Ik ben niet zo'n fan van the Rock eigenlijkquote:Op maandag 21 juli 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy, The Rock gaat waarschijnlijk Shazam spelen. Wat denk je daarvan?
Ow, jeetje. Dat had ik niet achter je gezocht eigenlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van the Rock eigenlijk
Ik blijf de mensen verbazen hequote:Op maandag 21 juli 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, jeetje. Dat had ik niet achter je gezocht eigenlijk.
Ogres are like onions.quote:
Ja, valt mee. Heeft 2 uur geregend ofzo, maar zachtjes.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Zou twi al terug zijn? Volgens mij valt het met de regen daar wel mee toch?
Nee, hij is er nog niet. Was iets met de navigatie fout, fietspaden waar je niet mag brommen enzo. Ik heb nog geen regen gezien, dus eigenlijk had ik gewoon mee kunnen gaan volgens mij.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Zal wel verdwaald zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Was je een watjequote:Op maandag 21 juli 2014 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij is er nog niet. Was iets met de navigatie fout, fietspaden waar je niet mag brommen enzo. Ik heb nog geen regen gezien, dus eigenlijk had ik gewoon mee kunnen gaan volgens mij.
Oh irritant!!quote:Op maandag 21 juli 2014 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij is er nog niet. Was iets met de navigatie fout, fietspaden waar je niet mag brommen enzo. Ik heb nog geen regen gezien, dus eigenlijk had ik gewoon mee kunnen gaan volgens mij.
Nouja, ik wilde wel graag mee. Maar erg gezellig zou het niet worden. Met twee flinke mensen op een scooter door de regen.quote:
Sjonnie en Anitaquote:Op maandag 21 juli 2014 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik wilde wel graag mee. Maar erg gezellig zou het niet worden. Met twee flinke mensen op een scooter door de regen.
Ik zie dit helemaal voor me, he.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik wilde wel graag mee. Maar erg gezellig zou het niet worden. Met twee flinke mensen op een scooter door de regen.
Zoiets?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op dit moment speel ik enkel X-Com en Far Cr3: Blood Dragon. Die laatste is gewoonweg geniaalquote:Op maandag 21 juli 2014 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tering, wat is dat UT2004 een vermoeiend spel zeg
Maar wel een tof weekend gehad, alleen wel wat kort geslapen
Stuur hierheen.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
Hier regende het net echt kei en keihard
Fable is leuk. Heb me erg vermaakt met de 3 main games.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik speel momenteel HELEMAAL niks.
Ik loop vast met Fablegeen zin om wat anders te doen
Ja, is ritje van 50 km.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:35 schreef Myraela het volgende:
twi is er nog steeds niet, moet ik me al zorgen gaan maken?
Begin maar vast met printen van 'Vermist'-posters.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:35 schreef Myraela het volgende:
Hoe laat ging hij weg?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:35 schreef Myraela het volgende:
Half 3, maar 2 uur geleden kreeg ik een berichtje dat hij pas bij leidschendam was omdat de gps fout was gegaan.quote:
Ik speel echt vanalles, maar zo nu en dan een -echte- shooter is wel even lekkerquote:Op maandag 21 juli 2014 17:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op dit moment speel ik enkel X-Com en Far Cr3: Blood Dragon. Die laatste is gewoonweg geniaal
Anders bel je hem even?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:35 schreef Myraela het volgende:
Ow ik vind een vast nummer wel handig om te hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij had mijn telefoon ook bij voor als de zijne leeg zou raken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahquote:Op maandag 21 juli 2014 17:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Half 3, maar 2 uur geleden kreeg ik een berichtje dat hij pas bij leidschendam was omdat de gps fout was gegaan.
gewoon kalm aan rijdenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:11 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem zo leuk.Ik ben er nog niet zo handig in, ging bijna tegen een bushokje aan.
Jij bent ook niks veranderdquote:Op maandag 21 juli 2014 17:56 schreef xFriendx het volgende:
Check al die hotties hier!
Door wind en wind deze SC gevonden. De hemel opende zich, zodat bij elke hunk en schoonheid de druppels over die welgevormde body naar beneden rolt. Maar nog voordat deze druppels contact kunnen maken met de aarde, verdampen deze omdat elk van hen stomend heet is.
En goedenavond nog.
Ik heb net een salade naar binnen geduwd.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent ook niks veranderd.
Oeh, jongens! Ik heb pizza.
Mjam, inderdaadquote:Op maandag 21 juli 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb net een salade naar binnen geduwd.
ook lekker
Moeilijke keuze welquote:Op maandag 21 juli 2014 18:31 schreef Myraela het volgende:
Ik had een pasta salade, ik eet toch liever pizza hoor.
Wil je een stukje van m'n quattro formaggi met extra kaasquote:Op maandag 21 juli 2014 18:31 schreef Myraela het volgende:
Ik had een pasta salade, ik eet toch liever pizza hoor.
eet smakelijkquote:Op maandag 21 juli 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent ook niks veranderd.
Oeh, jongens! Ik heb pizza.
Ik speel geregeld nog Doom. En Painkiller.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik speel echt vanalles, maar zo nu en dan een -echte- shooter is wel even lekker
Alleen een stukje zonder blauwe kaas dan.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je een stukje van m'n quattro formaggi met extra kaas?
doomquote:Op maandag 21 juli 2014 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik speel geregeld nog Doom. En Painkiller.
Raggen met die handel!
Is ook niet zo gek.met die spiegelsquote:Op maandag 21 juli 2014 18:11 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem zo leuk.Ik ben er nog niet zo handig in, ging bijna tegen een bushokje aan.
De nieuwe Doom wordt een reboot, maar wel fast-paced action. Ze hebben schijnbaar naar de mod Brutal Doom gekeken (zoek maar op op YT), want er komen fatalities en wat niet al inquote:
aah oke tofquote:Op maandag 21 juli 2014 18:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De nieuwe Doom wordt een reboot, maar wel fast-paced action. Ze hebben schijnbaar naar de mod Brutal Doom gekeken (zoek maar op op YT), want er komen fatalities en wat niet al in
Helaas geen gameplay, was achter gesloten deuren en er is niks gelekt
Dit stukjequote:Op maandag 21 juli 2014 17:56 schreef xFriendx het volgende:
Check al die hotties hier!
Door wind en wind deze SC gevonden. De hemel opende zich, zodat bij elke hunk en schoonheid de druppels over die welgevormde body naar beneden rolt. Maar nog voordat deze druppels contact kunnen maken met de aarde, verdampen deze omdat elk van hen stomend heet is.
En goedenavond nog.
Klimt in gordijnen?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij is mijn kat een aap geworden
Moet ik nog een keer proberen, wacht wel op een Steam Salequote:Op maandag 21 juli 2014 18:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke tofik ben nou meer bezig met rust en amnesia de laatste tijd
welke van de 2? want ze zijn beide niet echt duurquote:Op maandag 21 juli 2014 18:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet ik nog een keer proberen, wacht wel op een Steam Sale
Heb laatst al tijdens de Summer Sale flink wat uitgegeven, dus even rustig aan doenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
welke van de 2? want ze zijn beide niet echt duur
whehehe oke mja nou ja voor mij is het voor het eerst sinds 7 jaar dat ik weer op de pc zit te gamenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb laatst al tijdens de Summer Sale flink wat uitgegeven, dus even rustig aan doen
Hier wat meer info over de nieuwe Doom. Van een Twitterfeed:quote:Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe oke mja nou ja voor mij is het voor het eerst sinds 7 jaar dat ik weer op de pc zit te gamen
enorm wennen wel
vetquote:
cool ben benieuwd ik zit ook te wachten op nieuwe carmageddonquote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier wat meer info over de nieuwe Doom. Van een Twitterfeed:
http://pastebin.com/aC9bM6VU
Stiekem heb ik het stuk waarbij ik in plaats van richting Centrum de halve Schiedamseweg heb afgereden weggehaald, maar dat is de enige verkeerde afslag die ik mezelf echt kwalijk kan nemen.quote:
Het zegt mij verder niks.... Maar fijn dat u heelhuids weer inhet warme nest weder gekeerd bent.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:00 schreef twi het volgende:
[..]
Stiekem heb ik het stuk waarbij ik in plaats van richting Centrum de halve Schiedamseweg heb afgereden weggehaald, maar dat is de enige verkeerde afslag die ik mezelf echt kwalijk kan nemen.
Dat is de weg naar Schiedam.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zegt mij verder niks.... Maar fijn dat u heelhuids weer inhet warme nest weder gekeerd bent.
Spannend hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:55 schreef twi het volgende:
Ik ontken dat ik ben verdwaald. Ik heb gezwaaid naar kingtoppie, ik heb gezwaaid naar CaptainMaximum, ik heb gezwaaid naar Kaneelstokje en ben daarna door Google Maps op paden gestuurd waar ik gewoon niet mocht rijden. Ook deze heb ik getrotseerd, totdat mijn telefoon op was.
Daarna via Stompwijk in het pittoreske centrum van Leidschendam wat gegeten en de moed bijeengeraapt om weer door de middle of nowhere richting Rotterdam te gaan. Kwam ik er achter dat Apple de navigatie alleen voor auto's, openbaar vervoer en voetgangers deed! Ja wel godverdomme, dan doe ik mij maar voor als een benenwagen.
Regelmatig moest ik dat zeurderige wijf van de navigatie negeren en op sommige plaatsen even handmatig kijken waar ik nou precies zat en hoe ik het beste naar mijn gezellige huisje terug kon keren. Waaronder midden op een brug in Delft waarvan, terwijl ik aan de kaart op de telefoon was gekluisterd, de spoorbomen zich sloten. Gelukkig heb ik katachtige reflexen, waardoor ik mijzelf weer in veiligheid kon brengen.
Na alle vergane fietspaden langs de A13 hevig te hebben geinspecteerd, werd ik met de finish in zicht nog bijna onthoofd door een Antonov AN-225 (of misschien iets kleiners) bij Rotterdam Airport. Bijgekomen van de schrik spurtte ik door de nauwe straatjes van Rotterdam Noord, langs verlaten industriele panden en demonstrerende Palestijnen, alvorens ik bij de Col de Erasmus (4e categorie) in de stromende regen als eerste wist boven te komen.
Iets later dan gepland bereikte ik niet veel later de finish, waar een voedzame maaltijd en een warme kop chocolademelk mij welverdiend stonden op te wachten.
Gelukkig maar dat ik besloot om niet langs te gaan. Jij hebt het ook niet gezien, aangezien ik slechts langs de Kanaalweg ben getuft.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend hoor.
Ik denk dat C_M je zwaai niet gezien heeft, aangezien ze in Duitsland is.
quote:
Er werd gevraagd om niet de SC over te nemen en de oude users de kans te geven hier gewoon te blijven posten het gezellig te laten hebben. Dus weinig posts.quote:
WTF happend?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er werd gevraagd om niet de SC over te nemen en de oude users de kans te geven hier gewoon te blijven posten het gezellig te laten hebben. Dus weinig posts.
Niks bijzonders. Maar de vaste posters van deze SC vonden het kennelijk niet zo leuk dat er zoveel nieuwe users bijkwamen in 1 keer. Daar is wat over gepraat in het feedback topic en er werd aan de nieuwe users gevraagd of ze niet de SC wilden overnemen.quote:
Slaat nergens op. Al die nieuwe users zijn de oude garde nota benequote:Op maandag 21 juli 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Maar de vaste posters van deze SC vonden het kennelijk niet zo leuk dat er zoveel nieuwe users bijkwamen in 1 keer. Daar is wat over gepraat in het feedback topic en er werd aan de nieuwe users gevraagd of ze niet de SC wilden overnemen.
Het komt wel dichtbij zo he?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
Sex SC is ook verdwenen. Serieus shit is happening
Straks blijft er niets meer overquote:
Ja, waar was jij?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
Gelukkig zijn de users er nog welquote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, was ook wel een lichtelijk overdreven reactie van een paar.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Al die nieuwe users zijn de oude garde nota bene
Ik heb begrepen van zarGon dat we hier niet over de SEX SC moeten praten. Die berichten werden verwijderd, dacht ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
Dat zou flauwekul zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, was ook wel een lichtelijk overdreven reactie van een paar.
Ach, ze draaien wel bij als ze merken dat Kaneel liefde is.
[..]
Ik heb begrepen van zarGon dat we hier niet over de SEX SC moeten praten. Die berichten werden verwijderd, dacht ik.
Haha ja iddquote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, was ook wel een lichtelijk overdreven reactie van een paar.
Ach, ze draaien wel bij als ze merken dat Kaneel liefde is.
[..]
Ik heb begrepen van zarGon dat we hier niet over de SEX SC moeten praten. Die berichten werden verwijderd, dacht ik.
Dat deel heb ik ook gemist geloof ik. Ik weet alleen dat ik een gezellig gesprek met samzz had, toen naar Nijmegen ging om te feesten en bij terugkeer de sc gesloten was.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, waar was jij?Er was een epische battle tussen de mods + wat users en de rest van de sex sc. Bijna doodervaringen, bloedbaden, gewonden alles.
Nee hoor. Hier ook ene.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
Is het heel erg om te zeggen dat ik moe wordt van ieder hersenscheetnieuwsartikel over die vliegramp?
Ga toch fietsen, de nieuwe users zijn de oude usersquote:Op maandag 21 juli 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er werd gevraagd om niet de SC over te nemen en de oude users de kans te geven hier gewoon te blijven posten het gezellig te laten hebben. Dus weinig posts.
Ze hebben eerst hun eigen nest volgescheten en nu zitten ze allemaal hierquote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
In die tijd ergens ben ik tegen Tamashii ingegaan en opeens was er een slotjequote:Op maandag 21 juli 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat deel heb ik ook gemist geloof ik. Ik weet alleen dat ik een gezellig gesprek met samzz had, toen naar Nijmegen ging om te feesten en bij terugkeer de sc gesloten was.
Neuh, ben het wel met je eensquote:Op maandag 21 juli 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
Is het heel erg om te zeggen dat ik moe wordt van ieder hersenscheetnieuwsartikel over die vliegramp?
De oude users hebben deze SC gemaaktquote:Op maandag 21 juli 2014 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga toch fietsen, de nieuwe users zijn de oude users
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |