WTF happend?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er werd gevraagd om niet de SC over te nemen en de oude users de kans te geven hier gewoon te blijven posten het gezellig te laten hebben. Dus weinig posts.
Niks bijzonders. Maar de vaste posters van deze SC vonden het kennelijk niet zo leuk dat er zoveel nieuwe users bijkwamen in 1 keer. Daar is wat over gepraat in het feedback topic en er werd aan de nieuwe users gevraagd of ze niet de SC wilden overnemen.quote:
Slaat nergens op. Al die nieuwe users zijn de oude garde nota benequote:Op maandag 21 juli 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Maar de vaste posters van deze SC vonden het kennelijk niet zo leuk dat er zoveel nieuwe users bijkwamen in 1 keer. Daar is wat over gepraat in het feedback topic en er werd aan de nieuwe users gevraagd of ze niet de SC wilden overnemen.
Het komt wel dichtbij zo he?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
Sex SC is ook verdwenen. Serieus shit is happening
Straks blijft er niets meer overquote:
Ja, waar was jij?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig zijn de users er nog welquote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, was ook wel een lichtelijk overdreven reactie van een paar.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Al die nieuwe users zijn de oude garde nota bene
Ik heb begrepen van zarGon dat we hier niet over de SEX SC moeten praten. Die berichten werden verwijderd, dacht ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
Dat zou flauwekul zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, was ook wel een lichtelijk overdreven reactie van een paar.
Ach, ze draaien wel bij als ze merken dat Kaneel liefde is.
[..]
Ik heb begrepen van zarGon dat we hier niet over de SEX SC moeten praten. Die berichten werden verwijderd, dacht ik.
Haha ja iddquote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, was ook wel een lichtelijk overdreven reactie van een paar.
Ach, ze draaien wel bij als ze merken dat Kaneel liefde is.
[..]
Ik heb begrepen van zarGon dat we hier niet over de SEX SC moeten praten. Die berichten werden verwijderd, dacht ik.
Dat deel heb ik ook gemist geloof ik. Ik weet alleen dat ik een gezellig gesprek met samzz had, toen naar Nijmegen ging om te feesten en bij terugkeer de sc gesloten was.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, waar was jij?Er was een epische battle tussen de mods + wat users en de rest van de sex sc. Bijna doodervaringen, bloedbaden, gewonden alles.
Nee hoor. Hier ook ene.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
Is het heel erg om te zeggen dat ik moe wordt van ieder hersenscheetnieuwsartikel over die vliegramp?
Ga toch fietsen, de nieuwe users zijn de oude usersquote:Op maandag 21 juli 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er werd gevraagd om niet de SC over te nemen en de oude users de kans te geven hier gewoon te blijven posten het gezellig te laten hebben. Dus weinig posts.
Ze hebben eerst hun eigen nest volgescheten en nu zitten ze allemaal hierquote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
In die tijd ergens ben ik tegen Tamashii ingegaan en opeens was er een slotjequote:Op maandag 21 juli 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat deel heb ik ook gemist geloof ik. Ik weet alleen dat ik een gezellig gesprek met samzz had, toen naar Nijmegen ging om te feesten en bij terugkeer de sc gesloten was.
Neuh, ben het wel met je eensquote:Op maandag 21 juli 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
Is het heel erg om te zeggen dat ik moe wordt van ieder hersenscheetnieuwsartikel over die vliegramp?
De oude users hebben deze SC gemaaktquote:Op maandag 21 juli 2014 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga toch fietsen, de nieuwe users zijn de oude users
Oh mooi. Ik voelde me al een beetje een paria omdat iedereen hier in de omgeving nog net niet in janken uitbarst bij een nieuw bericht erover.quote:
Wie noem jij hier oudquote:Op maandag 21 juli 2014 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga toch fietsen, de nieuwe users zijn de oude users
Ah, dat deel heb ik gemistquote:Op maandag 21 juli 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
In die tijd ergens ben ik tegen Tamashii ingegaan en opeens was er een slotje.
Goedquote:Op maandag 21 juli 2014 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de users er nog wel
Hoe is het met je vriendinnetje?
Door al die berichten wordt het moeilijk te volgen wat er nu er toe doet en nietsquote:Op maandag 21 juli 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
Het is tragisch, maar na 1 bericht is het wel klaar hoor, elke dag een update die nergens op slaat is ook overdreven.. Kom dan met een bericht als alles uitgezocht en klaar is..quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh mooi. Ik voelde me al een beetje een paria omdat iedereen hier in de omgeving nog net niet in janken uitbarst bij een nieuw bericht erover.
Waarop?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
Ik denk dat een zeker iemand me geblockt heeft
Ik niet hoor schatjequote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
Ik denk dat een zeker iemand me geblockt heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |