Ik ben niet zo'n fan van the Rock eigenlijkquote:Op maandag 21 juli 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy, The Rock gaat waarschijnlijk Shazam spelen. Wat denk je daarvan?
Ow, jeetje. Dat had ik niet achter je gezocht eigenlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van the Rock eigenlijk
Ik blijf de mensen verbazen hequote:Op maandag 21 juli 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, jeetje. Dat had ik niet achter je gezocht eigenlijk.
Ogres are like onions.quote:
Ja, valt mee. Heeft 2 uur geregend ofzo, maar zachtjes.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Zou twi al terug zijn? Volgens mij valt het met de regen daar wel mee toch?
Nee, hij is er nog niet. Was iets met de navigatie fout, fietspaden waar je niet mag brommen enzo. Ik heb nog geen regen gezien, dus eigenlijk had ik gewoon mee kunnen gaan volgens mij.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Zal wel verdwaald zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Was je een watjequote:Op maandag 21 juli 2014 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij is er nog niet. Was iets met de navigatie fout, fietspaden waar je niet mag brommen enzo. Ik heb nog geen regen gezien, dus eigenlijk had ik gewoon mee kunnen gaan volgens mij.
Oh irritant!!quote:Op maandag 21 juli 2014 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij is er nog niet. Was iets met de navigatie fout, fietspaden waar je niet mag brommen enzo. Ik heb nog geen regen gezien, dus eigenlijk had ik gewoon mee kunnen gaan volgens mij.
Nouja, ik wilde wel graag mee. Maar erg gezellig zou het niet worden. Met twee flinke mensen op een scooter door de regen.quote:
Sjonnie en Anitaquote:Op maandag 21 juli 2014 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik wilde wel graag mee. Maar erg gezellig zou het niet worden. Met twee flinke mensen op een scooter door de regen.
Ik zie dit helemaal voor me, he.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik wilde wel graag mee. Maar erg gezellig zou het niet worden. Met twee flinke mensen op een scooter door de regen.
Zoiets?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op dit moment speel ik enkel X-Com en Far Cr3: Blood Dragon. Die laatste is gewoonweg geniaalquote:Op maandag 21 juli 2014 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tering, wat is dat UT2004 een vermoeiend spel zeg
Maar wel een tof weekend gehad, alleen wel wat kort geslapen
Stuur hierheen.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
Hier regende het net echt kei en keihard
Fable is leuk. Heb me erg vermaakt met de 3 main games.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik speel momenteel HELEMAAL niks.
Ik loop vast met Fablegeen zin om wat anders te doen
Ja, is ritje van 50 km.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:35 schreef Myraela het volgende:
twi is er nog steeds niet, moet ik me al zorgen gaan maken?
Begin maar vast met printen van 'Vermist'-posters.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:35 schreef Myraela het volgende:
Hoe laat ging hij weg?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:35 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |