Zeg dat.quote:
Ik was het daar echt zo ontzettend mee eens.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:28 schreef rival het volgende:
[..]
Youp had er een mooie column over op NRC.nl
Can you blame mequote:
Ja sowieso!!! die man spreekt echt de waarheid.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was het daar echt zo ontzettend mee eens.
Ik heb teruggelezen, en als dat inderdaad de reden was, kan ik niet anders dan emogiffen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Can you blame me. Ik was nog niet eens helemaal op dreef
.
Is dit flirten?quote:
Thnxquote:Op maandag 21 juli 2014 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vakantiegangert
[..]
Leuk leukfijn dat het zo goed gaat....
Van de zeven berichttitels die getoond worden wanneer je op Frontpage gaat staan, gaan er vier over dat vliegtuigquote:Op maandag 21 juli 2014 21:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ja sowieso!!! die man spreekt echt de waarheid.
Sorryquote:Op maandag 21 juli 2014 21:29 schreef rival het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ik jullie niet 12 dagen alleen laten
Ja.... Met jou.quote:
Dat was de reden dan ook niet. Maar ik wist dus niet wat er allemaal speelde voor ik terug kwam posten en ik dacht dus even dat ik te ver ging of zoquote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb teruggelezen, en als dat inderdaad de reden was, kan ik niet anders dan emogiffen.
[..]
Is dit flirten?
Kan ik me helemaal wat bij voorstellenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Thnxdat vind ik ook wel. Het is fijn om iemand te hebben om leuke dingen mee te doen, etc
Zoals gewoonlijk!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van de zeven berichttitels die getoond worden wanneer je op Frontpage gaat staan, gaan er vier over dat vliegtuig. En alle vier zijn ze nietszeggend.
Het enige wat ik ervan volg is als ik het op de radio hoor. Nog steeds hetzelfde geneuzel dus het schiet niet echt opquote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van de zeven berichttitels die getoond worden wanneer je op Frontpage gaat staan, gaan er vier over dat vliegtuig. En alle vier zijn ze nietszeggend.
Wat moet het leger daarquote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef rival het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk!
Ook zo erg die mensen die gaan roepen dat we dan maar het leger moeten sturen.... Denk eens na
Hier Youp voor de liefhebbers...
http://m.nrc.nl/youp/2014/07/19/niet-te-bevatten/
Als ik dat iemand gun ben jij het welquote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Thnxdat vind ik ook wel. Het is fijn om iemand te hebben om leuke dingen mee te doen, etc
klef gedoequote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef Royco1 het volgende:
Maar nu zijn we allemaal gezellig hier
Frisse start enzo, ik vind jullie allemaal lief etc etc
Kusjekroelquote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef Royco1 het volgende:
Hmmm... Ik mag jou niet zo, eigenlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef Royco1 het volgende:
Mooie column jaquote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef rival het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk!
Ook zo erg die mensen die gaan roepen dat we dan maar het leger moeten sturen.... Denk eens na
Hier Youp voor de liefhebbers...
http://m.nrc.nl/youp/2014/07/19/niet-te-bevatten/
The dutch just started ww3quote:Op maandag 21 juli 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet het leger daar. Sowieso, het Nederlandse leger
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |