Half 3, maar 2 uur geleden kreeg ik een berichtje dat hij pas bij leidschendam was omdat de gps fout was gegaan.quote:
Ik speel echt vanalles, maar zo nu en dan een -echte- shooter is wel even lekkerquote:Op maandag 21 juli 2014 17:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op dit moment speel ik enkel X-Com en Far Cr3: Blood Dragon. Die laatste is gewoonweg geniaal
Anders bel je hem even?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:35 schreef Myraela het volgende:
twi is er nog steeds niet, moet ik me al zorgen gaan maken?
Ow ik vind een vast nummer wel handig om te hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij had mijn telefoon ook bij voor als de zijne leeg zou raken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahquote:Op maandag 21 juli 2014 17:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Half 3, maar 2 uur geleden kreeg ik een berichtje dat hij pas bij leidschendam was omdat de gps fout was gegaan.
gewoon kalm aan rijdenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:11 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem zo leuk.Ik ben er nog niet zo handig in, ging bijna tegen een bushokje aan.
Jij bent ook niks veranderdquote:Op maandag 21 juli 2014 17:56 schreef xFriendx het volgende:
Check al die hotties hier!
Door wind en wind deze SC gevonden. De hemel opende zich, zodat bij elke hunk en schoonheid de druppels over die welgevormde body naar beneden rolt. Maar nog voordat deze druppels contact kunnen maken met de aarde, verdampen deze omdat elk van hen stomend heet is.
En goedenavond nog.
Ik heb net een salade naar binnen geduwd.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent ook niks veranderd.
Oeh, jongens! Ik heb pizza.
Mjam, inderdaadquote:Op maandag 21 juli 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb net een salade naar binnen geduwd.
ook lekker
Moeilijke keuze welquote:Op maandag 21 juli 2014 18:31 schreef Myraela het volgende:
Ik had een pasta salade, ik eet toch liever pizza hoor.
Wil je een stukje van m'n quattro formaggi met extra kaasquote:Op maandag 21 juli 2014 18:31 schreef Myraela het volgende:
Ik had een pasta salade, ik eet toch liever pizza hoor.
eet smakelijkquote:Op maandag 21 juli 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent ook niks veranderd.
Oeh, jongens! Ik heb pizza.
Ik speel geregeld nog Doom. En Painkiller.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik speel echt vanalles, maar zo nu en dan een -echte- shooter is wel even lekker
Alleen een stukje zonder blauwe kaas dan.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je een stukje van m'n quattro formaggi met extra kaas?
doomquote:Op maandag 21 juli 2014 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik speel geregeld nog Doom. En Painkiller.
Raggen met die handel!
Is ook niet zo gek.met die spiegelsquote:Op maandag 21 juli 2014 18:11 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem zo leuk.Ik ben er nog niet zo handig in, ging bijna tegen een bushokje aan.
De nieuwe Doom wordt een reboot, maar wel fast-paced action. Ze hebben schijnbaar naar de mod Brutal Doom gekeken (zoek maar op op YT), want er komen fatalities en wat niet al inquote:
aah oke tofquote:Op maandag 21 juli 2014 18:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De nieuwe Doom wordt een reboot, maar wel fast-paced action. Ze hebben schijnbaar naar de mod Brutal Doom gekeken (zoek maar op op YT), want er komen fatalities en wat niet al in
Helaas geen gameplay, was achter gesloten deuren en er is niks gelekt
Dit stukjequote:Op maandag 21 juli 2014 17:56 schreef xFriendx het volgende:
Check al die hotties hier!
Door wind en wind deze SC gevonden. De hemel opende zich, zodat bij elke hunk en schoonheid de druppels over die welgevormde body naar beneden rolt. Maar nog voordat deze druppels contact kunnen maken met de aarde, verdampen deze omdat elk van hen stomend heet is.
En goedenavond nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |