetisj he!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zoveel andere mooie delen aan een vrouwenlichaam en jij vraagt om foto's van handen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |